/england/leeds/forum/120.aspx/england/leeds/forum/120.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Duke
2018-07-18 22:37
Vydra kan sitta och vänta på sina pengar. Gå vidare på anfallslistan och prioritera en mittback därefter.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United WhitesMOT
2018-07-18 22:37
Pengarna för Taylor är inte där men lägg på £6m så har ni förra året.
Leeds United sportcarl
2018-07-18 22:32
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-07-18 22:25
Linus//

Vi sålde för cirka £23m förra säsongen med Taylor, Bridcutt och Wood som de största försäljningarna.
Leeds United Linus.M
2018-07-18 22:14
@sportcarl:

Stämmer. Var väl runt £15m för Wood och vi handlade för runt £18m-21m förra sommaren och i januari.
Leeds United sportcarl
2018-07-18 22:12
det värvades väl förra säsongen för ungefär samma summa som vi fick för Wood kanske t o m mer, men klassen på värvningarna från Orta var väl si så där
Leeds United WhitesMOT
2018-07-18 22:06
@¤Thom Mattsson¤:

Vi fick en hög Cibicki och Grot för dom pengarna.
Leeds United WhitesMOT
2018-07-18 22:05
@sportcarl:

Därför det är det bra spelare gör. Inväntar högsta möjliga lön.

Heder och moral finns inte i denna värld längre och dom som du fångar snabbt och lätt är i regel spelarna som är desperata efter en lön.
Leeds United Linus.M
2018-07-18 22:04
@¤Thom Mattsson¤:

Hade vi bara fått köpt Vydra så....... ;)
Leeds United Linus.M
2018-07-18 22:03
@WhitesMOT:

Tack för länken. Mark Donnelly sköter ju dock bara YEP:s egna "rumour mill" som samlar alla rykten från internet dag för dag, det är ju inte ursprungligen från YEP. Om man läser så ser man här att han bara hänvisar till "Turkish Football".

"Turkish Football claim that Marco Bielsa's side are 'in talks' with the striker who has also been linked with Hull, Reading and Bournemouth this summer."
2018-07-18 22:02
Har vi värvat in Woods ersättare än förresten? Pengarna från den övergången skulle ju användas helt till spelare.

*väntar*
Leeds United WhitesMOT
2018-07-18 22:01
@WhitesMOT:

Kan vara han kanske...
Leeds United sportcarl
2018-07-18 21:57
varför skall vi gå för Vydra när han inväntar högsta möjliga lön och bud från andra klubbar ev till från PL? det är bättre han och Derby får köra sitt race och vi går för anfallare som vill hit när de blir tillfrågade och inte bara skall trissa upp lönen och transfersumman. inte skall vi kräla för dom. sedan ger Vydra mig mcCormackvibbar, med dålig träning och skadeproblem i sommar, vi släppte Mccormack i precis rätt tillfälle
Leeds United WhitesMOT
2018-07-18 21:55
@Linus.M:

By Mark Donnelly. Ingen aning vem han är.
Leeds United WhitesMOT
2018-07-18 21:48
Bara tankar....

Vydra vet att Derby behöver sälja och han vet att vi vill ha honom. Han sitter verkligen i vinnarposition.
Så när vi kommer till honom först så säger han 30k. Derby vill ha så mycket det bara går. £11m är billigt och jag gissar att dom ville ha mycket mer från början. Men tiden går och vi ger oss inte. Till sist möts man halvvägs och det blir £11m.
Då ser Vydra sin chans att krydda lönelappen. Han själv vet att han borde kostat mer och drar en rövare. Nu har han båda klubbarna i sin hand. Vem av dom kommer vika sig först ? Sänker Derby så pass så att hans lönekrav hamnar inom ramarna för de £11m så kan jag tänka att vi ringer igen. Men då kanske nån annan smiter förbi och stjäl showen.

Ett högt och smutsigt spel och bara spekulationer men med tanke på att ingen annan drar i Vydra så känns det inte helt osannolikt.
Leeds United Linus.M
2018-07-18 21:45
@sportcarl:

Till och med? Vi har råd med att betala Vydra runt £30k så det är ju inga som helst problem. Dumt att få det att låta som vi inte kan betala någon £17k när det inte alls är de summor vi tackat nej till som spelare vill ha.
Leeds United sportcarl
2018-07-18 21:43
Vokes kanske skulle kunna gå att signa? ligger visst på 17000 pund i veckan, det borde ju t o m vi ha råd med, sedan om han är rätt man låter jag vara osagt
Leeds United Linus.M
2018-07-18 21:39
@¤Thom Mattsson¤:

Ja, men jag hittar inte vart han eller någon annan rapporterat om Diagne på YEP. Kanske att det kommer från deras sida där de samlar alla rykten från internet? Samma "rumour mill" som Mirror har?
2018-07-18 21:35
Linus//

Men YEP är väl hyfsat trovärdiga? Är väl där Phil Hay jobbar?
Leeds United Linus.M
2018-07-18 21:33
Jag säger det igen, ursäkta tjatet, men jag kommer vara lika vansinnig som alla andra härinne om det inte händer något ordentligt innan fönstret stänger. Men den ilskan får stå på standby tills det faktiskt hänt, då det är tre veckor tills fönstret stänger.
Leeds United Linus.M
2018-07-18 21:31
@¤Thom Mattsson¤:

Men det är samma sak där, vad är det för källa? Turkish Football..? Såg att Mirror hade med det i sin "rumour mill", knappast något trovärdigt. Ska man gå efter alla slöa clickbaitsidors rykten så har vi ju missat 1000 spelare denna sommaren.
2018-07-18 21:29
Linus//

Nu ryktas det även om en senegalesisk anfallare:

"According to source Turkish Football, and as carried by the Yorkshire Evening Post, Leeds United are said ready to place their faith in Senegalese striker Mbaye Diagne."
Leeds United Linus.M
2018-07-18 21:28
@¤Thom Mattsson¤:
Det är exakt så jag menar och exakt vad Phil Hay rapporterat om. Se länk. Enligt artikeln fick de ju positiva vibbar av Vydra och kunde tänka sig betala honom £30k i veckan. "Leeds could walk away from talks to bring Vydra to Elland Road after seeing initial expectations of the 26-year-old’s personal terms rise dramatically in recent talks."
2018-07-18 21:25
Bara jag som tycker det är väldigt märkligt att Derby och Leeds skulle ha förhandlat i flera veckor om en övergång utan att vara muntligt överens med spelaren under tiden?

Eller menar du Linus att man var överens med Vydra om lönekraven men att han helt ur tomma intet bestämde sig för att öka sitt lönekrav?
Leeds United Linus.M
2018-07-18 21:25
@¤Thom Mattsson¤:

Fast om man tittar på källorna från vart Kodija och Assambalonga rykten kommer ifrån, så ser man ju ganska snabbt att det bara är clickbait. Jag snackar mer om rykten från Phil Hay eller någon annan tidning/journalist som brukar ha koll.

Om jag inte missat någon länk, men då får du gärna rätta mig.
2018-07-18 21:22
Och det verkar inte endast vara Vydra samt Hernandez vi har försökt värva i anfallsväg. Även Kodija samt Assambalonga har det ryktats kraftigt om.
Leeds United Linus.M
2018-07-18 21:22
@¤Thom Mattsson¤:

100%. Men jag har försökt att förklara varför jag tror vi fick ta just honom istället inlägget nedan.
Leeds United Linus.M
2018-07-18 21:21
@stonefree:

Har du hängt med vad som hänt? Vydra *ändrade* sina lönekrav efter flera veckor, så det var inte alls bortkastat från dag ett.

Hernandez pratade vi ju inte med flera veckor utan där gick det ju ganska snabbt för klubben att inse att det inte kommer gå, om han inte sänker sina krav.
2018-07-18 21:20
Linus//

Håller du med om och tror att Blackman var vårt tredje val i målet efter Stockdale och Gunn?
Leeds United Linus.M
2018-07-18 21:19
@Rodell:

Har inga källor om någon värvning alls, det är inte sådant jag får "höra" när jag väl får höra saker. Knappast så Phil Hay vet vilka vi är ute efter ju.

Jag ser det bara för vad det är. Det är mer att jag försöker se vad som har hänt och varför det har hänt. Samt - sker inga ordentliga satsningar så kommer jag vara lika missnöjd som alla andra och då borde Radrizzani få höra det!
Annons: