/england/leeds/forum/1193.aspx/england/leeds/forum/1193.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Kristoffer
2015-01-09 12:31
@stonefree:
Jag vet att den är tunn. Precis som jag gjorde i somras så tar jag bara med övergångar som är klara. Tanken med det är väl att ryktena ändå dyker upp här i forumet på annat vis.
Leeds United stonefree
2015-01-09 12:08
Kristoffer//
Läste din Januarifönstret i går!
Det var den tunnaste läsningen någonsin. Det måste ju gå att spädda på med lite rykten in: Om de sen är sanna eller inte, skit samma, det är ju lite krydda till en diskussion på forummet.
Leeds United Plyma
2015-01-09 00:26
lufc4ever //
Mirakel var ordet, Praise the Lord ;) (Var det Jon Lord?;)))
Det där med att "Best is yet to come", låter ungefär som "Ice on the cake" som nått "Crackhead" snackade om tidigare.
Bra jobbat iallafall.
Leeds United lufc4ever
2015-01-08 23:20
Krydda sen dom siffrorna med det gamla hederliga på nästan £5m som ska till Bates om vi skulle mot förmodan gå upp i PL innan 2017 så blir man snällt påmind om att vi är fucked om inte Ingvard Kamprad snart tar sig i kragen och investerar big time utan att vara petig.

Ja, herregud vi behöver ett mirakel ur detta. Antingen är MC helt jävla blåst som gått med på detta eller så är han helt enkelt så galen att han inte brytt sig. Han kanske trodde det skulle ordna sig med lite italian charm bara. Eller så är han som sina föregångare bara......

Det snackas även lite löst att the "best" is yet to come. Något om a smoking gun. Hoppas verkligen att det infoskottet passerar ER och blåser bollarna av det som behöver förlora bollarna.
Leeds United Kristoffer
2015-01-08 22:41
£32.75 miljoner är då alltså minimum. Har för mig att det till och med kan vara så att GFH vill ha £35 miljoner för sin del, men jag är inte säker.
Leeds United Kristoffer
2015-01-08 22:35
Simon O'Rourke?@simon_orourke 17m17 minutes ago Should Massimo Cellino be forced to sell, he can force a 100% sale of #LUFC under tag-along/drag-along clauses. Fast det blir inte billigt för den som köper: A forced 100% sale still requires that GFH & Co. be paid a minimum of £8.75 million for their shares and that the £24 million short-term and long-term debts be paid to them immediately. That's in addition to whatever the buyer has agreed to pay for Cellino's 75% ... Alltså priset för Cellinos del av klubben + £32.75 miljoner (GFHs del av klubben).
Hartey
2015-01-08 21:28
SEX nya anmälningar till LUSS-resan på några dagar och nu är vi 29 som skall åka.Alla som funderar att åka med boka nu direkt så vi kan bli riktigt många denna resa också.

LUSS frestar med gratisdrink på välkomstfesten och gratis matchbiljetter till alla som ej fyllt 16 år

M O T
Leeds United Linus.M
2015-01-08 21:13
Simon O'Rourke är personen som kommit över informationen. Gå in på mitt länktips så får ni ALL info. Cellino kan, om han vill sälja, tvinga GFH att sälja till iallafall marknadsvärdet. Detta kan va bra då det är lättare att sälja 100% av en klubb än 75%.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United lufc4ever
2015-01-08 20:55
Ska man tro på vad man läser på Waccoe just nu så verkar det som att Pandoras Box just har öppnats. Iaf på glänt.

Någon har kommit över dokument som visar upp försäljningen mellan GFH och MC och den är inte vacker. Själv har jag bara orkat skumma det men man kan ju lugnt säga att vi är inte direkt skuldfria och att GFH enbart har 25% spelar mindre roll i sammanhanget. Dom verkar ha MC i sina händer dessa kära fina GFH som Bates ordnade åt oss alla. Han som enbart skulle lyssna till köpare som var för klubbens bästa .....

Orkar ni och om någon kan sånt här så kanske ni kan punkta upp det mest väsentliga i detta lilla dokument.
Leeds United Kristoffer
2015-01-08 20:34
@Gary Kelly:
Tror dock inte att det blir både Granddi N'Goyi och Rene Kirhin då båda väl är defensiva mittfältare. På de positionerna har vi ju redan Cook, Austin, Murphy, Tonge och Thompson.
Leeds United lasse c
2015-01-08 20:33
Stonefree Tack för alla fina tips! Tänkte ochså boka om men det skulle svida rättbra i läderet.Det skulle vara kul att se ungdomsmatchen lite långt att sitta på en buss bara. Vi kommer till Leeds på fredag 23/ 1 får se hur mycket vi hinner se av staden den dagen. Det finns ju några givna ställen Elland road med support shop, o besök på vissa pubar! Det går ju lite FA cup matcher i närheten på Lördagen Preston, Blackburn, ev Burnley spelar hemma inga favorit lag precis men kul o se någon match, någon som har någon erfafenhet av dessa orter?
Leeds United Gary Kelly
2015-01-08 20:19
Sol Bamba och Grands N'Goyi samt Rene Krhin plus Luciano Becchio ?!
Leeds United BullenKarlsson
2015-01-08 20:14
Säger också ja till Luciano. Han är oerhört bra på att stödja sin anfallskollega och det offensiva mittfältet genom att ta emot och lägga tillbaka boll. Han gör mäl. Han sliter som ett djur, sånt smittar av sig.

Ta gärna tillbaka Gradel och Grayson också. Slut cirkeln.
Hartey
2015-01-08 18:51
Jag vill ha in Luciano, senast han var här gjorde han över 20 mål innan nyår. Gör han ett par mål dom första matcherna kommer South bli i extas. M O T
Hartey
2015-01-08 18:51
Jag vill ha in Luciano, senast han var här gjorde han över 20 mål innan nyår. Gör han ett par mål dom första matcherna kommer South bli i extas. M O T
Leeds United Rodell
2015-01-08 15:42
Noel Hunt har skrivit ett kontrakt med Ipswich nu till Juni :P
Leeds United Rodell
2015-01-08 14:05
Crewe förlänger lånet med Ajose till Maj gjort 3 mål på 5 matcher för dom, en spelare jag tycker borde givits en chans att få spela kan spela yttermittfältare också!
Leeds United Rodell
2015-01-08 13:13
Becchio kanske vill ha en nytändning, han vill tillbaka dit han trivdes med fotbollen :)

finns ju spelare som presterat ritkigt bra i rätt miljö även fast att han har bättre spelare runt sig går det inte finns många exempel på sådana spelare :) han behöver rätta motivationen och det är Leeds för honom :) jag hoppas på Becchio det gör ja jag tycker att Antenucci, Sharp, Becchio och Doukara är helt klart anfallare som är tillräkligt bra för att om inte nu iaf nästa år nå oss till playoff
Leeds United terry cooper
2015-01-08 12:38
@Linus.M:

Tror säkert att Becchio kommer att prestera mer än en Serie B spelare men det säger väl inte så mycket.
Tycker vi måste ha högre krav än spelare än typ Becchio. Han har inte spelat mycket sedan han gick till Norwich mm.
2015-01-08 12:31
@frykis!superleeds:

Välkommen till RS.
Leeds United Rodell
2015-01-08 11:56
Stonefree//

Vill bara lägga till lite om Newcastle dom har en ägare som slutat bry sig, dom har fans som går från att hata och älska pardew sjunga sånger om att han ska iväg och ägaren som inte vill lägga en krona på nuvarande newcastle. Ägaren sa till Palace betalar dom bara vad det skulle kosta att bryta kontraktet så får pardew gå och den som iaf senast jag kolla är närmast att ta över som tränare är Fabricio Coloccini som då skulle bli spelande tränare i laget. Han har slutat bry sig om klubben därför går Pardew. Pardew hade fått vara kvar dom 4-5 år han hade kvar på kontraktet om han hade velat men som det sett ut med fans ägare osv så drar han ju självklart. Ligger väldigt mycket bakom allt i newcastle men ägaren bryr sig inte om klubben åker ur eller är kvar som det är just nu. Den uppfattningen man fått av olika artiklar, viasat studion på helger och polarna som är newcastle fans :) inte bara leeds fans som har det tufft ibland :)

Tror förövrigt detta blir ett bra januari fönster jag tror becchio kan bli en nyttig spelare ifall han kommer tillbaka och jag tror starkt på en värvning av Sol Bamba! resterande serie a/b spelare som ryktas vet jag inte vilka det är men jag vill få in erfarna PL eller championship spelare i truppen.

Leeds United Linus.M
2015-01-08 11:45
Frykis// Becchio vill till Leeds och Redfearn vill ha honom. Det enda som kan stoppa en flytt är Cellino... Becchio kommer prestera bra mycket bättre än vad en Serie B spelare kommer göra i Leeds. Alla dagar.
Leeds United stonefree
2015-01-08 11:30
Först. Det är inte lätt att vara coach i något lag i dag, ligger man inte i topp 3 i sin serie, då hänger man löst till. Ta t.ex Alan Pardew i Newcastle. Jag är ingen super expert, men att byta ut honom och tro att man ska lyfta mot högre höjder, är mig en gåta. Med det lag Newcastle har på pappret, har de levt ett liv långt över det som man kan förvänta sig och ändå kickar man coachen och tror på mirakler, tror Newcastle kommer att gå en tung vår till mötes om de nu inte satsar på en massa nyförvärv.
Sedan det här med nya spelare till Leeds. Tycker det är skit svårt, när man pratar hemvändare som Becchio, säger jag nej för fan, då kommer han säkert att göra stor succé och säger jaaaaa, in med honom direkt, då kommer han att bli årets Kebé.
Mest av allt hoppas jag på några britter med stor erfarenhet, vem det så än blir, det får vi se, vi ska nog vara glada för det lilla bottenskrap som kommer att finnas till övers.

Lasse c
Du ska ju över till Leeds om drygt 2 veckor, de samma gällde för mig och mina 3 polare. Men vi har fimpat flyg biljetterna och köpt nya till nästa helg mot Birmingham istället, så vi får träffas någon annan gång, det kommer att finnas en hel del Nordmän på plats i Leeds helgen den 23/1 – 25/1.
Jag kanske inte ska vara den som tipsar dig om saker att göra, men ifall något av det faller dig på läpparna så ta för dig.
Bästa puben i Leeds! Scarborough Hotell, vid järnvägstation är ett måste, här hänger mycket Scandinavier. DET ÄR ETT MÅSTE.
Sedan är det aldrig fel med ett besök på Black Prince, och Peacock och Bremner bar vid Elland Road, i den sistnämnda är det stor chans att du springer på Eddie Gray, han har varit där varje gång jag har varit där dom senaste 4-5 gångerna. Sedan har du Peter Lorimer´s Cormercial, nära Bewleys hotell, jag vet inte hur ofta peter är där när det inte är match i Leeds, stället är rätt sunkigt och de sista gångerna jag har varit över, mot Wolves och Derby,var det i princip tomt, men är han där ställer han alltid upp på fotografering.
Det finns runturer på Elland road på lördagar och söndagar när det inte är match vet jag, men tiden får du kolla upp.
Sedan spelar Leeds U 18 match på Thorp Arch lördagen den 24/1 klockan 11.00. Nu ligger ju tränings anläggningen en bra bit utanför Leeds, så bästa sätet att komma dit är att ta buss 770 från busstation mot Harrogate, tar en liten timme dit.
Sedan spelar York hemmamatch klockan 15.00 mot Burton, det är bara att ta tåget dit, det tar 15-20 minuter och de går hela tiden.
Lycka till trots det blir utan match.

MOT
Leeds United frykis!superleeds
2015-01-08 11:11
Hur troligt är det att Luciano Beccio kommer tillbaka? Skulle verkligen se han tillbaka
2015-01-08 10:19
@Rob.:

Hur är det med hörnor o frisparkar ....
Leeds United Kristoffer
2015-01-08 10:08
Det är nu klart att matchen mot Bournemouth istället spelas den 20:e januari kl 20:45.

Det var först tänkt att den skulle spelas lördagen den 24:e men då är det även den fjärde omgången av FA-cupen för Bournemouths del, vilket gjorde att matchen fick flyttas.
Leeds United Rob.
2015-01-08 01:50
Klart vi inte gör några nickmål när vi inte spelar med några yttrar som slår in bollen från kanten.
Leeds United lufc4ever
2015-01-07 23:55
Tar hellre tillbaka Smith. Han är den enda som har möjlighet att nicka på det Austin kallar skott.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-01-07 23:38
Vi kan sätta Messi på topp just nu och han kommer inte göra ett mål.
Leeds United Leeds så klart!
2015-01-07 23:32
LinusM, Vad hjälper det att parkera Becchio längs fram hängandes på sin rullator , eller släpandes efter Hjulbente Ante? Hjulbente Ante har det svårt nog att få bollar. Vi är i desperat behov av en playmaker och ett par yttrar/kantspelare. EDIT: Nej, inte "Kebaben"....
Annons: