/england/leeds/forum/1191.aspx/england/leeds/forum/1191.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United stonefree
2015-02-10 15:22
Strachan14:58//
Där ser man vilken skillnad det är att vara på plats istället för att lyssna eller se på Tv, eller läsa tidningarnas jävla dravel. har själv varit över 5 gånger den här säsongen och man ser ju så mycket mer när man är där live. Så jag tror 100% på din recention, För varje gång jag har Set Morison, så har han varit sämst och jag fattar inte att inte Readfern ser det. Bara för det så gör han säkert mål ikväll, men ingen blir gladare än jag om så händer.
Sedan en sak som skrämmer lite r att vi kom med 2segrar och 2 oavgjorda i baggaet inför Brentford och ändå kom det bara 23 tusen, undrar hur vi ligger i publik ligan i år, om jag fick gissa! Runt 5.e plats skulle jag tro, inte ens där är vi i topp längre!
Leeds United terry cooper
2015-02-10 15:06
@strachan:

Låter inte så bra ....
Leeds United strachan
2015-02-10 14:58
Jag var ju över och såg Brentford matchen. Riktigt dålig match av båda lagen men allra sämst var domaren.
Tycker att Silvestri och Sol Bamba var de som stack ut mest, läste här att de gnällde på Bamba men det är väl för att han är italienare. Cani såg pigg och intresserad ut, tror vi kan få nytta av honom. Sämst, till och med sämre än domaren var Morison. Tror man kunnat ryckt ner vem som helst från läktaren som hade gjort ett bättre jobb. Kan säga att det var fruktansvärt vilset på plan och att fortsätta spela Morison på topp gör att jag är tveksam till Redders men han lär väl få fortsätta till säsongslut om vi inte tappar för mycket
Leeds United stonefree
2015-02-10 13:30
Ja, det kommer nog att krävas någonstans mellan 48-50 poäng för att hänga kvar, det brukar ju alltid vara något eller några lag som ligger pyr till, som får lidenskt knäpp med 10-12 omgångar kvar, vilket gör som det ser ut just nu att det blir många lag inblandade i botten striden i år. Ska inte förvåna mig om Blackpool vinner ikväll och börjar få lite häng på lagen över!
Leeds United lufc4ever
2015-02-10 13:22
@terry cooper:

Helt klart. Ska jag vara ärlig så hade jag varit jäkligt nöjd om vi hade kunnat parkera bussen och få 17 raka kryss från och med nu. Det skulle innebära 49 pinnar och det känns som att man klarar sig på det i år.

Men det är väl att tro att Tomten kommer 2 gånger om året...
2015-02-10 12:36
@lufc4ever:

1 poäng är väl okay
Leeds United lufc4ever
2015-02-10 11:24
Kan inte se att vi vinner idag..
Leeds United stonefree
2015-02-10 10:56
Hur det kommer att gå ikväll? Går man in med samma inställning som mot Brentford, då kommer vi att bli straffat. Men kör man på som i matchen mot Bourmouth, då finns det en god chans.
Sedan måste vi få igång våra forwards, det är en liten katstrof att de inte gör fler mål. Funkar det inte på det ena sättet måste man ju kanske prova lite andra upplägg, som när jag var över mot Birmingham och de matade höga bollar mot Morison konstant, var de inte för höga eller för låga, så stod grabben på fel plats, hoppade för tidigt eller för sent, man hade bara en sån lust att skrika rakt ut, spela bollen på backen någon gång för he.....
Men se upp som fan med Simon Cox en riktig Reading spelare som har varit runt i andra klubbar ett antal år, men kom hem till den här säsongen, en hemvändare som vet vad som krävs när man tar på tröjan till sin hjärta klubb och han vet vart moståndarmålet finns. Sedan har dom ju Glenn Murray eller hade, för jag tror att Crystal Palace har tagit hem honom, efter en kanon höst i Reading. Kanske tur för oss!!
Leeds United Linus.M
2015-02-10 09:19
MATCHDAY! Sharp är egentligen värd en startplats men Redfearn måste inse att vi borde spela 4-2-3-1. Där finns inte plats för Sharp men då får det helt enkelt vara så. "Side before self every time" som Billy Bremner hade sagt :) Morison gör ju inga mål och jag köper inte snacket om att han borde starta för att han jobbar för laget. En striker ska göra mål också. Så låt oss testa Cani på topp, är han lika oduglig så får vi väl gå tillbaka till Morison. Reading borta... Väldigt osäker match men vi ska väl ändå kunna ta tre poäng? MOT!
Postat via SvenskaFans-appen
2015-02-09 22:14
Stonefree //

Frustration x 100
Leeds United sportcarl
2015-02-09 19:11
sedan är det bara att gratta max gradel som igår blev afrikansk mästare för Elfenbenskusten mot Ghana efter 11-10 i straffläggningen, gick hela laget runt innan ghanas målvakt missade
Leeds United sportcarl
2015-02-09 19:07
det kan de få lillfingret för den summan
silverfisk
2015-02-09 18:59
qcn// ok då blir bänken :Thomas Brolin- Peter Lorimer

sportcarl// Eddie Gray har vi sålt för 55000 da vi har problem med ekonomin
Leeds United stonefree
2015-02-09 18:58
Rodell 13:46// När jag var i din ålder kring 1982, när vi åkte ur Division 1. Jag brydde mig inte, vi skulle bara göra oss av med all dödkött som bäst förre datum hade gått ut och sedan börja om igen, om något år, att alla gamla gubbar gnällde och skrek att Leeds var slut som lag, skrattade jag bara åt och sa Ha Ha, ni ska få ser på annat snart igen. Det tog 10 år innan vi var tillbaks igen, långt över det jag hade räknat med, men var man glad när Chapman och grabbarna lyfte bucklan 1992. Då var vi tillbaks, laget över alla andra lag, nu 23 år senare, är allt vi har fått med oss sen dess, en semi i Champions League, en smickrande 3 plats en gång i ligan det är allt. Jag kan förstå att man kan tycka det är lite konstigt att man börjar spy sin galla över en förlust efter 2 segra och 2 oavgjorda. Men trots det har vi inte avancerat en meter och det är där min ilska och frustration kommer in, spelarna vet att man måste fortsätta kämpa i varje match nu och Readfern vet det, men trots ett uselt spel i lördags så gjorde han inget åt det. Jag räknar det första bytet som okej, men att vänta tills 85 minuten med andra bytet, är ju som att tro på tomten. Det kan gå i någon enstakat match som mot Huddersfield, men att tro man kan upprepa det igen, när dessutom ligger på en 20:e plats. Men jag gläds åt din och ni andras ungdomliga entusiasm, fortsätt med det, ni är så unga att ni nog, någon gång om många, många år får se erat kära Leeds uppe i toppen av PL igen. Men för oss andra gamla gnälliga gubbar är det nog frågan om inte det är kört. MOT
Leeds United sportcarl
2015-02-09 18:54
stonefree 17:23,och var i all sin dar är Eddie gray
Leeds United Linus.M
2015-02-09 18:39
Gwyn Williams..... Inte konstigt att denna klubben har gått åt helvete.
Leeds United qcn
2015-02-09 18:30
Silverfisk// Jag kräver Peter Lorimer i den uppställningen :) och stonefree igår 17:14/// Vi är nog flera som känner samma frustration.
Leeds United footboll
2015-02-09 17:34
silverfisk//-Inget..........))
silverfisk
2015-02-09 17:23

David Harvey
James Dunn- John "Jack" Charlton-Nigel Davey- Kenneth Hair
Harry Duggan-Billy Bremner-Lee Bowyer-Trevor Cherry
Eric Cantona- Allan Clarke

bänken: Thomas Brolin

vad kan gå fel???
Leeds United Duke
2015-02-09 17:22
Berardi har varit svag de matcher jag sett honom så kör vidare på samma backlinje. Marco Wootton Bamba Liam Charlie Murphy Cook Byram Sloth Mowatt Morison
Leeds United PutteBJ
2015-02-09 16:41
Silvestri
Wootton Bamba Cooper Taylor
Murphy Cook
Byram Austin Mowatt
Sharp

Eller....

Silvestri
Wootton Bamba Cooper Taylor
Murphy Cook
Byram Adryan Mowatt
Cani

Ska Sharp lira på topp så vill jag inte ha lättviktade Adryan bakom. Ska Adryan starta så vill jag ha längd och tyngd i Cani.. Får se vad Redders får för sig imorn. Lägger en liten slant på att StevieMo startar! M O T
Leeds United sportcarl
2015-02-09 16:17
Silvestri
Berardi Bamba Cooper Taylor
Cook Murphy
Byram Adryan Mowatt
Sharp
Leeds United Kristoffer
2015-02-09 15:36
@Linus.M:

Håller med.
Leeds United Linus.M
2015-02-09 15:30
Silvestri
Wootton, Bamba, Cooper, Taylor
Murphy, Cook
Byram, Austin, Mowatt
Cani

Vad kan gå fel? Morison gör ju inte mål, visst, han jobbar för laget... Men vi behöver en striker som gör mål. Ge Cani chansen, han är ju lång iallafall ;)
Leeds United lufc4ever
2015-02-09 15:30
I morgon :

Sillen
Berardi, SambaBamba, Coop, Taylor
Mowatt, Cook
Byram, Murphy, Adryan
Ante

Lyssna Redders !!
Leeds United Rodell
2015-02-09 14:28
Jag hoppas på en mowatt in istället för morison imorgon och sharp upp på topp :) sen 4231, tror på vinst imorgon taggade som fan efter förlusten i helgen någon som har någorlunda koll på när vi har nån tv sänd match va för längesen nu känner ja :P
Leeds United PutteBJ
2015-02-09 14:22
Gött att sånna som du Rodell finns på Revie Stand.. Blir förbannat tråkigt annars
Leeds United Rodell
2015-02-09 13:46
Lite kul hur det kunnat låta ändå ganska muntert under januari månad för att 1 förlust spy galla över lag o tränare... 2kryss 2vinster 1förlust... på 5 matcher så som det ser ut just nu, finns det någon statistik nisse som skulle kunna tala om vart man skulle ligga med dom resultaten en hel säsong. Viktigaste är väl att vi studsar tillbara och tar en vinst direkt nu för att visa att vi är mentalt starka i truppen.. efter ca 30 matcher så skulle man ligga på en 7e plats i denna tabell om jag inte räknar helt fel... Så nu hoppar vi upp på hästen igen och sätter 3 baljor på Reading imorgon
Leeds United Duke
2015-02-08 19:46
Stonefree// Riktigt bottennapp igår ja. Readfearn gjorde ingen glad heller med bytande av system, uteblivna byten och för hög backlinje. Det är för dåligt om man ska vara coach för Leeds. Om han ville ha in Sharp i startelvan skulle det givetvis vara på Morisons plats inte ändra stora delar av laget för att få in honom. Austin på en kant är vansinnigt. Spela 4-5-1 som har fungerat. Adryan borde ju rimligtvis få en plats på bänken det är ingen chansning att ha honom där. Byram verkar inte vilja förlänga, samtal har förts en längre tid nu. Cook känns osäker med. Det bästa är väl att spela dom nästa säsong med sen får vi en mindre peng för deras unga ålder när dom lämnar.
Leeds United sportcarl
2015-02-08 19:34
ja det är sant, men då får vi garanterat mest betalt för dom, sedan är det ju upp till varje spelare hur de vill göra med sina kontrakt, en del vill ha trygghet, och en del vill vänta ut för att få mer i lön i den nya klubben
Annons: