/england/leeds/forum/1190.aspx/england/leeds/forum/1190.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2015-01-07 12:47
Becchios agent har sagt till PA Sport att Becchip vill tillbaka. Precis vad vi behöver faktiskt. En spelare som älskar Leeds och vet vad som krävs. Come home, Luciano!
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Rodell
2015-01-07 11:35
Palermo Mittbacken Sol Bamba ryktas också vara på g till Leeds i italiensk press... :)
Leeds United Rodell
2015-01-07 11:28
Är väl svårt att kunna få in något riktigt bra namn med dom restriktioner leeds har. Vi får ju inte betala någon summa för lånet mer än lönen till spelaren om det inte överstiger någon summa som jag inte har i huvet.

Becchio gjorde 2 mål på 5 matcher för Rotherham innan han vart skadad och har varit iaf i full träning sen innnan jul. Jag tycker att det kan vara en bra värvning som kan behövas i klubben. Känner klubben vet vad som gäller i Leeds kämpar alltid osv. Kan behöva en sån typ bland alla yra höns i laget :)

Problemet i Leeds ligger väl egentligen inte i anfallet dok det är ju på mitten vi spelar en väldigt dålig formation och saknar verkligen yttrar att spela på.. en Becchio ska inte glömmas gjorde 19 mål innan warnock skeppa iväg honom och då med Varney och Green som "yttrar" en Becchio och 1-2 yttrar skulle nog kunna göra detta laget gott. Byram spela t.ex mycket bättre med Green framför sig och fick således hjälp defensivt där hans brister ligger lite!

Hoppas Cellino tar till sig av Redfearn iaf och inte värvar det han tror skulle fungera. Sharp Antenucci och Becchio skulle alla kunna leverera i ett Leeds 10-15+ mål var på en säsong om rätta laget va bakom! :)
Leeds United terry cooper
2015-01-07 11:09
Måste kunna få något bättre än becchio ???
Leeds United Rodell
2015-01-07 09:11
Becchio är på en lista som Redfearn tydligen gjort om spelare han vill ha in i januari diamant formationen påväg bort också och Warnock kommer tillbaka tidigare än väntat :) "Luciano, Lucianooo, Cost Less Than Berbatov & He Scores More Goals" Hoppas mer på honom än dom spelare från serie a/b som alltid ryktas! Behöver championship erfarenhet.
Leeds United Simo LUFC
2015-01-06 21:29
Hartey, Jag ska skicka mer info... Ja, det brukar bli roligare med lite göteborgare! ;) Vi åker med SAS. Åker tidigt på torsdag morgon och hem på måndag. Fick ett bra pris via SAS bonus. ??
Hartey
2015-01-06 21:02
Simo! Kanonkul att få med lite trevliga göteborgare( Wikis och Jacob) har bokat också. Skicka eran anmälning till leedsunitedsupporterssweden@hotmail.com så jag stavar era namn rätt. Förresten vilket bolag åker ni med så man kan få lite tips själv :-) Hartey
Hartey
2015-01-06 20:43
5-0 i baken efter 38 min i Watford...
Leeds United sportcarl
2015-01-06 20:10
över 20000 fans har nu skrivit under mot FL behandling av klubben och Cellino, och drygt 100 personer demonstrerade igår utanför FL kontor i Preston, inte för att jag tror det hjälper om man tänker historiskt hur LU blivit behandlade, har de möjlighet att sätta kniven i klubben gör dom det,
Hartey
2015-01-06 19:11
Under-21s team news vs Watford: Grimes, Coyle, Killock, Skelton, Denton, Purver, Phillips, Booker, Dawson, Parkin, Stokes. #lufc
Leeds United Simo LUFC
2015-01-06 18:55
Hartey// Jag och Costas ska med på LUSS resan. 2 nätter på hotellet uppskattas hjälp med (fre-sön). Tar flyget från Göteborg via Köpenhamn! Matchbiljetter skaffar vi själva. Ska bli riktigt kul och träffa likasinnade och dricka några pints tillsammans igen. Vem vet, det kanske blir en spännande helg sportmässigt med avgörande match om vi ska stanna kvar i championship eller inte. :)
2015-01-06 18:39
Är det någon som kan tala om vilken värvningsstrategin vi har ?
Om vi har någon.
McCormack pengarna fick vi ju mycket för.
Gick ju varken till spelare eller ER.
Leeds United footboll
2015-01-06 18:24
@terry cooper:

Nä, det förstår jag inte heller!!:)
Men jag är ingen expert, ......
Leeds United BullenKarlsson
2015-01-06 18:17
Beror ju lite på värvningsstrategin, ska vi fortsätta värva billigt och ungt från Italien så kan vi ju lika gärna behålla honom, men om det ska börja värvas duktiga engelska spelare så kan vi nog få in kvalité för 10 miljoner.

Själv hoppas jag att vi behåller våra ungdomar och stärker upp med 2-3 riktigt bra lån som kan göras permanenta till sommaren. Framför allt spelare med lite tyngd och lugn. Alltså inte nån rivig Michael Brown som inte kan slå en 3-meters pass när han väl satt dobbarna i någon.

Gärna en ytter eller två som kan utmana och pressa ner motståndarnas backlinje. Gärna en annan typ av anfallsspelare. Verkar ju som att ledningen åtminstone ser vad vi behöver.

Synd dock om det ska sluta med att vi säljer våra ungdomar för en spottstyver/gratis...
2015-01-06 18:05
Förstår inte varför vi ska sälja bra spelare om vi ska bli bättre ??
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-01-06 16:43
Linus// Men en sådan ägare har vi ju inte och det är inte många klubbar från mitten på PL och neråt som skulle tacka nej till £10m för en 17 åring.
Leeds United Kristoffer
2015-01-06 16:39
Crewe vill förlänga lånet av Ajose.
Leeds United Kristoffer
2015-01-06 16:37
Wootton på väg att lämna för Rotherham permanent.
Leeds United sportcarl
2015-01-06 15:04
nu är det bara att ta nya tag inför vårsäsongen, att tro på att vi med cellino eller ev någon annan ägare tro att vi kan köpa oss upp är naivt, utan det är bara att acceptera de ekonomiska fairplay regler som gäller,och vad gäller Cook och mowatt är det bara hoppas på långtidskontrakt och går vi inte upp inom 2 säsonger får vi nog räkna med att de försvinner hur som helst då de har framtiden för sig och kan bli lika bra som Milner och Lennon, nu är det bara att hoppas på januarifönstret, och så mycket vet jag är att det inte kan bli sämre än motsvarande tid förra säsongen då vi gjorde katastroflån i stewart och kebe, problemet är att vi har alldeles för många jämnbra spelare men alldeles för lite spelare med det allra extra som krävs, talang har vi i massor men alldeles för lite muskler vilja och vinnarskallar, men jag har inga problem att ge detta lag tid, handlar ju egentligen bara om att övervinna denna säsongen och satsa inför nästa då vi har hur många spelare som helst som bara kan bli bättre och bättre
Leeds United Rodell
2015-01-06 13:21
kanske dags att börja kolla på spelare i PL klubbar till lån iaf brittiska öarna... tror nog inte några spelare leeds lockar till sig från serie a och b kommer få någon att höja på ögonbrynen med deras spel....
Leeds United lasse c
2015-01-06 11:54
qcn 22.30 Jag kan bara kopiera ditt inlägg!!
Leeds United Kristoffer
2015-01-06 11:20
Mer problem för GFH?
Leeds United Kristoffer
2015-01-06 11:16
Här står det också att toppklubbarna i PL har ögonen på Cook. Det står även att Pavolettti och Krhin fortfarande ryktas vara på väg. Det har pratats om Livorno-anfallaren Andrey Galabinov men det troliga är nog att Pavoletti är förstahandsvalet. Dock läste jag någonstans att även några Serie A-klubbar skulle vara intresserade av Pavoletti, kanske därför som Galabinov -ryktet har tillkommit. Ett nytt rykte är dock att Palermo-mittfältaren Granddi Ngoyi skulle vara på väg., så Krhin-övergången kanske inte är så klar som det först verkade.
Leeds United Åby.Krona
2015-01-06 09:02
@Leeds så klart!:

Var nog många år sen LEEDS hade några sådana.
Leeds United Linus.M
2015-01-06 04:59
Thom// Aldrig i livet. Hellre en ägare som kan klara av att köpa oss spelare för så mycket, utan att behöva sälja vår största talang just nu.
Leeds United Leeds så klart!
2015-01-06 03:01
@Dansken:

Släpp pilsnern och kom in i matchen igen Dansken.
Det krävs bara ett par segrar så har vi alla medgångssupportrar tillbaka på Revie Stand ; )

Leeds United BosseBe
2015-01-06 01:20
qcn// Finns nog inget problem, men vi lite gamla har väl tröttnat på om vi kör diamant eller ?? Men vi håller på samma lag ändå.
Bring back Grayson, det va en kille det.. Gick väl inte så dåligt ??
M O T
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-01-05 23:23
£10m? Hej då Cook. Ta pengarna och köp 4-5 spelare som går in i startelvan.
Leeds United Kristoffer
2015-01-05 23:07
@Linus.M:

Jag vet, men det är nog inte helt otroligt att toppklubbarna i PL skulle vara intresserade av Cook.
Leeds United footboll
2015-01-05 23:00
@Tommy...:

Tommy, man kan alltid ändra sig !!
alla fans är lika ,VÄRDA, inget FANS, ska känna sig OVÄLKOMMET, tror att
de flesta vill ha tillbaka Gamla Godingar, komma tillbaka till svunnen tid!!
Ingen ska TRAMPAS PÅ!!
Nu tar jag TERAPI, med Små Kronorna..))
Annons: