/england/leeds/forum/119.aspx/england/leeds/forum/119.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United WhitesMOT
2018-07-19 13:16
Tror fan alla springer när dom ser Kinnears fula nynna vid förhandlingsbordet. Han måste vara Harveys love child.
Leeds United WhitesMOT
2018-07-19 13:11
@Rodell:

Nu tänker jag inte ropa hej riktigt än men nu fick jag tag i dagens match !!

Supporten bad mej ju uppdatera mina uppgifter under Billing Address. Och det gjorde jag och fick det att funka en gång. Då köpte jag Pre Season Pack men sen tog dom ju bort Forest Green matchen ur det paketet vilket innebar cancellerat köp. När jag sen försökt 300 gånger att köpa det nya paketet så har det bara varit fail fail fail.

Tror jag har meckat med allt möjligt jag kan tänka mej och trippelkollat allt. Nada har funkat. Tills nu precis när jag la in samma uppgifter i Home Address som i Billing Address !! Vips så fick jag köpa dagens match ! Det komiska med att jag nu köpte dagens är att då kan jag inte köpa paketet på 5 matcher :))))))

Känner mej som en jävla IT tomte men hur hade det varit om LUTV verkligen talade om för en vad som behövs fyllas i !
Leeds United Rodell
2018-07-19 13:05
Sportcarl //

handlar inte just om spelaren i sig utan vi går från att försöka få 1a, 2a, 3a alternativ och misslyckas.. Missar vi Jozefzoon så är det helt sjukt inte för att han är en världspelare utan för att vi inte lyckas få in någon som vi uttalat velat ha... Det sköts inte bra...
Leeds United Rodell
2018-07-19 13:04
Nu är jag inte helt hundra men jag har för mig Peterbouroghs ägare tweeta att Maddisson hade en klausul på 1.5m för dom inte gick upp.. Marriot är enligt honom värderad till 6.5m..

Där är 8m för två riktigt bra spelare iaf för L1.. dom kan säkert göra nytta hos oss också. Hugill vill West Ham bli av med, kan vi få till ett lån där eller på Vokes? (vill Burnley ha kvar)

Joe Bryan är värderad till 8m men har bara 1 år kvar på kontraktet så den borde man kunna jobba ner lite iaf men vi säger att han går för 8m.

Där handlar det om ca 16m plus lånekostnader för Vokes/Hugill och det täcker upp det vi är ute efter enligt Phil Hay.. Krydda det med 2 lån till med option på köp innan 1 september men få in dom andra helst nu så skulle fönstrett ändå vara godkänt..
Leeds United sportcarl
2018-07-19 13:02
Missa Josefzzon inte hela världen. Ok men inget unikt. Kan kunde bli en ny Dallas, Diagouraga.
Leeds United Rodell
2018-07-19 12:59
Linus.M //

Grejen är hade vi gått på t.ex Jozefzoon för 2-3v sedan hade han varit vår nu.. då hade inte andra klubbar hunnit gå in..

Snart kommer panikvärvningarna...
Leeds United Linus.M
2018-07-19 12:52
Phil Hay: there is money there (I can't vouch for how much exactly) but there trend this summer has been of getting into deals/negotiations which they can't complete. It is a concern.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2018-07-19 12:41
@Rodell:

Håller med. Inte alls bra signaler det här.

Kanske så att Derby handlar med våra pengar från en eventuell Vydraaffär ;)
Leeds United Rodell
2018-07-19 12:34
Whitesmot//

Funka det med samma kort? på ett annat konto, haha fyfan
Leeds United WhitesMOT
2018-07-19 12:27
@Rodell:

Grattis !

Det är mer än vad jag lyckats med. Hur mycket jag än uppdaterar och har mej. Och nu ignorerar supporten mej också.....

Fick skapa ett nytt konto på tanten och det funkade.....

Det första man tänker då är att mitt kort är fuckat men det funkar överallt annars. Alla kan dra åt helvete helt enkelt !!! ;)))
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-07-19 12:20
Derby med ekonomiska bekymmer verkar vinna dragkampen över "rika" Leeds United som förlorar varenda spelare vi vill ha.
Leeds United Rodell
2018-07-19 12:19
Linus.M //

Det där handlar ju om att vi är långsamma då det inte är mycket pengar 2.75m.. Vi verkade ju lägga budet i sista minuten..

Sägs att Derby måste sälja vydra för FFP.. hur kan dom gå runt på transfermarknaden bättre än Leeds isåfall, förstår inte eller räknar dom med att vydra drar så gör affärerna innan, riskfullt isåfall.
Leeds United Linus.M
2018-07-19 12:17
Thom// Det är Sky Sports. Rodell// Ja, den där är sjukt tröttsam om vi tappar när vi bevisligen vill ha honom.
Leeds United Rodell
2018-07-19 12:13
Phil Hay? @PhilHayYEP · 20 sför 20 sekunder sedan
Sun reporting that Jozefzoon is to undergo a medical at Derby:

Nu är ju Sun inte alltid jätte mycket att lita på men stämmer detta är det ju helt sjukt hur vi kan missa så himla många... Orta, Radz och Kinnear har fan inte mycket koll...

2018-07-19 11:54
Denna Lyall Thomas är någon man kan lita på till 100 % eller?
Leeds United Linus.M
2018-07-19 11:09
Upp till Jozefzoon nu.
Leeds United Rodell
2018-07-19 10:46
Whitesmot // Får fan problem igen för att köpa skiten idag hela paketet... Nu fungera det, uppdaterade betalningsinformation bara..
Leeds United Rodell
2018-07-19 09:51
Alan Nixon?? @reluctantnicko · 56 sför 57 sekunder sedan
Derby seem Confident

Gällande Jozefzoon, jag tror inte vi har en chans där.. känns som vi snålar istället för att se till så affärerna går i lås

Leeds United Duke
2018-07-19 09:49
Phillips där har vi mittbacken vi behöver.
Leeds United Rodell
2018-07-19 09:35
Trevlig läsning nedan, philips tankar.
Leeds United BullenKarlsson
2018-07-19 09:09
Stonefree //

Nä, jag förstår dig och säger inte emot. Jag har bara en känsla av att det är kontroll. Säkerligen en del bakslag, som i fallet med Vydra och målvaktsposten, men tror Blackman kommer vara helt okej.

Men uppenbarligen är vi beredda att kasta ut 11 miljoner på en anfallare och ge en saftig lön, så då känns det som att värvningar kommer.

Kommer såklart bli otroligt besviken om det inte sker. Jag sitter dock lugn i båten än så länge. Spelare håller ut för bästa dealen, vi har säkert förhandlingar i olika stadier med flera alternativ och det kan gå snabbt ibland, när säsongen drar mot sin start.
Leeds United Rodell
2018-07-19 08:52
Phil Hay? @PhilHayYEP · 17 minför 17 minuter sedan
Leeds United making progress with Florian Jozefzoon. Ready to meet Brentford’s valuation after more talks last night. Derby also in for him. West Brom keen too. #lufc

Leeds United MR Clarke Nr8
2018-07-19 08:24
Alla kan förlora en enstaka match .
Hade Derby sitt starkaste Läget?
Grejen är vår trupp än så länge är alldeles för svag.
Så länge Berardi o Cooper är med i första 11an då vet vi att vi är Kass.
2018-07-19 01:16
WhitesMOT// Ja lyckligtvis slog vi Mighty Forest Green Rovers med 1-2, utan PJ (som också ryktas intressera WBA bland annat).
Leeds United sportcarl
2018-07-18 23:05
Ja det vågar man inte tänka på hur det hade låtit här om vi förlorat mot Mansfield.
Leeds United WhitesMOT
2018-07-18 23:01
Derby förlorade borta ikväll mot Mighty Mansfield. Vydra ej närvarande.

Tänk om det varit vi. Och om det var PJ som ryktades säljas.

Forum världen runt hade exploderat.
Leeds United sportcarl
2018-07-18 22:51
Ok, hoppas han är skadefri denna säsong, innerbackar behöver vi och har för mig att han är det.
Leeds United Duke
2018-07-18 22:47
Sportcarl// U23 värvning som blev/var skadad när han kom.
Leeds United sportcarl
2018-07-18 22:43
sedan undra man vad hände med spelare som Halme?
Leeds United sportcarl
2018-07-18 22:42
WhitesMot 22:37, summa summarum har vi sålt och köpt för ungefär samma summa, kanske köpt för lite mer t om, Woods portioneras dessutom ut under 3 år
Annons: