/england/leeds/forum/1189.aspx/england/leeds/forum/1189.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Duke
2014-09-16 19:47
Berardi före Byram??
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Kristoffer
2014-09-16 19:44
Startelvan (Thom Kirwin tror att det kan vara 4-3-3):

Silvestri
Berardi Bellusci Pearce Warnock
Austin Cook Bianchi
Doukara Sharp Antenucci
Leeds United terry cooper
2014-09-16 19:42
M O T
Leeds United Bo$$e V
2014-09-16 19:23
Det ser ut att även bet365 har livestream på matchen.
Leeds United Kristoffer
2014-09-16 18:48
@Ballsmash:
Vi hade 11 poäng efter 7 omgångar förra säsongen. Men de tre före det var det 10.
Leeds United Rodell
2014-09-16 18:35
wiziwig är ju bara en sida som samlar streams så betyder inte att matchen tvsänds för det dom länkar bara upp andra sidor som säger sig streama matchen
Leeds United Ballsmash
2014-09-16 17:54
Är inte hundra på detta, men sedan vi flyttats uppå till championship har vi alltid haft 10 poäng efter 7 omgångar (Åtminstone tre av säsongerna), så det lutar åt seger ikväll ;)
Leeds United Ballsmash
2014-09-16 17:53
Härligt :)
Hartey
2014-09-16 17:43
Matchen visas i Wiziwig, går att koppla upp datorn till TV-n om man vill
Leeds United Ballsmash
2014-09-16 17:38
Någon som kan bekräfta eller dementera om matchen tv-sänds?
Leeds United Rodell
2014-09-16 13:01
Har jag missat något nu eller?... visas Leeds på bild idag eller :P haha
Hartey
2014-09-16 12:22
Stream till Bournemouth away
Hartey
2014-09-16 11:49
Leeds at St Andrews
Leeds United Kristoffer
2014-09-16 10:40
Linus //

Så mittfältet kommer nog vara Cook, Austin, Bianchi och Sloth.
Leeds United Linus.M
2014-09-16 04:49
Cellino fick frågan om det var någon sanning i Sabella ryktet: "Is he a dentist? I really need a dentist" Haha... Mowatt missar förövrigt matchen idag med en tåskada! Förövrigt lyfter planet till Turkiet 06:50 så kommer vara väldigt lite här... Trevlig vecka på er!! MOT!
Leeds United BullenKarlsson
2014-09-16 01:07
När det gäller Sabella-ryktet. Svårt att se det hända. Men jävlar vad jag vill ha en MANAGER. En gubbe med pondus, kostym och meriter i ryggen. Någon värdig världens största klubb. Inte nån träningsjacka som Warnock.
2014-09-16 00:58
Kristoffer// Kan gå med på 4-3-3 också. Tror vi kan bli farligare om vi får ut lite spelare på kanterna. Sen kan vi täta och ha 4-5-1 i försvarsposition. Har dock hellre Sloth än Mowatt men det är ganska hugget som stucket. Sen har vi ju Adryan, Ajose och Montenegro som alternativ.

Möjligen att jag har kvar Mowatt för hans frisparkar och hörnor. Men tyvärr tycker jag att han är lite för osnabb och valpig i försvarsspelet. Skönt dock att detta är en smärre lyxfråga. Austin vill jag dock verkligen ha kvar både för offensivens och defensivens skull.
Leeds United Tommy...
2014-09-16 00:40
Mowatt är skadad och missar matchen mot Bournemouth. En skadad tå är orsaken. Sabella vore intressant, men det kommer inte att hända.
Leeds United Danne K
2014-09-16 00:40
Var inne på bet365 appen på mobilen och såg att där var en tv skärm ikon på tre championship matcher bl.a. Leeds imorgon. Hittade inte mer info vad det betydde men ska på datorn imorgon ifall det menas att man kan se matchen live på deras livestreaming. Man kan ju hoppas...
Leeds United Tobbe O
2014-09-15 21:37
Sabella säger så här

"The Leeds situation is intriguing, and I feel I have unfinished business with that club.”

Leeds United Kristoffer
2014-09-15 21:31
BullenKarlsson //

Intressanta tankar. Jag skulle nog föredra ett tremannamittfält med Austin, Mowatt och Cook. Austin bidrar med fart och tyngd på mittfältet. Sloth och Bianchi får sitta på bänken.

I anfallet blir det då Doukara och Antenucci/Adryan på varsin kant och Sharp i mitten. Doukara bidrar med fart och tyngd i anfallet.
Leeds United Kristoffer
2014-09-15 21:25
Sloth har ju själv sagt att han är bäst som box-to-box-mittfältare.
Hartey
2014-09-15 20:28
Kalvin Smith gör mål för U21, han kan bli riktigt bra!! Viktor// ser fram emot att se LUSS-flaggan i nästa tv-sända match. Detta har du fixat Viktor :-)
2014-09-15 20:11
Tycker vi ska starta med Doukara framför Sharp och Austin framför... Mowatt. Svårt att hålla honom utanför, men tycker nog att vi behöver lite tyngd på mitten och Mowatt och Sloth känns väldigt lika. Föredrar Sloth.

Doukara behövs där framme. Vi hade ingen tyngd senast och Antenucci känns hetare än Sharp för tillfället.

Osäker på Bellusci, men tror han behöver självförtroende och några matcher. Såg darrig ut tills sista halvtimmen. Peacre var ju fantastisk. Till och med skicklig med fötterna.

Warnock verkar trivas i ett mer spelande lag. Tycker han sköter uppspelen lugnt och behärskat. Riktigt bra. Berardi är ju hyfsad, bra komplement till Byram.

Känns som att vi börjar ha 2 spelare på alla positioner nu och det är viktigt. Vi kan förändra en matchbild med byten. Enda problemet är väl att mittfältsdiamanten blir för smal. Spelarna måste börja dra sig till öppna ytor när vi har bollen. Tycker inte riktigt att Sloth passar i den öppna rollen. Hade gärna sett Adryan, men förstår att Redfearn inte ville chansa för mycket i det läget.

Första 30 var ju riktigt usla, men det är kul att se att trots att vi misslyckas och passar fel otroligt många gånger på grund av missförstånd, så fortsätter spelarna tro att vi kan spela oss ur situationer. Det märks tydligt att detta lag har en teknisk skicklighet och att de kommer att bli bättre när de blir samspelta. Får vi ett par bra resultat till så kan vi bli farliga redan i år.
Leeds United Kristoffer
2014-09-15 19:48
@Linus.M:

Jag vill hellre se 4-3-3 :)
Leeds United stonefree
2014-09-15 19:24
Jag tror att Sharp får börja på bänken i morgon, tror de startar med samma elva som avslutade matchen mot Birmingham, men det är bara en gissning. Tycker annars det skulle vara kul att se Adryan snart i action.
Leeds United Linus.M
2014-09-15 18:22
Silvestri Byram, Pearce, Cooper, Warnock Montenegro, Cook, Mowatt, Adryan Sharp, Doukara Varför kan inte Redfearn göra som jag säger? :)
Leeds United Kristoffer
2014-09-15 16:48
Montenegro verkar vara snabb och ha bra teknik. Dock verkar det sämre med målskyttet så han är nog bäst som ytter.
Leeds United Kristoffer
2014-09-15 16:41
U21 vann idag mot Barnsley 3-1. Detta trots att Montenegro missade två frilägen. Startelva: Cairns Coyle Del Fabro Skelton Booker Purver Denton Phillips Dawson Montenegro Morison Leeds mål gjordes av Montenegro, Phillips och Morison
Leeds United Tobbe O
2014-09-15 14:21
Tittar man på oddsen är gamle leedsspelaren och Argentinas förbundskapten i VM Sabella andrahandsfavorit hos flera spelbolag. Om det ligger något bakom mer än kopplingen gammal spelare och att han är internationell vet jag inte.
Annons: