/england/leeds/forum/1184.aspx/england/leeds/forum/1184.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Leeds så klart!
2015-04-30 16:08
@Linus.M:
Ojdå. Detta var visst känsligt. Är "Gud" inte felfri? Så enbart matcher på söndagar udda dagar om vi vann ska räknas? Jag har bara tagit statistiken från ett och samma ställe, och när resp. har varit utpekad ansvarig. Inte tillfälligt för någon enstaka match. Resp. ansvarig har haft sina "hinder", och dessa har inte exkluderats från någon annan så varför exkludera från Redfearn? Redfearn har ett gott rykte som ansvarig för akademin, men såsom ansvarig för A-laget är han en i mängden om vi tittar på antal inspelade poäng. Han är inte "Gud", vilket bla du verkar anse. Det finns bättre. Vilket var syftet att bevisa med denna undersökning. Fast han kanske är rätt för Leeds oavsett? Personligen har jag inget emot om Redfearn stannade, han är värd en riktig chans, men jag skulle inte gråta blod om han ersattes med tex Grayson.
Leeds United lufc4ever
2015-04-30 16:00
Aaaah statistik....

"Lögn, förbannad lögn och statistik" är ett gammalt klassiskt uttryck som jag tycker är målande för hur statistik kan användas.

Jag jobbar dagligen i en värld av statistik och det är väldigt enkelt att få något att se bra eller dåligt ut med statistik. Allt beroende på vad du vill uppnå.

Leeds United Tobbe O
2015-04-30 14:52
De tre tränarna med lägst success rate är alla anställda av Cellino...
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2015-04-30 14:24
Räkna gärna med hur det gick när Redfearn hade en assisterande.

Och inte när Thompson blev sparkad, samtidigt som Matt Child (som Redfearn hade en bra relation med) också lämnade.
2015-04-30 14:21
Success rate % (points gained):

Gary McAllistair 50% (2008)
Simon Grayson 50% (2008-12)
Brian MDermott 38% (2013-14)
Neil Warnock 36% (2012-13)
Neal Redfearn 34% (2014)
Dave Hockaday 33% (2014)
Darko Milanic 0% (2013)
Leeds United sportcarl
2015-04-30 14:16
Gud fader himself har en vinstprocent på 33,33%, om det är bra dåligt eller eller förväntat överlåter jag åt andra att avgöra(W6-D4-L8=M18), Grayson hade om jag minns rätt under sin League Ones CCCtid här om jag minns rätt 49%
Leeds United lufc4ever
2015-04-30 13:35
@Leeds så klart!:

Denne killen har inte ens en enda video på Youtube. Det hade iaf Cani !
Leeds United Silvestri the King
2015-04-30 13:33
Tippar 2-1 till Leeds. Inte -alltid-fel............. Så kallat-käringtips.....betyder min älskling !! Kärring däremot är endast-skvallertant,,,,!!))-och en riktig ragata, som saknar empati för allt :))
Leeds United Linus.M
2015-04-30 13:33
Redfearn är gud själv. Utan honom så hade vi varit i League One nu.

Vem har påstått att han ska till Premier League? Han är en grym Championship tränare om han får rätt spelare, vilket han har visat. Att folk inte ser det är för mig helt obegripligt.

Cellino köper säkert Parma... Han saknar väl Italien. Och va inte orolig Putte, han äger inte Leeds länge till :-)
Leeds United lufc4ever
2015-04-30 13:32
Parma ryktet har funnits ett tag. Inte fel med ett farmarlag. Frågan är bara vilket som blir det...
Leeds United lufc4ever
2015-04-30 13:26
@sportcarl:

Eller att dom som är helt motståndare till Twitter inte vill eller kan se att ibland den som sprider kanske inte heller tror på det utan bara informerar vidare och tänker att det är upp till var och en att bilda sin egen uppfattning.
Leeds United Kristoffer
2015-04-30 13:09
@PutteBJ:

Jag tänkte mer på att det kanske är ett tecken på att är på väg att sälja Leeds. Han sålde ju Cagliari för att ta över Leeds.
Leeds United PutteBJ
2015-04-30 12:45
@Kristoffer:

På ett sätt intressant men inte kul för vi skulle kunna hamna där att Massimo äger båda klubbarna men iom att FL hatar honom så låter han Leeds skeppet styras av Umbers m fl idioter för att själv befinna sig i Parma och bygga upp dem på nytt.

På så sätt drar han in pengar från 2 håll och han behöver inte lägga all tid på att bekämpa FL:s fasoner.

Inget scenario jag vill direkt.
2015-04-30 12:24
Nu börjar transferryktena inför nästa säsong.

According to Italian website TUTTOmercatoWEB (TMW), Leeds United are possibly interested in Simone Napoli, a 20-year old central defender, once of Juventus youth, who is currently plying his footballing trade in Slovenia for Nogometro Drustvo Gorica.
2015-04-30 12:20
Ingen Jimmy. Skönt...

JIMMY Floyd Hasselbaink has cooled speculation linking him with the Leeds United hotseat and insists he is focused on the job in hand at Burton Albion.

The Brewers boss has been widely tipped to take over from Neil Redfearn at Elland Road in the summer.

However, he is focusing on preparing his side for League One after leading them to promotion.

"I'm planning for next year, because I've got two more years on my contract," said the 43-year-old. "That's what I have to do and I have to do the best for this club because I'm the manager of Burton Albion.

2015-04-30 12:14
Tre klubbar sägs vara intresserade av att få Redfearn om han lämnar Leeds:
Rotherham (CC), Chesterfield (LO), and Oldham Athletic (LO).

Det är alltså varken Chelski, Real Pesetas, eller Paris Qatar SG nivå på klubbarna, vilket är konstigt eftersom vissa Leeds-supportrar tycks tro att vi har Jesus själv som coach.
Vi får se vad som händer.
Om Redfearn lämnar vill jag ha tillbaka Grayson.
Leeds United sportcarl
2015-04-30 10:33
Problemet är att folk inte märker skillnad på bluff eller inte på Twitter utan sprider det vidare som vattenringar
Leeds United Linus.M
2015-04-30 09:49
Thom// Nu låter du lite för konservativ. Twitter är fantastiskt om man väljer att följa rätt personer. Och inser vad som är bluff och inte! Alla andra// Nu börjas det ryktas om billigare tränare..... Here we go :(
Leeds United Kristoffer
2015-04-30 09:21
Intressant.
Leeds United lufc4ever
2015-04-30 09:09
@Leeds så klart!:

Tomtar och troll åsse......;))
Leeds United lufc4ever
2015-04-30 09:08
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-04-30 01:33
Twitter = Wikipedia in disquise
2015-04-30 01:31
Ja, men då väljer jag det alternativet ;)
Leeds United Linus.M
2015-04-30 00:13
Leeds så klart// Nu är jag otroligt osäker på om du var sarkastisk eller inte men det där är inte Doukaras riktiga twitterkonto. Var du sarkastisk så kan detta inlägg glömmas bort :)
2015-04-29 22:36
@Linus.M:

Wigan och Blackpool. Det kan gå snabbt utför.
Från PL till League One. Stackare. Vi vet hur det känns.
2015-04-29 22:31
MFF spelade uppvärmningsmatch mot HBK i dag som förberedelse inför
kommande allsvenska matcher.
Jasså? HBK spelar i Allsvenskan. Det var som f-n :)
2015-04-29 22:22
@sportcarl:

Det finns ju inget där. Bara skog...
2015-04-29 22:19
Putte,

Jag ska göra en "LinusM" ;)

Läs Doukaras twittrande.
Tror inte han varken kommer att erbjudas eller vill stanna kvar.
Leeds United PutteBJ
2015-04-29 22:15
För att se tillbaka lite på säsongen som varit så tänkte jag lite på Doukara idag. Han startade med en kanonmatch i cupen mot Accrington och följde sedan upp med stabilt spel flera matcher med bl a fina mål mot huddersfield och blackpool. Många pratade om att han var så viktig för anfallsspelet med sin fysik och kraft i luftrummet. Han saknades direkt när han var borta en match.

Men vad hände sen?

Han har visserligen haft problem med ljumskar och skador men var det pga att Ante började hitta form eller annat?

Tror ni han kan komma tillbaka till det som såg så lovande ut och bli en bra och levererande spelare för Leeds de kommande 2 säsongerna?
Leeds United sportcarl
2015-04-29 10:12
Mellan Värnamo och Jönköping
Annons: