/england/leeds/forum/1182.aspx/england/leeds/forum/1182.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United lufc4ever
2015-03-13 17:05
@Tommy...:

Det är inte spriten som är farlig. Det är hjärnan som lyfter glaset till munnen som behöver övervakas ;)

Fan det lät lika korkat som amerikanarnas försvar till sin rätt till att bära vapen.

"Guns don´t kill people, people kill people"
Leeds United lufc4ever
2015-03-13 16:59
@Leeds så klart!:

:))))

Varje gång vi slår er så tänker jag " En mysig liten bandyklubb som slår Sveriges svar på Chelski inom hockeyn. Det finns hopp "

Leeds United Tommy...
2015-03-13 16:45
Sorry för en massa off-topic. Nu drar jag mig tillbaka. Om det finns någon här som bor i Helsingborg så kanske vi skulle kunna träffas där. Brukar vara där några ggr per år för att träffa min kärlek.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Tommy...
2015-03-13 16:41
Alkohol mår man då fan inte heller så bra på också. En värktablett per dag när smärtan är som värst är säkert betydligt mindre farligt än all öl och annan alkohol som verkar flöda bland folk på detta forum. Bara för att alkohol får köpas lagligt så innebär det inte att det är ofarligt. Förmodligen är det en av de fem farligaste drogerna som minns. Kan ju vara värt att tänka på när ölen öppnas efter arbetsveckan.
Leeds United Leeds så klart!
2015-03-13 16:33
Rögle?? Dessa inavlade sockerbetor. Tvi, tvi, tvi.

;)
Leeds United lufc4ever
2015-03-13 16:29
@Leeds så klart!:

Jisses !

Vad du än tar så sluta med det. Du mår inte bra av det iaf.

MIF !!!

Tillåt en RBK:are att småle !! :)))))))))
Leeds United lufc4ever
2015-03-13 16:26
@kjelldan:

En tårtbit på North West har väl 20 platser kvar till den är nere på limited. Annars är hela North med hörn limited.

Det som är öppet på East Upper är limited. Känns som att East lower behöver fylla 3-400 till innan hela det är limited.

South är helt igenkorkat.

West är den sida som där är bäst chans fortfarande men en sista rusch ikväll i morgon kan få det rätt packat där också.

Sägs att Forest tar med sig en rätt bra summa.

Detta luktar en bra bit över 30k. Skönt och vara hemma och slippa trängas............;))
2015-03-13 16:18
Tommy, Nä, piller och alkohol ska man inte blanda. Kolla George Nästbäst (vi vet vem som är bäst...) eller "På gasen" Gascoigne. Du får festa till det med en valfri extra pilla i stället. Om vi ska prata hockey så vet väl alla att MIF är det enda rätta laget? Lite som Leeds, upp som en sol med lånade pengar och ned som en pannkaka i konkursens mörker, hatade av alla, och sedan förtvivlat svårt att ta sig upp igen, SAIK och Luleå är som ManUre och Chelski för mig. Nåja, kanske i riktigt så illa ; )
Leeds United Tommy...
2015-03-13 16:07
Leeds så klart: tyvärr kan jag inte dricka alkohol då jag äter mediciner som kan vara livsfarliga att blanda med alkohol. Får bli en tablett mot den satans värken jag lider av, de pillren tar inte bara bort smärtan utan gör också att man mår fan så bra också. Har inget personligt emot dig, du tillhör den skara här som jag brukar läsa inlägg från.
2015-03-13 15:52
Tommy, om du inte vill förstå att jag försökte skoja till diskussionen Luleå vs. Skellefteå så ger jag upp den allmänt vedertagna teorin om människans evolution. PS Slappna av för böfvelen. Ta en pilsner. Skål!
Leeds United Tommy...
2015-03-13 15:26
Så talar en arrogant storstadsbo. Jag börjar förstå varför så många av oss som startade upp LUSS och detta forum har tröttnat och försvunnit. Det finns några skribenter här som jag har stort förtroende för, men resten väljer jag att inte kommentera. Man kan ju undra varför så många försvunnit härifrån? Själv tycker jag det oftast skrivs inlägg som man redan läst, läs Twitter, förövrigt ett ställe där många wannabee-journalister hittar på eller förstorar saker så de får så många klick som möjligt. Själv tror jag på cirka 5-10% av det som skrivs där, att andra tror på i princip allt som står där pga att det är journalister som skriver ryktet och skvallret finner jag häpnadsväckande. Just nu känns det som efter att ha gjort comeback här för nån vecka sedan att detta blir nog mitt sista inlägg på på ett långt tag. Med vänlig hälsning, Tommy
Leeds United Linus.M
2015-03-13 15:20
@kjelldan:

Runt 30 000!
Leeds United kjelldan
2015-03-13 15:11
Nån siffra på antal sålda biljetter för imorrn, såg väl bra ut tidigare i veckan?
2015-03-13 15:06

Skellefteå vs Luleå. Är inte detta bråk på mikronivå?
Asså ja ba undrar varför bråkar några få frusna jojkande bros om vilken byhåla som e bäst? Asså ja ba blålinjen slutar ju i Akalla, vad gör ni bros där?

MVH,
Den ignoranta storstaden - where it all happens

Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-03-13 14:46
Tommy//

Varför skulle "vi" stänga av er? Iofs är detta inget hockey forum men om vi ska snacka "hat" och så vidare och vart man lägger ribban angående det så kan vi ju lika gärna i så fall stänga av folk när de skriver om att "skjuta Chelsea asen med pappas pistol".

Jag känner inte till rivaliteten och hur mycket det är som ligger bakom hatet mellan klubbarna där uppe men ni kanske ska ta det på ett forum som inte handlar om Leeds United? Vi har ju nog med problem som det är :)
Leeds United Tommy...
2015-03-13 14:39
Thom Mattsson: Om du bara visste om det hat som Luleås anhängare håller på med mot SAIK, visst att kalla nån kackerlacka är lågt, men det är det även att kalla nån för inavel. Det hat som vi möts av Luleåsupporterna är så trist så att man egentligen struntar i om vi vinner eller förlorar. Jag hatar inte Luleå, känner flera trevliga därifrån, men tyvärr så finns det en klick bland deras fans som ser hatet mot SAIK som det viktigaste. Detta blir mitt sista inlägg om detta. Stäng gärna av mig om ni vill, men då bör också Umeå-Ben stängas av.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-03-13 14:15
Tommy//

Samtidigt kallar du dom för kackerlackor och pack :) inte helt trevligt det heller kanske?

Annars är jag helt ointresserad när det gäller hockey men som sagt så var det jävligt kul att Karlskrona gick upp.
Leeds United Tommy...
2015-03-13 13:08
Umeå Ben: Låt oss slippa det barnsliga inavelstjatet, konstigt att det mest är folk från Luleå som tar upp det. Det beror väl på den enorma avundsjuka som finns i den finska provinsen Norrbotten. Sen så är jag inte från Skellefteå utan från Umeå, och lövens supportrar är betydligt mer sympatiska än Luleås dito. Sorry for off-topic men Umeå Bens påhopp om inavel ska inte få stå obesvarat.
Leeds United Rodell
2015-03-13 11:34
Modou Barrow tidigare Peking och Östersund spelaren som gick till Swansea är utlånad till Forest nu undra om han får spela mot Leeds i helgen! :) jävligt duktig fotbollspelare
Leeds United Silvestri , the King...
2015-03-13 10:06
Thom//
Ber dig om ursäkt ännu en gång.
Insett att Du är helt oskyldig till vårt bråk !! Det var jag som överreagerade.
Jag borde inte svarat dig så !! FÖRLÅT:
Det var egna privata orsaker som låg till grund för mitt övertramp.
Förlorat en glädje samtidigt som ett falskmail dimper ner.
Det ska ju inte Du få skit för.
Tack till Hartey för din omtanke,Lufs4, Linus, Thom. också. Ser fram mot en FIN sommar ;))) för alla här också ;))
Leeds United Ballsmash
2015-03-13 09:55
Haha den karriären var ju jävligt imponerande, en säsong per klubb i princip. Förutom Spårvägens GoIF där han verkar ha briljerat. Värst är när han får vara med och kommenterera i matcherna..

"Hade dom försvarat sig bättre så hade dom inte släppt in lika många mål"
"Sedan dom började plocka poäng ser tabelläget bättre ut"

mm........
Leeds United lufc4ever
2015-03-13 09:24
@Ballsmash:

:)))

Ja Nordahl var verkligen ingen höjdare men han har iaf ett CV och DNA som inte går att klaga på. Iaf inte som spelare. Bosses tränarkarriär däremot.......

Nu kommer man väl få på tasken av nån Djurgårdare men va fan.... ;))

Spårvägens GoIF (1970-75).
IFK Östersund (1978).
AIK (1979-80).
IFK Östersund (1981-82).
Vasalunds IF (1983-84).
Spårvägens GoIF (1985-87).
Vasalunds IF (1988-90).
Tromsø IL (1991).
Spårvägens GoIF (1992).
Djurgårdens IF (1993).
IF Brommapojkarna (1994).
FC Plavi Team (1995).
PAE Kalamata (1996-97)
Västerås SK (1997).
Enköpings SK (1998-2001).
Assyriska Föreningen (2002).
PAS Iannina (2003-04).
Vasalund/Essinge IF (hösten 2004).
Enköpings SK (2004, två sista omgångarna).
Vasalund/Essinge IF (2005-06).
Enköpings SK (2007-2008).

Leeds United lufc4ever
2015-03-13 09:09
Rodell //

Det är inte det att han kan mycket som jag hänger upp mej på. Det är det oerhört dryga sättet han berättar det på som får mej att byta kanal. Helt mitt eget problem egentligen men smaken är som baken. Och just denna kakan smakar dynga :)
Leeds United Rodell
2015-03-13 09:02
Hur kan man ens klandra ner på en kille som Erik Niva det den killen inte kan om fotboll är inget värt att veta! säkerligen den enda som är avlönad av viasat som vet om Leeds... När dom annars pratar om leeds så är det inte mycket kunskap inte ens kommentatorn som kör leedsmatcherna på tv10 har någon somhelst koll! :)
all heder till Niva! :)
Leeds United lufc4ever
2015-03-13 08:57
@Linus.M:

Länken funkar inte.
Leeds United Ballsmash
2015-03-13 08:22
Är väl mest Bosse i Viasatstudion jag inte orkar med, han spottar verkligen ut sig klicheer, han verkar allmänt trög. Vem är han ens? Hur blev han "expert"? Sämsta jag sett sedan Thomas Nordahl.
Leeds United Linus.M
2015-03-13 01:59
Hoppas länken fungerar.

Glöm det jag skrev om Redbull. På waccoe så är det hysteri om ett mail som läckt. Det sägs att Umbers ska ha skickat detta till The Genting Group...
Leeds United lufc4ever
2015-03-12 23:41
@qcn:

Var en till sitt såklart :)

För mej är Niva nåt av det drygaste som finns inom fotbollsvärlden. När nästan alla andra såkallade experter svarar på en fråga med kanske 3 meningar så gör han en novell av det.

Får han frågan " Vad heter Leeds Uniteds hemmaarena? " så kommer man få reda på att den heter Elland Road 7 minuter efter frågan ställts.

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Men det är bara min åsikt om honom :)
Leeds United Linus.M
2015-03-12 23:26
VARNING! Detta inlägg innehåller Twitterrykten och innehåll som inte alls behöver betyda sanning. Läs vidare på egen risk :-)

Ryktas friskt om att Cellino kommer sälja nu och att processen redan är igång och har varit så en stund nu. The Genting Group nämns som den främsta kandidaten men jag pratade med ägaren utav sidan 2900miles.com (Simon O´Rourke), som ofta har rätt om saker och ting. Han sa att The Genting Group säkert är där och nosar men att han skulle vara väldigt förvånad om REDBULL inte redan lagt ett bud på vår klubb.

Som sagt... Det behöver inte vara sant, men vem vet?
Leeds United qcn
2015-03-12 23:02
Håller f.ö. nästan alltid på engelska lag i europaspelet, men igår njöt man verkligen när portugisen som inte kan stava till ödmjukhet fick bita i det sura.....
Annons: