/england/leeds/forum/1180.aspx/england/leeds/forum/1180.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2015-03-19 16:51
Kristoffer 14:37, skall vi sikta på att gå upp då borde vi kanske ha en riktig högerback, wotton gör ett bra jobb ochdet funkar när laget har flyt men är ingen långsiktig lösning likt Morrison inte är vår framtid som target
Leeds United lufc4ever
2015-03-19 16:46
Medicinen är att visa ungtupparna att klubben vill uppåt. Behåll Redders och ta in 4st rejäla nyförvärv. Helst vecka 1 i sommarfönstret. Då skriver grabbarna på det är jag övertygad om. Tror t.o.m det skulle trumfa dubblad lön från Stoke eller Everton t.ex.
Hartey
2015-03-19 15:32
@¤Thom Mattsson¤:

Thom:

Helt rätt

Annars är det väl inte speciellt vanligt att unga spelare sitter på långtidskontrakt

.Det brukas väl förhandlas runt 1-1,5 år innan kontrakten går ut och det är nu dom skall bindas upp på 4-5 år.
Cook måste ju bara ha ett nytt kontrakt då han inte har mycket i lön.Byram ser jag snart som en etablerad stjärna och skall ha lön efter det.

Trumfessen för Leeds är Redfearn och att vilja vara med att ta upp klubben där dom spelat i Akademin. Går sedan Leeds upp så kan dom räkna med att lönen kommer att förhandlas upp.

Leeds United skiljer ju sig mycket från dom flesta klubbar när det gäller trogna fans och trycket på läktaren. Undrar vad McCormack tyckte när Leeds tog med 4000 bortafans en onsdag. Fulham hade mitt i veckan i Leeds haft kanske 400-500 fans.

Nej nu är det dags för Leeds att sluta sälja talanger, vi har grunden till ett bra lag men det behövs 3-4 riktigt bra nya spelare plus att våra ungdomar höjer sig ytterligare till nästa säsong.

Kristoffer: Misstänkte att Bamba/Bellusci hade bra facit när dom spelar ihop.

Leeds United Kristoffer
2015-03-19 14:37
@Rodell:

Stannar Bamba är det inte mycket mer som behöver göras med försvaret (kanske någon mer mittback om Del Fabro lämnar).
Leeds United Rodell
2015-03-19 14:08
Kristoffer //

Hoppas vi får behålla bamba tills nästa säsong då att vi köper in honom eller lånar honom ett år till... Resultaten har ju förbättrats avsevärt sen han kom in i truppen!
Man ser ju också på plan vilken vinnarskalle han är på highslightsen blir han ju lyckligast!
Har för mig att han sagt att han vill vara kvar också där har vi prio 1 i sommar på nyförvärv iaf tycker ja
Leeds United Kristoffer
2015-03-19 13:58
Under 2015 har vi spelat 14 matcher. Bamba och Bellusci har startat tillsammans i 7 av dem. Det har resulterat i:

6 vinster och 1 oavgjord. 10 mål framåt och bara 1 insläppt.
Leeds United sportcarl
2015-03-19 13:23
kommer tex Liverpool eller Arsenal och erbjuder 40000-50000 pund i veckan erbjudande om spel i PL och CL så spelar det ingen roll vad tränaren eller ägaren heter, har för mig att Cook o byram har utgående 2016, och mowatt o Taylor 2017, men fortsätter leeds denna vägen och förstärker laget i sommar så hoppas man ju att de ser möjligheterna i denna klubb, hoppas de ser historiskt med då de flesta av våra lovande spelare med några undantag oftast gått sämre sedan de lämnat klubben
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-03-19 13:12
Hartey// Problemet är ju att de inte sitter på några långtidskontrakt hos oss. Det drar ner priset lite.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United PutteBJ
2015-03-19 12:48
Silvestri, Bellusci och Berardi uttagna i veckans lag! Skoj..
Hartey
2015-03-19 11:56
Nyckeln att behålla alla unga spelare är Neil Redfearn. Om han får ett typ 2-årskontrakt vet våra unga att dom kommer att få chansen och dom känner honom också sedan 5 år tillbaka i akademin.

Om Cellino är kvar kommer vi inte kunna ge dom drömkontrakt men det kan gå ändå.

Om vi får nya ägare som det ryktas om är det lättare att behålla dom för då tror jag det kommer att finnas ekonomi till det

Derby har behållit Will Hughes i många år nu och då ligger dom i topp också

Om vi måste sälja är det bara att säga nej nej nej och trissa upp priset. Luke Shaw gick väl från Saints till scum för 26 Miljoner Pund och den affären tog flera månader. Hur bra han han varit denna säsong??

Måste vi sälja skall det vara 10-15 miljoner Pund inget annat. Om vi säljer Mowatt för typ 5 miljoner + som det ryktas han är värd slänger vi bort chansen att vara ett topplag nästa säsong
Leeds United Silvestri , the King...
2015-03-19 09:47
@Silvestri , the King...:

Tippar ju bara för skojs skull, Hade ju fått ihop nio på footboll, men de försvann ju
när jag bytte nick.Då hade jag inte tippat alla matcher ändå.
Men tror det är The Viktory som ligger på topp med -över 20 ?
Leeds United Linus.M
2015-03-19 00:55
Thom// Från Phil Hay: @PhilHayYEP: Need to file pronto but a quick bit from Redfearn: "All the signs are there that I'll be here next season. Club want me to plan pre-season." @PhilHayYEP: NR on his contract: "From my point of view it needs doing sooner rather than later. I want to be here, I want to take it forward." Låter som att Salerno håller på att fixa kontrakt åt honom :) Godnatt nu... Marching on Together.
Leeds United sportcarl
2015-03-19 00:21
Silvestri MoM och Byram o Berardi riktigt riktigt bra ikväll
Leeds United sportcarl
2015-03-19 00:09
att erbjuda kontrakt är väl världens enklaste sak, sedan att få spelare att skriva under är en annan sak när de vet att de kan femdubbla lönen lätt i PL, här handlar det om klubbkänsla, vad klubben dock kan göra är att kräva verkligt bra betalt, Cook, byram och mowatt är värda mellan 5-10 miljoner var pund i min värld, och Cook kommer bli vår bästa spelare sedan Milner
Leeds United sportcarl
2015-03-19 00:03
vad skönt med ännu en vinst, och nu kan vi slänga myten om morison, att vi bara kan vinna med honom, det har jag aldrig trott på, fortsätt med Sharp och antenucci, behåll detta laget och vi kommer vara topp 6 nästa säsong, 2-3 försärkningar och vi kan gå direkt upp
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-03-18 23:58
Linus// Tror inte det handlar om de kommer bli erbjudna kontrakt eller inte.. frågan är väl om de accepterar det som de blir erbjudna? Tror Cook och Redfearn ligger närmast att acceptera. Finns ingen jätte anledning för någon av dom att gå. Redfearn är där han hör hemma och Cook är fortfarande väldigt ung och sägs vara smart. Mowatt och Byram är lite äldre och känner kanske att de vill vidare i karriären och lägger ett mittenlag i Premiership ett massivt kontraktserbjudande och bud har vi inte musklerna att stå i vägen. Så är det ju bara. Money talks... Samtidigt kan man hoppas att både Mowatt och Byram ser potentialen i Leeds och vill spela upp oss. Man kan bara hålla tummarna men vi har sett det alldeles för många gånger att så inte varit fallet. Underbar vinst idag förövrigt!
Leeds United Linus.M
2015-03-18 23:11
Redfearn, Mowatt, Cook & Byram... Erbjuds inte samtliga nya kontrakt av Massimo, The Genting Group, RedBull eller vem som nu äger oss i sommar... så blir jag vansinnig.
Leeds United Linus.M
2015-03-18 23:05
Leeds vinner med 3-0 på bortaplan och Ross McCormack går ut skadad.

How times can change...
Leeds United lufc4ever
2015-03-18 23:00
Detta är för bra för att vara sant. Något skit som fuckar upp nästa säsong måste ligga på lut. I helvete heller att fotbollsgudarna tillåter att vi börjar likna ett fotbollslag igen.

Måtte Kapten Snespark få spela i varenda match nästa säsong och måtte den sopan inte göra ett enda mål. Just nu är han vår lucky charm !! :))
Leeds United Ballsmash
2015-03-18 22:55
Vilken match!
Leeds United Danne K
2015-03-18 22:52
Silvestri har verkligen levererat de senaste matcherna. Ska bara finslipa luftspelet för att bli mer säker. Lovar gott inför framtiden
Leeds United Gary Kelly
2015-03-18 22:51
Helt sanslöst !!!, kan säkert gå upp några pinnhål till, om vi fortsätter i samma spår..
Leeds United Linus.M
2015-03-18 22:49
Blev 3-0 istället... Jaja, WE ALL LOVE LEEDS!

Hoppas McCormack njuter där nre i bottenträsket.
Leeds United Kristoffer
2015-03-18 22:46
@Danne K:

66 eller 76 var det.
Leeds United Emil.R
2015-03-18 22:45
Jjjjjjjaaaaaaaaa Antenucci!!!!!!!!!
Leeds United terry cooper
Thank you very much
Leeds United Kristoffer
jaaaaaaaaaaaa
Leeds United Danne K
2015-03-18 22:40
Ante in Mowatt ut
Leeds United Danne K
2015-03-18 22:40
Tyckte jag hörde att det var 66 matcher sedan vi gjorde mål på en hörna...
Leeds United terry cooper
2015-03-18 22:39
What a waste of money....
Annons: