/england/leeds/forum/1177.aspx/england/leeds/forum/1177.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United lufc4ever
2015-05-06 22:13
glömde i förra.
Leeds United lufc4ever
2015-05-06 22:11
Phil Hay ?@PhilHayYEP 54s54 seconds ago

It's emerged tonight that the Football Association is investigating Adryan's loan move from Flamengo to Leeds United last summer. #lufc

image_normal.jpg5 minutes ago

The FA is investigating whether Adryan was third-party owned, in breach of its rules. Cellino says he is meeting FA reps tomorrow

Cellino says Leeds did not breach FA rules. "We dealt with Flamengo and they are his club. We never paid any money to anyone else." #lufc

The suspicion appears to be that Adryan is third-party owned by a company in Brazil. I've asked his agent to comment.
Leeds United PutteBJ
2015-05-06 22:03
Ben Tornato Massimo! :-) Welcome back Massimo! Välkommen tillbaka Massimo!
Leeds United Tobbe O
2015-05-06 21:45
Jaha då är han tillbaks. Får väl se vad han hittar på fram tills han eventuellt blir avstängd nästa gång. Nu är det upp till bevis, vi har ett lovande lag som till stor del kommit fram genom vår akademi. Bygg på detta och ge oss stabilitet på tränarsidan. Sparkas Redfearn och vi tar in någon ny oprövad coach kommer inte tålamodet vara stort. En svag start och "time to go Massimo" kommer fortsätta eka över ER. Sedan hoppas jag verkligen transferembargot hävs och att ekonomin är avsevärt förbättrad så vi kan satsa lite. Om detta vet vi inget mer än att Cellino sagt att den är mycket bättre.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Silvestri the King
2015-05-06 21:01
Underbara KRONORNA. Första perioden har the bluegula, mest hållit sig på rätt halva. 3-0 till Sverige. Hoppas att the bluegula inte sviker mig iafton !?? Detta är naisare offoff än den evige CM blir nog canada som vinner trots allt....
Leeds United lufc4ever
2015-05-06 20:52
@sportcarl:

Okay ?

Trodde jag skulle komma undan med att plöja och fråga efter the short version bara. Ursäkta jag fråga.
Leeds United Emil.R
2015-05-06 20:44
Welcome back Mr Celino!!!!!
Leeds United sportcarl
2015-05-06 19:51
lufc 19:45, du är väl läskunnig är bara att gå in på newsnow, sist jag var inne så stod det en massa, dock inte det linus lagt ut, så vad jag ville säg att det finns mer att skriva om klubben om man vill, men varje människa har ju iofs en fri vilja vill man bara skriva om cellinos olämplighet eller lämplighet så är inte jag mannen att säga att det får man inte, men man är ju lite orolig för denna sidan, och här blir det inte MASH men dock CL...ciao
Leeds United Linus.M
2015-05-06 19:49
lufc4ever// Vet inte vad Sportcarl skrev för har slutat läsa hans inlägg men inget mer har hänt. Men att Umbers får vara kvar i klubben är sorgligt - Om det inte handlar om en försäljning. :)
Leeds United lufc4ever
2015-05-06 19:45
Sportcarl //

Så vad har mer hänt idag då än det Linus länkat ?

Jag har inte haft tid att följa dagens nyhetsflöde kring Leeds och nu är jag för trött för att plöja. Blir några avsnitt MASH istället :)
Leeds United sportcarl
2015-05-06 19:30
Linus.M 18:56, skämtet är väl dina eviga påståenden att snart snart skall cellino avgå som ägare, om jag läser det du lagt in så skall han inte avgå utan återgå som chairman, om jag inte minns fel började du redan december förra året din personförföljelse av cellino, och jag vet redan nu om jag går in på denna sidan att ser man att det är ett inlägg från linus ja då vet man vad det handlar om, finns ju egentligen 3 alternativ, cellino och umbers hur hemsk de är varvat någon gång med redfearns gudastatus, och nej jag tycker inte cellino är perfekt och säkert inte umbers heller men jag ser mer i klubben att skriva om än dessa 2 personer, jag läser varenda dag allt på newsnowleeds och jag vill säga att det du skriver om är en väldigt liten del av allt intressant som händer i klubben, seriöst så tror jag snart denna sidan kan läggas ner om det bara skall handla om cellinos färträfflighet eller inkompetens för där verkar ju ställningarna vara oförändrde här, vad jag läst här verkar det som om inte en endaste har ändrat sig inte ens liiite trots dina bra försök varje dag att hitta något på Twitter som passar din syften, känns ju nästan som en besatthet, och jag kan tänka mig att snart likt thom sluta vara aktiv på denna sidan, dock inte sluta stödja klubben och det finns mer nyhetskanaler än du Linus och även mer levande forum än detta
Leeds United Linus.M
2015-05-06 18:56
Detta måste vara ett skämt. Snälla säg att det är ett skämt. FL har förövrigt godkänt Cellino för tillfället. @PhilHayYEP: Cellino says he will be chairman of the board. Andrew Umbers stands down from that position but stays as a director.
Leeds United sportcarl
2015-05-06 18:32
Nu är det bara att gå för Pl nästa säsong(om det lyckas är en femma men det måste vara målet), i runda slängar är ett avancemang värt minst 1,3 miljarder kr, bara tv-avtalet med sky sport är värt ca 70 miljoner plus en resultatbaserad bonus som är värd ca 1,5 miljoner pund per placering, där sistatlaget har 20 miljoner och seriesegraren 50 miljoner pund att hämta ut
Leeds United Duke
2015-05-06 17:39
Readfearn har gjort ett fint jobb men för att få hela spelartruppen och Salerno att dra åt samma håll kanske det bästa vore en italiensk coach. Alternativet att satsa brittiskt och skicka många av de utländska spelarna som satt sig på tvären.
Leeds United terry cooper
2015-05-06 07:00
Thom //

Ha det bra i Grekland.
Leeds United Plyma
2015-05-06 00:53
Grattis Pernilla Johansson!!!
Nästa är då Jäv.... !!! ;)) Då ska Leeds lira som jag vill == Plyma i topp ;))
Leeds United kungen
2015-05-05 23:58
Pubarna levererar här i leeds.i morgon bär det av hem igen.God Natt!
Leeds United paris 75
2015-05-05 22:36
Får jag bara flika in en sak angående ditt inlägg thom! Att diskutera saker här på forumet handlar väl inte om att man ska försöka ändra andras åsikter efter ens egen, utan att respektera varandras åsikter och kunna argumentera för sina åsikter. Om det sen i slutändan resulterar i att folk ändrar åsikt för en sak absolut. Men det handlar väl inte om vem som har rätt och vem som har fel. Det finns alltid 2 sidor av ett mynt. Ser fram emot en ljus framtid och jag tycker som du thom, att jag hoppas cellino får en ärlig chans efter ett testår med vissa kanonvärvningar och andra floppvärvningar och efter diverse kalops tränare. Börjat bli varm i kläderna och styr skutan åt rätt håll. Hare gött i Grekland cheers
Leeds United PutteBJ
2015-05-05 21:42
Nästa spelarrykte som blossat upp är "Wingern" Paul-Jose M'Poku.. Har har belgiskt pass och har tillhört Spurs mellan 2008-2011. Är just nu utlånad till Cagliari. 23år gammal
Leeds United PutteBJ
2015-05-05 19:45
Frågan är om inte FL ändå nöjer sig med att MC har varit avstängd nu i 4 månader.
Leeds United Linus.M
2015-05-05 17:59
Då börjar kalaset igen... Snälla Cellino, sälj.

Phil Hay @PhilHayYEP · 10 min för 10 minuter sedan
Football League won't comment on how long it'll take to approve Cellino as an #lufc director again but he'll have to go through the O&D Test

Phil Hay @PhilHayYEP · 6 min för 6 minuter sedan
Cellino's tax conviction is now spent under UK law so at present, as far as we know, he shouldn't be subject to any disqualifying conditions

Och som den väldigt insatte Simon O´Rourke skriver:

Simon O'Rourke ?@simon_orourke 9 sför 9 sekunder sedan
I wonder if the Football League have it in mind to try and postpone approval as long as possible, and as close to June 5th as they can..
Leeds United sportcarl
2015-05-05 15:44
Thom 14:01, vore tråkigt om du lämnade men kan iofs förstå dig, hoppas som du på ett framgångsrikt 15/16med varför inte Cellino och redfearn vid rodret, hoppas du kommer tbx du är en frisk fläkt, man märker ju att de flesta från det gamla gardet är borta
Leeds United sportcarl
2015-05-05 15:43
Leeds United lufc4ever
2015-05-05 15:05
Va fan i Grekland jobbar man ju inte. Har jag hört....... ;)

Ha de gott Thom !
Leeds United Linus.M
2015-05-05 14:43
Thom// Önskar dig också en trevlig sommar. Ha d gott i Grekland :) MOT
Leeds United Leeds så klart!
2015-05-05 14:06
Ha en jobbig sommar Thom!
Förhoppningsvis hinner du sluka en och annan pilsner också mellan turistflockarna.
2015-05-05 14:03
Putte,

Ja , det ska bli spännade och se vad silly sesaon har i skafferiet för oss.
Mer spännande denna sommar då betydligt mer står på spel (trovärdighet m.m.).
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-05-05 14:01
Avslutar denna diskussion en gång för alla känner jag. Jag kommer fortsätta tro och hoppas att det blir bra. Nu lämnar jag över taktpinnen till andra att diskutera om Cellino och alla konsortium som vill investera massa pengar i Leeds United. Känner inte att varken jag eller någon kommer ändra sin åsikt och det finns liksom ingen anledning att fortsätta. För att vara på den säkra sidan så kommer jag inte ens att läsa vad folk skriver i frågan för om jag gör det så kommer jag inte kunna hålla mig från att kommentera. Allt jag hoppas på är att Leeds blir framgångsrikt. Enligt mig är den snabbaste vägen till framgång Cellino vid rodret. Tvingas han sälja hoppas jag att folk förstår att vi ställt inför andra problem, vilket kan bli större än de vi tydligen haft senaste tiden. Önskar er alla en kanon sommar. Själv kör jag Grekland ytterligare en säsong (min femte). Kom hit för 2 dagar sedan och med 30 grader så har min sommar redan startat! MOT
Leeds United PutteBJ
2015-05-05 14:01
@Norman Hunter:

Pereira skulle lika gärna kunna lira vänsterytter. Han är en offensiv ytterback. Antingen kan Charlie spela på mittfältet eller så skulle periera kunna göra det. Bra med alternativ.
2015-05-05 14:00
LinusM,

Hade du nöjt dig med att vara realist så hade det varit en sak.
Jag skulle snarare kalla dig för extremist numera sedan du drog igång ditt eget personliga jihad i vintras ;)
Annons: