/england/leeds/forum/1171.aspx/england/leeds/forum/1171.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United terry cooper
2015-08-07 23:27
Tror Hartey startade tidigt idag .....
Leeds United Leeds så klart!
2015-08-07 21:58
Hartey,

OK, så du vill se resultatet först innan du tippar?
En försiktig gubbe :)
Hartey
2015-08-07 19:51
Tippar Derby,Boro och QPR i topp. Vill inte tippa Leeds på Play-off förrän man ser hur starten blir. Vi är beroende av att ungdomarna höjer sig en nivå. Att Woods gör minst 15 mål. Tror dock stenhårt på vårar försvar. Silvestri, Byram,Bamba,Bellusci och Taylor! Byram har nummer 2 och han vill själv spela högerback så jag hoppas på en ny högermitt eller andra alternativ i truppen på den platsen. Cook gör den svåra andra säsongen. Hoppas att han kan mäta sig med svåra tuffa Championship mittfältare. Han är ju bara 18 år. Ekonomin är ju bättre än på mycket, tack Massimo för det, mycket bra jobbat !! Hoppas bara att han bara att är mycket ute på sin yatch, tar hand om sin familj och käkar Lithium för att stabilisera sitt humör. Pearson kan sköta det löpande och Cellino kan gå på matcherna och ta ekonomiska beslut. Går vi upp och köper tillbaka ER så vore det helt otroligt men jag vill se det hända först! Leeds - Burnley. 1-0 Woods
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2015-08-07 18:37
sjukt laddad inför premiären, finns mycket som talar för denna klubben den här säsongen, förstärkningar på nyckelpositioner, erkänd bra tränare med bra vinstratio och tydlig spelidé, fått behålla all våra talanger och nyckelspelare, detta hade vi inte förra säsongen, plus förstärkningar runt omkring i ledningen, vad kan man önska mer? mindre turbulens kring och av cellino, spelare som presterar och som inte som förra säsongen underpresterade, första månaderna förra säsongen förlorade vi minst 10 poäng på idiotutvisningar av berardi*2, byram, bellusci, murphy, självmå av cook i debuten, onödiga straffar osv, kan rösler inplantera rätt disiplin är mycket vunnet, inga skador på nyckelspelare som cook och wood.vågar inte tippa premiären men dock publiksiffran som blir 30499. championship tjuvstartar ikväll med brighton-nottingham 2 lag som borde komma bakom oss denna säsong, sänds på viaplay bl a
2015-08-07 18:16
lufc4ever //

Tack. Där fick man ju koll på in o ut
Liverpool krossa bajen
2015-08-07 18:14
I år är det erat år. Nu ska ni upp igen.
Leeds United Åby.Krona
2015-08-07 17:23
Farside// Brukar komma direkt
Leeds United Linus.M
2015-08-07 16:55
Införrapport kommer under kvällen... Nu får det fanimej vara dags, MOT PL!!!
Leeds United lufc4ever
2015-08-07 15:17
@terry cooper:

Denna känns mest rätt av vad jag kan hitta.

Derby har värvat ordentligt. Annars vet jag inte om där är nån som direkt imponerar.
Leeds United farside
2015-08-07 14:38
Beställde idag en replica tröja ifrån superstoren men jag har inte fått något bekräftelse mail på köpet.
Brukar det ta tid eller ska det komma direkt?
Ser på mitt konto på superstore att köpet är registrerat, men inget skickat till min mail (ja det är rätt mailadress)

Vet ni?
2015-08-07 14:22
En seger för Leeds i morgon ger tre gånger insatsen (Unibet). Frestande. EDIT: 500 Kr ;)
2015-08-07 14:11
Vilket motståndarlag fick Leeds i CL-lottningen? ;)

Snart så....
2015-08-07 14:03
Vad har våra konkurrenter på in o ut fronterna ?
Finns det någon bra sida att kolla på ?
Hartey
2015-08-07 14:00
Hoppas att Cellino släpper det mesta till Pearson. Skulle gärna se Cellino spela Hey Joe på The Pavillion efter en lyckad säsong.
Hartey
2015-08-07 13:56
Steen// whiskyn ligger jag bra till att inkassera men det får gärna bli över 30750 ??
2015-08-07 13:18
Så där ja. Nu är allt fixat med Viaplay-kontot.

Top 6 here we go!!
Leeds United Linus.M
2015-08-07 10:21
Ligacupsmatchen mot Doncaster på torsdag sänds på Viaplay!
Leeds United Linus.M
2015-08-07 09:58
Thom// Cellino kan få dåligt tålamod även fast vi inte ligger längst ner i tabellen... Rösler måste få tid.
Leeds United Linus.M
2015-08-07 09:57
@PhilHayYEP: Rosler's pre-Burnley presser is at 1.45pm today. At the moment the crowd for tomorrow expected to be 28,000-29,000.
2015-08-07 09:22
Tror o hoppas på en positiv säsong men har alldeles för dålig koll på de andra lagen , för att tippa Leeds i topp tio.
Tycker truppen verkar lite tunn här o där men det är nu det.
Leeds United stonefree
2015-08-07 09:18
Visst jag glömde något Hartey. Tack för Whiskeyn. Det ska bli gött sen!
Leeds United lufc4ever
2015-08-07 09:18
Inga problems detta boys. Vi kommer vinna ligan i år. Det är dax. Förbannelsen är lyft. Pratade precis med häxan som satte den på oss och hon sa att det är dax för Scum att ha den nu ett tag....
Leeds United stonefree
2015-08-07 09:16
@lasse c:

Här i Leeds är stämningen hög och alla tror vi kommer att slås i toppen i år. Alla pratar fotboll, så låt oss alla njuta av det nu .
Skulle det mot förmodan inte bli så, då får vi ta det då!
Leeds United lasse c
2015-08-07 08:54
Äntligen dags för lite " riktig fotboll" Leeds slår Burnley 3- 0 inför 33,953 på Elland road! Hoppas vi får en bra start på säsongen, så Rösler får lite arbetsro!
Vi blir sämst 4 i år!!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-08-07 08:24
Linus// Hur menar du att vi kommer vara i skiten igen om Cellino får ett ryck och sparkar Rösler? Det känns ju lite som att om vi typ ligger sist i tabellen efter 10-15 omgångar så är det väl inte mycket Cellino kan göra än att sparka honom kanske? Känns inte som att vi i så fall är i skiten pga Cellino utan mer tabellmässigt i skiten men själv tror jag på en positiv säsong så fokuserar inte på några "what ifs" just nu.
Leeds United sportcarl
2015-08-07 06:09
phil hay tror vi kommer åtta
Leeds United Linus.M
2015-08-07 00:26
LSK// Vadå? Skulle det bli så att Cellino får ett ryck och sparkar Rösler så kan vi vara i skiten igen. Sedan tror jag inte att vi kommer hamna så långt ner, men jag förstår fortfarande varför de tror det.
2015-08-07 00:07
Duke,

Det bevisar bara okunskapen dessa s.k. fotbollsjournalister i England besitter.
Leeds United Duke
2015-08-06 22:58
The guardian tror att vi är en nedflyttningskandidat: "As for Leeds United, appointing Uwe Rösler is a step in the right direction, and Stuart Dallas is a clever signing from Brentford. But chaos is always lurking nearby at Elland Road and who knows what to expect from the club’s owner, Massimo Cellino?"
Leeds United BullenKarlsson
2015-08-06 14:27
Barry Banan blev väl inte riktigt den spelare som fansen hoppades. Var ju inte jättebra hos oss, men det säger kanske inte så mycket. Varken Wickham eller Barkley lyckades ju hos oss under den turbulenta tiden. Det kanske inte Messi hade gjort heller.

Dock så har farsan sagt att han var tämligen usel under sin tid hos Bolton.
Annons: