/england/leeds/forum/1164.aspx/england/leeds/forum/1164.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United lufc4ever
2015-04-02 23:38
Kalla detta spekulation eller rent nonsens men tror någon på fullaste allvar att Cellino hållt sig ifrån till 100% ??
Leeds United Rob.
2015-04-02 23:33
Nåt är åt helvete när Redders allvarligt överväger sin position iaf. Väljer han att avgå så står vi på ruta 1 igen och allt som bygts upp är raserat.
Leeds United lufc4ever
2015-04-02 23:29
@sportcarl:

LOL

Ibland undrar jag om du bara läser halva inlägg eller om det bara är så att du har bestämt dej för att Cellino is the all mighty och gud nåde om minsta lilla ord antyder nåt negativt som kan vara riktat mot honom.

20:20 är följetång på 18:17. Det kommer ur spekulationer från journalister.
Om inte mitt avslut på 18:17 "Ja va fan det låter troligt.....jag kör på den..... ;)))) " talar om hur pass seriöst menat det jag skriver är så vet jag inte vad.

Mitt usla försök till italiensk brytning i 20:20 ska föreställa Salerno eftersom det är han som har stängt av Thompson. Och det är ingen spekulation.
Leeds United sportcarl
2015-04-02 22:40
thom 22:33 du har faktiskt ganska mycket rätt, går det dåligt så är det cellinos fel att han drar i trådarna från Miami enligt många, går det bra är det för att han inte är här och lägger sig i enligt samma personer, man lägger i det som passar ens syften, jag personligen ligger lågt om det jag inte vet som tex thomsonaffären, jag kan omöjligen säga vem som gjort rätt resp fel då jag vet för lite i fallet, enda jag kan säga är det jag sagt innan är att det är olyckligt för klubben
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-04-02 22:36
Angående om Antenucci är problemet här så kan jag mycket väl förstå att man från ledningens sida inte vill utlysa en klausul som gör att han får typ £1m och förhöjd lön. Är detta Cellinos fel eller FL som stängt av honom? Hur ska klubben kunna funka och hur ska man kunna kräva av Cellino att punga ut dessa pengar när han kanske inte får styra klubben igen?

Hade någon av er velat betala en renovering på en bil som du inte vet om du kommer äga om inte bilen i sig kommer öka i värde? (läs Antenucci istället för bilen)
2015-04-02 22:33
Säger detta återigen:

Cellino - Avstängd
Folk spekulerar om det är detta som gör att laget börjar vinna, att Cellino är borta och inte har något med laget eller klubben att göra = han får ingen CRED för att vi är ett av lagen under våren som gått bäst.

Thompson blir avstängd
Cellinos fel

Kontraktsförhandlingarna drar ut på tiden
Om det nu är så jäkla bra att Cellino är avstängd så kan väl inte nya kontrakt skrivas på när inte han som äger 75 % av klubben - ÄR i klubben?

Så min summa av kardemumman;
Skit bra att Cellino inte är i klubben enligt många men så fort det sker något dåligt är det Cellinos fel och när det sker något bra så är det alla andras förtjänst men inte Cellinos.

Lite rätt har jag väl ändå?
Leeds United sportcarl
2015-04-02 22:25
terry Cooper 22:07, nej ägaren bestämmer inte om han är förbjuden av FL att driva klubben till slutet slutet av april eller om det var i början av maj,, då är han i min värld bakbunden från allt som har med klubben att göra, och skulle han göra något från att baka bullar till spelarna till att ringa samtal och FL får reda på det så blir det nog 3 månader till,
Leeds United terry cooper
2015-04-02 22:07
Sportcarl //

Ägaren bestämmer eller hur var det ?
Eller har han delegerat ?
Eller hur vill ni ha det .....
Leeds United sportcarl
2015-04-02 21:57
lufc4ever 21:49, nej det var bara något jag skrev, du får ta det med en nypa salt, jag kan väl säga att ditt inlägg 20:20 är vetenskap och fakta så blir vi all nöjda
Leeds United sportcarl
2015-04-02 21:49
terry 21:44,skulle man ju om man heter Terry, men nu är han i min värld avstängd av FL och jag har inte hört att han brutit nåågra regler som avstängd, i detta fall kanske man skulle fråga Salerno eller thomson istället, jag kan inte döma någon utan att veta, spekulera får andra göra som är bättre på det
Leeds United lufc4ever
2015-04-02 21:49
@sportcarl:

Menar du att det är vi som spekulerar i detta ?
Leeds United terry cooper
2015-04-02 21:44
@sportcarl:

Kan väl börja med att fråga Cellino .....
Leeds United Rob.
2015-04-02 21:25
Herregud vad patetiskt av klubben.
Leeds United Leeds så klart!
2015-04-02 21:22
MIF!!!!!!!!
Leeds United sportcarl
2015-04-02 21:22
grattis MIF förresten till SHL
Leeds United sportcarl
2015-04-02 21:21
spekulationer, spekulationer, ena stunden så är det cellinos fel att att tex ante inte spelar, nästa stund så är det thomsons fel att inte cellinos (spelare) inte spelar tillräckligt, hur skall ni ha det?
Leeds United Kristoffer
2015-04-02 20:42
Cellino is believed to have seen Thompson as the driving force behind the drastic change of formation and personnel which Redfearn instigated in January; a switch which provoked a major upturn in results but also rendered peripheral players who Cellino signed last summer and who he wanted to see more involved. Så Cellino gillade inte bytet till 4-2-3-1 då "hans" spelare inte skulle få så mycket speltid? Och enligt Cellino är Thompson den ansvariga personen för det.
Leeds United lufc4ever
2015-04-02 20:20
Ju mer jag tänker på det så känns det som att Ante sagan är hela grejen. Thompson är trots allt "bara" avstängd. Även om det känns som sparken.

Kanske just avstängd är hela poängen också. " Ajabaja du varit idioto o pratat med pressen om känslig sak. Men du funka duktig med Mr Redfearn så du bara bli avstängd så länge du hålla truto, agreedo ?"

Ett desperat försök till att hitta en "positiv" vinkel.....
Leeds United sportcarl
2015-04-02 19:04
utan att veta alla detaljer så känns detta onödigt, hoppas sanningen kommer ut eller att någon av Salerno eller Thomson gör ett utalande. tycker det borde ligga i bägges intresse
Leeds United lufc4ever
2015-04-02 18:41
I en logisk värld, där Leeds United inte existerar, så kan man ju misstänka att Thompson faktiskt gjort nåt som befogar hans avstängning. Jag menar att om han nu inte skulle ha gjort ett skit och detta är ett vansinnesbeslut av nån i styrelsen så har ju Thompson absolut ingen som helst anledning att inte prata med pressen. Och det kan man tycka borde isf redan ha hänt. I en logisk värld alltså.......
Leeds United PutteBJ
2015-04-02 18:24
Förstår inte alla som spyr galla över Cellino iom dessa nyheter. Cellino är avstängd och får inte ha något med klubben att göra innan tidigast 3e Maj. Känns som han ofta får oförtjänt mkt skit. Skyll på de mupparna som driver vår klubb nu istället.
Hartey
2015-04-02 18:24
@lufc4ever:

Det kan vara troligt och i så fall som man känner Cellino skulle han i så fall rent spontant utan att tänka kunna sparka Thompson för det.
Leeds United lufc4ever
2015-04-02 18:23
Redders intervju.
Leeds United lufc4ever
2015-04-02 18:17
Hmm nu la min tröga hjärna ihopa 2+2 och fick roten av 19.

Kanske det ändå är Ante sagan som ligger till grund för Thompsons avstängning. Han är läckan till pressen om Ante.......

Ja va fan det låter troligt.....jag kör på den..... ;))))
Leeds United lufc4ever
2015-04-02 18:02
The Sun....då är där hopp om att nåt inte är sant iaf.
2015-04-02 17:13
Men det har läckt ut ändå som det ser ut?
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Kristoffer
2015-04-02 17:11
Ett inlägg på motforum.com:

This from The Sun online just :-

LEEDS boss Neil Redfearn has bizarrely been told he cannot pick the club's top scorer.

Italian striker Mirco Antenucci is one goal away from triggering a bonus clause in his contract.

That means he would automatically get a one-year contract extension and cash bonus.

With Leeds' ownership situation up in the air, club bosses do not want that to happen.

So chairman Andrew Umbers has told boss Redfearn he cannot pick the 30-year-old.

Redfearn has also been ordered not to reveal the reason for failing to select the striker.

The Whites face Blackburn in the Championship tomorrow.
2015-04-02 17:00
lufc4ever// Jag förstår din frustration då jag känner samma sak. Situationen som är just nu är inte bra och behöver lösas snarast. På vilket sätt får vi se... Angående våra unga spelare så är det fortfarande så att om de vill lämna för en "större klubb" (du nämnde det precis själv angående Aston Villa) så kan vi inte göra speciellt mycket åt det dessvärre. Vi är fast i ett ekorrhjul. En storklubb fast en för liten kostym. Jag är dock ganska säker på att Cellino aldrig hade sålt våra yngre spelare om det inte inkommit ett jävligt bra bud (McCormack). Sen är det ju så att vissa kontrakt går ut efter nästa säsong så det behövs ju förhandlas vilket Redfearn själv sa häromdagen att det var på gång men det är klart att det finns många frågetecken kring klubben just nu.
Leeds United Tommy...
2015-04-02 16:54
Ska man skratta eller gråta? Såpan som är Leeds United verkar aldrig ta slut. Fotbollsvärldens mest prövade och misshandlade fans.
Leeds United lufc4ever
2015-04-02 16:27
Hur fan ska man kunna undvika bli en drama queen efter att år efter år få uppleva sånt här jävla dravel ???

Ja, jag vet att det är kanske för tidigt att säga nånting kring det som hänt precis och Ja jag vet att det kanske inte är så bra att bara spekulera men för helvete hur ska man kunna undvika det ?!?

Detta är PRECIS varför vi får saker som LLP. Folk är så satans trötta på att ingenting är rakryggat med vår klubb. Här får vi reda på att Salerno stängt av Thompson, end of story. Exakt samma öppenhet som det varit i 10 år. INGET på den fronten har blivit en sekund bättre. Visst, Thompson kanske har gjort nåt som på LSK lista men för helvete det går väl att vara lite mer informativ utan att gå in på detaljer ?!?!

Hur ska man när sånt här fjant håller på kunna tro att Redders och ungtupparna kommer få nya kontrakt ???

Snälla nån förklara hur man ska tänka för jag har fanimej ingen aning längre. Jag är bara så satans trött på att vi gång på gång på gång ska behöva svälja skiten.
Annons: