/england/leeds/forum/1161.aspx/england/leeds/forum/1161.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Hartey
2015-03-09 18:35
@Linus.M:

Sånt där är alltid lätt att säga i efterhand. Finns nog inte någon manager i Leeds historia som hade den uppförsbacken från första start som Hockaday och när vi spelade nästan varannan match med en man mindre(utvisning) så var det hopplöst för honom.

Tror Cellino lärde sig en del på det också när han sa att Redfearns uppgift var att hålla Leeds kvar i Championship. Direkt försvann den värsta pressen på laget och Redfearn
Leeds United Linus.M
2015-03-09 18:28
@Hartey:

Så går det när Dave Hockaday & Darko Milanic blir anställda av ägaren ;)
Leeds United Silvestri the King
2015-03-09 17:56
Igår en svart dag för min klenod. Idag genomgått total upprensning av virus och
övriga ändringar. Ny mailadress, Ny Kasperskysäkerhet. samt omdöpt till ett fint
nicknamn. Vad som hände när jag fick ett pm om vänförfrågan, kunde ingen förklara. Det är begravt och glömt-sånt händer och som i fallet Tradera så ligger ju en tredje part bakom som tagit över kontrollen . Hoppas ingen tagit illa vid sig.
Man blir ju så frustrerad när det händer och allt med kostnad att reparera datorn eller behöva köpa nytt. Ett par lappar är snart åtgjorda-men strunt i det. Vill inte avvara den !!
Silvestri the King övertar nu- footboll som går i graven.
Hartey
2015-03-09 17:35
Vi har vunnit 7 matcher av 10 under den delen på säsongen då vi alltid brukar rasa.

Ändå har vi 15 poäng upp till playoffstrecket!

Hur dåliga var vi egentligen i höstas????
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-03-09 16:19
Undrar hur länge sedan det är som vi låg närmare play-off än nedflyttning som vi gör nu.
Leeds United lufc4ever
2015-03-09 14:33
@Leeds så klart!:

Håller med. När folk på jobb och löst sittande kompisar som håller på plastlagen försöker göra sig lustiga och fråga hur det går för Leeds nuförtiden brukar få tillbaka att " Jodå, vi kämpar på i den RIKTIGA engelska ligan, hur går det själv i plastligan ? " De flest brukar faktiskt bli rätt fåordiga efter det för nånstans känner dom nog att deras lag har sålt sin själ. Iaf dom som växt upp med det riktiga tipsextra.

Va fan när jag tänker på det så varför vill vi gå upp egentligen ?
Leeds United Leeds så klart!
2015-03-09 12:35
Personligen har jag upptäckt att jag hellre tittar på CC än PL när det erbjuds matcher på TV. Det är inte bara pga Leeds. CC är mer "traditionell" fotboll med en skön blandning där talanger, tekniker, busar, benknäckare, träben mfl brottas på plan samtidigt. I CC kan också alla lag slå alla.
Leeds United Tommy...
2015-03-09 08:06
Trots min frånvara härifrån så läser jag i princip allt som skrivs hör. Det känns som om Leeds är på väg att hitta rätt efter en ökenvandring som saknar motstycke i fotbollsvärlden. Annars så har jag börjat följa Bundesliga mer och mer. Borussia Dortmund är mitt favoritlag. Min nästa fotbollsresa kommer att bli till Dortmund för att se BVB, tycker att Bundesliga är den liga som fortfarande har kvar en del av det genuina i fotbollen. Den gula vägen är ju unik i fotboll, 28,000 fanatiska anhängare som skapar den bästa stämningen i i hela Europa. En önskan är att de engelska klubbarna åter fick ståplatser, det ger helt klart en magisk stämning. Läste också i en engelsk tidning att över 1000 engelsmän åker till Dortmund för att se hur engelsk fotboll var innan sittplatser och räkmackor,
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United johnny-S
2015-03-08 22:14
@stonefree:

Stonefree//
Jag kan intyga at jag inte är du):
Har inte följt forumet senaste åren.
Det måste varit jobbigt att förknippats med mig. (Allvar)
Svårt att tro att det varit i positiv anda.
Men du verkar ta det med en klackspark.

Håppas du får det bra i Thailand!!
Varit kors o tvärs över södra Thailand. Fast inte sen vi fick springa ifrån tsunamin.
Konstigast dagen i mitt liv, men det gick bra för oss. O Leeds vann md 3-2 över Sunderland...(Ljuspunkt man minns)
Ha en fin resa!!

M.O.T.

Leeds United footboll
2015-03-08 20:40
Kristofer //
Tack för den upplysningen om sv fans.
Då har jag bara att rädda min dator för en krasch.
Jag har varit utsatt tidigare för ett falskmeil från Tradera. Från en säljare som jag handlat av några ggr. Hans sambo påstod sig vara i CHhile, blivit rånad på pass o plånbok, och behövde pengar för att komma hem till Sverige.
Detta var lätt att begripa var falskt !!
Detta var luddigare, men har nu efteråt skrivit och jämfört hur texten ser ut. och den är lite annorlunda.Hoppas att Vänförfrågaren håller sig på Facebook i fortsättningen,med sina inviter.
Själv SLÄCKER jag ned min sida-hoppas att falskmejlaren blir glad,
jag har bara blivit ledsen ......
Leeds United stonefree
2015-03-08 20:30
lufc4ever och alla andra. Det är absolut ingen hard feeling. Nu verkar det som Johnny S är tillbaks, länge, länge var det många som sa att det var jag som hade bytt alias till stonefree, men att Johnny S och jag egentligen var samma person. Vem vet det kanske är så att stonefree får vila lite och Johnny S kliver in på scenen igen! Så kanske det blir lite fart på Revie Stand igen. Det är så när man är schizofren, det är svårt att hålla isär på fantasi och verklighet!
Ha ha ha ha

MOT MOT

Stonefree åker nu till Thailand, men säger det en sista gång, alla ni som ska över till dubbelmötet i April och har tänkt sig att stå, köp biljetterna till övre South Stand, det är där draget är nu för tiden, ni kommer aldrig att ångra det.
Billy Sharp är gudabenådat av alla fansen där! Dessutom om man köper biljetter ditt, finns det stor möjlighet till ett häftigt grupp foto fram för flaggan som hänger så fint där på SS 5.
Leeds United Kristoffer
2015-03-08 18:09
@footboll:
Nej, det är inte spam. Det är bara information om att Svenskafans använder cookies. Enligt lag måste de webbsidor som använder sig av cookies informera besökarna om detta. Syftet med en cookie: "Syftet kan vara att användaren inte ska behöva logga in på nytt eller ange språkval och andra inställningar för varje besök." Informationen som är nödvändig för detta finns då alltså sparad i textfilen (cookien).
Leeds United footboll
2015-03-08 16:26
@footboll:

Ingen har svarat på ovanstående!!
Men i samband med ovanstående fick jag ett pm från någn här på forumet-
som påstod att jag skickat en, VÄNFÖRFRÅGAN, till hen/han, Fanet ville att jag berättade lite mer om mig själv först.....?
Då jag inte har använt pm sidan överhuvudtaget, så har någon skickat falska
pm i mitt nick,s namn. Därför -OM NÅGON- här på forumet har drabbats av några
PM från mig, så ÄR DET INTE JAG- utan något annat skit som nån håller på med..
Hartey antyder ju att vissa fans skriver från facebook,då är ju nära till hands att misstänka att detta gått snett för någon. Kuttrasju var det sista jag trodde skulle florera på detta forum. Man fick nog av detta på kvällstidningssidorna förr, Alltså- falska pm...............INTE FRÅN MIG !!!!!
Leeds United BullenKarlsson
2015-03-08 15:31
Stockholm // Tack så mycket!

Härligt med Leeds-vinst också =)
2015-03-08 13:31
Avslutar vi bättre än 3-1-6 på de sista 10 omgångarna så gör vi en bättre säsong än förra.
2015-03-08 13:30
Wigan håller för övrigt på att göra en "Leeds". Kvalade till Premier League förra säsongen och nu håller de på att åka ner till League One. Vi gjorde ju samma resa.
Leeds United footboll
2015-03-08 13:22
@Tommy...:

Alla ÄR VÄLKOMNA TILL- ökentorkan- börjar visst släppa på lite väta nu :))
skyfall vore ännu bädre:))
Leeds United terry cooper
2015-03-08 11:31
Härligt Johnny
Leeds United Tobbe O
2015-03-08 10:12
Kristoffer// Alla älskar Leeds, han verkar sjunga med också :) Brendan Rodgers på läktaren igår. Som Eddie Gray sa, han var ju knappast där för att kolla in Wiganspelare...
Leeds United Kristoffer
2015-03-08 09:30
En fyrbent Leeds-supporter igår.
Leeds United Kristoffer
2015-03-08 09:25
@Tommy...:

Riktigt roligt att du är tillbaka Tommy! :)
Leeds United Leeds så klart!
2015-03-08 08:46
Äsch, vänta tills vi börjar vinna igen.
Då kommer alla medgångssupporters tillbaka ;)

Dansken,
Jag har bytt telefon, men inte tel#.
Ditt tel# försvann.Skicka ett nytt SMS.
Pantburksligan och skånemaffian måste få besöka Pub-15 innan även denna säsong tar slut.
Leeds United Tommy...
2015-03-08 07:37
Nu när Johnny S är tillbaka så är det väl dags för även mig att hoppa tillbaka igen. Välkommen Johnny, du har varit saknad av många här. Dags att ta tilllbaka Revie Stand igen
2015-03-08 03:52
Times they are a changing, som Bob Dylan hade sagt.
Hartey
2015-03-08 00:38
@johnny-S:

TJÄNA JOHNNY S :-)
Hartey
2015-03-08 00:36
Sanningen är att många utav dom som försvunnit från RS har en egen facebookchatt dom skriver på. Tycker absolut att RS för 4-5 år sedan verkligen var något speciellt.Det var ju att lyssna på En Leedsmatch som att gå på riktigt rolig fest.
Leeds United strachan
2015-03-07 23:30
En hyllning til Millwall
https://www.youtube.com/watch?v=BHXKlNP4-Aw
Leeds United sportcarl
2015-03-07 23:11
man får nog acceptera att intresset minskas med åren när man harvar i ccc, om man kollar inlägg så är vi topp 10 i detta forum och då har vi att jämföra oss med PL-jättarna.är ju som publiksiffror att det är orealistiskt att jämföra oss med när vi spelade i PL och CL, harvar vi på undre halvan får vi nog räkna med 20000-25000 i snitt, men låt oss gissa att vi hänger med topplagen nästa säsong så borde vi rimligen kunna ligga på 27000-28000, är vi topp 2 säkert ännu mer
Leeds United lufc4ever
2015-03-07 23:11
ze goal
2015-03-07 22:57
Jag tycker inte det finns någon anledning att svara ens på tjatet om att alla som skrivit här har försvunnit. Jag har hört det nu i flera år. De som har försvunnit har säkert haft en anledning till det, i vissa fall pågrund av någon eller något här men säkerligen finns det fall av människor som lämnat av andra anledningar. Ska vi tjata i all evinnerlighet om det som inte skriver här längre? Kolla Elland Road. Ska vi inte tjata och undra över vart 15000 människor i match efter match har tagit vägen också? Kan det ha något att göra med att Leeds har totalt havererat de senaste 10-12 åren och att folk har tröttnat på skiten? Jag kan lova alla att den dagen vi går upp i Premier League och vi gör bra ifrån oss så är Elland Road packat och Revie Stand på SvenskaFans har fler användare som är Leeds supportrar än någonsin. Framgång föder framgång. Vi är en sleeping giant och även många av våra supportrar sover lite för tillfället. Det gör dom inte till mindre fans för det. Kanske mer i många fall. De orkar inte lägga ner hela sin själ längre. Kommer aldrig döma någon för det.
Annons: