/england/leeds/forum/116.aspx/england/leeds/forum/116.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United WhitesMOT
2018-07-20 09:47
The YEP understands that the entirety of Hernandez’s personal demands, including additional payments and fees, would have set Leeds back by more than £100,000 a week. Hernandez earned around £40,000 a week at Hull and United were initially looking to accommodate a high salary on a short-term basis in the hope of securing promotion this season. Read more at: https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/jozefzoon-kills-leeds-united-interest-by-closing-in-on-derby-move-1-9259706 Ligger där nåt i det så är jag glad att man hoppade av det tåget. Gambla JA men All-in på första hyfsade hand, NEJ TACK.
Leeds United sportcarl
2018-07-20 09:39
Jo som sagt det går mycket rykten och väldigt väldigt få verkar stämma. Det märker man inte minst på spelare in och ut.
Leeds United Rodell
2018-07-20 09:35
Whitesmot // Ryktena är väl att SF49ers la in 10m för att få ensamrätt och dom har sen gjort en "due diligence(stavning?)" Därav har vi inte värvat något och bara fått in lån för vi inte kan köpa och att Radz kommer försvinna inom en månad.. Om något av detta är sant ingen aning.. Det skulle förövrigt förklara en hel del varför det varit som det varit denna sommar och angus uttalande om att vi kommer vara aktiva på lånemarknaden och varför vi snålar i bud och löner...
Leeds United sportcarl
2018-07-20 09:34
Jag tror på Bielsa plus att Pontus stannar. Det lär komma in spelare. Optimala dock hade ju varit att det varit några fler på plats. Att Viera, Klich och DE bock spelade innerbackar igår fäster jag ingen notis om. Alla spelare luftas.
Leeds United Rodell
2018-07-20 09:14
Whitesmot//

Frustrerad har man varit länge då jag är väl en av få som inte tror på Bielsa heller.. Utan anser honom mer vara en grinig gubbe som inte ändrar på sig och även om vi förlorar med 4-0 så kommer han tro på sin fotboll.. men Vieira, klich, de bock som mittbackar..

Förhoppningsvis gjorde han en Monk mot Cambridge va det va.. visa truppens dåliga bredd

Leeds United WhitesMOT
2018-07-20 08:35
Nu kan man verkligen ta på desperationen från fans för nu börjar TOMA vakna till liv igen även om det är i liten skala. Och fler och fler mumlar om att man bara väntar på att Jansson ska komma med sin transfer request snart.

Ja, det är lätt att förstå. Just nu pekar allt på ett katastrofalt fönster och man kan verkligen fundera på hur i helvete dom lyckades lura hit Bielsa. Jag vill hänga kvar vid det positiva. Vill tro att man har koll. Men det blir svårare för varje dag som går. Innerst inne "vet" man....
Leeds United Rodell
2018-07-20 08:12
Förhoppningsvis såg Bielsa vår tunna trupp igår och att många u23 inte är redo att kliva upp ett steg.. Jag tror fortfarande inte Bielsas fotboll kommer funka i Championship (inte med nuvarande trupp) och det verkar lite som att han underskattar det fysiska spelet i ligan. Men hoppas han går och sätter fart på Orta/kinnear/radz nu så det händer något
Leeds United WhitesMOT
2018-07-19 23:12
Man ser en tydlig idé som tyvärr känns hopplös att genomföra med det vi har. Vår start 11 kan klara sig skapligt men vi har absolut ingen djup i truppen. Lite skador och vi kommer vara helt rökta. Vem som helst kan se det men kommer vi göra nåt åt det ? Tick tock.
Leeds United sportcarl
2018-07-19 22:44
missade matchen, får kolla i efterhand när den läggs ut, bra att många unga fick chansen att visa upp sig, verkade inte som någon utmärkte sig j ättemycket efter vad man läst,
Leeds United terry cooper
2018-07-19 22:31
@WhitesMOT:

Fick se hela matchen. Hackade bara lite.
Finns hopp om LUTV
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-07-19 22:29
Duke// Framförallt eftersom vi mött så starkt motstånd också. Härliga tider! Allt är så mycket bättre med Radz!
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Duke
2018-07-19 22:06
25 spelare använda och ingen förlust. En flygande start för Bielsa.
Leeds United WhitesMOT
2018-07-19 21:52
Om man vill så kan man se andra halvlek i cirka 2 timmar till. Ungefär så länge kommer streamen fortsätta hacka.
2018-07-19 21:48
1-1 får väl ses som godkänt mot storklubben York?
Leeds United WhitesMOT
2018-07-19 21:38
Nu flippar streamen ut fullständigt. Tror jag sett min 70-75 i 20 min.
Leeds United Duke
2018-07-19 21:38
Viera kan spela på alla positioner men känns fel att spela vår största talang på fel position. Hade helst sett ett köp av mittback och att man behållt O’Connor som är en bättre mittback än Berardi. Kanske Shaunessy är tänkt som backup till mittback och är lösningen på problemet.
Leeds United Rodell
2018-07-19 21:31
Vieira känns inte som en mittback inte ens i en trea..
Leeds United Rodell
2018-07-19 21:31
Baker börjar bli frustrerad.. gestikulerar att han inte får boll och att vissa inte springer i ytorna..
Leeds United Danne K
2018-07-19 21:22
Har en härlig feeling för Dalby. Hoppas han kan bli nått stort för oss.
Leeds United Rodell
2018-07-19 21:16
Snygg ”assist” av klich :P
Leeds United Rodell
2018-07-19 21:10
Mer uttalad tre back idag iaf av det Man kan se
Leeds United Kristoffer
2018-07-19 21:09
Det verkar nu vara: Huffer; Vieira, Diaz, De Bock Shackleton, Klich, Baker, Ideguchi, Pearce Dalby, Clarke.
2018-07-19 21:07
Härligt b-lag vi har... framtiden ser ”ljus” ut också.
Leeds United Kristoffer
2018-07-19 21:05
Huffer, Dalby och Diaz in. Klich upp på mittfältet
Leeds United WhitesMOT
2018-07-19 20:59
23' Trialist refuses to celebrate, he apologises and gives the Leeds salute to the travelling away support 1-0

SIGN HIM UP !!
Leeds United Kristoffer
2018-07-19 20:45
Okej då, reservlaget.
Leeds United Rodell
2018-07-19 20:43
Kristoffer //

Nja, Ideguchi, Klich, Vieira, Pearce, De Bock, Baker tillhör inte u23 Miazek är tänkt som 3e målvakt.. Edmondson är för tillfället vår andra anfallare..... skiter i resultatet men nog kan man kräva att två pass inom laget ska kunna gå rätt eller att spelare som vieira kan markera en kille..
Leeds United Kristoffer
2018-07-19 20:40
@Rodell:

Det är ju U23-laget vi spelar med.
Leeds United Rodell
2018-07-19 20:39
Helt sjukt att man tar betalt för försäsongsmatcher men när man gör det kan det ju iaf fungera.. usch... Sen spelar vi så sjukt pinsamt mot ett non league lag... den här truppen kommer ju bli helt krossad i championship..
Leeds United Kristoffer
2018-07-19 20:32
Testa den här länken.
Annons: