/england/leeds/forum/1158.aspx/england/leeds/forum/1158.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Leeds så klart!
2015-04-06 13:53
Ja, för det kan inte vara Thompsons fel, eller hur Terry? Det måste bara vara Cellinos fel annars är något galet i bubblan.
Leeds United terry cooper
2015-04-06 12:10
Går väl alltid att hitta en anledning att bli av med någon om man vill
Leeds United Kristoffer
2015-04-06 10:42
Det tog dock två veckor att stänga av honom.
Leeds United Tobbe O
2015-04-06 10:38
Enligt The Sun förklarar Cellino att Thompson fick foten med följande. Sanning eller nya lögner vet man så klart inte. "I’m told Steve Thompson called our sporting director Nicola Salerno an offensive name in front of other people after the game at Fulham,” said Cellino. “This is unacceptable. The board backed Salerno and I understand this.”
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Kristoffer
2015-04-06 10:36
Thompson kallade tydligen Salerno saker efter matchen mot Fulham.
Leeds United Duke
2015-04-06 09:56
Då får vi se vad det ska ljugas om idag. Idag vill man se tre poäng annars har inte tränarändringen haft nån verkan.
Leeds United johnnyS-
2015-04-05 23:33
Joan Baez ligge i koma.
70 år har hon blivit nu.
Kan man vara vackrast, skriva vackraste lyriken, o ha vackraste rösten?
JOAN BAEZ kunde det!
Håppas hon frisknar till.
Leeds United PutteBJ
2015-04-05 23:22
Ryktas på Twitter om att Salerno har lämnat sin post. Mer info under nästa vecka..
Leeds United lufc4ever
2015-04-05 13:03
@PhilHayYEP 8s8 seconds ago As per @TBG2005 tweet, Red Bull's head of global marketing denies that Red Bull wants to buy Leeds United Adam Pope ?@APOPEY 20s20 seconds agoHuddersfield, England #lufc In 24 hours MC has both denied & confirmed a Red Bull bid, directed me to an old story of RB having no interest now reiterated by RB. "men men....han sa ju....."
Leeds United sportcarl
2015-04-05 11:28
Unibet visar den men störs av den lilla bilden,brukar finnas streaming med stor bild men då får man sämre bildkvalitet plus hackningar, Leeds skulle visst överklaga austins avstängning enligt redfearn
Leeds United stonefree
2015-04-05 10:42
@Danne K:

Konstigt för den visas på SKy Sport 1
Leeds United Danne K
2015-04-05 09:27
Har skrivit in sen längesedan att wolves matchen imorgon ska tv sändas men verkar inte som varken viasat eller tv 10 ska visa den. Då blir det att hitta någon stream på datorn. Någon som vet mer?
Leeds United johnnyS-
2015-04-05 00:57
Skönt att det är slut på håppet som inte fanns. Nu är det "bara " at vänta till nästa säsong.
Skönt att Allsvenskan startat.
Undrar ofta på varför man orkar vara LEEDS-fan. Kommer inte på nåt svar.
Leeds United sportcarl
2015-04-04 21:39
det som thom säger stämmer, ante fick ett 2årskontrakt augusti 2014,däremot vet jag sedan tidigare och det tycker jag är bra är att han har ett resultatbaserad lön, borde kanske fler spelare haft om man kollar i bakspegeln, intressant fakta i övrigt är spelare med utg kontrakt i sommar är White Austin och Killock, utgående med option är adryan, del fabro och benedicic, spelare på lån säsongen ut är bamba och cani
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-04-04 21:30
Det folk verkar glömma är att Antenucci redan har ett kontrakt som sträcker sig över nästa säsong också.
Leeds United sportcarl
2015-04-04 19:37
nu vet jag inte varför inte ante startar, kan ju ligga något i kontraktet, men kan ju vara också att redfearn tycker det funkar bättre med en target och då faller Sharp och ante ifrån av någon konstig anledning, skall vara typiskt brittiskt med långa bollar på steve, problemet är ju att han inte gör mål, det som talar för steve är ju att laget tagit mer poäng med honom(min åsikt är dock att det beror på annat) jag gillar ante och sharp och tycker de skall spela från start, ante tycker jag är värt ett nytt kontrakt, mig stör det dock ännu mer när det kommer in spelare på typ 3-5 årskontrakt med 20000 pund och inte levererar till det de har betalt för som tex morison, det måste det bli slut på
Leeds United Duke
2015-04-04 19:21
Tycker inte det är värt att spela Ante mer denna säsong. Var likadant med Gary Kelly och Seth Johnson för en del år sedan. Dom skulle få pengar om de spelade ett visst antal matcher. Båda blev petade i slutet på säsongen. Problemet är att man stänger av en tränare utan att motivera varför, så kan man inte bedriva en verksamhet. Stämmer det att red Bull erbjudit £60 miljoner så är klubben såld inom några dagar som läget är nu.
2015-04-04 18:45
Hagby// Jag håller med om det men hur många gånger har klubbar blivit bedragna av spelare genom åren? Sterling i Liverpool funderar på att skita i att skriva på nytt med klubben trots 2,5 år kvar och ryktas vilja lämna för Arsenal. Grabben är 20 år! Kewell, Bowyer, våra ungdomar som drog till Tottenham och Everton, Beckford som inte ville skriva på nytt vilket gett oss pengar då vi gjorde honom till den spelaren han var etc etc etc... Finns sjukt många exempel på spelare som pissar på sina egna klubbar men när en klubb inte känner att det är prio 1 att ge ut en fet bonus samt 2 års förlängning på ett kontrakt till en spelare med 6 matcher kvar tycker jag bara är sunt. Han kanske helt enkelt inte ingår i framtidsplanerna?
Leeds United Hagby-Mickels
2015-04-04 18:38
@¤Thom Mattsson¤:

Suck. Tycker du det är likvärdigt? Om man har ett kontrakt tycker jag att båda parter ska leva upp till överenskommelsen till man kommer överens om något annat eller att kontraktstiden löper ut.
2015-04-04 18:00
Men annars är väl 0-3 mot Blackburn hemma ett litet tecken på att allt inte står helt rätt till just nu.
2015-04-04 17:39
Hagby// Men då kan vi ju inte sälja en spelare under kontrakt heller då väl?
2015-04-04 17:20
Läser du vad jag skriver över huvud taget? Jag tycker att kontraktet är amatörmässigt om man inte vill leva upp till det! Då skulle man naturligtvis formulerat det på ett mer professionellt sätt.

Värdet är förstås att man står för de kontrakt man skriver! Så enkelt är det med det!
2015-04-04 17:15
Hagby// Ja det är klart du tycker så. Det är ju inte du som ska betala för kalaset. Hade Antenucci gjort 12 mål på 18 matcher hade det inte varit något snack... nu är det 6 matcher kvar efter denna. Kom igen.. vad är värdet?
2015-04-04 17:02
Thom, som jag skrev tidigare så tycker jag att det är dåligt och orutinerat att skriva kontrakt som man på detta sätt försöker undvika att stå för.

För min skull behöver inte Antenuccis kontrakt förlängas, men sättet man löser det på för att ta sig ur situationen tycker jag är under all kritik. Förutsatt att det stämmer.
2015-04-04 16:55
Nej, för att få bonusen och kontraktförlängningen så måste han göra två mål till först och främst så han har inte gjort sig förtjänt av den i detta läget. Och jag kan istället fråga dig så här. Om du hade vart ägare och märkt att en spelare kanske inte var sååå utmärkande under en säsong att du hade velat slänga kanske £500,000 rätt ner i hans ficka samt en förlängning på 2 år, hade du då tänkt att "jo men det är klart han ska ha det, jag är ju gjord av pengar"? Säg att han står på 11 mål inför sist omgången. Då går precis alla intäkter ner i fickan på en spelare som inte ens hade behövt spela för klubbens överlevnad eller existens eller dess vara eller icke vara i den näst högsta serien. Vad är motiveringen till det? Jag är helt säker på att om det vart åt andra hållet så hade inte spelaren ställt upp på klubben om laget var i en prekär situation och spelarens kontrakt hade gått ut efter säsongen men om han hade blivit uttagen så hade han tvingats få 1 års förlängning. Spelare är mer giriga än klubbarna idag, så ser jag det.
Leeds United sportcarl
2015-04-04 16:46
jäkla skitdomare
2015-04-04 16:45
@sportcarl:

Jag hoppas att det är så!
Leeds United sportcarl
2015-04-04 16:44
dagen förstörd, nu stänger jag av, ingen verkar veta varför han blev utvisad
Leeds United sportcarl
2015-04-04 16:43
austin rött kort
Leeds United sportcarl
2015-04-04 16:42
Hagby-Michels 16:39 kan ju vara så att redfearn föredrar morison framför Sharp och ante, mitt tips är dock att bägge kommer in i andra
Annons: