/england/leeds/forum/1157.aspx/england/leeds/forum/1157.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2014-10-12 12:23
Tommy//

Det är väl inget konstigt med att vi inte ska diskutera politik men jag hade förväntat mig ett bättre svar än så efter ungefär 10 år här tillsammans?

Må väl.
Leeds United Tommy...
2014-10-12 12:03
Thom// Eftersom vi inte ska diskutera politik här så kan jag tyvärr inte svara dig.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Tommy...
2014-10-12 12:00
Ja nu jävlar ska ni sörländska fjollor passa er snart bryter vi oss ut från Sverige och utser Ronny Eriksson till Predident, tar hand om alla pengar från malmen, skogen, vattenkraften etc, då kan ni ju ev söka uppehållstillstånd i den Norrländska Republiken, men reglerna kommer vara tuffa, de som arbetat med att suga ut Norrland lär få stanna kvar i de nergångna golfgettona. Observera att detta är satir för det kan ju finnas finniga besserwissers från södra Sverige som tar detta på allvar. Lev väl alla, jag känner nu att jag är så förbannat less på detta skitforum, utan Kristoffer hade förmodligen inte en enda läsvärd artikel publicerats på ungefär 2 år.?Obs ännu en gång detta är satir. Må väl skåningar, fjollträskare, de från västkusten som luktar fisk hela tiden, oss norrlänningar som ändå vet bäst, då jorden kommer gå under en snöig dag.
2014-10-12 11:55
Tommy// Okey, ja jag vet ju om att jag varit rätt inaktiv det senaste året/åren vad gäller artiklar och krönikor men jag vet tydligt om att när du vände dig till mig för några år sedan och sa att du hade skrivkramp så stöttade jag dig i det 100 % och sa att det inte var några problem. Nu vill du att jag avgår, att Robin avgår, två av dom som tillsammans med Kristoffer och dig samt Hartey har suttit allra längst i redaktionen här på SF. Då snackar vi inte ett par år, utan ca 10 år. Om du vill att jag avgår från redaktionen av någon anledning (politisk?) så får man väl respektera det antar jag. Om jag kommer göra det är en annan sak... Edit: Nu sitter ju inte du i redaktionen längre Tommy i och för sig men du förstår vad jag menar.
Leeds United lufc4ever
2014-10-12 11:21
Jisses vilken höjd det tagits här inne då :)

Jag läste Tommys inlägg och uppfattade det som att det är hela världens fel att Norrland nu återigen håller på att bli ett mörkt hål med solljus 20 minuter per dag och 9 meter höga snövallar. Det tror fasen att känslorna svallar av det ! ;)

Jag kan iofs ha misstolkat.
Leeds United Linus.M
2014-10-12 11:12
@Tommy...:

Ja det var exakt det jag undrade. Men skitsamma, Tommy... Vi kommer ingen vart ändå.
Leeds United Tommy...
2014-10-12 10:30
Linus//

Jag hatar inte dig, hur kan man hata någon man inte träffat?
Leeds United Tommy...
2014-10-12 10:28
Lille Linus//

Läs gärna det email jag skickade till dig i går, där kommer du få svar på många frågar som du ställer här,
Leeds United Linus.M
2014-10-12 09:57
Sedan undrar jag även varför du drar upp mig i det här? Vad fick dig att skriva ut ditt hat mot mig?
Leeds United Linus.M
2014-10-12 09:57
Tommy// Fint att du visar ditt hat mot mig! Men vad menar du med att jag skriver in twittercitat som redan är här? Jag läser alla inlägg som kommer in här och kopierar verkligen inte in twittercitat som redan står här med mening.
Leeds United Tommy...
2014-10-12 09:35
Som jag skrev alldeles nyss så har jag absolut inget emot att Kristoffer både tog bort mitt inlägg och spärrade mig. Kristoffer och jag har varit vänner i många, många år. Utan honom hade denna sida varit död sedan länge. Hartey ska också ha en eloge för stort engagemang, men jag hoppas nu inte detta kommer kallas påhopp så yucker jag att de andra i redaktionen kan avgå. En sitter och kopierar twittercitat, även om citaten sedan länge redan finns kopierade på RS, tyder väl på att den personen helt enkelt struntar inatt läsa tidigare inlägg? Tack för mig. Kristoffer och Hartey kommer att ha Nin respekt och vara mina vänner så länge jag lever.
Leeds United Kristoffer
2014-10-12 09:26
Ska dock sägas att jag nog var för hård mot Tommy när jag gav honom en ip-spärr. Den var först på 48 timmar men förkortades sedan till att enbart gälla till midnatt. Vi var nog alla lite för irriterande igår.
Leeds United Kristoffer
2014-10-12 09:23
Förstår inte vad som är så fel med att redaktionen raderar inlägg som bryter mot forumets regler.

Så brukar det gå till på ett forum.
Leeds United Tommy...
2014-10-12 09:23
Står också tydligt att man ska visa respekt för varandra, och det är det lite si och så när det gäller en som sitter i redaktionen här.
Leeds United Linus.M
2014-10-12 09:12
Står ju tydligt i att vi inte ska diskutera politik och handlar då inlägg om just det så har Kristoffer all rätt att ta bort inlägget.
Leeds United Tommy...
2014-10-12 08:18
Trots att det var jag som skrev de olämpliga inläggen i vredesmod så har jag inget emot att Kristoffer raderarade den och även gav mig en IP-spärr, det var helt klart motiverat. Jag har hett temperament och när jag fick veta en sak så gick jag i taket. Men som sagts jag har inget emot att Kristoffer agerade som han gjorde. Han är en klippa på denna sida, han och Hartey är de som håller igång en sida som helt fler och fler har tappat intresset för.
Leeds United Plyma
2014-10-12 01:13
footboll// Ibland behövs det att hyffsas till lite! Läste inte inläggen, men kan bara så här i efterhand inse att ibland så är det gott att nån kollar upp det "hela". Efter lite "Debatt" i går (Fre natt), så ville "Mässingen" blanda sig i o dom får ju oftast som dom vill, så ibland blir man ju lite upphetsad o fel göres o säges. Lite ont i hela jag nu. Men jag hadde rätt iallafall ;))) M O T (Lite ont får det göra)
Leeds United Tobbe O
2014-10-12 00:43
Vi kan väl inte ha en folkomröstning innan vi tar bort olämpliga inlägg???Finns tydliga gränser för vad som inte får skrivas och dagens inlägg passerade absolut den gränsen. Bra gjort Kristoffer!
Leeds United footboll
2014-10-11 23:44
@Kristoffer:

Har Du mandat att gå in och radera bort ett Fans inlägg ?
har övriga medlemmar här på forumet ingen talan, innan något sådant här
bara meddelas oss. Är Du moderator här eller ? Fick som Bosse ej heller äran att läsa inlägget.

Leeds United HBK-Robban
2014-10-11 22:11
@Bo$$e V:

Du missade inget. Tro mig :(
Leeds United Bo$$e V
2014-10-11 21:50
@Kristoffer:

Var fanns de någonstans.....fan missade dem!!
Leeds United Kristoffer
2014-10-11 16:17
Jag har nu raderat de senaste inläggen. Ingen politik och personliga påhopp på detta forum.
Leeds United Danne K
2014-10-11 11:40
Håller med Thom. Inte något Malmö FF fan men Kiese Thelin är fan grym. Ligger bakom mycket i Malmös anfallsspel
Leeds United Åby.Krona
2014-10-10 22:33
Dött
2014-10-09 23:40
Fattar inte grejen med Elmander alltså. Har han gjort något rätt i Bröndby ens? Ett mittenlag i danska ligan liksom... pinsam är han! Han gör fan inte 10 meter på ett sommarlov. När ska vi spela in lirare som Hrgota exempelvis? Nu vet jag att Guidetti haft stora problem de senaste åren men kan han verkligen vara sämre än Elmander? Och Malmö FF's pågar måste väl vara värda att satsa på? Överlägsna i allsvenskan och grym match mot Olympiakos. Trött man är på Hamren alltså...
Leeds United Leeds så klart!
2014-10-09 22:52
Elmanders bäst före datum passerades dagen efter drömmålet i Boltontröjan.
Han har inte gjort något alls värt att minnas sedan dess.
Leeds United Leeds så klart!
2014-10-09 22:48
Ekdal till Leeds hade suttit gott.
Leeds United Umeå BEN
2014-10-09 22:28
kjelldan håller absolut med om Ekdal. Men Sebastian Larsson, Källström och Elmander har passerat bäst före datum för länge sen.
Leeds United kjelldan
2014-10-09 22:04
Hehe. Håller med dig till en viss grad. Tror Ekdal också är en som hade gjrot en viss skillnad en dag som detta.
Leeds United Umeå BEN
2014-10-09 21:55
Klockren analys kjelldan.
Annons: