/england/leeds/forum/1155.aspx/england/leeds/forum/1155.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Duke
2014-10-17 23:35
Kiruna Roger// Håller med, Warnock kommer kosta oss många mål denna säsongen skrev jag efter andra matchen mot Boro hemma.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United kolera
2014-10-17 23:32
Men herregud så jävla dåligt var det väl inte? Har sett laget massvis genom åren ,och äntligen har vi ett lag som SPELAR fotboll! Folk kan väl inte favorisera Redfearn som i mitt tycke hade både matjord och och spelprogram in fickorna! Nej,låt juggen få tre fyra månader på sig så kommer det här att gå bra.Det var väl ingen normal tänkande människa som trodde vi skulle gå upp i år? Se det positiva på alla de unga fina spelare som är på gång,Tror stenhårt på PL 2016!
Leeds United Duke
2014-10-17 23:31
Lufc4ever// Javisst såg man i början på andra vart det lutade åt. Jag håller tränaren ansvarig för detta speciellt med tanke på Alla ändringar i backlinjen.
Leeds United Leeds så klart!
2014-10-17 23:19
Jag älskar Leeds, spelarna i Leeds, och Il Duce. Vi har något att bygga på. Det finns hopp. Fast Darko? Han har fått sin smekmånad nu. Vi kunde lika bra behållit Hockaday. Uselt. Il Duce måste sluta leta efter en billig coach i korpserierna i Europa, och ge laget en chans med någon vid rodret som kan fotboll. McD och Cracking Neil är ju ta mig f-n Einstein i jämförelse med Hockaday och Darko. Om något som var dåligt är bättre än vad vi har i dag så är vi illa ute.
Leeds United lufc4ever
2014-10-17 23:16
@Kiruna Roger:

Han är en myt. Precis som Austin.
Leeds United lufc4ever
2014-10-17 23:16
@Duke:

Håller väl egentligen med men idag känns det som allt är upp till spelarna. Bara för att en manager/coach säger att vi ska spela på ett visst vis så måste dessa överbetalda muppar kunna ta egna beslut också.

Redan efter 2 minuter i andra såg man vart detta skulle barka. Det funkar inte att gå runt på planen då och agera som att " jamen han där ute har sagt att vi ska spela så här" Man bör iaf försöka ändra mindset och ta tag i det själv om man ser att det håller på att gå åt skogen. Summa kardemumma vi har inga ledare i laget.

För helvete vi låter ett lag med Green, Hall och Richardson vinna över oss !! Vad mer behöver sägas ?

Inget ont mot dej Duke. Jag är bara jävligt upprörd rent allmänt.
Leeds United Kiruna Roger
2014-10-17 23:14
Förklara Warnocks storhet. Under alla resor jag varit på så har han varit sämst på banan. Idag var han inte heller bra. Han gör visst bra matcher när jag inte ser. Nu tar jag en timeout när det gäller Leeds, ställer in Luss resan. Är LESS
Leeds United stonefree
2014-10-17 23:09
Jag tycker med, att visst var det kul att Adryan, han har nog en del att tillföra Leeds, Men ska det bli något, måste de andra i laget höja sin standard avsevärt, annars blir det bara löjligt, med en spelare med klass runt 9 andra pajaser ute på plan.
Säger det igen, kan inte bli sämre på tisdag i alla fall, för då är vi långt utanför ruta 1. Vi har ändå spelat mer än 25 % av säsongen nu.
Leeds United lufc4ever
2014-10-17 23:06
@stonefree:

Regel nummer 1. Spela aldrig Leeds. Inte ens om vi möter Jitex 14 åringar.

Fan vilken jävla start på en mycket behövd helg !
Leeds United Linus.M
2014-10-17 23:06
Duke// Rätt i vartenda ord där. Snyggt!
Leeds United Duke
2014-10-17 23:04
Milanic framstår ju som en pajas som nu har spelat tre olika vänsterbackar de senaste tre matcherna. Idag petar han vår störste talang i truppen(Byram) för en medelmåttig Berardi. Adryan ska spela från start men detta ändras i sista minuten. Vad är det som händer? Det är lite cirkus över det hela. I grunden har vi ju ett lag klart för övre halvan i denna liga med en bra målvakt, hyfsade mittbackar, hyfsade mittfältare och två anfallare som löper konstant och hotar. Börjar tro att Milanic är helt fel man för jobben för denna trupp ska prestera klart bättre än den gör.
Leeds United stonefree
2014-10-17 23:00
@lufc4ever:

Brukar inte spela så ofta. Men kastade faktiskt in 300 på Leeds till 3.5. Tänkte trots min negativa inställning, det här kan inte gå fel. Innan matchen när jag såg lagen, hittade jag inte ens en spelare i Rotherham som skulle platsa i Leeds, ens på bänken, men det fick jag äta upp, med råge!
Leeds United Åby.Krona
2014-10-17 22:56
Man måste nog vilja vinna för att vinna såg inte någon LEEDS i närheten av kramp.
Leeds United Rodell
2014-10-17 22:53
inte läst allt som skrivits under kvällen ber om ursäkt om jag upprepar det någon har sagt råkade sänka några öl vid 2-1 målet. Men jag gillade verkligen hur Adryan kom in och tog för sig man ser att killen verkligen har boll i sig! Kul att se någon sådan typ i just vårat Leeds! Doukara gillar ja anledningen att han får spela så mycket är nog pga det defensiva jobb han verkligen gör. topp forwards gör annars inte sånt jobb! Jävla tråkigt förlust men fan asså vi är inte ett lag som vinner championship än bara kolla på alla andra lag som fått in en vettig ägare med pengar allting händer inte direkt. Men man ser ändå något vettigt även om vi förlorar. Jag älskar Leeds och kommer alltid göra det oavsett premier league eller om vi lirar o conferance... Så släpp det negativa och va glada över att vi har snygga tröjor visas på tv och försöker göra något med laget! ajuste vill tillägga man tar fan inte ut COOK!!! :P haha fruktansvärt bra för sin ålder! :P
Leeds United JonnyBy
2014-10-17 22:51
Inga ord.... bara för jävligt.
Leeds United Rob.
2014-10-17 22:49
@stonefree:

Och absolut inte tränat presspel. Istället står vi med hela laget djupt på egen planhalva och inväntar motståndaren. När vi sen ska gå till attack finns inga alternativ.
Leeds United lufc4ever
2014-10-17 22:48
2,15 på Unibet på Rotherham. Årets bjudodds !

HELVETE vad det bubblar inombords. Man vill bara att detta inte precis har hänt. Allt känns bara lika hopplöst som vanligt. När fan ska vi börja skrämma någon ???
Leeds United stonefree
2014-10-17 22:47
Undrar vad de har använt uppehållet på nästan 14 dagar till, inte verka det ha varit träning som har stått på programmet. Inget spel, inget tempo, inga tempo växlingar i hela matchen. Det var gå fotboll från minut 1 till 94.
Att Leeds skulle vika ner sig i den fysiska fotbollen, trodde jag aldrig jag skulle få uppleva. Mottot har alltid varit "det ska göra ont att möta Leeds" Den kan vi nog snart stryka eller ändra till "rör inte min kompis"
Det har var, jag är lessen att säga det, det sämsta jag har sett Leeds den här säsongen. Så här dåligt får det aldrig bli.
Bygger för framtiden!!!!!!
Jag såg inga PL spelare på plan, I Leeds såg de flesta ut som League One spelare.
Det ser "Darko" ut för Leeds just !
Men det kan väl knappast bli sämre på tisdag, så vi får hoppas på ett mirakel mot Norwich istället.
Tungt MOT
Leeds United Umeå BEN
2014-10-17 22:46
Doukara och pizzabagaren Bianchi klart sämst på plan för Leeds ikväll. Har sagt det förut ett stort jävla misstag att byta bort Redfearn mot Slovenen. Han får nog kicken innan Januarifönstret.
Leeds United Rob.
2014-10-17 22:44
@Johan Larsson:

Instämmer helt, otroligt att Austin och Doukara tex går före.
Leeds United Johan Larsson
2014-10-17 22:42
Enda positiva idag var inhoppet av Adryan
Leeds United lufc4ever
Vi gick i den klassiska championship fällan. Sätt oss under press och spela engelskt så är vi som vilket skitlag som helst. Allt är alibi. Ingen gör nåt oväntat.

Vi kommer inte vända mycket från underläge. Vi har inte spelarna eller mentaliteten till det.

Mittenlag igen. Med lite flyt.
Leeds United Rob.
Dags att skrota diamanten på mittfältet när vi inte har spelare som passar formationen. Vi har inga alternativ och står bara och rullar bollen runt runt där bak.
Leeds United Johan Larsson
2014-10-17 22:41
Tror tamejfan att det var den sämsta insatsen jag sett av Leeds sedan jag började följa laget 2001.

Andra halvlek hade ett div 4 lag från Sverige gjort bättre. Så fruktansvärt patetiskt.

Men man är van vid sådana här känslor när man har sina sympatier hos Leeds. Men denna match var bara vidrig att titta på.
Leeds United Rob.
2014-10-17 22:40
@Kristoffer:

Båda två såg ut som a big lump of shit i andra halvlek, så båda två hade gärna fått utgå.
Leeds United Kristoffer
2014-10-17 22:39
@Rob.:

Det var väl Doukara som borde ha bytts ut först.
Leeds United Kristoffer
2014-10-17 22:38
Rotherham två senaste matcher: vinst mot Blackburn och oavgjort mot Norwich.
Leeds United Rob.
2014-10-17 22:38
Vad gjorde Antenucci på banan i andra halvlek? såg inte ens karln. Inte många andra heller dessvärre. Vansinne att plocka av Cook.
Leeds United Rob.
2014-10-17 22:37
Dödgrävarlaget Rotherham kör över oss, heja. Ett lag som inte vunnit sedan fan vet när, men oss ska dom förstås slå.
Leeds United Leeds så klart!
2014-10-17 22:36
Sa jag uselt?

UUUUUUSSSSSSSEEEEELLLLLLLTTTTTT!!!!!!!

J-la skit.
Annons: