/england/leeds/forum/1150.aspx/england/leeds/forum/1150.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2014-10-21 21:19
McCormack har gjort mål på straff för Fulham.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Kristoffer
2014-10-21 21:16
Norwich dominerar totalt nu.
Leeds United Linus.M
2014-10-21 21:16
Silvestri gör en drömräddning.
Leeds United Kristoffer
2014-10-21 21:09
Vad sa Bellusci till Jerome?
Leeds United Tobbe O
2014-10-21 20:40
Radiolänk
Leeds United Linus.M
2014-10-21 19:52
@8.50 på Leedsvinst på bet365...

Adryan startar - Tre poäng är klara ;)
Leeds United Rodell
2014-10-21 19:52
Tror att Darko anser att Doukara gör ett mer defensivt jobb än vad Sharp skulle göra att både han och antenucci är lite måltjuv spelare! Kul att Adryan får starta.
Blir intressant idag :)
Leeds United Emil.R
2014-10-21 19:47
Tobbe// samma tanke...:)
Leeds United Emil.R
2014-10-21 19:46
bra uppställning men hade hellre sett sharp istället för doukara som var riktigt svag mot rotherham
Leeds United Tobbe O
2014-10-21 19:46
Tycker det är en bra elva. Hade hellre sett Sharp än Doukara men annars nöjd.
Leeds United Emil.R
2014-10-21 19:45
Team news vs Norwich: Silvestri, Byram, Bellusci, Pearce, Berardi, Austin, Bianchi, Mowatt, Adryan, Doukara, Antenucci #lufc
Leeds United Kristoffer
2014-10-21 19:43
Bänk: S Taylor, Cooper, Warnock, Sloth, Cook, Morison, Sharp
Leeds United Kristoffer
2014-10-21 19:43
Startelva:

Silvestri
Byram Bellusci Pearce Berardi
Bianchi
Austin Mowatt
Adryan
Antenucci Doukara
Leeds United Tobbe O
2014-10-21 19:42
Adryan i startelvan
Leeds United Bo$$e V
2014-10-21 19:31
MOT
Leeds United Linus.M
2014-10-21 18:44
@Simo LUFC:

Spela på bet365! Där är det @7.50 :)
Leeds United Simo LUFC
2014-10-21 18:36
Ingen seger på fyra senaste men även Norwich har dålig form. Med tanke på stundtals bra spel vi visat upp lockar oddset 6,75 ikväll! Hur ofta får vi det!? Vinst och en delfinansiering av LUSS-resan är avklarad. :)

Enligt Unibet sänder dom matchen Live. Får se om det blir så.
Leeds United stonefree
2014-10-21 16:19
@Leeds så klart!:

Leeds United Linus.M
2014-10-21 15:58
@Ballsmash:

Tyvärr inte.
Leeds United Ballsmash
2014-10-21 15:44
Kan man streama matchen ikväll?
Leeds United Ballsmash
2014-10-21 15:44
Kan man streama matchen ikväll?
Leeds United Leeds så klart!
2014-10-21 15:11
Jag har ett hopp om seger i dag.
Ett obefintligt, men likväl ett hopp....

Spelar vi lika "bra" mot Leeds Reservlag som mot Rutten Skinka så åker TV:n ut genom rutan.
Upp till bevis Darko. Detta är sista chansen du får av mig.

Leeds United Linus.M
2014-10-21 12:40
Ballsmash// Jag satte en hundring på X2... Sedan får det bli lite CL spel ;)
Leeds United Ballsmash
2014-10-21 08:47
@Linus.M:

Går lite i den tanken jag med. Eventuellt är man dumdristigt optimistisk som vanligt. :)
Leeds United Ballsmash
2014-10-21 08:46
7.50 på Leedsseger ikväll, visst vi är ur slag och Norwich är favoriter, men dom har inte imponerat och fick stryk mot Charlton hemma strax innan uppehållet.
Leeds United Linus.M
2014-10-21 07:36
Men är det inte lite typiskt Leeds att skrälla i sådana här matcher?
Leeds United stonefree
2014-10-20 17:49

Visst kommer det att bli lite av Mission Impossible i morgon mot Norwich. Men finns det något bättre läge att slå till med en 3 poängare.
Själv tror jag inte på det. Det är alltför många lösa änder i Leeds just nu. Kan inte smälta att man gick ut med info om hur bra uppehållet hade varit, för sedan att backa 3 steg bakåt när det kom till kritan. Om man kolla lite på ett några situationer från Rotherham matchen, det första är när Revell armbågar Pearce, enligt mitt sätt att se det, var det fullt medvetet, order, knacka ner fanskapet, ta en varning och Pearce kommer inte upp till sitt rätta jag något mer den matchen. Vilket stämde. Sedan till det mest ödestigna, bytet av Cook mot Adryan, det verkade som inte riktigt någon fattade vart dom skulle spela, vi blev minst en man kort på vänster sidan, när sedan vi drällade med bollen på mittlinjen, och vi tappade den, då vart vi plötsligt ont om folk att försvara oss. Sedan tycker jag det är konstigt att vi har så svårt att försvara oss mot lag som lägger långbollar på sina forward, i 90 fall utav 100, är det den absolut lättaste sättet att försvara sig på, som försvarare står du ju rättvänt mot bollen, varje forward måste ta emot och vända upp, vilket alltid försvårar. Sedan gillade jag inte bytet av Cook, inte så mycket för bytet i sig, Det var Cook´s gester mm som gör mig orolig, det verkar inte vara den där 100% harmonin i laget som det ges sken av. Warnock betedde sig lite åt samma håll när han bytes ut för några matcher sedan.
Angående Adryan, visst syntes det att han har boll i sig grabben, men brilliant, vet jag inte om jag kan hålla med om, såg mer ut som en grabb som lekte fotbolls slalom bland träpinnar(fötter på Rotherham spelare) vilket i sin tur visade hur dåliga de andra i laget var. Men med några matcher, kan det bli något.
Jag går sjukskriven efter en axel operation i onsdags, så jag har faktiskt gjort något i helgen som jag inte brukar göra så ofta numer, tittat på en massa annan fotboll än Leeds. Såg Reading - Derby. Visst var det bättre kvalitet på den matchen än Rotherham - Leeds, men inte så man blir skrämd, fan om vi kunde samla ihop oss i Leeds och börja kämpa till sista svettdroppen, då är vi kanske inte så långt efter, om inte annat så för Darko´s skull, så vi inte behöver byta coach igen, vilket skulle bli förödande.
Sedan såg jag QPR mot Liverpool, det skrämde mig däremot enormt mycket, är QPR, Premie Leauge´s sämsta lag? Då blir det svårt för andra lag underifrån att inte ramla ut direkt, när de kommer upp, om inte de köper sig till ett helt nytt lag. Jag tyckte de gjorde en fantastiskt match, de borde ha vunnit med 2-3 mål, så bra var de speciellt i första halvlek. Tyckte faktiskt synd om dom efteråt. Men det är typiskt, alla de stora lagen vinner alltid till sist, får de bara spela tillräckligt många minuters övertid. (Fergie Time) så ordnar det sig.

Vi får se hur det går i morgon, storstryk, då blir det svettigt för Darko på lördag, mot Wolves. Då finns även jag där och ska försöka hjälpa till. Men det får bli från Bremners loge, vågar inte något annat, nyopererad.

MOT
Leeds United lufc4ever
2014-10-20 17:12
Dålig förklaring från mej Linus. Jag menar att vi måste våga pressa med hela laget när vi inte har bollen. När lag som Roterham börjar stå högt och skicka långt på vår backlinje så är vi inte mycket värt. Vi har inte Chelskis bakre 6 som kan hantera sånt.
Leeds United Linus.M
2014-10-20 16:23
@lufc4ever:

Det kan vi få med Adryan, då han kan gå förbi en gubbe. Cook såg ut som han insåg att man måste framåt också...
Leeds United lufc4ever
2014-10-20 15:59
Ärligt talat kan Darko ställa upp med vilken uppställning han vill. Efter Rotherham så känns inte det som vårt största problem. Vårt största problem var att vi backade ifrån istället för att springa emot.

Våga sätta press är A och O i denna ligan. Allt annat kommer efter.
Annons: