/england/leeds/forum/1148.aspx/england/leeds/forum/1148.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United terry cooper
2015-02-12 16:14
Thom /

/Namn: terry cooper
Sänt: 2015-02-04 20:24 Ändra
Thom //

Något som är ännu mer intressant är ju att vi haft ett transferembargo över hos pga GFH vilket gjort det ännu svårare att hysta ut med £15m på nyförväv.

Hade vi transferembargo i somras ??
Det har jag missat.

Namn: ¤Thom Mattsson¤
Sänt: 2015-02-04 22:23
terry cooper//

Nej, vi hade inte transfer embargo i somras men likväl gick klubben miljontals minus varje månad. Hur ska vi då motivera att slänga ut miljontals efter miljoner på nyförvärv? Vi har redan gjort det misstaget en gång, inte igen tack!

0702540757
2015-02-12 15:31
@sportcarl:

Sportcarl //
Fick en stund över på jobbet förut o eftersom du undrade om de 15 m. Var det snacket kom från så gogglade jag - Cellino 15 transfers - o då dök den artikeln upp.
Kan finnas flera artiklar. Vet inte. Tog den första jag hittade som handlade om saken.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-02-12 15:12
terry cooper// Vad har jag ljugit om transfer embargot? Sen måste du väl hålla med om att det inte finns något uttalande i den artikeln du länkade där Cellino uttalar att han ska spendera £15m på nyförvärv eller? Det finns säkert ett sådant uttalande någonstans men inte i den du länkade. Har inga problem med dig, förutom att vi tycker väldigt olika och jag ringer dig gärna om du ger mig ditt nummer.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United lufc4ever
2015-02-12 15:09
Leeds supporter = halvfullt eller halvtomt glas.

Själv händer det att man är helfull med tomma glas.

I slutändan är det skitsamma vilket man är. Det viktigaste är att man älskar Leeds och avskyr Scum !! :)))
2015-02-12 15:08
@¤Thom Mattsson¤:
Thom // Börjar bli j-vligt trött på detta nu. Du får allså skriva saker som inte är sanna.. Allså lögner. Tänker på transferembargot. Men jag inte får citera en tidning för det kanske inte är sant. Skärp dej. Har du problem med mej. Slå mej en signal.
2015-02-12 14:58
Antar det är Cellinos fel att vi har ett mittbackslås med Bamba/Bellusci/Cooper som ser jävligt bra ut med bra konkurrens. Att vi har Silvestri i mål som möjligen svajat tidigare men som med en stabil backlinje framför sig går från klarhet till klarhet. Att vi lyckades behålla Mowatt, Cook och Byram i januari fönstret. Att vi tycka ha ett starkare lag än tidigare år som ser ut att gå mot en bättre vårsäsong än vi gjort på jävligt länge. Att vi har en bänk som ser förbannat stark ut med spelare som Antenucci, Sharp, Doukara etc. Att vi har en tränare som fansen krävde och som Cellino gav oss som vågae satsa på våra unga talanger. Taylor, Mowatt, Cook och Byram spelar i match efter match och gör det jävligt bra. Säga vad man vill om Cellinos spelare som inte spelar kontinuerligt, det kan ha att göra med att konkurrensen är stenhård, inte minst från de egna leden vilket ju bara är positivt. Jag ser det positivt medans vissa klagar på att några av våra nyförvärv inte presterat som de ska. Så länge någon annan kommer inte och gör det bra, exempelvis en egen talang så är det väl inget negativt? Vissa här gick bärsärkagång när vi släppte Warnock. Taylor har kommit in, cirka 10 år yngre och från de egna leden och gjort det minst lika bra. Jason Pearce stack, antar vissa såg det som något negativt medans jag inte kan se något negativt med det när vi har Cooper, Bellusci, Bamba och del Fabrio där.
Leeds United lufc4ever
2015-02-12 14:53
Stonefree //

Har du inget jubb o sköta ? :)
Leeds United stonefree
2015-02-12 14:36
Silverfisk//
Har endast Cardiff och Norwich matchen inplanerat just nu, men är sugen att åka över mot watford den 28/2. Då har de även Ipswich den 2/3. Men då ska jag åka till Thailand. Sedan har vi pratat om sista omgången mot "Ruttna skinkan" Det är en tradition bland en del av dom jag umgås med, har själv inte varit där på sista matchen, men det låter som en bra ide. Tror jag ska satsa på den!

MOT
Leeds United stonefree
2015-02-12 14:32
Okej. Jag har lyssnat och förstått tror jag. Hoppas ändå att vi inte ska behöva landa så lågt att vi börja bli otrevliga mot varann. Sedan kan man väl aldrig säga redan nu hur mycket man ska spendera på spelare i sommar och nu får ni ursäkta min okunskap igen! Måste inte Leeds ha bättre ordning på sin ekonmi innan vi får köpa spelare?
Sedan bygger väl alla spelarköp på om vi nu får köpa, vem vi säljer i våran nuvarande trupp och hur mycket vi får in.
Att Cellino kanske har sagt £15m, men om vi nu spekulera i att vi säljer Byram, Dawson, Murphy och Wotton, bara för att ta några, för sammanlagt £45m. Läggs de då uppe på de £15m, eller går de till att täppa igen några av de många hål som finns och som behöver täppas igen?
silverfisk
2015-02-12 14:29
Stonefree //
jag håller med dig att alla ska få ha sin mening. men det får man ju inte här inne, har många gångar set Linus utbrott när någon har en mening som avviker från hans, och det mest populära är just HERREGUD.
sen kan JAG också tycka att vad f.. spelar det för roll vad som är sagt o gjort.
njut nu det äntligen kanske går lite bra. vi vet ju inte vad som kommer hända med Cellino eller med Leeds för den delen. så NJUT så länge det vara.

MOT
Stonefree ska till Leeds 2/5 (Rotherham) kunde vara kul o träffa en annan danskjävel som håller på Leeds
2015-02-12 14:19
terry cooper// Okey, då säger jag att jag läste detta nyligen; "The owner Cellino has been very vocal when it comes to transfers. He wants to bring in players but he cant spend millions due to the money situation the club is in but he thinks hes got the contacts to bring enough quality in anyways." Vart har jag läst detta då? Glömt bort det men det stämmer ju och är 100 % "tillförlitligt", eller hur?
2015-02-12 14:12
@¤Thom Mattsson¤:

The owner has been very vocal about how he plans to spend Leeds' transfer budget of £15m, saying that the club will be making 'five or six' more signings before the transfer window comes to a close.

Vad är problemet ? Very Vocal ! Är det kanske en lögn ?!?
2015-02-12 14:06
stonefree// Jag har diskuterat med Linus och terry cooper här om Cellino hur länge som helst. Har jag någonsin sagt att de inte får tycka som de vill? Terry cooper har varit kritisk sedan starten medans Linus, som med allt annat, ändrat uppfattning ungefär lika ofta jag byter strumpor men det är väl okey det också antar jag. Det jag tycker är tråkigt är att man fokuserat på negativa saker när laget klättrar, vi spelar bra och börjar lämna det värsta bottenträsket. Då postas det en länk som ska stödja att Cellino sagt att vi ska värva spelare för £15m när det i artikeln inte finns något uttalande från Cellino som säger det. Det var allt, och jag tycker fortfarande det är tråkigt att vi inte mestadels kan fokusera på det positiva vibbar som sipprar ut från Elland Road.
2015-02-12 14:00
Linus// Vi kanske ska fokusera mer på att vi vann borta mot Reading igår med 0-2 och att vi på lördag kan vara 8 poäng från nedflyttning istället för att hela tiden älta Cellino? Herregud säger jag med.. förstår inte hur du/ni orkar. Sen säger jag återigen, ska ni försöka föra er poäng fram så kan det ju vara läge att iaf posta en länk med nån form av källkritik och inte en random artikel som vem som helst kunnat skriva. Men fortsätt med ditt kappvänderi som du sysslat med sedan du dök upp här.
Leeds United stonefree
2015-02-12 13:55
@¤Thom Mattsson¤:
Är det så väldigt viktigt att man ska vara politiskt korrekt i alla sina uttalande och påstående här inne, då får jag nog lägga ner jag med. Vem är det som sprider dålig stämning här inne nu? Det är väl meningen att man får skriva lite rykten mm. Det är väl meningen att man ska få leva ut sina drömmer här, man ska få spy sin galla här inne på alla Leeds spelare, tränare med mera. Om alla tycker samma sak hela tiden, då blir det som att läsa samma bok om och om igen och för många finns det ju endast forumet här inne där det går för sig att få utlopp för sina känslor, om man nu inte har någon/några Leeds polare i sin vänskaps krets som man kan diskutera Leeds med. Om någon som icke håller på Leeds skulle börja prata skit om Leeds, skulle jag bli förbannat och försvara dom till sista blodsdroppen. Det är bara riktiga Leeds supporter som får klaga på Leeds. Jag har son som håller på Leeds, men han är ung och optimistiskt hela tiden, han tycker bara att jag gnäller, enda gången vi är eniga om något runt Leeds, är när jag säger att jag bjuppar på en Leeds resa, då är jag världen mest förståenda farsa och då orkar han höra om den goda gamla tiden, när jag berättar om de riktigt stora Leeds spelarna som Charlton, Bremner och den fantastiska målvakten Harvey. Det måste finnas plats för oss allihopa hur olika vi än är i grund och botten, så har vi ju en sak gemensamt, vi har ett enormt stort LEEDS hjärta.
Leeds United Linus.M
2015-02-12 13:47
Thom//

Är man inte glad bara för att man diskuterar om ägaren som äger VÅR klubb? Herregud.
Leeds United Linus.M
2015-02-12 13:32
Stonefree//

Väldigt svårt att gissa faktiskt. Jag tycker personligen det är konstigt att Bianchi får en plats före Adryan till exempel. Det måste va att Adryan är en bortskämd skitunge som alltid är van att få sin vilja igenom?

Inte vet jag :-)
2015-02-12 13:28
terry cooper// Så bra att du är glad men nästa gång du postar en länk som ska bevisa att du har haft rätt om något uttalande ska du nog försöka få med ett faktiskt uttalande som styrker ditt påstående.
Leeds United stonefree
2015-02-12 13:19
@Linus.M:

Tack!

V et att det kan vara svårt att svara på,de andra frågorna jag ställde, men om jag säger så här! Vad tror du?
Leeds United Linus.M
2015-02-12 13:09
Stonefree//

Redfearn har sagt att det helt enkelt handlar om att det finns andra som är bättre än honom eller iallafall visar det på träningarna.
2015-02-12 13:08
Thom //

Hur vet du att jag inte är glad ??
Jag blir glad varje gång Leeds tar poäng men jag kunde varit gladare :))
2015-02-12 13:02
Thom // Det var någon härinne som undrade varifrån de 15m kom. Där av länken mm Har inget mer att tillägga.
Leeds United stonefree
2015-02-12 12:56
Självklart är man nöjd efter en så härlig seger och det som känns ännu bättre är ju att vi har börjat, ta med oss poäng ifrån bortamatcherna. Målet måste vara att försöka sikta på plats 9-10, det är inte omöjligt, nu när det börjar sätta sig lite i laget. Det verkar vara lugnare nu. Men först måste vi vinna mot Millscum. Gör vi inte det är igen direkt inblandad i bottenträsket. Sedan är det några saker som får mig att undra igen!. Allt kan ju inte vara frid och fröjd! Jag skrev om det för några veckor seden och utgångsläget har ju inte blivit bättre för klubben Leeds. Hur i hela fridens namn ska vi kunna behålla, Byram, Wotton, C. Taylor, Cooper, Dawson och en på ny född Murphy. Vad krävs i penning väg för att få dom att stanna? Vad är en rimlig lön att erbjuda dom för att skriva på ett nytt kontrakt? Hur mycket får vi om vi håller dom kvar tills kontraktet går ut och de går på free transfer till någon PL klubb? Får vi inte behålla dessa då är det ju inte mycket med satsningen mo PL i framtiden, för som jag ser det så är de Leeds framtid de närmaste 5-6 åren. Sedan en fråga till, varför är adryan helt ute ifrån laget? Det måste ju ha hänt något!
Leeds United Linus.M
2015-02-12 12:45
Cellino har som vana att uttrycka sig lite fel :) Han menade nog att transfer budgeten var på £15m. Inklusive löner, add-ons osv osv... Inte bara priset på spelarna.
2015-02-12 12:15
terry cooper// Rolig länk det där. Skulle den vara som ett bevis eller? Vart är uttalandet från Cellino i den artikeln där han säger att han ska värva spelare för £15m? Sen tycker jag fortfarande det är sorgligt att du inte kan glädja dig över att laget går bra utan du ska älta saker som väldigt få människor bryr sig om...
2015-02-12 12:02
Cellino o 15 m transfers. Från i somras. The owner has been very vocal about how he plans to spend Leeds' transfer budget of £15m, saying that the club will be making 'five or six' more signings before the transfer window comes to a close.
Leeds United Plyma
2015-02-12 02:07
Sorry, det blev väl nått spatt i fingret, då mitt första inlägg försvann. Men jag är glad ändå ;) M O T
Leeds United Plyma
M O T
Leeds United Plyma
W A L L A M O T
Leeds United Plyma
Det var så positiv stämning här så att det var svårt att sova!
Var tvungen att gå in o kolla läget. YES!!! ;))))
Det känns nästan så att det får bli "Peace Love And Understanding.
M O T
PS:
Det blir nog inget Hata, Krossa, Fuck, o s v, utan; Tråkigt, men kör försiktigt o
välkommen tillbaka för mer! Millvall ....'s
Annons: