/england/leeds/forum/1132.aspx/england/leeds/forum/1132.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2015-07-17 18:24
tisdagens match mot Eintrach Frankfurt kommer visas på LUTV, och för de som inte har abbonnemang så är det lätt fixat för en liten peng, medlemskap och LUTV är en liten men behövlig hjälp för klubben, cellino, pearson och rösler har väl gjort mycket av sin del, nu är det upp till oss fans med i handling och inte bara i ord
Leeds United Duke
2015-07-17 17:14
Ungefär samma summa kommer vi få för Byram nästa sommar när kontraktet går ut såvida han inte förlänger kontraktet eller blir såld innan.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Duke
2015-07-17 17:12
Linus// Jo vi kommer få utbildningsbidrag på ca £400K. Inte mkt men ändå.
Leeds United Linus.M
2015-07-17 17:06
Vi får 15% av allt över £8m för Delph. Med andra ord, ingenting.
Leeds United Duke
2015-07-17 16:23
Sportcarl// Kanske blir Drury och ingen mer. Hoppas vi får lite för Delph. £8 miljoner för honom är ett riktigt kap för City
Leeds United sportcarl
2015-07-17 15:37
Duke 1427, jo det stämmer, fick blandade mest positiva ord efter York-matchen, nu gäller det bara att hålla i Byram, intressant läsning idag var den fångade bilden på fabian delph, vid ethiad stadium, ev köpp borde inbringa minst 1 milj pund till LU.
Leeds United Duke
2015-07-17 14:27
Är inte Drury vänsterytter?
Leeds United sportcarl
2015-07-17 13:52
Leeds så klart 13:21, tror inte detta lån kommer gå i box då det kommer bli för dyrt plus att han spelar i en position där vi har full täckning, troligare att ronaldo viera och adam drury kommer signa då de imponerat, sedan väntar man ju fortfarande på en västerytter sedan kan rösler cellino stänga butiken
Leeds United Leeds så klart!
2015-07-17 13:21
Leeds United are among three Championship clubs who are keen on a deal for Everton youngster Chris Long with the Toffees willing to let the striker out on loan.
2015-07-17 13:19
Former Leeds player Albert Johanneson, the first black player to appear in an FA Cup final.

Någon i pensionärsmaffian som minns honom?
2015-07-17 13:16
Leeds' Marco Silvestri is Italy's future number one says ex-Buffon coach.

2015-07-17 13:01
On this day...

2007
Leeds are handed a boost with the news that striker Jermaine Beckford wants to stay at the club.

2009
Ken Bates decided after discussion with Leeds boss Simon Grayson to take Beckford off the transfer list, 'We`re quite happy to keep him, he`s under contract until the end of the season, and we`re looking forward to him playing his part in getting us promoted this season'.

2012
Lonergan preferred a move back to Lancashire rather than fighting for his place with new signing Paddy Kenny, who arrived at Leeds from Queens Park Rangers last week.

Leeds United boss Neil Warnock says the club have received a bid for Robert Snodgrass but it does not meets Leeds valuation of the player.

2015-07-17 12:42
Lite info om Michael Bridges.
Han var väl till slut fjärde alternativet i laget innan han fick gå?
Jag minns i alla fall honom som en bänknötare som sällan fick spela.
2015-07-17 12:35
Vilket lag drar fullt hus på hemmamatcherna?
(Jag antar att doping i form av soffliggare med årskort inte är exkluderat)
Leeds United Tobbe O
2015-07-17 12:21
Enligt Liverpool Echo jagar vi och Burnlwy Evertons 20-årige anfallare Chris Long, troligtvis på lån.
Leeds United Linus.M
2015-07-17 11:58
Bra artikel av Phil Hay om Redfearn. Förstår inte tanken av att man ska släppa saker dock. Ska man släppa allt som är lite kontroversiellt med Cellino? Känns som Bates 2.0 scenario. Men visst, jag är inte den som är den! Let's move on :) Men jag vill fortfarande ha en vänsterytter......... ;)
Leeds United yorkshire_rose
2015-07-17 02:06
Tjena boys! Har som vanligt hållit koll på forumet här inne men inte skrivit mycket i vanlig ordning :) Måste säga att jag, som många andra, är ganska förväntansfull inför nästa säsong. Ny coach som har mycket erfarenhet, tydlig taktisk plan och spelsätt som jag gillar, samt en liten släng av tysk disciplin (om det nu finns någon sådan). Till styrelsen har vi fått en britt som känner till ligan/klubben och som förmodligen kommer ha rollen som cellinos högra hand, vilket jag tycker är perfekt! Vår trupp har också förstärkts med lite spelare som wood, erwin mm. Men som många varit inne på här inne, behöver vi kanske två spelare till med fart på kanterna. Vad gäller tjafset om redfearn så ser jag det som att han kanske inte riktigt fick ett kontrakt där han hade samma ansvar och frihet vad gäller akademin som tidigare. Detta kan väl möjligtvis ha att göra med att det gjordes vissa strukturförändringar när han ryckte in som head coach och kanske för att det inte var guld och gröna skogar mellan honom och cellino. Tråkigt men väntat. Samtidigt så hoppas jag och tror inte det är en så stor smäll för oss och önskar redders all lycka till och tackar för allt han bidragit med under dessa år. Jag känner mig överlag naivt positiv som vanligt inför säsongen. Nu kanske dock mer befogat. Ungt lag som är lite mer rutinerat och förstärkt, en cellino som kanske har hittat rätt och framförallt den nya tröjan som kommer på posten inom en vecka :) Vi hoppas på en bra start nu! MOT!
Leeds United Danne K
2015-07-17 01:40
@EmaGiulianelli: Aston Villa and Swansea are checking availability of Sam Byram from Leeds United.
Leeds United qcn
2015-07-17 01:20
Om Linus M skriver att Sveriges flagga är Gul och Blå så kommer strax ett inlägg från Thom eller Leeds så klart som hävdar att det är helt fel och vise versa. Det är helt ok med debatt och olika åsikter, men det börjar, enligt min åsikt, faktiskt bli lite patetiskt.

Men fortsätt för allt i världen att skriva. Ni och flera med er är min bästa källa till vad som händer med mitt kära Leeds United.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-07-17 00:44
Linus// Vart har jag sagt att Redfearn inte kommer lämna. Däremot har jag hela tiden sagt att IFALL han lämnar så kommer säkerligen våra unga spelare stanna i vilket fall som helst. Det var ju du med dina domedags profetior som sa att alla våra ungdomar skulle följa Redfearn ut genom dörren om han skulle lämna så nu undrar jag, du med inside information i klubben, när lämnar våra unga spelare? När bryter de sina kontrakt? Tänker då närmast på Cook, Mowatt, Byram, Taylor, Phillips. Jag har aldrig sagt att Redfearn kommer stanna. Jag sa att jag hade stöttat honom om han fått ta över a-laget permanent men Uwe Rosler känns betydligt bättre. Jag hade stöttat Redfearn i akademin men det verkar ju självklart som att Redfearn fick mersmak av a-lags coaching och inte nöjde sig med akademin längre. Finns inte så mycket att göra då än att gå skilda världar då vi inte kan erbjuda honom jobbet han tycks kräva.
Leeds United PutteBJ
2015-07-17 00:15
@sportcarl:

Precis, så vi skyller på O'Rourke att han hade fel. :-) men lägg till Adeyemi och Turnbull på det fast då får vi nog sträck oss till att det blev 23 dagar och inte 9 ;-D heheh
Leeds United sportcarl
2015-07-17 00:00
Puttebj, jag räknar endast bamba och Wood, de andra två är väl inte tilltänkta till A-truppen denna säsong,
Leeds United PutteBJ
2015-07-16 23:47
@PutteBJ:

Det sajnades iaf 4 spelare under dessa 9 dagar, men räknas det? :-)

Purver
Grimes
Bamba
Wood

Där Wood får ses som den "fantastiska" värvningen då, men de andra 3 är ju förlängningar men visst, likväl signings ;-)
Leeds United Duke
2015-07-16 23:05
Byram har vi på lånad tid nu. Laget är bättre än förra säsongen men play of, knappast.
2015-07-16 22:59
Ingen Jonny stenkaka, men en gammal goding.
Leeds United Tobbe O
2015-07-16 22:55
Räknar givetvis med att våra ungdomar tar ett steg framåt men vi var oerhört långt från topp 6 förra säsongen.
Leeds United Tobbe O
2015-07-16 22:54
Vi bör förstärka mer om vi ska ha en rimlig chans att slåss om en playoffplats. Räkna bort Bamba så har vi bara värvat en spelare som känns självklar i startelvan. Sedan handlar det om en reservmålvakt och en målvakt till ungdomslaget. Erwin och Adeyemi kan bli bra, framförallt på sikt, men det handlar ändå om en kille som förra året gjorde sex mål i en liga som nästan är sämre än Serie B och en annan kille som inte platsade i ett annat mittenlag i vår serie så förväntningarna bör vara realistiska. Spelbolagen tippar oss på sextonde plats.
2015-07-16 22:49
Peterborough United chairman Darragh MacAnthony has admitted via his personal Twitter account that he would love to own Leeds United one day.
2015-07-16 22:46
Leeds United head coach Uwe Rosler has said that Leeds are still on the lookout for new signings ahead of the new season.
Leeds United PutteBJ
2015-07-16 22:39
Kul att vi är tillbaka i samma gamla ältande skit här på forumet igen. Har varit väldigt framåt mkt fokus på laget och en trevlig stämning här väldigt länge nu känns det som. Men det går tydligen inte hålla helt och hållet. Det ska väl vara roligt att följa vårat lag och roligt att skriva om det och med varandra här inne? Men när det alltid faller tillbaka i gammal skit så är det inte speciellt kul.

Alla får väl göra som de vill men fortsätter det att ältas i samma veva så skiter jag i att hänga här iaf.
Annons: