/england/leeds/forum/1131.aspx/england/leeds/forum/1131.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2015-04-11 12:28
man skulle varit på plats nu, men får trösta mig med att åka på säsongsavslutningen mot Rotherham och de biljetterna släpps på måndag, för övrigt har säsongsbiljetterna för 15/16 släppts och priserna är oförandrade
Leeds United Simo LUFC
2015-04-11 11:03
Matchdags! Frukosten avklarad, tröjan är på och snart dagens första pint! Skål!
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Pennypacker
2015-04-11 03:25
Det mest intressanta med Fulham-Wigan var väl ändå att samtliga mål gjordes av f.d. leedsspelare? Förutom tidigare nämnda McCormack och Smith nätade även Pennant och Pearce.
Leeds United sportcarl
2015-04-10 23:36
McCormack/smith var målskyttar för Fulham i deras 2-2 match hemma mot Wigan ikväll, Fulham är utan tvekan säsongens flopp i ccc
Leeds United Kristoffer
2015-04-10 23:14
Tonge är tillbaka. Han var ju lite av Redfearns assisterande i början av hösten, det är väl troligt att han ska fungera lite som det nu också.
Leeds United Tobbe O
2015-04-10 22:01
Cardiff ville ha 2000 biljetter men fick bara 500 av Leeds. Vi borde kunna garantera säkerheten även om de tar med sig 2000. Cardiff blev irriterade över den magra biljettilldelningen och väljer därför att tacka nej.
Leeds United Danne K
2015-04-10 21:52
Tobbe O// har inte riktigt koll på det där med biljetter till Cardiff. Är det att Cardiff anser att Leeds inte kan garantera någon säkerhet för deras supportrar eller?
Leeds United Tobbe O
2015-04-10 21:48
Tråkigt att Cardiff tackar nej till biljetterna de erbjudits men jag förstår dem. Återigen en fråga som hanterats dåligt av Leeds och som förutom förlorade biljettintäkter och sämre matchatmosfär sannolikt kan leda till att vi får färre biljetter till vår bortamatch där nästa år.
Leeds United Duke
2015-04-10 18:49
Imorgon möter Leeds-Cardiff. Bortalaget kommer inte att ta med sig några fans.
Hartey
2015-04-09 20:42
Bra idé Kiruna-Bengt vi kör bowlingen vädret i Leeds är ljuvligt + 18. MOT
Leeds United Kristoffer
2015-04-09 19:44
U21-laget spelade idag. De vann med 2-0 mot Crew.

Leeds United BullenKarlsson
2015-04-09 15:14
Ha det så kul på resan nu alla LUSS:are som ska dit!

Leeds United Wikis Corner
2015-04-09 13:59
Bra förslag Cordonhill...Jacob är sugen på bowling!!

Skål Simo - ses om 1 dag i leeds!

MOT
Leeds United lufc4ever
2015-04-08 22:01
Mer som förklarar LLP eller som det nu kallar sig CBS.
Leeds United Simo LUFC
2015-04-08 21:54
Ses om 2 dgr i Leeds!! Skål!! :))
Leeds United Simo LUFC
2015-04-08 21:54
Ses om 2 dgr i Leeds!! Skål!! :))
Leeds United CordonHill
2015-04-08 19:39
Måndag kväll på LUSS-resan, angående "Vad händer på LUSS-resan".

Jag föreslår att vi kör turneringen "LUSS-Bowling" som vi gjort de senaste åren. Regerande mästare är Phil (vet inte om han är med denna gång), men är han det inte så är det ju lättare att ta titeln.

Och Hartey, om du går vilse på väg hem från bowlinghallen så kan jag vägen. Det är bara att följa med mig :-).

MOT, ses i Leeds
Leeds United Rob.
2015-04-08 19:03
Så med både Childs och Salerno borta bestämmer vem då, Umbers med samtal från Miami? Snacka om kaos.
Leeds United Rob.
2015-04-08 19:00
Phil Hay @PhilHayYEP
Re: Steve Thompson - Cellino said he'd been told that Thompson "disrespected" Salerno at Fulham. Numerous other people say that's not true.

Phil Hay @PhilHayYEP
Salerno was seen by everyone as a quiet, placid character. The idea of him and Thompson clashing is a peculiar one.

Salerno, an Italian man who arrived soon after Massimo Cellino’s takeover, was well-liked by staff at Elland Road and his resignation soon after being named by the club for Thompson’s sacking is said to be the reason he walked away; a protest of sorts after being scapegoated for a decision he played no part in.

(from http://www.thescratc...re-cashing-out/ )
Leeds United Rob.
2015-04-08 18:57
Salerno har avgått.
Leeds United sportcarl
2015-04-08 17:44
för mig är det glasklart att det handlar om att köpa klubben(eller dess 25% som gfh äger) och bli delägare, iofs har jag inget emot det då jag inte gillar gfh de är inte i leeds för att stötta klubben ekonomiskt utan snarare tvärtom och kan noll om fotboll utan bara vill h avkastning på satsat kapital, om jag tror att LLP kan nå 10miljoner pund? inte en chans enbart genom fansens insamlingar, och dess restriktioner som gäller i summor, utan det är bara att hitta en eller flera storsponsorer som kan pytsa in belopp och då talar jag om storsummor inte belopp på 1000 pund var för företag utan betydligt mer,
Leeds United lufc4ever
2015-04-08 16:12
Återigen så handlar inte detta om att köpa klubben. Detta handlar om att försöka få en andel och insyn. Jag kan inte säga jag satt mej in i minsta detalj men min uppfattning är att de £10m som man satt som mål är inte bara flummade ur luften utan det är en väldigt skäligt värdering av GFH´s andel. Troligtvis har man sonderat terrängen och fått nån slags uppfattning om det skulle vara möjligt att GFH faktiskt kan komma att acceptera ett sånt bud. Men att gå till GFH innan man ens har kapital i ryggen kommer man nog inte långt med i den världen. Vi får helt enkelt se vart detta landar. Det har rapporterats att de första dagarna sedan man släppte på möjligheten att boka upp sig så var där uppemot 4000 inne på sidan samtidigt. Så intresset finns där ute helt klart. Gäller bara att momentum bibehålls och ökar :) När man reggar sig så får man ett slags nummer som verkar vara ett löpnummer. Jag reggade igår och fick strax över 600 så kan det fortsätta så så bör man kunna ha 1000 redan första veckan. Inte fy skam kan jag tycka. Och då ska man komma ihåg att det är en del går för mer än en £100 andel. Och detta är bara vi vanliga dödliga. Sen ska det finnas andelar för större drakar också. Det gjordes en intresseundersökning i dörren när LLP hade sitt första riktiga officiella möte för 3 månader sedan och den visade på £300 000 bara där. Inte riktigt koll på hur många som närvarade på det mötet men det var inte ens i närheten av 1000 pers. Tro på det. Det är nu vi kan visa att MOT inte bara är ord ! ;)
Leeds United terry cooper
2015-04-08 15:30
Som det har varit de senaste 15 åren , så hade det väl inte varit helt fel med lite insyn i klubben.
Leeds United sportcarl
2015-04-08 14:30
Jag personligen har inget emot själv idén men tycker det börjades i fel ände, först kolla finns det säljare? Är de intresserade sälja specifikt till LLP och vad är priset? Därefter go for it..
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-04-08 14:16
Jag vet inte vad det är som gör att jag inte riktigt gillar idén med ett supporterägt Leeds United. Dels tror jag det har alldeles för många problem involverat och dels är inte ens klubben till salu och det har man hört alldeles för många gånger för att det inte ska ligga någon sanning bakom det. Sen undrar jag vem vi ska skylla på sen när något nyförvärv inte lyckas eller vi inte går upp i Premier League osv? Varandra? Leeds supportrarna som leder oss? Jag ser egentligen bara en 100 %igt ägt Leeds av en människa/företag med passion, kunskap, vilja, kraft och de rätta idéerna att ta oss tillbaka. Fattiga fans ska lägga sina pengar på att supporta klubben på läktarna, på gatorna, på pubarna, köpa souvenirer osv och låta någon med erfarenhet och pengarna styra klubben.
Leeds United lufc4ever
2015-04-08 13:09
@terry cooper:

Ingen dum idé. Gäller bara att komma överens om vad vi ska gå in med men säg att vi väljer £10 per medlem så får vi ju en styck £100 per 10 medlemmar. Inte mycket att förlora per individ om man nu oroar sig för det och ändå så bidrag man till en hedersvärd idé. Många bäckar små liksom....
Leeds United terry cooper
2015-04-08 09:04
@lufc4ever:

Något för LUSS kanske ? Hur många medlemmar har vi ?
Leeds United lufc4ever
2015-04-07 19:10
Om ni har £100 som ligger och möglar så är det väldigt lätt att slänga in dom i detta :)

Eller mer...... ;)
Leeds United lufc4ever
2015-04-07 18:50
@Leeds så klart!:

Glöm inte och signa Brolin. Han behöver röra på sig.
Leeds United Kristoffer
2015-04-07 18:09
Adam Pope:

The @LeedsFansLLP tell @bbcleeds they have been approached by 6 separate parties looking to buy into #lufc & include fan ownership.

En av dem var Red Bull, fast:

#lufc @LeedsFansLLP say Red Bull could not give assurances that there would be no change in the club's kit and naming of team & stadium.
Annons: