/england/leeds/forum/1130.aspx/england/leeds/forum/1130.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United footboll
2014-11-08 13:03
@lufc4ever:

Vet inte om jag fattat-- men försök med returpilen längst upp till vänster.
Brukar funka om man har haft text längst sidan till höger :)) då fattas även mitt kryss :))
Leeds United terry cooper
2014-11-08 12:33
@Linus.M:

Ja då behöver han väl vila :)
Leeds United Linus.M
2014-11-08 12:17
Antenucci fick barn igår kl 23:50 typ. Så det är osäkert om han är med och spelar idag.
Leeds United lufc4ever
2014-11-08 11:53
@Linus.M:

Det är just det somär kruxet. Jag får inte fram nåt kryss. Det är precis som att toppen på rutan inte är med.

Jag är väl gammal...
Leeds United Linus.M
2014-11-08 11:31
@lufc4ever:

Missade du krysset i högra hörnet? ;)
Leeds United lufc4ever
2014-11-08 11:06
Hur stänger man det där förbannade fajsbok fönstret så man kan läsa artikeln ??
Leeds United Linus.M
2014-11-08 11:02
Resterande skulle egentligen betalas med SpA2... Men det har inte GFH skrivit på ännu och lär inte göra heller.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Kristoffer
2014-11-08 10:44
@Linus.M:
Så Cellino köpte 75% av klubben för £35 miljoner. Han ska betala £11 miljoner nu och resterande ska betalas när klubben går upp till Premier League. Dock tycks de 11 miljonerna ha delats upp i två avbetalningar. 5 miljoner är redan betalade men de sista 6 miljoner ska Cellino betala nästa månad. Gör han inte det blir GFH Capital ensamägare av klubben igen.
Leeds United Linus.M
2014-11-08 08:51
Läs denna artikeln. Här förklaras varför GFH är idi*ter, varför Cellino verkar vara en sorglig affärsman och varför Cellino inte köpt tillbaka ER.
Leeds United BosseBe
2014-11-07 23:58
//Tobbe
För det första vill jag gratta till Guldet med, IF IF, fått nog av dä, för nästan hela min vänskapskrets håller på dom, ha ha.. Va det gäller Leeds så kan man aldrig känna sig säker, men när jag ser nollan i Blackpools bortaform blir jag orolig
// M O T
Leeds United terry cooper
2014-11-07 23:44
Cellino Out
Leeds United Tobbe O
2014-11-07 21:40
Så vi verkar alltså fortfarande vara skuldsatta upp över öronen (trots att det tidigare påståtts något annat), kommer inte köpa tillbaks ER, har fått en ny winding up petition och dessutom har Cellinos ägarskap varit uppe på FL:s styrelsemöte idag. I vassen ryktas Red Bull ligga och lura med allt vad det skulle innebära. Tror på laget på sikt men just känns allt lika kaosartat som tidigare. Different season and different owner but still the same shit!
Leeds United Kristoffer
2014-11-07 20:39
Adam Pope @APOPEY · 6 tim för 6 timmar sedan #lufc Leeds Utd are facing another Winding Up Petition. Ford & Warren solicitors have issued proceedings in Leeds for unpaid costs of £150k. #lufc The case relates to the dispute between Ken Bates & former director Melvyn Levi & Robert Weston. #lufc I understand the overall claim by Ford & Warren is for more than £150k but this is the initial sum due. The case will be heard Jan 13. Fler som vill ha pengar av Leeds.
Leeds United Linus.M
2014-11-07 16:47
Ballsmash// Ah, sorry. Helt rätt.
Leeds United Kristoffer
2014-11-07 16:22
Blackpool gjorde en fantastisk vinter och vår förra säsongen
Leeds United Ballsmash
2014-11-07 13:22
Nej, vi har vunnit två senaste hemmamatcherna med 2-0, förra året blev 1-1 borta efter att Peltier fick för sig att göra mål. När vi mötte dom borta hade dom väl ca 289 raka förluster innan?
Leeds United Linus.M
2014-11-07 12:16
Blackpools form (nyast till vänster). O-F-F-F-F Vi vann båda mötena med 2-0 förra året!
Leeds United Kristoffer
2014-11-07 09:21
Jag skulle vilja se: Silvestri Byram Cooper Pearce Warnock Cook Bianchi Adryan Mowatt Doukara/Montenegro Antenucci
Leeds United Kristoffer
2014-11-07 09:19
Austin missar nog matchen i morgon på grund av skada.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2014-11-06 22:44
Jag vill se: ------------------Silvestri--------------------- Byram-Cooper-Bellusci-Warnock ---------------Austin-Cook----------------- -------Mowatt-Adryan-Dawson------- --------------------Doukara------------------- Bänk: Taylor, Antenucci, Tonge, Berardi, Bianchi, Ajose, Sharp (om han är frisk)
Leeds United Linus.M
2014-11-06 21:43
Suck... Jag är trött. Sätt Pearce på Belluscis plats.
Leeds United Linus.M
2014-11-06 21:42
Silvestri Byram, Cooper, Bellusci, Warnock Cook Austin, Mowatt Adryan Sharp/Doukara, Antenucci Möjlig startelva på lördag?
Leeds United Kristoffer
2014-11-06 20:23
Köper Cellino Elland Road ökar klubbens värde, även GFH Capitals del ökar i värde utan att de ens lyft ett finger för att hjälpa till. Det är väl det som Cellino vill undvika.
Leeds United Kristoffer
2014-11-06 20:22
Verkar som att Cellino har försökt låna pengar för att kunna köpa Elland Road för £16 miljoner. Vi fick runt £9 miljoner för Ross (Cardiff skulle även de ha en bit av kakan) så Cellino tycks ha försökt låna de sista miljonerna.

Dock är det inte många som vill låna ut pengar till Leeds.

This has so far proved impossible though, mainly because of the club’s poor credit rating, which was hardly helped by the winding up orders issued against it earlier this year.
Leeds United Linus.M
2014-11-06 19:01
GFH Capital... Kan någon vinna på lotto och köpa ut dem? Avskum är vad de är!
Leeds United lufc4ever
2014-11-06 18:41
Det kan låta så jäkla sunt och förnuftigt att säga att vi bygger för nästa år. Vi har hört det nu i dödagar.

Ja, i princip håller jag med men då får det inte bli som det blivit i 200 säsonger nu. Halva truppen bytas ut och vi blir ändå bara 15:e varje säsongen. Nä, bygga för nästa säsong innebär att falla på snöret till kval eller kanske lura in sig topp 6 redan säsong 1. Det ska kännas som en säsong där spelet utvecklats och matcherna vi förlorar är otur och orättvist. Då går det på rätt håll. Då kommer hungern och tron på att det går faktiskt.

Som det är nu så är inget egentligen annorlunda innan MC vid rodret. Det vi har vunnit har vunnits på flyt och sånt brukar sluta med plats 15 i denna ligan.

Sen gillar jag iofs att MC tar trycket ifrån Redders och truppen genom att gå ut och säga att som han gör om Redders.

Lördag är äckligt viktig att vinna. Och såna matcher har vi INTE varit bra på dom senaste 10 åren.
Leeds United Kristoffer
2014-11-06 18:01
Så tanken var från början att Cellino inte skulle behöva betala sin skuld till GFH Capital förrän klubben gått upp i Premier League. När Simon Austin intervjuade Cellino i augusti: Cellino announced that the terms of the share purchase agreement (SPA) with GFH had been renegotiated, essentially meaning that his debt to them was written off until the club reached the Premier League. Det här var det bästa för båda parterna då pengarna istället kunde användas till att förbättra spelartruppen och köpa tillbaka Elland Road. GFH skulle tjäna på det då deras ägardel skulle öka i värde om klubben gick upp. Dock tycks det vara som Austin skriver: Talking to Massimo Cellino over the course of 2014 has taught me that when he says ‘the deal is done’, he means ‘the deal is agreed’. GHF Capital har inte skrivit under överenskommelsen, vilket gör att Cellino ska betala dem £6 miljoner nästa månad.
Leeds United Rodell
2014-11-06 14:25
Kristoffer//

Cellino verkar ha blivit lite mer realistisk i sitt tänk :P skönt att höra då vet man iaf att grunden byggs i år. Då är det lättare att se positivt i det som görs :)

Även fast man vill att man ska vinna varje match o gå upp direkt men sen är ju frågan om dagen Leeds ens skulle kunna klara av att hänga kvar i ett PL så att ta 2-3 år till att bygga ett lag för att satsa på direkt uppflyttning sen fixa in några spelare känns som ett rimligare mål i dagsläget! Hoppas Redfearn är killen som fixar detta!
Leeds United Ballsmash
2014-11-06 13:09
Megajumbon hemma på lördag, det är fanimej nu vi ska ta en 3poängare.
Leeds United Kristoffer
2014-11-06 12:51
Cellino om Redfearn:

"I don’t think, at this moment, anyone is better than him to run this club. I told him ‘Keep the club in the Championship and build a team for next year’."

Så målet den här säsongen är: undvik nedflyttning.

Annons: