/england/leeds/forum/1124.aspx/england/leeds/forum/1124.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-04-19 08:10
Att vi är ett skämt kan jag hålla med om men att hela världen skrattar åt oss stämmer dock inte. Ingen bryr sig längre. Varför det är så kan man ju diskutera men att vi legat alldeles för länge utanför Premier League är ju en sak. Tycker fortfarande det är intressant hur ingen rik knös kan tänka sig att köpa oss. Man väljer Sheffield W och såna klubbar istället. Leeds ekonomi, våra tillgångar, ät höjt i dunkel. Vi äger egentligen ingenting förutom spelarna på planen liksom. Snacka om att köpa grisen i säcken. Vad gäller Cellino så tog han över en klubb som gått £1m minus i månaden. 10 år av misskötsel, administration, brevlådor i tax havens, skumrask affärer, såld arena och träningsanläggning, förlorade rättegångar, pinsama uttalanden i media, mängder av sparkade tränare, sålda stjärnor, mängder av gamla föredettingar osv osv osv osv. Och ni ger honom inte ens en säsong på att fixa allt detta? Det kan jag tycka är lite märkligt. Vi är så trötta på ett undanskymt liv att vi inte kan se vägen för alla träd. Den finns där, men visst är det ett problem att köra rakt när man har ögonbindel...
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United lufc4ever
2015-04-19 07:31
Någon som har LUTV ?

Sägs att Redders där i intervju med Kirwin säger att Silvestri inte tränat sedan i tisdags men att han trodde att han skulle vara redo till matchen igår. Om det är så så går det emot allt gapande i fredags om att Silvestri skulle ha tränat hela veckan.
Leeds United lufc4ever
2015-04-19 07:18
Denna man tjänar mer på en vecka än vad de flesta av oss gör på ett år och uppför sig som en jävla 7 åring som inte får som han vill. Visst kan reportrars och journalisters frågor ibland vara otroligt korkade och som spelare och ledare är man förhoppningsvis besviken över en förlust ,men att uppföra sig som han gör här är inget annat än pinsamt. Tro fan han är i den klubben.
Leeds United BullenKarlsson
2015-04-18 21:13
Ja det är en jävla tur att vi säkrade kontraktet i början av året.

Den här härvan är ju inte ens värd att kommentera, som vanligt vet man inte vad som är sant, men mitt förtroende till Cellino minskar stadigt.

Blås av säsongen så får vi se om han får ordning på skutan till nästa säsong.
Men det lär väl bli lika stormigt som vanligt.

Leeds United lufc4ever
2015-04-18 20:31
Brrrrrrr

Jag och Niva tyckte precis likadant.....
Leeds United stonefree
2015-04-18 18:29
Håller med dig Tobbe O igen!

Men om man ska komma med lite positivt i eländet, vi hade spelövertaget vi hade 14 avslut vi hade 6 på mål, vilket jag tycker är just så det ska vara, fortsätt spela med exakt samma trupp resten av matcherna, omnu inte fler går och skadar sig.

En liten smolk i bägaren är ju igen att Redders står där på sidlinjen och gör inga byten, första i 85 och andra i 89 minuten. Är det verkligen så att de andra på bänken är sämre än de 8 som är kvar sedan matchen började och går på knäna. Motståndarna gått ifatt och förbi målmässigt, det kan inte vara möjligt, då har vi ganska många bänknötare som enligt bara hämtar lön, för at sitta där och se proffsiga ut.
Skönt att säsongen snart är slut, så vi kan börja drömma om våran nästa saga med stora fina Disney avslut, men som oftast mest påminner om Games of Thrones, när dimman lägger framåt Maj månad varje år
Leeds United Tobbe O
2015-04-18 18:14
I allt det kaos som råder var ytterligare en förlust tyvärr inte så oväntat. Sedan Cellino och hans lakejer sparkade Thompsson så har vi varit skit igen. Jag vet att vissa tror att han håller sina fingrar borta från syltburken men enligt mig är han bara ett telefonsamtal bort och jag är övertygad om att han är inblandad i viktiga beslut.

Däremot tror jag inte att han har något att göra med att sex av hans värvningar strejkar. För en strejk är vad det handlar om, ingen kan inbilla mig att alla dessa spelare med italiensk bakgrund plötsligt är skadade utan att man hört ett ord om det tidigare. Om det finns något enstaka undantag, typ Silvestri, kan jag inte svära på men att alla sex skulle vara skadade, no way.

Kan vi aldrig få lite lugn? Jag trodde, eller kanske snarade hoppades, att Cellino skulle vända skutan och föra oss tillbaks där vi hör hemma. Men nu är det samma kaos som vanligt och jag har inget som helst förtroende kvar för honom, känns fullständigt opålitlig och alldeles för nyckfull. Med honom kommer vi aldrig att få den arbetsro vi behöver.

Sell the club and fuck off home!
Leeds United Silvestri the King
2015-04-18 17:43
@Hartey:

Menar DU andra halvleken eller-i annat fall har jag blivit tondöv ??))
leder vi med 1-2 ??
Hartey
2015-04-18 17:01
Härlig halvlek att lyssna på????????
Leeds United sportcarl
2015-04-18 17:01
kan man hoppas på ketchupeffekt från Morison?
Leeds United sportcarl
2015-04-18 17:00
ja den här ledningen verkar ju vara helt välförtjänt, skott i trävirket och missad straff, än lever liket
Leeds United stonefree
2015-04-18 16:59
7 avslut från Leeds i första halvlek. Nu snackar vi, fortsätt så grabbar. Jag håller med dig Kristoffer vi behöver inte de där divor.
Leeds United Kristoffer
2015-04-18 16:52
Who needs Italians!
Leeds United lufc4ever
2015-04-18 16:44
:)))

Större sensation än USA´s OS-guld i Lake Placid !!
Leeds United stonefree
2015-04-18 16:44
Fan var skönt för honom och missat straff har vi gjort.
Hartey
2015-04-18 16:41
Haha. Yes. Morrison!!!!!!!!!!!!!!!!
Leeds United terry cooper
2015-04-18 16:41
Yes Morison !!!
Leeds United Mikael.F
2015-04-18 16:40
MÅL!! Morison!!!!!!!
Leeds United sportcarl
2015-04-18 16:37
Sharp och Murphy har skapt bra chanser, Austin klart bäst i Leeds idag följd av Byram
Leeds United terry cooper
2015-04-18 16:36
shit
Leeds United sportcarl
2015-04-18 16:33
stonefree 15:52 har du varit vid Clarence dock? skulle gärna hyra en lägenhet där om några år när man kan ta ut pension, mysigt vid floden aire på sommaren med flodbåtarna tuffande förbi
Leeds United Kristoffer
2015-04-18 16:19
Leeds-supportrarna sjunger bland annat:

"Sell the club and fuck off home"
"One Neil Redfearn"
"We want our club back"
Leeds United stonefree
2015-04-18 15:52
@sportcarl:

Jag hade som mål att se 10 matcher live, hoppas jag kan nå det målet nästa säsong. Hur jävligt det än går ute på plan, så finns det så utroligt många fina människor i Leeds, att man längtar tillbaks 5 minuter efter man har kommit hem.

Leeds United Silvestri the King
2015-04-18 15:44
Bortatips....1-2......Ett Leeds på hugget......
Leeds United sportcarl
2015-04-18 15:42
stonefree 15:33, jag har beställt ett hattric av honom idag, nu skall jag dryga ut semesterkassan med att försöka få in 13 rätt, i övrigt är jag imponerad av över hur ofta du är över och ser the Mighty whites
Leeds United stonefree
2015-04-18 15:33
@sportcarl:

Då gäller att göra snygga mål! till det priset
Leeds United sportcarl
2015-04-18 15:33
Tobbe 15:28, kanske är det en mullvad i spelartruppen alt tränaren som läcker var ju så redan under wises tid, kanske går det att starta en diskussion om det med och vem den skyldige är
Leeds United sportcarl
2015-04-18 15:28
jag tippar att Morison gör mål idag och skulle han inte lyckas med det är väl frgan om han någonsin kommer göra det i den vit dressen, om man slår ut morisons mål på vad han kostat klubben under åren, skulle tippa mellan 500 000-800 000 pund per mål, sedan vet jag att det inte är rätt att räkna så
Leeds United Tobbe O
2015-04-18 15:28
Ganska väntad elva men noterar att källan som Linus hänvisade till igår hade rätt igen... Värt att tänka på är att med alla spelare borta så är Adryan inte ens på bänken. Säger väl ganska mycket, bye bye till honom.
Leeds United stonefree
2015-04-18 15:23
@Kristoffer:

Tycker det ser riktigt spännande ut, bara hoppas att Bamba spelar som han gjorde i början hos oss. Vi vinner det här!
Annons: