/england/leeds/forum/1123.aspx/england/leeds/forum/1123.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2014-11-25 13:25
Terry// Har du sett våra senaste matcher?
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United terry cooper
2014-11-25 12:41
@stonefree:

Var lite ironi i mitt inlägg.
Med de spelarna vi har just nu , lär det ta tid innan vi är i PL.....

Cellino Out
Leeds United stonefree
2014-11-24 21:11
Visst fan är det konstigt att man har en trupp på runt 25 man och man har inte 2 riktiga yttrar i truppen, det känns helt sjukt.
Leeds United lufc4ever
2014-11-24 19:24
Silvestri
Byram Coop Pearce Warnock
Austin (kan inte fatta att jag skriver det )
Bianchi Cook Mowatt
Adryan
Ante

Möjligtvis ska Adryan falla ner och bilda en rakare 4 bakom Ante men dom ska ha fria roller och kunna röra sig kors och tvärs.Jag tar bort Doukara för även om han gör mål så bidrar Ante mycket mer. Detta blir lite diamant men känns som att vi får lite tätare bakåt. 4-4-2 har vi tyvärr inte trupp till. Vi har ingen speed till kanterna.

Leeds United stonefree
2014-11-24 19:02
Det enda jag opponera mig emot när det gäller spelare på lån är, inga jävla glaslirare, ska vi låna in spelare, ska det vara spelare som visar stort mod, gärna en med stor erfarenhet i PL.En som får med sig ungdomarna. En eller gärna ett par som inte drar sig för att smälla på rejält i närkamperna. Nu i helgen möter vi nog Championships mest Brittiska lag, ett lag bestående av många spelare från Storbritannien, det är stora/långa tuffa killar som inte drar sig för något, lite av ett Leeds álla 70 tal. Jag har fortfarande svårt att smälta att vi inte gjorde bättre från oss mot Blackburn i lördags. Vi leder med 1-0 länge, vi har 7000 fans som man är skyldig att kämpa för i ryggen i 90 minuter, ändå lägger vi oss ner och dör så fort de gör 1-1. Varför gör vi inte våra byten i tid, Vi skulle ha kastat in både Austin och Sharp så pass tidigt att de hade fått 20-25 minuter och inte som nu kasta in Sharp i 89 minuten. jag bara undrar vad fan tänker man med då? Nej, Readfern börja känna av vardagen, nu när det ställs krav på honom, innan var det mycket lättare. Sedan det där med att vi inte ska gå upp fören nästa år, okej, men med vilket lag då? om det här laget inte är bättre än en 18-20 plats, då blir det till att byta ut 80% av laget igen inför nästa säsong och då börja vi om från början, tålamod, vi har 15 nya spelare som ska spelas in och 20 nya tränare under säsongen som ska sätta sin prägel på laget. Det är nog så tyvärr att vi håller ett mediokert lag i Championchip och vi får börja acceptera detta, men vad fan, det är det många andra som gör också, så det är bara att erkänna att det närmaste vi kommer PL är Grayson´s satsning med ett hyfsat lag, men den dög inte, i dag hade vi jublat om vi hade haft dessa spelare hos oss, då fanns det ju en hel del hjärta och bra mycket mer fart under fötterna i matcherna. Till alla som säger att vi spelar bra i matcherna, ja visst, men vi vinner inget, då är det bättre att vi spelar grisfotboll och tar poäng. Till sist kan inte någon få slut på denna självmords uppställning och få oss att spela en vanlig 4-4-2. Som det är nu blir det bara en klump i mitten, alla andra lag behöver bara ha några hyfsade kantspringare och vi sålda direkt. Hoppas verkligen att när jag står på South på lördag, att jag får se ett par riktigt garvade rävar springa in på Elland Road och så hoppas jag att det finns plats till Austin också, det är precis vad den karln behöver. Sedan ge kaptens bindan till någon annan, vem som helst! (Ja, Inte Austin såklart, då skiter han på sig)
Leeds United PutteBJ
2014-11-24 17:56
Knockaert vore ett fint nyförvärv. .
Leeds United Linus.M
2014-11-24 14:11
Uttalande ifrån David Haigh om GFH och även lite Leeds.
Leeds United Kristoffer
2014-11-24 14:06
Ryktas lite smått på twitter att vi är intresserade av att låna Leicester-mittfältaren Knockaert.
Leeds United Kristoffer
2014-11-24 13:11
Silvestri Byram Pearce Cooper Warnock Bianchi Cook Adryan Austin Mowatt Antenucci
Leeds United PutteBJ
2014-11-24 11:08
Neil, Massimo och Nicola har pratat och det kan finnas en chans till nån/några nya spelare på lån in innan Torsdag. Det pratas även om spelare som skall ut på lån. Inga namn än. Med all respekt Kapten Pearce men jag vill ha in en ny högerfotad mittback som spelar breve Coop, Sedan vill jag att Bellusci fortsätter som DM. Och att Austin kommer in i laget. Austin med sin styrka och rutin behöver vi mer än vi tror. (Källa: Adam Pope, BBC Leeds)

Kan tänka mig att se något sånt här på lördag mot Derby:

-----------------Silvestri-----------------
Byram-----NY----Cooper---Warnock
-----------------Bellusci-----------------
----------Austin-----Mowatt/Cook-----
------------------Adryan-----------------
--------Doukara------Antenucci-------
Leeds United Duke
2014-11-24 06:34
Inte domarens fel att det blev straff. Klumpigt av Byram och Varney hjälper till.
Leeds United Linus.M
2014-11-23 19:42
Hmm... Bellusci kom in som defensiv mittfältare i matchen mot Blackburn.

Kanske ska bänka Bianchi som varit lite sisådär på sistone?

Silvestri
Byram, Cooper, Pearce, Warnock
Bellusci,
Mowatt, Cook
Adryan
Doukara, Antenucci
Leeds United Linus.M
2014-11-23 16:20
Kan denna helg bara vara över...
Leeds United lufc4ever
2014-11-23 16:17
Vi toksumpar,,scummen myglar till sig en 3:a och nu vinner Warnock åsså....

JÄTTEBRA HELG !!! :(((
Leeds United lufc4ever
2014-11-23 16:14
Läge och hänga in en tusing på Derby. Det skulle innebära att vi får minst X för aldrig att spelgudarna låter en dubbla upp den tusingen. Kan det vara värt för minst en pinne...
Leeds United Linus.M
2014-11-23 14:01
Derby vinst ger 2.20 gånger pengarna på Bet365 nästa helg.

Inte ofta jag varit så sugen som nu att betta mot Leeds... Men det kommer mitt hjärta aldrig klara av att göra.
Leeds United Kristoffer
2014-11-23 12:49
@Linus.M:

Ja, det är väl den uppställningen som passar vår trupp bäst.
Leeds United Kristoffer
2014-11-23 12:42
Det är oroväckande att vi ligger två poäng från nedflyttningsplats med tanke på att vi innan året är slut bland annat ska möta Derby två gånger, Forest, Ipswich mm Derby har vi inte vunnit mot på många år, Forest har hittat formen på nytt och Ipswich går bra och ligger fyra.
Leeds United Linus.M
2014-11-23 10:47
@Kristoffer:

"Byramkanten" var ganska öppen igår, det håller jag med dig om.

4-2-3-1?
Leeds United Kristoffer
2014-11-23 10:44
Motståndarna får dock väldigt mycket ytor på kanterna när vi spelar med diamant på mittfältet. Jag tycker att vi borde testa någon annan uppställning.
Leeds United Linus.M
2014-11-23 10:01
Men jag tycker inte förlusten igår var likadan som förlusten mot Roterham och Wolverhampton.

Igår spelade vi grymt i 70 minuter, sedan så fick Blackburn lite med tryck (de var hemmalag, gjorde något byte), och sedan så gör vi ett misstag och det kostar oss hela matchen.

Sen att domaren förstör ännu mer vid 2-1 målet hjälper inte till....
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2014-11-23 02:45
Det känns som att vi måste byta namn, arena, styrelse, manager, spelare och historia för att bli kvitt den förbannelse som råder över denna klubb. Innan vi är tillbaka i Premier League har säkert York varit uppe ett par gånger och vänt medans Histon kvalat in till Europa League, Hull åkt ur i semi-final i Champions League, Arsenal vunnit ligan och Roman Abramovitch avlidit pga ålderdom. Fan va drygt att hålla på denna klubben.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2014-11-22 20:23
Same old Leeds... different manager.
Leeds United lufc4ever
2014-11-22 19:22
@stonefree:

Vi kan skoja om det men det är mycket möljigt att det snart är sanning.

Derby har vi inte vunnit mot sedan tyskarna gick in i Polen och traktor pojkarna tror jag inte heller vi trivs mot borta. Sen kommer RM44 hem därefter och den matchen kan man räkna ut med röven hur den kommer att få.

Vi har ett ungt och spännande lag som spelar stundtals riktigt bra men dåligt sjävförtroende och unga spelare brukar sluta i misär.
Leeds United stonefree
2014-11-22 18:20
@terry cooper:

Chansen att gå upp nästa säsong är större om vi först åker ur den här serien. Eller?
2014-11-22 18:08
Det är lugnt.
Har Cellino sagt att vi ska gå upp nästa säsong , så gör vi väl det............
Leeds United lufc4ever
2014-11-22 18:08
Missa det när det hände men det var tydligen Varney som blev fälld. SÅKLART !

Ja jag säger fälld för även om han filmade så spelar det liksom ingen roll. Byram FÅR inte sträcka in benet så. Men kunde se det 3 sekunder innan.

Fan tur det finns virre.........
2014-11-22 18:05
Ett glapp på 4 poäng mellan lag 12 o 13 i tabellen.
Håller den på att dela sig ???

Leeds United Ballsmash
2014-11-22 18:05
Orkar inte. Så jävla besviken.
2014-11-22 18:00
Skål Plyma.
Annons: