/england/leeds/forum/1121.aspx/england/leeds/forum/1121.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United lufc4ever
2014-11-26 19:34
@Leeds så klart!:

Glöm inte Craig Mackail-Smith :)
Leeds United Kristoffer
2014-11-26 18:57
Ajose skrev på ett treårskontrakt i augusti och har enbart fått spela fyra gånger. Så går det när Hockaday får välja spelare att köpa.
Leeds United Linus.M
2014-11-26 18:51
Blir nog inga spelare in så hoppas inte för mycket på det.
Leeds United Leeds så klart!
2014-11-26 17:54
@stonefree:

Vi kan ju alltid starta ett :)
Guidetti på G.

Leeds United Kristoffer
2014-11-26 17:48
Nu är det klart att Ajose lånas ut till Crewe.
Leeds United Kristoffer
2014-11-26 15:20
Phil Hay @PhilHayYEP · 59 min för 59 minuter sedan Loan update - understand that Noel Hunt is on the verge of joining a top-half Championship club until January. #lufc Det ska tydligen var Ipswich då Noels bror spelar där. Enligt Adam Pope är det Hunt (Ipswich), Ajose (Crewe) och möjligtvis Wootton som ligger närmast att bli utlånade just nu.
Leeds United terry cooper
2014-11-26 13:34
@Kristoffer:

Kan ju bara hoppas att de blir utlånade.
Leeds United stonefree
2014-11-26 12:57
Kristoffer//
Inga rykten om några spelare som är på väg in i klubben på lån?
Leeds United Kristoffer
2014-11-26 12:20
Enligt YEP tjänar Noel Hunt över £10.000. There are, however, a number of relatively high earners among those who Redfearn is happy to lose. Noel Hunt, whom Cellino talked about as a potential club captain at the start of the summer, is understood to earn over £10,000 a week. De spelare som enligt samma artikel är på väg att lånas ut: Norris, Hunt, Wootton, Murphy, Ajose Celino verkar ha haft planer på att avsluta Hunt och Norris kontrakt. Enligt en på waccoe är det de här klubbarna som spelarna är på väg till: Ajose (Crewe), Hunt (Sheffield Utd), Norris (Port Vale), Murphy (Bristol City) och Wootton (Oldham).
Leeds United Kristoffer
2014-11-26 12:17
Ajose är på väg att lånas ut till Crewe.
2014-11-25 21:14
[QUOTE=Linus.M]Terry// Har du sett våra senaste matcher?[/QUOTE Och. Hade vi haft bra spelare så hade vi inte varit på 16: de plats. Ser inte att vi har värst många spelare som håller o kommer att spela i PL
Leeds United lufc4ever
2014-11-25 20:18
Din statistik talar sitt tydliga språk tycker jag, För mej säger den att vi har lag och spel fullt tillräckligt för att tävla i denna ligan men vi har inte kylan och rutinen som behövs. Mycket av den rutin vår trupp har vill vi helst inte ha på plan. Iaf inte från start.

Vi är på rätt väg. Det syns tydligt. Problemet är att vi har lite för små marginaler. Förlusterna kommer för tätt för att man ska vara bekväm.Några av dom måste snart förvandlas till iaf oavgjorda för som det är hittills så har vi i princip nedflyttningsform. Vi snittar 1,1 pinne på våra 18 matcher och fortsätter det så blir det 51 poäng i slutet. Ok man brukar kunna klara sig på 50+ men det är verkligen ingen statistik att luta sig mot. Och det börjar bli jäkligt tjatigt att varje säsong behöva tänka på detta.

Många av oss brukar lägga en enorm börda på managern och nu är inte annorlunda. Jag tror det svåraste Redders har framför sig är att få alla knattar att fortsätta tro på det dom gör och det han förespråkar. Börjar dom tvivla så kan detta rinna iväg väldigt fort. Dom kan inte lita till rutin vilket gör självförtroende än viktigare.
Leeds United Kristoffer
2014-11-25 17:40
Mot Rotherham, Wolverhampton och Blackburn gjorde vi första målet men förlorade.

Mot Charlton gjorde vi första målet men matchen slutade oavgjort.

På de senaste sju matcherna har vi haft ledningen för att sedan tappa poäng i fyra av dem.
Leeds United stonefree
2014-11-25 17:37
@Linus.M:

Jag tror att du menar att vi spelar bra fotboll, men resultaten är emot oss, kan hålla med till viss del, men vi tittar allihopa många gånger med blå ögat, att säga vi var bättre än Blackburn t.ex, är väl en liten överdrift, vi hade 52-48 i bollinnehav, men i det som räknas i matcherna enligt mitt sätt att se det, var det 20-10 i avslut till Blackburn, med avslut på mål 5-3 till Blackburn. Hur man än vänder och vrider på altihopa, så är det ändå så att den som gör flest mål i slutändan, står som vinnare, när slutsignalen ljuder. Allt annat är bullshit. Man kan ha lite otur i vissa matcher, samtidigt har man själva tur i andra, nu har vi snart spelat 20 matcher och serien börjar sätta sig, vilka lag som vill slås i toppen och vilka som kommer att ha kniven på strupen. Nu ingen regel utan undantag, visst brukar det vara något lag som får en lidensk knäpp och rusar uppåt i serien på vårkanten. Låt oss hoppas det blir Leeds denna gång. Men i det stora hela så brukar det inte hända så enormt mycket, är man i toppen i slutet av året, så brukar man hamna på den övre halvan och vice verse, när serien är slut.
Lånar vi inte in ett par riktiga gladiatorer,innan lånefönstret stängs, så kommer det här att bli en säsong med en sorts spänning som ingen av oss önskar, då kommer vi nog att balancera på nedflyttnings strecket under stor del av det som är kvar av säsongen
Sen är det inte helt 100 att låna in spelare, för det gör ju att några får kliva åt sidan, vilket ju inte öker sammanhållningen i laget. Isär om man har många unga spelare, de kan ha svårt att hantera detta, om de drabbas.
Men det är fotbollen av i dag, den enes död är den andres bröd.
Men det är bara till att hålla tummarna och hoppas att man får se sitt lag kriga sig igeom 90 minuter, med lite mord i blicken, då brukar det oftast ordna sig. Har väntat på det ska hända i många matcher i år, men än lyser det med sin frånvaro.
Leeds United Linus.M
2014-11-25 13:25
Terry// Har du sett våra senaste matcher?
Postat via SvenskaFans-appen
2014-11-25 12:41
@stonefree:

Var lite ironi i mitt inlägg.
Med de spelarna vi har just nu , lär det ta tid innan vi är i PL.....

Cellino Out
Leeds United stonefree
2014-11-24 21:11
Visst fan är det konstigt att man har en trupp på runt 25 man och man har inte 2 riktiga yttrar i truppen, det känns helt sjukt.
Leeds United lufc4ever
2014-11-24 19:24
Silvestri
Byram Coop Pearce Warnock
Austin (kan inte fatta att jag skriver det )
Bianchi Cook Mowatt
Adryan
Ante

Möjligtvis ska Adryan falla ner och bilda en rakare 4 bakom Ante men dom ska ha fria roller och kunna röra sig kors och tvärs.Jag tar bort Doukara för även om han gör mål så bidrar Ante mycket mer. Detta blir lite diamant men känns som att vi får lite tätare bakåt. 4-4-2 har vi tyvärr inte trupp till. Vi har ingen speed till kanterna.

Leeds United stonefree
2014-11-24 19:02
Det enda jag opponera mig emot när det gäller spelare på lån är, inga jävla glaslirare, ska vi låna in spelare, ska det vara spelare som visar stort mod, gärna en med stor erfarenhet i PL.En som får med sig ungdomarna. En eller gärna ett par som inte drar sig för att smälla på rejält i närkamperna. Nu i helgen möter vi nog Championships mest Brittiska lag, ett lag bestående av många spelare från Storbritannien, det är stora/långa tuffa killar som inte drar sig för något, lite av ett Leeds álla 70 tal. Jag har fortfarande svårt att smälta att vi inte gjorde bättre från oss mot Blackburn i lördags. Vi leder med 1-0 länge, vi har 7000 fans som man är skyldig att kämpa för i ryggen i 90 minuter, ändå lägger vi oss ner och dör så fort de gör 1-1. Varför gör vi inte våra byten i tid, Vi skulle ha kastat in både Austin och Sharp så pass tidigt att de hade fått 20-25 minuter och inte som nu kasta in Sharp i 89 minuten. jag bara undrar vad fan tänker man med då? Nej, Readfern börja känna av vardagen, nu när det ställs krav på honom, innan var det mycket lättare. Sedan det där med att vi inte ska gå upp fören nästa år, okej, men med vilket lag då? om det här laget inte är bättre än en 18-20 plats, då blir det till att byta ut 80% av laget igen inför nästa säsong och då börja vi om från början, tålamod, vi har 15 nya spelare som ska spelas in och 20 nya tränare under säsongen som ska sätta sin prägel på laget. Det är nog så tyvärr att vi håller ett mediokert lag i Championchip och vi får börja acceptera detta, men vad fan, det är det många andra som gör också, så det är bara att erkänna att det närmaste vi kommer PL är Grayson´s satsning med ett hyfsat lag, men den dög inte, i dag hade vi jublat om vi hade haft dessa spelare hos oss, då fanns det ju en hel del hjärta och bra mycket mer fart under fötterna i matcherna. Till alla som säger att vi spelar bra i matcherna, ja visst, men vi vinner inget, då är det bättre att vi spelar grisfotboll och tar poäng. Till sist kan inte någon få slut på denna självmords uppställning och få oss att spela en vanlig 4-4-2. Som det är nu blir det bara en klump i mitten, alla andra lag behöver bara ha några hyfsade kantspringare och vi sålda direkt. Hoppas verkligen att när jag står på South på lördag, att jag får se ett par riktigt garvade rävar springa in på Elland Road och så hoppas jag att det finns plats till Austin också, det är precis vad den karln behöver. Sedan ge kaptens bindan till någon annan, vem som helst! (Ja, Inte Austin såklart, då skiter han på sig)
Leeds United PutteBJ
2014-11-24 17:56
Knockaert vore ett fint nyförvärv. .
Leeds United Linus.M
2014-11-24 14:11
Uttalande ifrån David Haigh om GFH och även lite Leeds.
Leeds United Kristoffer
2014-11-24 14:06
Ryktas lite smått på twitter att vi är intresserade av att låna Leicester-mittfältaren Knockaert.
Leeds United Kristoffer
2014-11-24 13:11
Silvestri Byram Pearce Cooper Warnock Bianchi Cook Adryan Austin Mowatt Antenucci
Leeds United PutteBJ
2014-11-24 11:08
Neil, Massimo och Nicola har pratat och det kan finnas en chans till nån/några nya spelare på lån in innan Torsdag. Det pratas även om spelare som skall ut på lån. Inga namn än. Med all respekt Kapten Pearce men jag vill ha in en ny högerfotad mittback som spelar breve Coop, Sedan vill jag att Bellusci fortsätter som DM. Och att Austin kommer in i laget. Austin med sin styrka och rutin behöver vi mer än vi tror. (Källa: Adam Pope, BBC Leeds)

Kan tänka mig att se något sånt här på lördag mot Derby:

-----------------Silvestri-----------------
Byram-----NY----Cooper---Warnock
-----------------Bellusci-----------------
----------Austin-----Mowatt/Cook-----
------------------Adryan-----------------
--------Doukara------Antenucci-------
Leeds United Duke
2014-11-24 06:34
Inte domarens fel att det blev straff. Klumpigt av Byram och Varney hjälper till.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2014-11-23 19:42
Hmm... Bellusci kom in som defensiv mittfältare i matchen mot Blackburn.

Kanske ska bänka Bianchi som varit lite sisådär på sistone?

Silvestri
Byram, Cooper, Pearce, Warnock
Bellusci,
Mowatt, Cook
Adryan
Doukara, Antenucci
Leeds United Linus.M
2014-11-23 16:20
Kan denna helg bara vara över...
Leeds United lufc4ever
2014-11-23 16:17
Vi toksumpar,,scummen myglar till sig en 3:a och nu vinner Warnock åsså....

JÄTTEBRA HELG !!! :(((
Leeds United lufc4ever
2014-11-23 16:14
Läge och hänga in en tusing på Derby. Det skulle innebära att vi får minst X för aldrig att spelgudarna låter en dubbla upp den tusingen. Kan det vara värt för minst en pinne...
Leeds United Linus.M
2014-11-23 14:01
Derby vinst ger 2.20 gånger pengarna på Bet365 nästa helg.

Inte ofta jag varit så sugen som nu att betta mot Leeds... Men det kommer mitt hjärta aldrig klara av att göra.
Annons: