/england/leeds/forum/1114.aspx/england/leeds/forum/1114.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United kattan_luss
2014-12-04 18:10
http://pbs.twimg.com/media/B3rXqCRCEAAQAOl.jpg Hur kan den här mannen inte vara "fit and proper"?
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2014-12-04 16:49
Vill förövrigt bara nämna att Cellino har två eller tre rättegångar i januari som kan bli ett problem för honom gällande FL. Blir han fälld i någon av dessa rättegångar också så blir det ett stort problem för honom att komma tillbaka.
Leeds United Linus.M
2014-12-04 16:48
Hyfsat viktig match på lördag... Ipswich borta. Hade suttit så skönt med tre poäng efter all rabalder denna vecka.
Leeds United Kristoffer
2014-12-04 16:22
@¤Thom Mattsson¤:

Lördag menade jag. Har fått för mig att det är fredag idag.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2014-12-04 16:11
Men folk får gärna fortsätta skriva om malaysiska rykten (som jag inte tror någonting på) och andra såkallade "intressenter". För mig så har vi äntligen fått lite stabilitet i en klubb som haft en total avsaknad av just det i över 10 års tid. Vi kan gärna harva omkring lite i denna serien 1-2 säsonger till om det innebär att vi bygger ihop ett slagkraftigt lag, med rätt spelare, rätt organisation, inte säljer spelare för skitsummor och att man ser en tydlig rö.. förlåt vit tråd genom hela klubben. För mig är det inte miljontals pund som räknas utan viljan att bygga något. Jag kan ärligt säga att jag hellre har Cellino som ägare än någon idiot i Malaysia. Kolla bara Cardiff. Vem vill se Leeds i ett rött matchställ bara för att färgen röd betyder styrka (eller vad det är) i deras religion? Vem vill se Leeds döpas om till Red Bull Leeds eller vara ägda av nån Farnan som haft chansen i 8 års tid att köpa denna klubben men inte haft kapital eller varit kapabel att övertyga klubben om att han är rätt man? IN CELLINO WE TRUST
2014-12-04 15:14
Kristoffer//

Vi spelar väl inte imorgon eller?
Leeds United Kristoffer
2014-12-04 15:01
Några spelare som startade senast kan komma att missa matchen på lördag på grund skada. De testas sent.
2014-12-04 12:09
Däremot kan man bedöma Cellino utifrån det som varit och då är det som natt och dag enligt mig.
2014-12-04 11:58
terry cooper//

Det känns helt meningslöst om jag ska vara ärlig, att bedöma en ägare som inte finns. Förstår inte varför du vill att jag ska jämföra Cellino med någon annan ägare. För mig är det omöjligt.

Jag bedömer arbetet som Cellino har gjort och det har han gjort bra så här långt.

Ska vi börja säga att Redfearn har gjort ett dåligt jobb i jämförelse med vad José Mourinho hade gjort, eller att Sam Byram är värdelös om vi haft Philippe Lahm istället. Antenucci suger för där hade vi kunnat ha Christiano Ronaldo och för att inte tala om Adryan där Messi hade passat bra in.

Vi har det vi har enligt mig och det är det enda som är värt att bedöma.
Leeds United Kristoffer
2014-12-04 09:32
Man får ta det Cellino säger med en nypa salt. Säger han att någonting är helt klart betyder det med största sannolikhet att parterna har kommit överens muntligt men att ingenting är påskrivet. Det såg vi ju med GFH och under sommaren med flera spelare (de var klara ena dagen för att nästa inte vara det). Men köpet av Elland Road kunde inte genomföras då GFH inte ville vara med och bidra. Det tyckte Cellino att de skulle göra då de ändå äger 25% av klubben och borde således vara med och betala en fjärdedel av priset. Cellino ville inte köpa ER själv då det skulle innebära att GFH skulle få mer för sin del av klubben vid en framtida försäljning utan att ha lyft ett finger för att hjälpa till.
Leeds United terry cooper
2014-12-04 09:11
Thom // Kan ni tala om vad han har gjort som är så bra o som ingen annan ägare hade klarat av ?? Så löd frågan. Tror du glömde andra halvan på den. Men innan vi för djupar oss på den igen. Så undrar jag. När tror du vi är i PL ? Så vi pratar samma språk. Ska svar mera senare.
Leeds United lufc4ever
2014-12-03 23:18
Underbar debatt detta och det menar jag med hela mitt hjärta.

Terry //

Nu ska jag bli så där messersmith som jag tenderar att bli ibland men man gör ju det man är bäst på så.... :)

Jag lyssnar just nu på den senaste boken (tror jag) av Dan Brown. Om du har läst den så kommer du klart känna igen det jag nu ska försöka låta duktig över men om inte så är det så att den handlar om överbefolkningen på jorden och hur nån rik galning drar igång en jäkla cirkus bla bla bla.
Iaf....i boken nämner en av huvudrollerna hur det finns forskning som visar hur vi människor eller väl snarare vår hjärna väljer att se bort när jobbiga situationer i livet blir för mycket. Tror hon ger nåt exempel typ att om vi tittar nyheter och det handlar om säg barn som far illa, så tenderar vi gärna till att byta kanal eller surfa efter typ häftiga sporthändelser eller roliga katt klipp.

Vad vill jag ha sagt med det flamset ? Jo jag försöker nog beskriva eller måla en blid av min syn på det hela, typ att du är inte den som bytar kanal medans jag är det. Iaf kring Massimo.
Nog bara jag som förstår vad jag snackar om men.... :))
Hursom jag menar absolut inget illa med det, snarare tvärtom. Jag har full respekt för människor som orkar stå emot massan och stå fast i sin åsikt.No matter what. Jag håller naturligtvis inte alltid med men...

Som du säger är vi nog alla på rätt så lika spår och ditt 1000 lapp exempel är en klockren fråga. Framförallt när vi nu kretsar kring gråzonen Massimo.

Vad svarar jag då ?

Satans så svår fråga :)))

Om du rent ordagrant säger och gör som i ditt exempel mot mej så blir du en lögnare och pajas på väldigt kort tid.

Om du heter Massimo Cellino, och fram till dags datum med allt vad det inneburit i uttalande och agerande kring köpet av ER så är jag trots allt det ännu inte beredd att börja kalla dej lögnare av den simpla anledningen att jag smålog redan första gången du sa nåt om det och tänkte "Jaja lycka till"
Jag är beredd att ge dej hela säsongen ut och kanske även hela sommarn innan jag tröttnar på ditt snack om det. Men sen så....

Sorry kan inte svara rakare :))
2014-12-03 22:20
terry//

Vill passa på att kommentera ditt svar på nummer 2 också.

Du skriver att vilken ägare som helst som vi hade fått in hade varit tvungna att göra det. Nu är det ju så att GFH misslyckades under sin "majoritetstid" och Ken Bates lyckades inte under sina 8 år i klubben. Trevor Birch lyckades inte, John McKenzie lyckades inte och inte heller Gerald Krasner (som dock fick ner våra skulder en hel del). Bates lyckades ju till och med att dra ner oss i skiten, bli av med skulderna och sen bygga upp ett helt nytt skuldberg.

Cellino har ju bevisligen lyckats med något som många andra inte lyckats med och säger sig vilja göra ännu mer. Vad är det som är så dåligt med det? Farnan, Red Bull och de malaysiska nissarna får säga vad de vill. Den enda som visat vart skåpet ska stå, investerat och fått detta sjunkande skeppet på rätt köl stavas C-E-L-L-I-N-O. Det är ju ett faktum.
2014-12-03 22:14
terry cooper//

Svarar dig på dina svar:

3) Hur många som är med till Premier League? Förmodligen en hel del om de är tillräckligt bra för att ha tagit oss upp. Det är, och kommer ALLTID vara, nästintill omöjligt att värva in färdiga Premier League spelare som är dominerande eller innehar en start position i ett PL lag. Det har vi inte muskler till att göra och det är jag nästan glad för. Det är därför vi ser Dawson, Taylor, Cook, Mowatt, Byram med flera vara i och omkring laget. Helt i sin ordning alltså.

4) Ja, vi ska sälja en spelare som McCormack med egentligen endast en riktigt bra säsong bakom sig för hutlösa £10m (cirka). Alla dagar i veckan, 365 dagar om året. Ersätta med likvärdiga? Antenucci, som vi fick för knappt ingenting har väl visat sig vara en bra spelare? Doukara också. Och Billy Sharp lade vi en hel del pengar på också. Nu har den sistnämnda haft problem med skador visserligen men han var ju en spelare vi jagat i år och dagar och kan säkert komma igång under säsongen som inte ens är halvvägs ännu. Så för mig, McCormack vs Antenucci/Doukara/Sharp så väljer jag de tre sistnämnda alla dagar i veckan, 365 dagar om året och då ska det sägas att vi har X antal miljoner kvar efter dom ersättarna. Good job Cellino.

6 och 7) Ja, det är snack. Men hellre en ägare som Cellino som verkligen visar att han gillar klubben, pratar med dess supportrar och visar passion för klubben och dess färger än någon grå gammal smurf som rent av ljuger fansen rätt upp i ansiktet. Jag litar på det Cellino säger och om jag ska vara helt ärlig så anser inte jag att köpet av Elland Road är så pass viktig att Cellino sjunker i mina ögon pga det. Jag tror, rent av, att när tiden är inne så kommer han köpa Elland Road.

8) Att vi blödde £1m i månaden till att värva spelare för ca £5m, täppa till skulderna, öka intäkterna och stabilisera klubben är för mig mer än godkänt.

Vart vill du hitta bättre kvalité då? Det verkar som att folk tror att man kan köpa färdiga världsstjärnor hur enkelt som helst. De spelarna jag nämnde tidigare tar plats i ett lag som utvecklas. Samma med Cook, Mowatt, Adryan, Byram etc som kommer bli bättre med tiden. Ska vi lägga £10m på en spelare som har en grym historik eller ska vi leta billigare spelare, som vi tror passar in i Leeds modellen, med rätt psyke och rätt inställning och som kan bli bra med tiden? För, låt oss säga £10m kan vi säkert få in 4-5 spelare som håller god klass i the Championship. Nej, de kanske inte håller topp Premier League klass men vem kan räkna med det? Dock ska det ju sägas att det gått bra för en hel del lag att behålla stommen från sina Championship dagar upp i PL vilket jag tror är fullt möjligt den dagen vi går upp.

Med en uppflyttning ökar intäkterna och bättre spelare kan köpas in och vi blir också mer attraktiva för spelare. Jag är ganska säker på att väldigt många spelare hellre spelar för Leeds än klubbarna från plats 10 och neråt i Premier League. Ett gott exempel på det är ju Hammarby i Sverige. Varför lockar det så många att spela för den klubben? De har ju knappt vunnit någonting liksom i jämförelse med Leeds som dock har lite troféer i sitt trofé skåp. I Hammarbys fall så har man ett enormt stöd på läktarna och man har en plan för hur man ska bygga klubben. En tränare som är där långsiktigt och man köper ihop ett lag som spelare för varandra. Det är den modellen som Leeds bör jobba efter enligt mig och jag tycker vi är på väg åt helt rätt håll.
2014-12-03 21:58
Thom //

1 Föryngrat. Okay höll med dej förut o nu åxå.
2 Hade vilken ägare vi än fått varit tvungen att fixa.
3 De spelarna tycker jag är rätt bra men hur många är med till PL ?? Silvestri ??
4 Ska vi sälja de bästa om vi ska till PL ?? o inte ersätta med likvärdiga ??
5 Visst. Hoppas han använder det då.
6 Snack typ West Ham
7 Snack typ West Ham
8 Är mycket bättre än vad vi är van vid men för det behöver det inte vara bra.

Om kvaliteten.
Hade vi haft bättre kvalitet på spelarna så hade vi varit bättre. Bra skrivit ,va:)
Mer poäng , inte varit så ojämna. Spelet är i vissa stunder okay men alldeles för svagt.
Se nr. 3
Skulle det inte bli mycket dyrare att köpa ER efter November eller var det en lögn åxå ??
2014-12-03 21:34
Lufc4ever//

Tror vi tycker rätt lika allihopa här inne men vi tolkar uttal o ord o vinklingar olika ibland.
Cellino är ju som person en kille som det är lätt att tycka bra om.
Går på puben , spelar i rockband mm men för det får han ju inte komma undan med vad som helst.
Om jag säger till dej att
- imorgon ska jag gå till banken o sedan ska du få 1000 kr men sedan kommer ursäkt efter ursäkt efter ursäkt.
Vad säger du då???
Ljuger jag eller ....

Har aldrig tvivlat på att Cellino tar Leeds till PL.
Är dock fundersam till vad han har för planer.
Tjäna pengar , Tv rättigheter , spelar transaktioner eller vill han göra Leeds till en storklubb. Tveksam på det sista.

Vad jag mest reagerat på är att RS har vi alltid varit väldigt kritiska till det mesta o ifrågasatt i stort sett allt.
Och pratat på att vi vill ha långsiktiga lösningar i klubben. Vi har hoppats på att det ska komma in en ägare med bra ekonomi men med en lugn o sansad satsning på klubben o ingen som vill ta den snabba vägen(köpa oss dit). En som vill bygga upp en stabil o hållbar klubb.
Så kommer Cellino o allt snack är som bortblåst.
Till PL så snabbt som möjligt.
Ska vi till PL 15 /16 så måste vi köpa oss dit.
Ska väl åxå sägas att Cellino kan ju lyckas med att bygga upp Leeds till en stabil klubb. Tror dock inte det. Tycker det redan varit för mycket strul med Cellino o tror inte att det kommer att bli bättre.

Byt ut namnet Cellino mot Bates i ord o handling de senaste 10 månaderna.
Hur tror du det låtit här då ????
Leeds United lufc4ever
2014-12-03 21:00
@terry cooper:

Går inte att säga emot. Så hade det förmodligen blivit men det hade förmodligen också skett med vilken tomten som helst. Det är bara politiskt korrekt hångel. Enda chansen för sånt att bli trovärdigt är om nån av oss fans köper klubben.
Leeds United lufc4ever
2014-12-03 20:54
Shit du är het idag Terry ! :)

Hänger inte med.

Ser att du varit inne på det här med truppen flera gånger och hur han misslyckats med att bli av med många av dom. Kan det möjligen vara så att han har försökt men vissa vägrar flytta på sig för att dom vet att lönen blir inte bättre än så här ? Så han tvingas vänta ut dem ? Därav inga 15 mille utan bara 5 mille investerat ?

Sen hänger jag inte med på vilka spelare har han dragit på oss som vi inte behöver ?

Till sist. Om nån annan härjat likadant som han gjort med tränare så hade RS gått mental ? Can´t argue with that ! :))
2014-12-03 20:50
terry// Du frågar vad det är han gjort bra. Här kommer ett par saker: 1) Föryngrat laget. Hej då Brown, Kenny, Ashdown, Hunt, Kebe, Zaliukas, Pugh och Diouf för att nämna några. 2) Stabiliserat en ekonomi som blödde med £1m i förlust i månaden. 3) Tagit in spelare som i de flesta fall förstärkt oss. Tänker närmast på Silvestri, Cooper, Bellusci, Bianchi, Adryan, Doukara, Antenucci. Jämför dom med spelarna vi släppt och man ser att vi går framåt. 4) Att sälja McCormack för runt £10m genom att vara stenhård i förhandlingarna. 5) Han har ett enormt kontakt nät. 6) Enat supportrarna som tycker att han är galen, men passar i denna klubben eftersom han verkar "vilja det bästa för klubben". 7) Han säger vad han tycker vilket uppskattas. Han har sagt hur mycket han tycker om klubben, gör Leeds saluten och spär på känslan av Leeds against the world. 8) Om det nu är så att han investerat £5m på nyförvärv (tror det kan vara lite mer men okey) så är väl det mer än vi köpt spelare för under de senaste 5-6 åren? Inte fy skam antar jag. Du skriver också att du vill ha in mer kvalité än kvantitet. Fine, vilka av de spelare som Cellino tagit in är kvantitet? Jag håller med att vi fortfarande har kvantitet i klubben men 14 (!) spelare har försvunnit sedan förra säsongen. Hur många ska försvinna innan du anser dig vara nöjd? Samtidigt vill du ha in mer spelare... går inte ihop enligt mig. I alla klubbar, under alla år, lyckas vissa spelare och andra misslyckas. Så är det ju bara. Alla lyckas inte. Spelar ingen roll om det är världsstjärnor eller nobodies. Beckford lyckades hos oss utan någon historia, men misslyckades överallt annars MED en historia. Vi kan inte begära att alla spelare ska lyckas och att vi ska bli av med varenda spelare som vi inte "gillar". Vad är det Cellino gjort dåligt som jag kan hålla med om? 1) Lovat att köpa ER. Japp, det skulle varr gjort men samtidigt känns det i så fall bättre att vi har spelarna som vi nu har och skjuter ER köpet lite till framtiden än att köpa arenan och inte har ett lag att ställa på banan som presterar. Känns lite excutive boxes all over igen när vi började fixa och dona på Elland Road under Bates och satsade miljoner pund på en arena vi inte ens äger samtidigt som laget förblödde på banan. Vad är meningen där. Sen är der ju också Cellinos pengar, och om han känner att han hellre betalar hyra på arenan ett tag till än att köpa den så är det ju lite hans val så att säga. Han är president..
2014-12-03 20:49
Thom //'

Visst är det på väg att bli bättre men det kunde ju nästa inte bli sämre , eller.
Bra att vi satsar på unga spelare men är de inte för orutinerad för att ta oss till PL ?? O då menar jag i Cellino takt.15/16. Jag hoppas att Leeds kommer till PL innan 2020 typ men då med ett bra lag.
Med ett stabilt lag , så vi kan etablera oss o man inte behöver vara rädd för att åka ner direkt.
Är det inte större krav på en stor klubb ??
Visst finns resurserna där men är inte chansen att misslyckas större när kraven är större ......
Det Cellino säger nu hade han sagt om vilken annan klubb han än köpt. West Ham eller någon annan klubb....
Leeds United lufc4ever
2014-12-03 20:41
Terry // Du har poäng i vad du säger,men jag tror du hänger upp det lite för mycket på att allt han säger ska vara gospel, och sen när det inte infrias på momangen så är han helt omöjlig att lita på. Tolka nu inte detta som att jag säger åt dej hur du ska tänka eller ha åsikter. Det är inte alls menat så utan är bara min tolkning. Som sagt MC är en loose cannon och min åsikt är att såna ska tas med en nypa salt. En rejäl sådan. Men än så länge kan jag faktiskt inte komma på en enda bevisad lögn från honom. Bara en massa ord och en del handlingar som inte blivit av eller aldrig bekräftats till 100%. Känslan är att han är en man av sina ord men orden kommer på tok för tidigt och det gör att man till sist tröttnar och stämplar honom lögnare. Flum.....sorry....
2014-12-03 20:32
Ni som tycker Cellino är så väldans kläm käck.
Visst han har hjärta men har han hjärna ???
Kan ni tala om vad han har gjort dom är så bra o som ingen annan ägare hade klarat av ??
Den ekonomiska biten har Cellino skött bra. Styrt upp adimistrationen mm. Tagit tag i det som blödde men å andras sida var ju den så dålig att det hade vilken ägare som än tagit över åxå fått ta tag i o fixa snabbt.
Cellino har pratat på att köpa ER. Vilket i hans ögon skulle vara fixat på en kvart. Visst.
En ny träningsanläggning närmare Leeds. Okay. Kanske är på gång men tar tid eller är det bara tom prat.
Spelartruppen var en katastrof i somras. 6-7 panik värvningar i början av säsongen rättade upp den lite men den har inte blivit mindre till antalet spelare. Som Cellino skulle fixa o han nämde 15 mille som skulle satsas på spelare. Vad blev det? Runt 5 mille. Inte godkänt.
Den kommer inte att ta oss till PL heller o det är inget som säger att några andra ägare skulle gjort det sämre. Snarare tvärtom.
Tränarfrågan är ju inte överraskande med tanke på hur Cellino gjorde i Cagliari. Vi har haft 3 tränare på 6 månader.
Hade det varit någon annan än Cellino som gjort likadant , tror jag det hade blivit ett väldigt liv här på RS.
Matcherna då.
Vi har gjort 2 bra hela matcher av 19. Inte godkänt. Mot Blackpool o mot Derby.
Mot Blackpool kunde vi inte misslyckas o mot Derby var det väl dax med en seger efter bra många förluster.
PL om något år 15/16 var det prat på. Tror inte det.
Samtidigt som vi sanerar ekonomin , så dra vi på oss kostnader för spelare som vi inte behöver o tränare hit o dit.Inte bra.
I Cagliari så köpte ju Cellino talanger billigt, utvecklade , och sedan sålts dyrt till topplagen.
Får se hur det blir i Leeds ??
2014-12-03 20:24
terry cooper// PL till 2016 sa han. Är det en omöjlighet som det ser ut nu om han får fortsätta? Denna säsongen kan ju sluta hur som helst men jag tror vi båda kan hålla med om att spelet blivit avsevärt bättre den senaste tiden? Det går åt rätt håll, eller? Om det är enklare att lyckas med en liten än en stor klubb frågar du. I Leeds kommer alltid kraven att vara höga och med tanke på hur stor denna klubben verkligen är så finns all potential i världen att få denna klubben att lyckas. Varför skulle inte Leeds kunna lyckas om klubbar som Hull, WBA, Southampton, Swansea, Burnley etc etc tar sig upp i Premier League där många etablerat sig medans andra åker upp och ner. Jag har sagt det förr och säger det igen; jag kräver inte £100m. Allt jag kräver är en ägare som vill det bästa för klubben, värvar rätt spelare och säljer rätt spelare för rätt pris. Jag anser att Cellino gör dessa saker och jag tror inte någon annan hade gjort det bättre. Så enkelt är det för mig i alla fall.
2014-12-03 20:12
Thom //

Tradition har väl Leeds bättre än Cagliari men de senaste åren har väl Cagliarim bättre historia än Leeds.
Att Cellino ser en potential i Leeds ?Visst men är det lättare att lyckas i en lite klubb eller i en stor ??
Har inte haft några synpunkter på, att Cellino föryngrat. Det jag saknar är mer kvalitet o mindre kvantitet. Spelartruppen skulle ju minskas lovad han.
Inget som säger att vi inte kunde fått in spelar av Adryans kaliber med andra ägare.
" För de som tror att en klubb byggs på ett par månader tror fel. "
Cellino tror tydligen det för var det inte det han sa när han tog över.
Köpa klubben idag , ER imorgon o i PL 15/16.
Så enkelt skulle det ju vara.
Mr Bates var väl smartare än Cellino o hade bättre ordning på yachten.
2014-12-03 19:56
@lufc4ever:

Tror inte att Cellino hade betalat 25m för klubben om han vetat det han vet idag.
Han betalade ett över pris.
Han visste för lite om klubben o GFH o skulder hit o dit mm
TL gamblade o försökte vänta ut läget med GFH.
Hade inte Cellino kommit in hade GFH fått sålt kubben väldigt billigt eller kursat.
Leeds United lufc4ever
2014-12-03 19:42
@terry cooper:

När ord blir till handling föreslår jag. Än så länge har det mest varit snack men han har inte varit här så länge och han har varit väldigt naiv.

Blir intressant och se om boksluten styrker det han nu sagt om att vi gick £20m back förra året.
Leeds United lufc4ever
2014-12-03 19:37
@terry cooper:

Tolkar det som att han menar att han blivit vän med GFH.
Leeds United sportcarl
2014-12-03 19:18
för mig är Cellino enda alternativet och tusen åter tusen fans har skrivit på listor att det är honom vi vill ha, skall vi fortsätta söndring som med Bates och GFH? och jag är uppriktig rädd att försvinner han så blir det samma visa igen och väg mot likvidation, någon skrev här inne jag minns inte namnet men kan vara han som oftast skriver jag TROR jag har hört rykten osv att hade Cellino hade haft 100% hade det varit bättre, men då skall man inte själv lobbya för vissa personer med konsortium och som tidigare inte ens tkunde köpa klubben utan skulle dra allt i långbänkoch prutas i ett, tillåt mig att le om den personen med konsortium knappt har råd att köpa kluben skall ha råd att driva den och satsa ekonomiskt,Fakta är att Cellino pytsat in mer i klubben denna veckan än vad Farnan med uppbackning ville ge för klubben i vårasoch då läser mn att vissa här vill ha denna Farnan som ägare, det är så man blir mörkädd
2014-12-03 19:07
@Åby.Krona:

Hur kan han haft begränsade möjligheter när han köpte billigt o sålde dyrt ??
Måste väl haft väldig många möjligheter då , eller ???
Vart tog pengarna vägen ???
2014-12-03 18:59
Leeds så klart //

Har läst o undrar vilka är de nya " Partners " är ??
“I found new friends and we are real partners now.
Annons: