/england/leeds/forum/111.aspx/england/leeds/forum/111.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2018-05-27 07:21
Thom 06:14. Hart skulle kunna bli den bästa målvakten vi haft någonsin om han visar det han gjorde i City. Här har vi en målvakt som dominerar luftrummet och är bra på linjen. 2-3 miljoner pund är ett fynd
Leeds United Hartey
2018-05-27 07:14
SP// Min son reagerade direkt på låsningen som tog bort Salah ur matchen. Vissa gör vad som helst för att vinna...
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-05-27 06:14
Såg att Joe Hart finns tillgänglig för runt 50 miljoner. Skulle kunna tänka mig att vi hade kunnat få honom för så lite som 20-30 miljoner kronor. Man kan fundera på hur intresset för honom hade varit att ta ett steg ner, fortfarande spela för en klubb med enorm supporterkultur och stora krav? Han hade garanterat få gå ner enormt i lön men kanske är det viktigare för honom att få fart på karriären igen? Kanske Leeds hade varit helt rätt väg att gå?
Leeds United MR Clarke Nr8
2018-05-27 00:37
Sorgligt att ett meningslöst överklasslag (Fulham) vann kampen mot ett klassiskt arbetarlag som var med när ligan kom till med mycket fans.
Money Talks tyvärr??
Leeds United WhitesMOT
2018-05-26 23:29
Det enda jag får ut av plast finalen :

Ge oss effektiv speltid.
Kort till alla förutom kaptenen när man tjatar på domaren.
Döm matcherna i efterhand.Låt korten hagla.
Leeds United sportcarl
2018-05-26 23:08
Karius med 2 supertabbar och Bale ett drömmål
Leeds United sportcarl
2018-05-26 21:31
bara jag som såg att Ramos låste Salahs arm? och höll den genom hela fallet,
Leeds United sportcarl
2018-05-26 21:30
AV kändes gamla och slöa förutom Grealish, Fulham unga pigga och hungriga och bra i alla lagdelar, rätt lag vann.
Leeds United WhitesMOT
2018-05-26 20:40
Jokanovic är borta men på det hela taget antagligen det bästa för oss att Fulham vann.

NU har vi större chans på Abel och Villa behöver föryngra. Inte helt övertygad om att deras gubbar orkar motivera sig en säsong till.
Leeds United sportcarl
2018-05-26 19:55
Fulham klar för Premier league
Leeds United sportcarl
2018-05-26 18:54
Fulham har väl sitt fjärde av sina fyra fallskärmsår nästa säsong, är väl 16miljoner pund de har det året om jag minns rätt: Grealish i Aston Villa riktigt riktigt bra
Leeds United Kristoffer
2018-05-26 18:31
Fulham måste väl också minska utgifterna om de inte går upp?
Leeds United sportcarl
2018-05-26 18:24
Cairney(leedsprodukt) gör 1-0 för Fulham
Leeds United sportcarl
2018-05-26 17:03
Tror inte han är kontraktlös. Talas om övergångsummor på 5-6 miljoner pund.
Leeds United Norman Hunter
2018-05-26 16:54
thom// snoddas är bara på lån i AV, har kontrakt med West Ham, så de får inte en spänn för honom :) Dock tror jag att han är kontraktslös efter säsongen...
Leeds United Duke
2018-05-26 16:52
Fulham är favoriter idag. Hoppas dom klarar det och att Villa åker ner i skiten.
Leeds United sportcarl
2018-05-26 16:51
Tycker nog som Thom att man inte skall värva tbx spelare som lämnat t. Men finns några undantag. Till rätt peng och om intresse finns från West Ham att sälja honom så ok. WH vill väl även dumpa Byram men här ser iaf jag ingen anledning ta in med tanke på att vi har Ayling och Coyle plus Byram skadehistorik
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-05-26 16:39
Upp med Fulham och värva tillbaka Snodgrass då Aston Villa torde vara i lite behov av stålar. Tycker annars att man kanske inte ska värva tillbaka gamla spelare men hade ändå på något sätt gärna sett Lennon, Milner och Howson tillbaka i klubben. Howson är väl den mest logiska men tragiskt att så många spelare från Leeds med omnejd spelar i andra klubbar och aldrig kunde hjälpa oss att nå höga höjder. Lennon, Milner, Cook, Rose, Howson, Lees, Byram och Taylor. En hel del talang där. Kanske får vi dock en ny era nu med flera stora talanger i Edmundson, Vieria, Clarke, BPF, Rey, Kun, Pearce, O’Connor, Coyle med flera. Bara att hoppas.
Leeds United sportcarl
2018-05-26 16:34
Norman Hunter 16:33. snoddy skulle vi kunna rycka i:).jag håller nog på Fulham.lite underdogs och spelar fin fotboll, bra spelare och bra tränare, viasat fotboll kl 18:00
Leeds United Norman Hunter
2018-05-26 16:33
[QUOTE=sportcarl]ja nu är frågan vilket lag av Fulham och Aston Villa och Fulham man vill ha upp, mitt hjärta säger Fulham upp känns som de är förtjänta av det och de har i mötena mot,Leeds visat att de har några riktigt klasspelare i tex Mitrovic, Sessegnon och Crainey, Dock är det inte kul ha kvar AV med sin stora fallskärm som skjuts till säsongsvis [/QUOTE] Finns en artikel i The Telegraph som spekulerar i att om AV förlorar idag riskerar de att åka på ett transfer embargo samt att de har så höga kostnader/dålig ekonomi att de kommer tvingas städa truppen från dyra spelare som Terry, snoddas m.fl. Eventuellt även sälja sin träningsanläggning.
Leeds United sportcarl
2018-05-26 16:28
ja nu är frågan vilket lag av Fulham och Aston Villa man vill ha upp, mitt hjärta säger Fulham upp känns som de är förtjänta av det och de har i mötena mot,Leeds visat att de har några riktigt klasspelare i tex Mitrovic, Sessegnon och Crainey, Dock är det inte kul ha kvar AV med sin stora fallskärm som skjuts till säsongsvis och några spelare som vi länkade med rycker även AV i.
Leeds United WhitesMOT
2018-05-26 16:06
@Rodell:

Bergslagen ?

;))
Leeds United Rodell
2018-05-26 14:56
Linus.m Källa?
Leeds United WhitesMOT
2018-05-26 14:13
Tjatig men jag hoppas mest på Jokanovic. Vinner dom ikväll så kan man glömma den helt.
Leeds United sportcarl
2018-05-26 13:32
Ranieri, Moyes, Srachan ja tack. Inzaghi, Stam, mcCarty, Holloway nej tack.
Leeds United Linus.M
2018-05-26 13:28
Heck är borta, väntas bara på att hans ersättare ska bli klar.
Leeds United sportcarl
2018-05-26 12:32
Jag skulle aldrig säga att en tränare är riktigt bra om man vill bli av med honom. Men kan vara jag som tolkar fel. Tycker varje vecka som går talar för Heck. Hade jag varit ägare/sportchef och haft önskan att bli av med tränaren hade jag tagit det inom en vecka.
Leeds United Duke
2018-05-26 10:26
Pontus vill se en vinnarmentalitet i och runt klubben. Tolkar man honom rätt vill han bli av med Heckingbottom också.
Leeds United stonefree
2018-05-26 09:31
Jag skulle gärna veta vad Pontus menar med att ändra attityd hos fansen!!! De har Englands bästa fans som följer med till sista plats på bortamatcherna och över 31000 i snitt på hemmamatcherna. Vad mer kan de begära?
Leeds United WhitesMOT
2018-05-26 06:55
@sportcarl:

" Jag har aldrig fel. Och skulle jag ha fel så är det ditt fel "

Det ödmjuka mottot lever jag efter. Livet blir så mycket enklare då....
Annons: