/england/leeds/forum/1106.aspx/england/leeds/forum/1106.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Hartey
2015-02-07 16:45
Håller inte, Brentford kontrar ut oss, tidsfråga till 0-1

Leeds United Ballsmash
2015-02-07 16:37
Hull leder mot shitty borta!
Leeds United Duke
2015-02-07 16:33
Tveksam till 4-4-2 uppställningen idag. Hade kört vidare med Mowatt istället för Sharp som fungerar bra som inhoppare.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Umeå BEN
2015-02-07 16:15
In med bollen i mål!!!! Sharp kommer att sätta den innan halvtid
Leeds United Plyma
2015-02-07 16:10
W A L L A M O T
Leeds United kjelldan
2015-02-07 16:04
Nära!!
Leeds United Åshöjden Fc
2015-02-07 15:57
http://leedsunitedshirt.com/leeds-united-news-website/leeds-united-live-radio-streaming/
Leeds United Rodell
2015-02-07 15:56
radiostream
Leeds United Umeå BEN
2015-02-07 15:55
Dags för 3 raka segern idag. För eller emot Cellino? Det enda jag vet är att Leeds skapar känslor!!!!. Tippar Leeds United 2 Brentford 1 MOT ALLA DAGAR PÅ ÅRET
Leeds United Ballsmash
2015-02-07 15:52
Någon som har radiostream?
Leeds United sportcarl
2015-02-07 15:50
bra uppställning, minst en poäng gäller
Leeds United Leeds så klart!
2015-02-07 15:46
Mot Premier League.
Leeds United lasse c
2015-02-07 15:45
Mot 3 pinnar !!
Leeds United sportcarl
2015-02-07 15:38
lufc 13:56, kanhända att du inte skrivit allt och jag har personligen inte påstått det, kan ju vara någon annan som skrivit att han lever på familjens pengar, tips du kan ju gå igenom alla inlägg för februari, nu får ni gärna fortsätta med cellino dålig eller bra, för mig gäller matchen mot brentford
Leeds United stonefree
2015-02-07 15:35
@kjelldan:

Helt rätt, så blir det. hade hellre sett Ante istället för Morison, men nu kör vi!'
Har precis sett Tottenham mot Arsenal. Sjukt impat av Tottenham!
Leeds United Åby.Krona
2015-02-07 15:23
@Åshöjden Fc:

Tv nej troligt ,radio kommer nog upp snart
Leeds United stonefree
2015-02-07 15:21
På Sky har dom satt upp samma startelva som startade förra matchen!
Leeds United kjelldan
2015-02-07 15:16
Okej, en ändring sen senast: Sharp in istället för Mowatt
Leeds United kjelldan
2015-02-07 15:15
Startelva?
Leeds United Åshöjden Fc
2015-02-07 15:02
någon skaplig tv eller radiolänk i em.. ?
Leeds United lufc4ever
2015-02-07 13:56
LOL som glyttarna säger.

Jag har sagt det flera gånger och och kan säga det igen. Det skrivna ordet är alltid uppe för tolkning och man får vara beredd på att man lätt kan misstolkas när man skriver på såna här forum.

Sportcarl //

Det är möjligen inte så att du också är skyldig till att vrida på det du läser ? Lite grann så som du verkar anklaga Terry för att göra.

Fickpengarna har du av mej. Det skrev jag så här :

"Han kallas King of Corns men det är ju egentligen hans far som är orsaken till familjeförmögenheten. Om jag nu minns rätt (utan att googla det igen ;) ) så tog han och hans bror över imperiet när pappan gick bort men det är hans bror som fått hålla allt flytande för MC ville leka fotbollsmanager mest.

Pengar har han men han är lååångt ifrån vad dom store grabbarna i PL leker med. Visst, hade han haft full kontroll på familjeimperiet så kanske men så är det inte. Han har väl i princip bara fickpengar därifrån tror jag."

Jag begriper inte hur du kan få det till att "Cellino jobbar inte utan lever bara på fickpengar från familjen" Men jag får väl försöka förklara det jag skrev helt enkelt.

Jag förmodar att du får "jobbar inte" ur "ville leka fotbollmanager mest"
För mej är det bara ett sätt att beskriva att han hade mer intresse i Cagliari än familjeföretaget. Ingenstans i detta hävdar jag att Cellino inte jobbar.

Med fickpengarna menar jag att eftersom han inte har full kontroll över familjeföretaget så är det i sammanhanget fickpengar han kan/har kunnat nyttja därifrån.

Leeds United stonefree
2015-02-07 13:25
Har varit lite livat här inne igen under veckan har jag sett. Kul! Tyvärr har jag bara skummat igenom några inlägg. Själv tycker jag man kan dela upp allting i lite under olika rubriker:

Kul (som fan)

Att det äntligen går bra för Leds i några matcher i rad, det gör ju att grabbarna får lite självförtroende. Hoppas det hänger i lite till!

Intressant!

Vem ska starta på topp i dag. Hoppas att Readferan plockar bort Morison nu när Ante och Sharp kom in förra matchen och visade vart skåpet ska stå och de har faktiskt gjort 11 mål tillsammans i år. Morison har inte gjort mål på länge, länge, länge. Att sedan några säger att ett lag består av 11 spelare och man måste se helheten, visst ska man det, men faktum är att målvakten är med för att rädda skott med hjälp av första hand försvaret och forward är forward därför att de räknas som laget´s farligste målskyttar, gör inte en forward mål på år och dag, då är det något fel. det är ju bara att titta lite i Leeds backspegel på Beckford, Becchio och McGormack, våra tre senaste forward som alla har presterat egentligt förväntan. Hoppas vi startar med grabbarna på topp som vi avslutade matchen i förra veckan.

Orolig:

Jag är lite orolig för vissa saker, det första är att vi har så många lånespelare inne i laget, det är inget bra, alla eller de flesta försvinner nog redan till sommar igen, vilket gör att vi kommer att få in ännu ett gäng nya lånespelare. Jag vet att vi är belagt med köpförbud just nu. Men det som egentligen oroar mig mest är att vi aldrig kommer att få någon kontinuitet i laget på det här sätet och med tanke på det är risken enormt överhängande att alla våra unga talanger som , Cooper, Byram Cook och Mowat försvinner iväg till de stora lagen i PL. För vi har inget att sätta emot när cashen kommer på bordet. Så det som är prio ett just nu är att få klubben att sluta blöda, så vi kan hamna på plus i kassan. bara att hoppas att vi kan få till det snart. Tyckte att vi kunnat ha bantat bort truppen lite till, innan fönstret stängde.

Spännande och oroligt:

Att se vart Leeds är på väg egentligen! Mycket har hänt sedan Cellino har kommit till Leeds, jag kan fortfarande inte bestämma mig om jag är för eller emot mannen. Det som talar för är att han har ju försökt att få ordning på många saker i Leeds, samt att jag tror att det har kommit upp mycket skit till ytan, som aldrig framkom när han köpte klubben. Att han sedan inte har köpt tillbaks Elland Road mm, det är ju inte "the end of the World" tycker själv att det kan man göra när allt annat är ordnat och på plus.

Det som talar emot Cellino är att, han är ju ingen business människa egentligen, mannen har ärvt alla de pengar han springer och spendera, han har en tildens till att vara väldig arrogant och nedlåtande mot många. Han satt på väldigt höga hästar i Italien, det beteende har han tagit med sig till England. Är det något man inte ska göra i det byråkratiska England, så är det att tro man är för mer än andra. Jag tror att om han inte vänder 360 grader och börjar om och försöker lära sig hur man sköter en Engelsk fotbollsklubb, då smäller fällan igen. Han har 2 rättegångar till som väntar på honom och sånt ses inte med blida ögon av FL. Efter förra rättergången, när han sa att han skulle överklaga igen, tror och hoppas jag att någon berättade för honom hur det lagen fungera i England, i och med att han lätt bli till sist. Vad händer om han blir fällt i båda dessa rättergånger? Kan Leeds som klubb bli drabbat med poängavdrag och degadering? jag vet inte! Men om det är möjligt, då kommer nog inte Cellino att tycka det är så kul att äga Leeds längre! Då kommer jag nog också att spy min galla över karln

.

Hopp:

Att folk börja komma tillbaks till Elland Road igen, publiksiffrorna i år har inte varit så smickrande, vet inte, men det måste var sämsta säsongen på länge!

Sedan hoppas jag att jag mot all förmodan kan få saker och ting att hänga ihop nästa vecka, då kanske jag kan åka över mot Millvall nästa helg, även om det blir en kortresa Fredag kväll till söndag morgon. Blir tufft, men, men! Annars blir det inget innan April!

MOT
Leeds United sportcarl
2015-02-07 13:21
åby krona, jaja tiderna förändras, springsteen gör cover på beegees och Dylan skall ge ut en skiva med sinatratolkningar
Leeds United Åby.Krona
2015-02-07 13:11
Not att lyssna på innan 16
Leeds United sportcarl
2015-02-07 13:10
Silvestri
Wotton Bamba Cooper Taylor
Cook Murphy
Byram Austin Mowatt
Morison

är inte 100% mitt lag men tippar det är laget som Redfearn startar med, konkurans om anfallsplasen/platserna nu med Cani Antenucci och Sharp, känns som vi har hyfsad bra täckning på varje position nu
Leeds United sportcarl
2015-02-07 12:53
terry Cooper, 11:16, kanske utryckte mig fel och det får jag beklaga, de som är felfria och klagar på cellino får kasta första stenen, eller jag kan lägga in ett annat uttryck man skall inte kasta sten i glashus borde jag skrivit istället, , man kan ju diskutera om allt som du stämmer, när och var kan man läsa att cellino lovat 15 milj pund till spelare? jag har missat det så ge mig gärna källa för ditt påstående, sedan kan vi ju fortsätta älta om spelartruppen, jag får det till att den sakta men säkert minskas om 22 spelare lämnat och 18 kommit in, et om skvallerkärringar syftade jag inte enbart på dig men vidhåller det om vissa skriverier om cellino typ att han jobbar inte han har bara fickpengar han lever på familjen, gfh skall sälja cellino skall sälja men nä man frågar mer till de som skrivit det så bemöts man med tystnad, jag frågade linus när gfh skulle sälja sina 25% till TL fick inget svar som han påstod, många många gånger har man läst här att cellino skall sälja men enligt klubben och han själv är det inte aktuellt, ribban ni satt högt kommer ju gälla för ev nya ägare för kommer de in skall jag klaga och pika er varför de inte köpt tidigare och de får inte varit intresserade velat äga eller ägt andra klubbar så har man jobbat för tex MU åker man fett bort, det visar ju hur absurt hela denna diskussionen är, personligen vill jag inte skriva varje dag hur perfekt cellino är(för det tycker jag inte han är), jag är mer intresserad av klubben, för mig är Leeds United kultur fotboll historia ja allt,
Leeds United Åby.Krona
2015-02-07 12:22
Vilket jävla tugg Cellino är äggare LEEDS U han kommer att föra klubben framåt på gott o ont. Kan hålla med om att han trodde det var enkelt att komma till cc med halv duktiga spelare från italia cc är nog tuffare än så.Har nog lärt den läxan nu.Tror att vi har en ägare att reda upp LEEDS U hoppas han kan sälja med god vinst sedan om han vill.

M.O.T MED CELLINO
Leeds United terry cooper
2015-02-07 11:16
Sportcarl //
Cellino passar som handen i handsken i Dirty Leeds skriver du. Fattar inte varför vi gjorde oss av föregångarna då ?
De var ju ännu smutsigare.
Citerar dej "om Cellino sagt något som inte stämmer o ni klagar på honom så är det ju ni som personer som kastar första stenen "
Om jag klagar på något som inte stämmer , är det jag då som kastar första stenen ??
Är det inte den som säger något som inte stämmer som kastar första stenen ??
Citerar dej igen "men störs oerhört när ni kommer likt skvallerkärringar kommer med påståenden och rykten och man kollar upp det och det visar sig inte stämma "
Vad har jag sagt som inte stämmer ?? När ??
Det mesta info jag hämtar den hämtar jag här på RS.

Du undrade vad jag gjort för Leeds. Undrade du om jag sett Leeds England eller vad var du ute efter ?
Leeds United Tonny
2015-02-07 11:11
Thom//

Tack igen! Det var en av matcherna som krävde inloggning, och så klart var det den jag klickade på. Blev bättre nu :)
Leeds United lufc4ever
2015-02-07 10:42
@Kristoffer:

zzzzzznake
Annons: