/england/leeds/forum/1091.aspx/england/leeds/forum/1091.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United lasse c
2015-05-28 21:40
Sportcarl 6.40 Matcherna mot både Milan o Bayern m minns man väldigt bra
Matchen Mot Milan slutade väl med att domaren blev dömd för att han tog emot mutor + ett extremt maskande Milan, den matchen skulle ha spelats om!
Europcup finalen mot B M har väl till och med kaiser franz erkännt att dom hade tur som vann domaren var väl inte på Leeds sida denna final heller milt sagt Ingen tur i finaler precis förutom 1972 men minns Charlie Georges ribbskott , kunde blivt jobbigt där ,Leeds kallades väl den eviga tvååan Var finalen mot bayern den 28/5 ,1975 ? Då fyllde jag 19 år, har idag ätit min femtionionde födelsedagstårta!

Leeds United lufc4ever
2015-05-28 20:02
“I don’t like to go into the heat – I like to go into a moderate climate, very similar to the UK where you can really put a shift in, in terms of laying the foundations for the season."

De e töskt !! :))
Leeds United Leeds så klart!
2015-05-28 17:59
Träningsmatcher mot Athletic Bilbao och Hoffenheim.
Det du.
Bättre än mysiga korplag Cracking Neil laddade upp med på sydkusten där han hade sin sommarstuga.

Nu kommer spelarna att få känna på kraven vi supportrar har på Leeds.
2015-05-28 17:52
@sportcarl:
Så sant så. Cellino sa att det fanns mycket att göra i klubben - för mycket. Lägg till att sommaren är den tid rekryteringsarbetet är mest aktivt. Vill man ha semester när det behövs arbetas så bli kommunalanställd eller politiker - inte chef i Leeds.
2015-05-28 17:48
@Duke:

En perfekt matchning av personer.
Kunde inte vara bättre ;)
2015-05-28 17:46
@lufc4ever:

...och låt honom ligga där.
Inget att ha numera.
Leeds United PutteBJ
2015-05-28 16:34
Och där blev det klart att det blir en tripp till Norge på semestern för mig och sambon :-)

@LUFC: PRE-SEASON: #lufc will hold a training camp in Austria between July 18-24 before travelling to Lillestrom in Norway to face Hoffenheim.
Leeds United terry cooper
2015-05-28 12:06
Tobbe //

Ja anställningsvillkoren bör ju klara när man anställer någon.
Leeds United Rob.
2015-05-28 11:57
Ska man tro farbror Bates så är ju ALLA på semester nu ändå, så inte kan väl klubbar göra affärer nu :-)
Leeds United sportcarl
2015-05-28 11:20
nuvarande spelartrupp(kan ha missat någon) otroligt slimmad mot för ett år sedan och högst 3-4st som känns som vi borde göra oss av med direkt. finns möjlighet för Rösler att påverka ganska mycket direkt mot hur det var för ett år sedan, 21 st under kontrakt om detta stämmer Silvestri Byram Berardi Bellusci Cooper Killock Wotton Taylor Murphy Cook Bianchi Mowatt Sloth Phillips Dawson Ajose Doukara Sharp Morison Antenucci Walters
Leeds United PutteBJ
2015-05-28 09:51
Vad det verkar så har som vanligt media spunnit upp denna nyhet som briserade igår. Massimo verkade inte ha bestämt sig helt för vem som skulle få "Head of recruitment" jobbet än. Head var en av de första som var intressant. Men sedan går ju ryktena om att han sagt att han ska ha semester först osv. Hur mkt av det som är sant vet vi inte men om man ska relatera till verkliga livet här och om jag skulle få jobb någon annanstans och börjar med att tala om att jag ska ha ett par veckors semester, hade jag fått jobbet då? :-/..

Jag försvarar inte agerandet jag är bara försiktig med att döma när vi inte vet vad som är sant. Raporterna tyder på att det inte verkade vara så långt gånget att Head faktiskt hade börjat sin roll. Mer på det stadiet att Massimo fortfarande funderade på om det verkligen skall bli Head eller någon annan.

Inte mig emot att han är väldigt försiktig med vem han väljer, personen kan ju verkligen vara skillnaden mellan succé/fiasko för oss.
Leeds United Tobbe O
2015-05-28 09:48
Terry// ja vad ska man göra. Vilken vidrig arbetsgivare att ha. Semestern var ju inplanerad sedan länge och semestern var väl säkerligen nämnd för Pearson som därmed gett ok när det gått så här långt. När ska han ha semester egentligen? Under säsongen ska han väl kolla spelare och fram till 31 augusti kan vi signa spelare. Vad vinner vi på detta? Vi tappar vårt förstaval som rekryteringschef och kommer förmodligen inte hitta någon som kan börja jobba innan Head är tillbaks från semestern. Skulle heller inte förvåna mig om vi tvingas betala något skadestånd till honom.
Postat via SvenskaFans-appen
2015-05-28 09:01
@sportcarl:

Ja vad säger man. Ska man skratta eller gråta ......
Leeds United sportcarl
2015-05-28 06:40
Idag är det 40 år sedan vi blev bestulna på europacuppokalen, jag personligen har aldrig kommit över det, och är väl en grundbult varför man håller så otroligt hårt på laget och man lider med spelarna som var med, man skall ej heller förglömma cupvinnarförlusten mot Milan som är ett av de största rånen inom fotbollshistorien
Leeds United sportcarl
2015-05-28 00:21
terry 21:40, skratta, säga vad man vill om cellino men detta gjorde han rätt, det spelar ingen roll om Head är i Norwich eller leeds men är han chef för rekrytering så åker man inte på semester de viktigaste veckorna på året,
Leeds United Duke
2015-05-27 22:13
Beckford kommer med största sannolikhet inte till LUFC. Skriver på för Preston enligt "källor".
Leeds United Duke
2015-05-27 22:02
Frågan är hur länge Pearson orkar vara med på Cellinos cirkus. Pearson rekryterar och Cellino sparkar ut folk.
2015-05-27 21:40
@Kristoffer:

Ska man skratta eller gråta ......
Leeds United lufc4ever
2015-05-27 21:16
@PutteBJ:

Nä, tyvärr ser det ut som det också bara var en önskedröm.

Det vi miste här var kanske inte så mycket Head´s kunskaper. Dom går säker att få lika bra nån annanstans. Nä, det vi miste känns viktigare än så och det är respekt (om det nu fanns nån kvar ) i fotbollsvärlden. Clownen Manne verkar ha ett system som betyder en bra en dålig nyhet. En sorglig människa.
Leeds United PutteBJ
2015-05-27 20:24
Och folk trodde att Pearson hade Cellino lindat kring sitt finger, nope. Bara att hoppas att vi inte gick miste om något.
Leeds United lufc4ever
2015-05-27 20:20
Becchio är släppt av Norwich så lägg honom i rykteshögen.
Leeds United lufc4ever
2015-05-27 20:17
@Danne K:

Head of recruitment, så inget viktigt......
Leeds United Danne K
2015-05-27 19:53
Vilken roll skulle Head ha i klubben. Det e ju fan parodi på allt just nu
Leeds United Tobbe O
2015-05-27 19:26
Ännu ett beslut fattat i stundens hetta. Cellino borde gå en Anger Management kurs.
Leeds United lufc4ever
2015-05-27 19:26
Jag tror på fullt allvar att Massimo är schizofren. Ingen normal människa håller på så här.

Men va fan det är ju hans pengar så han får ju göra som han vill.......
Leeds United Kristoffer
2015-05-27 18:34
Cellino slår till igen:

He signed a contract on Friday and Pearson was delighted to have got him on board, another piece in the jigsaw he is assembling at Elland Road.

All that was now required was the signature of Massimo Cellino. And perhaps you can guess where this is going.

On Tuesday, Cellino asked where Head was, only to be informed he had gone on holiday, a holiday which had been booked several months earlier, before Leeds United were ever on the scene.

The Italian was furious, saying he should be working for Leeds United, not on holiday. And he tore the contract up.

So that was that. Head basically lasted five days in the job, if you can call it that.
Leeds United Duke
2015-05-27 14:54
Robinson känns helt ointressant när vi har Silvestri som var mycket bra förra säsongen. Han kanske fortfarande är skadad? Robinson som andramålvakt är dyrt.
Leeds United lufc4ever
2015-05-27 14:45
Jag hoppas verkligen att JB och Robinson är enbart rykten.

Måste finnas annat att ta till klubben än gamla uttjänta hjältar.
Leeds United paris 75
2015-05-27 12:24
Silly season är igång, och rykterna kring Leeds är mycket och stora som vanligt.

Jermaine Beckford FW - Free transfer
Paul Robinsson GK - Free transfer
Marco Migliorini CB - 1 m från juve stabia
Leeds United PutteBJ
2015-05-27 00:09
José Pozo är nästa namn som det spekuleras kring. Även han en City talang
Annons: