/england/leeds/forum/1089.aspx/england/leeds/forum/1089.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Kristoffer
2015-04-18 11:04
Adam Pope @APOPEY · 27 min för 27 minuter sedan

#lufc A club spokesman , who refuses to be named, has contacted me this morning to say they are injured. This contradicts other reports.
Leeds United Rob.
2015-04-18 10:04
Thom,

Vi har inte så många andra kvar att skylla på då samtliga fått sparken eller har avgått, vad det nu beror på.
Leeds United Tobbe O
2015-04-18 09:52
Min gissning är att de inte vill vara kvar i klubben utan vill bort. Så bara stick då. Sedan kan man spekulera i om en anledning är att Cellino också är år på väg bort. Hoppas kan man ju...
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Duke
2015-04-18 09:41
Är större kaos nu än under Bates tid. Vad är det dom strejkar emot?
Leeds United sportcarl
2015-04-18 09:16
Thom 08:59, verkar vara ett krångligt sätt av Cellino att sparka redfearn, då redfearn har ett utgående kontrakt, men säger folk här att det är så och att Cellino ligger bakom allt av ondo så är det nog så, dock tycker jag att det skall kollas upp de som inte kan medverka idag, men jag iaf dömer ingen ohörd,
Leeds United Kristoffer
2015-04-18 09:10
@lufc4ever:

Jag har inte sagt att Cook är italienare. Jag bara visade hur lång skadelistan är.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-04-18 08:59
Jaha, då är det myteri då ja. 9/11 var USA som låg bakom, AIDS smittan var någon myndighet som låg bakom och vårt myteri i klubben är Cellinos påhitt för att sparka Redders. Ska sätta mig in i detta mer senare. Just nu är jag för trött efter att ha bergsklättrat här i Tonsai, Krabi i 5 timmar. Hörs senare!
Leeds United johnnyS-
2015-04-18 02:28
Ta hand om Er!! G-natt!
Leeds United johnnyS-
2015-04-18 02:11
ÅBY//
Härlitgt!! (började lite segt, men sen blev det bra!
Börjar likna musikforum här nu....
Eller forum..
Tror att LEEDS vinner CL i år!
Leeds United Åby.Krona
2015-04-18 00:33
Mera blues
Leeds United Åby.Krona
2015-04-18 00:33
Mera blues
Leeds United Rob.
2015-04-17 23:58
Leeds United är ett stort fett skämt och hela omvärlden skrattar åt oss. Ändå ska vi sitta här och låtsas att allt är guld och gröna skogar. Herregud vad less jag blir. Dags att plocka upp huvudena ur sanden.
Leeds United Rob.
2015-04-17 23:56
Vems fel är det att alla italienare plötsligt blivit "skadade" då, physions? Är det inte rätt jäkla uppenbart att Cellino vill göra sig av med Redders då han fått "för mkt" att säga till om? Jävla pajasklubb.
Leeds United Åby.Krona
2015-04-17 23:55
Varför skulle Silvestri fejka spelar hela tiden får de ingen lön eller ?
Leeds United sportcarl
2015-04-17 23:43
Linus 23:11, du har lärt mig att ordet snart kan betyda vad som helst, kan vara en dag en vecka en månad ett kvartal ett halvår ett år ett decenium,ja allt är ju relativt, sedan cellino, är han i klubben är alt hns fel, är han inte i klubben är allt hans fel, fattas väl bara att batestråden dras upp snart igen, och att det är bates bakom cellino llp m m ,
Leeds United johnnyS-
2015-04-17 23:38
Fredagsmys...
Allrig för sent att gilla TOTTA!
Allrig för sent att älska LEEDS!
Leeds United Linus.M
2015-04-17 23:11
Jag har försökt hålla mig borta från att skriva här men detta är helt sjukt. Flera italienska spelare säger helt plötsligt att de är skadade, trots att Redfearn IGÅR sa att ingen var skadad av dessa. Läs även: @mrwayneg: Understand that Leeds' physios weren't aware of any injuries other than those stated by Redfearn. But you could have guessed that yourselves. Dominic Matteo: @Dominicmatteo21: For all you asking my thoughts on these so called injuries ... Send them packing absolute disgrace #shitbags David Whelan: @NoelDavidWhelan: All those 6 players who claimed they are injured all of a sudden & if we find out its not genuine should never ever play for our club again. Silvestris skada? Ett sår? Ja... Stackars honom! Konstigt att detta inte rapporterats om då! David Whelan var ganska rolig om Silvestris skada: @NoelDavidWhelan: @Hollow_Foxy @craiglufc97 u kidding me it's a cat scratch I played 6 matches at Cov with a fractured foot with injections before & halftime. Det hela är ett skämt. Allting leder tillbaka till Cellino och förmodligen kommer Redfearn få sota för det. För att han har "tappat omklädningsrummet". Så fystränarna visste inget om skadorna, Redfearn visste inget idag och två legendarer säger att det hela är löjligt. Även Thom Kirwin hade sitt att säga... @Thomkirwin: Excuse my language but..... FOR FUCKS SAKE!! #lufc Men visst... Vår klubb är i ett fantastiskt skick. Jävligt bra jobbat Massimo! Sparkningen av Thompson var ett genidrag också, har gått jättebra sen sist. (Kom inte med att det inte var Cellino. Ett samtal till Umbers och allt är klart). Sedan lite twitterrykten som ni alla älskar. Denna killen har alla gånger haft rätt med uppställningen, och jag gissar på att han har det även nu. Jämför imorgon om laget stämmer... Och glöm inte att läsa sista raden. @mrplufc: Taylor Woots bamba coops tayls Murph rudy byram mow Sharp morro 442 All italians have been told to be injured tomorrow. Nu checkar jag på riktigt ut för sommaren. Det enda positiva ur det här är att Cellino snart är väck. Då kanske vi kan få någon ägare som vet vad det betyder att vara Leeds. Må väl vänner. MARCHING on Together...
Leeds United lufc4ever
2015-04-17 23:09
@Kristoffer:
Silvestri har ett 30cm lång sår på ryggen. Mes eller inte svårt att säga. Cook är inte italienare sist jag titta. The Duke vill ingen veta av ändå. Cani, vem bryr sig ? The Warrior, halva Waccoe hatar honom innan idag. Bianchi, långtidsskadad. Del Fabro, hade han fått chansen i vilket fall som helst ? Ante, muskelskadad nyligen enligt hans twitter. Så vad är problemet ?? Inget nytt under solen som jag ser det. Jag älskar konspirationsteorier men detta tar fan priset. Inget mot dej nu Kristoffer, nyttjar bara ditt inlägg i detta fallet.
Leeds United sportcarl
2015-04-17 23:04
del fabro, cani och doukara var väl inte ens med i 18mannatruppen mot Norwich, känns bra att austin är redo igen och kanske ngoyi får lite mer matchträning, skulle vara intressant att se dem tillsammans och se vem som är den bästa fotbollsspelaren, Cook lär vara tbx innan säsongsavslutningen enligt redfearn
Leeds United Kristoffer
2015-04-17 22:57
Så skadelistan är: Silvestri, Cook, Doukara, Cani, Bellusci, Bianchi, Del Fabro, Antenucci. Och White har precis börjat träna igen efter sin långtidskada och Berardi är småskadad men har åkt med till London.
Leeds United Åby.Krona
2015-04-17 22:52
gonatt
Leeds United sportcarl
2015-04-17 22:39
jo det verkar ju vara lite för mycket för att vara naturligt, dålig stil om det stämmer, gäller att vara professionell även om man inte får spela, sedan är det ju vissa som oftast inte ens är med i truppen, och som kanske inte ens är påtänkta till matchen
Leeds United lufc4ever
2015-04-17 22:38
Jag har försökt ta mej igenom tråden på Waccoe som handlar om detta såkallade myteri men ärligt talat fattar jag ingenting. Visst jag har inte läst alla sidor så jag kanske har missat hela kakan men allt jag kan se är en hög desperata människor som skruvar upp sig mer och mer över twitter snack och varandras egna åsikter.

Ja, jag har sett bilden på Sivestris rygg och yes jag tycker inte det ser särskilt farligt ut men ärligt talat så tror jag merparten av dagens proffs kallar sånt en genuin skada och att det är många som varje säsong inte spelar p.g.a liknade saker. Och då menar jag att det är inte enbart är spelaren själv som tar besluten.

Sen säger Ante att han fått nån muskelskada på gårdagens träning. Är det helt osannolikt helt plötsligt ?

Som sagt jag fattar ingenting. Det enda jag kommer att tänka på är en lek vi körde i kapprummet i mellanstadiet när det regnade på rasterna. Hela klassen satte sig på den långa bänken som fanns och den som satt längst ut på ena hörnet viskade något i örat på den som satt närmst. Och så fortsatte det till den som satt längst bort ropade ut vad som viskat i örat på denne. På vägen från första till sista deltagare hade blå elefant blivit grön fotboll om ni förstår vad jag menar. Allt detta " alla italienare strejkar" känns inte ett dugg bättre.

Som sagt jag kanske har missat själva poängen och isf så ber jag om ursäkt för att var blind och trög men detta känns otroligt desperat och ärligt talat pinsamt. Och då menar jag inte spelarna eller Cellino denna gången.

Om någon kan skänka lite ljus kring allt detta så att man kan förstå bättre så tas det gärna emot.
Leeds United Åby.Krona
2015-04-17 22:35
Tat inte så allvarsamt det är ju fredag fars dag:-)))))
Leeds United Mikael.F
2015-04-17 22:30
@sportcarl:

Silvestri, Bellusci, Del Fabro, Antenucci, Doukara och Cani ska det tydligen vara.
Leeds United Tobbe O
2015-04-17 22:29
Sportcarl/ Silvestri, Bellusci, Del Fabro, Cani, Doukara och Antenucci säger alla att de är skadade och inte kan spela. Det kan inte tolkas som annat än strejk.
Leeds United Åby.Krona
2015-04-17 22:29
Enligt säkra källor är det union som styr det hela )))))
Leeds United sportcarl
2015-04-17 22:11
Duke 19:55, och vilka spelare är det som strejkar?
Leeds United stonefree
2015-04-17 22:10
Leeds United Tobbe O
2015-04-17 22:01
Stonefree// hans skada ser ut som ett rivsår från en katt. Vi har väl klubbläkare som avgör om de kan spela eller inte.
Annons: