/england/leeds/forum/1088.aspx/england/leeds/forum/1088.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Duke
2014-12-30 22:59
Postat via SvenskaFans-appen
Derby Ragge67
2014-12-30 22:58
Duke! ;-)
Lycka till, det kan ni behöva!
Leeds United lufc4ever
2014-12-30 22:57
Får jag höra nu att Redders skyller på att Warnock blev skadad tidigt så är han slut i mina ögon.
Leeds United Simo LUFC
2014-12-30 22:56
Sug på den här: @PhilHayYEP: People in Italy are telling me that Leeds are interested in Andrey Galabinov, a Bulgarian forward who plays in Serie B with Livorno. Dom kan f-n inte mena allvar. Ytterligare än anfallare från Serie B!!
Leeds United stonefree
2014-12-30 22:55
Ger mig fan på att vi kommer att göra en helt okej match i en fullständigt ointressant cup match på söndag mot Sunderland
Leeds United Duke
2014-12-30 22:55
Ragge67// Ni är bedrövliga. sanningen svider.
Leeds United Duke
2014-12-30 22:54
Lufc4ever// Väl skrivet. Visst är mittfältet som brister. Kanske inte Cook och Mowatt ska spela alla matcher heller. Vi måste få in mina två mittfältare för att klara kontraktet. Backlinjen är ok men Doukara är en värdelös fotbollsspelare. Väck.
Derby Ragge67
2014-12-30 22:51
Haha man kan undra om vi tittade på samma match ;-) Gå upp i år? Nä vi missade chansen i Maj;-) Vi försöker igen under 2015;-)
Leeds United lufc4ever
2014-12-30 22:50
@Duke:

LOL

Tack ! Den behövdes :)))
Leeds United stonefree
2014-12-30 22:50
@BullenKarlsson:

Bara att hålla med. Det här är det sämsta Leeds lag jag någonsin har set på plan, om någon kan se någon PL spelare i detta lag, måste personen vara blind. Nu gäller det att sitta kvar på bänken i de resterande 22 matcher, då har man stor chans att bli årets spelare i Leeds.
Vad kommer att hända i Januari? jo in med ännu fler Italienare, de håller inte. Kolla Derby, de kör Brittiskt. Där är det raka rör som gäller ingen kliver undan i några närkamper

MEN INTE ALLT ÄR SKIT. EN ENORMT JÄTTESTOR FANTASTISKT ELOGE TILL ALLA DE LEEDS SUPPORTER SOM HADE ÅKT TILL MATCHEN IKVÄLL OCH HEJADE PÅ LAGET OAVBRUTET I 90 MIN. NI FÖRTJÄNAR BÄTTRE.
Leeds United lufc4ever
2014-12-30 22:49
Visst det är inte den första bortamatchen man prickar av som möjlig 3 poängare innan säsongen börjar men detta var fanimej något av det värsta jag sett. Tror jag har suttit och garvat i 90 minuter över hur det överhuvudtaget är möjligt att spela så uddlöst.

Detta går inte ens att bli sur på för det är så dåligt så man blir bara apatisk. På papper kändes det rätt att skeppa ut en sån som Smith. Idag hade han behövts. Klarar du inte av plan A så gå till plan B och det hade varit att tjonga och hoppas.

Får The Duke eller Bianchi spela en enda match till från start så kommer jag inte gråta när vi åker ur. För helvete Redders har varit tränare i halva sitt vuxna liv och kan han inte se det vi alla kan se så snälla gå upp på kontoret och säg till att jag vet inte vad jag håller på med.

Det har varit mycket gnäll på vårt mittbackspar men idag ser man tydligt att det är inte där det brister. Vårt mittfält finns inte. Och det är där den första vågen måste stoppas.

Nä, snälla börja tjonga igen. Även om vi inte kommer vinna en enda nickduell så försök iaf vinna andra bollen högt. Då ser det iaf ut som att vi försöker ta oss in i straffområdet.

Skulle Derby gå upp så tar dom inte 10 pinnar. Säger lite om hur jävla dåliga vi är.
Leeds United kattan_luss
2014-12-30 22:48
Varför får aldrig Sloth chansen? Har sett honom i 20 minuter och på den tiden hann han slå fler passningar till rätt adress än vad Bianchi och Cook lyckats med på hela säsongen
Leeds United Duke
2014-12-30 22:42
Derby var helt chanslösa innan självmålet. Maximal otur. Tyvärr.
Leeds United Duke
2014-12-30 22:40
Derby kommer inte att gå upp. Väldigt svaga.
Leeds United Rodell
2014-12-30 22:40
0 skott på mål.... pinsamt..... måste säga att vissa av spelarna håller inte ens league 2 klass.... Bianchi kan ju inte passa en fotboll 2-3m finns flera som inte ens kan slå en passning på en lagkamrats fötter den enda som inte viker ner sig fick gå ut skadad direkt... nae med dessa spaghetti lirare och moral så kommer laget sjunka långt och fort... Antenucci är enda spelaren jag inte kan klanka ner på alla andra hör inte hemma i något lag i championship.... men skulle vi skicka spelarna till andra lag så skulle dom prestera mycket bättre där... Miljön i leeds är skit! BMD, Warnock, Hockaday, Milanic och Redfearn alla är skrot alla lag ser likadana ut 0 jävla skott på mål...

BRING BACK GRAYSON!!! Och låt han för fan sköta laget också! ingen annan ska lägga sig i!
Leeds United Simo LUFC
2014-12-30 22:39
@Ragge67:

Vi är sämre men ni kommer inte ta steget upp i år. Tyvärr.
Leeds United Rob.
Och Ajose också, årets köp.
Leeds United Simo LUFC
December månad avklarad. 5 matcher, 1 poäng. Leeds in a nutshell! Och till våren har vi många tisdagsmatcher att se fram emot. :(
Leeds United Rob.
2014-12-30 22:38
Vad har vi ens värvat Montenegro, Del Fabro, Benedicic etc etc till, fylla ut reservlaget?
Derby Ragge67
2014-12-30 22:38
Vi spelade för sakta idag! Ändå fick ni knappt låna bollen ;-)
Lycka till i fortsättningen!
Leeds United Gary Kelly
2014-12-30 22:36
Totalt galet fel scoutat när typ 3 spelare av 15 nya verkar tillföra något lite extra.
Leeds United Rob.
2014-12-30 22:36
Synd att vi har ett control freak som Cellino till ägare. Ingen lär vilja jobba under honom då den sopan ska lägga sig i spelarköp etc.

Cellino is driving the bus, all the way to fucking Yeovil...
Leeds United Duke
2014-12-30 22:34
Derby är ju inte bra. Vi har ingenting nu. Byram och Mowatt viker ner sig som Småbarn. Kan ingen styra upp skutan???
Leeds United BullenKarlsson
2014-12-30 22:34
Detta var helt ärligt det absolut sämsta jag sett. Vi är utspelade mot ett skitlag som Derby. Nu är optimismen slut även hos mig. Kan ej se annat än League 1 nu. Undrar om detta lag klarar sig där?
Leeds United Gary Kelly
2014-12-30 22:33
Mest besviken att vi förlorade viktiga 6 poäng matchen mot usla Wigan förra omgången, Derby borta är en svår match även om dom inte övertygat direkt.
Leeds United kungen
2014-12-30 22:31
Bra frispark av Austin var säker på att han skulle sätta den från det avståndet!
Leeds United kungen
2014-12-30 22:31
Bra frispark av Austin var säker på att han skulle sätta den från det avståndet!
Leeds United Rob.
2014-12-30 22:29
Vilken slutforcering vi bjudit på i andra halvlek...
Leeds United kungen
2014-12-30 22:28
M.O.T
Leeds United Rob.
2014-12-30 22:27
Ynkligt.
Annons: