/england/leeds/forum/108.aspx/england/leeds/forum/108.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Danne K
2018-07-12 18:04
Tror Bielsa har ett ess i ärmen och att vi får se en/några spelare på nya positioner denna säsong. Helt klart orolig ändå över den ”tunna” trupp vi har på A-lagspelare som är championship dugliga
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United stonefree
2018-07-12 18:01
Han kommer när kommer. Ayling kan spela mittback. Gjorde en grym insats hemma mot Derby för något år sedan drygt, då spelade Coyle höger back och var bäst på plan!
Leeds United stonefree
2018-07-12 17:57
Jag tror 100% på min källa i Pontus fallet. Glöm inte att Phil Hay var en av den som sa att det var så gott som klart med Hernandez, för sedan backa, det var 98,9% klart med Vydra (Thom) för sedan erkänna är det var helt kört, han var 100 på Stockdale osv. Jag har träffat Phil Hay några gånger, trevlig prick. Men han är journalist, inte alltid helt pålitliga. Jag känner flera som jobbar i och runt Leeds och många gånger vet de mycket mer om vad som är på G. I Pontus fallet är det ingen i Leeds som är källan, utan från Sverige!
Leeds United Kristoffer
2018-07-12 17:46
Det stod i en artikel från igår morse.
Leeds United Linus.M
2018-07-12 17:45
Rodell//

Varför Phil Hay säger annat är för att detta bestämdes nyligen. Hay är lite långsam bara :)
Leeds United Kristoffer
2018-07-12 17:44
Shaughessy återhämtar väl sig fortfarande efter ankeloperationen han gjorde i våras.
Leeds United Rodell
2018-07-12 17:32
Ayling skulle va bra i en 3 back, shaughnessy är väl fortfarande skadad eller är han med i bilden? Men sjukt svårt att se vart vi står nånstans i dagsläget med truppen ser iaf inte jätte ljust ut
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-07-12 17:30
Danne// Måste man inte ha tre mittbackar då? Just nu har vi en, Cooper. Jansson borta tydligen på semester från semestern och Shaughessy är nog för dålig och Berardi samt Ayling inga uttalade mittbackar. Lämnar oss något tunna.
Leeds United Danne K
2018-07-12 17:23
Snackas det inte om en trebacks linje thom. Antingen blir denna säsong helt åt helvete eller så blir vi e sånt lag som har det där ingen annan har i form av taktik, ”nyfödda” spelare på nya positioner, en ny samu saiz i nr 10 rollen som blir ligans playmaker, högt pressande och arbetande lag.
Leeds United Duke
2018-07-12 17:20
Kan fortfarande inte förstå att Jansson ska komma efter alla träningsmatcher. Hade han fått 45 min mot LAS Palmas så hade det varit ok och han hade varit med i premiären.
2018-07-12 17:11
Hur ska vi ställa upp vår backlinje mot Stoke? Räknar med att Jansson inte är aktuell. ............................BPF............................. ....Ayling - Berardi - Cooper - Pearce.... Känns denna backlinjen som något som kommer kunna ta en play-off plats?
Leeds United Rodell
2018-07-12 17:03
Skulle gärna vilja se lite mer klipp från träningar och intervjuer med spelare men är ju fan helt dött på det hållet... har ju ändå varit rätt mycket sånt sen radz tog över
Leeds United Rodell
2018-07-12 16:59
Pontus tillbaka siste juli, just förtillfället inga nyförvärv till backlinjen, mycket kan hända fortfarande men det ser ju inte alls bra ut just nu mot Stoke
Leeds United Rodell
2018-07-12 16:57
Jag vill gärna se nån källa på att han kommer då, den närmast klubben säger annat.. det är inte så att jag misstror er utan att två fans i Sverige säger att så är fallet utan att kunna peka på vart det kommer är för mig inte lika tillförlitligt som en journalist som jobbar mot klubben hela tiden.. Han ska ju självklart ha semester men att komma tillbaka 5 dagar innan första matchen låter helt sjukt... varför säger Phil hay att klubben bett Pontus va på thorp arch nästa vecka men är osäker ifall han ska spela mot forest green.. skulle linus t.ex säga Pontus har själv sagt eller hans bror osv så skulle ju det få en helt annan betydelse
Leeds United stonefree
2018-07-12 16:22
Linus har rätt Pontus är tillbaks i Leeds 30 Juli, han har tränat lite ensam och med Malmö FF sedan i måndags!
2018-07-12 16:18
Herregud vilket drygt jävla transferfönster alltså. Kör igång säsongen nu så man i alla fall vet att man inte kan räkna med något annat än ytterligare en tråkig jävla säsong i ingemansland!
Leeds United sportcarl
2018-07-12 14:54
Ännu en dag med stiltje på transferfronten. Det mals långsamt i kvarnarna
Leeds United Linus.M
2018-07-12 13:30
@Rodell:

Ditt val självklart. Jag säger bara vad jag hör.
Leeds United Rodell
2018-07-12 13:24
Phil Hay som ändå är relativt nära klubben eller du som inte kan berätta vart du får saker ifrån, ganska enkelt val :) du brukar inte ofta pricka rätt i det du säger :) (gör säkert det nu bara för det)
Leeds United Linus.M
2018-07-12 13:21
@Rodell:

Äh, är väl bara att välja vem man tror på ;)
Leeds United Rodell
2018-07-12 12:46
Linus.M //

Källa på det om Phil Hay säger att han ska vara tillbaka nästa vecka och du säger ytterligare två veckor så borde du ha någon officiell information om detta.
Leeds United Linus.M
2018-07-12 12:31
@¤Thom Mattsson¤:

Han har ett träningsprogram från måndag. Semester med familj och vänner behöver alla, även fotbollsspelare.

Han är dock inte i Leeds förrän 30:e juli.
2018-07-12 11:14
sportcarl//

Ska väl i ärlighetens namn säga att siffran förvånar mig. Trodde inte ersättningen var så hög så får väl säga att jag hade fel.

Trodde ersättningen kom från Svenska Fotbollsförbundet och då hade £169,000 typ gjort att de gått i konkurs om de hade behövt betala ut sådana summor till alla 23 spelare. Visste faktiskt inte att FIFA betalade ut dessa summor till klubbarna.
Leeds United Rodell
2018-07-12 10:25
ett par hundra tusen är ju två hundratusen så är väl rätt nära iaf...
Leeds United sportcarl
2018-07-12 10:23
Hade inte exakta summan i huvudet men vet att jag läst om ersättningen i kvällstidningarna. 169063 pune tror jag definitivt på. Vad hade du gissat på Thom? Fick intrycket att jag var ute och seglade så skoj det kollades upp
2018-07-12 10:16
£169,000 är väl inte ”ett par hundratusen pund” väl?
Leeds United Linus.M
2018-07-12 10:11
@¤Thom Mattsson¤:

"Knocked out in the quarter-finals: £169,063"
Leeds United sportcarl
2018-07-12 10:07
Thom Mattsson 09:21.169 063 pund ersättning från FIFA utslagning i kvartsfinal. Källa Leeds live
Leeds United MR Clarke Nr8
2018-07-12 09:34
Ja är rätt säker på att Pontus kommer att träna nästan varje dag antingen på eget initiativ eller efter program ifrån klubben så det är inte ”semester” som för de flesta som skriver här.
2018-07-12 09:21
sportcarl// ”Några hundratusen pund”. Du tror väl inte seriöst på det hoppas jag?
Annons: