/england/leeds/forum/1078.aspx/england/leeds/forum/1078.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United PutteBJ
2015-07-27 23:44
@Åby.Krona:

Faktum är att jag trodde aldrig att jag skulle säga detta men jag håller med. Så tunt som det ser ut på anfallssidan nu ifall någon skulle bli skadad så vill jag faktiskt ha kvar Steve i laget. Det jag har sett på försäsongen och det jag såg i lördags mot Lilleström är tillräckligt för att övertyga mig om att han kan få stanna sista året på kontraktet? För det är väl hans sista nu?
Leeds United Åby.Krona
2015-07-27 23:10
Varför Morisson till millscum han gör mera nytta iLEEDS
Leeds United stonefree
2015-07-27 22:48
Oscar 85
Du kan alktid mejla mig. Min meljadress får du om du klickar på min alias stonefree!
Leeds United stonefree
2015-07-27 22:45
Inget larv den här gången. Såg för en stund sedan att Millval ville ha Morrison nu igen! För om jag har fattat rätt så ska en forward till bort eller?
Leeds United Linus.M
2015-07-27 22:35
Byram postade för 55 minuter sedan en bild på sig i ett Leedsställ. Det tar jag som att han kommer stanna eller att han vill stanna men kommer bli såld ändå. Hoppas på det förstnämnda :)
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2015-07-27 22:33
lufc4ever// PM.
Leeds United sportcarl
2015-07-27 22:30
stonefree 22:12, tror du har rätt, nu närmar det sig premiär och vi är tokladdade till max, som med allt annat är det tu eller tredelat på den här sidan om byram vara eller inte vara, för mig är det solklart, cellino och rösler har sagt att klubben inte behöver sälja våra bästa ungdommar, och byram har ju sagt att han trivs i klubben och han står ju under kontrakt, in med en vänsterytter och go for it, kommer dock inte gråta om han skulle gå för som många nämner för 8 miljoner pund nu om det investerar i bra ersättrae, kommer heller inte gråta om han skulle gå i princip for free nästa sommar om klubben gör ett riktigt bra satsning på att utmana, 4 matcher till höst lär gag inte komma upp i, men räknar med 2 hemmamatcher till att börja med vid nyår
Leeds United oscar85
2015-07-27 22:28
Hej, nog första gången jag skriver här, men anledningen är att jag ska göra mitt första besök på Elland road denna säsong, då jag har dålig koll på allt med resa o hotell o biljetter, så tänkte jag kolla om någon har bra tips? Någon jag kan mejla till.
Leeds United lufc4ever
2015-07-27 22:22
Det är så enkelt att stirra sig blind på det ryktade £8m kring Byram. Om verkligheten hade varit som spelet Football Manager så kan jag förstå att man bör sälja. Men nu är det inte riktigt så.

Att sälja Byram nu, när man äntligen har fått lite fart på det positiva kring klubben vore hål i huvudet och skulle innebära ett kliv tillbaka till samma ruta som förra sommaren. Byram må inte vara världens största kioskvältare rent fotbollsmässigt men han betyder verkligen något för merparten av fanbasen. Om man inte tror på att Cellino är avskydd nu så räkna kallt med att han kommer bli det om Byram lämnar. Hur lite Cellinos "fel" det än skulle vara.
Leeds United Linus.M
2015-07-27 22:20
Sportcarl// Detta börjar bli löjligt. Jag har förklarat längre ner vart ryktet kom ifrån. Nu släpper vi det, ok? Du får självklart fortsätta mala men jag släpper det iallafall. Trevlig kväll på dig.
Leeds United sportcarl
2015-07-27 22:18
22.12, bra att du ändrade dig, men ännu har jag inte fått svar på klubben han skulle till eller källan som du hade läst , hur kan någon påstå att en spelare är såld men inte kan svara på klubben han skall till ? nu obs påstår jag inte att det är du som hittat på det, men hade jag läst det på tex twitter eller chatt hade jag frågat den personen hur vet man att det är sant innan man sprider det vidare, jag personligen vill kunna stå för det jag skriver eller hänvisa till källa
Leeds United Linus.M
2015-07-27 22:12
Stonefree// Är Wootton mer värd än Byram i vårt lag? Wow.
Leeds United Linus.M
Sportcarl// Jag skrev fel och ändrade mig efter 18 minuter. Sluta hitta på anledningar för att klaga nu.
Leeds United stonefree
Ha ha nu jävla börjar det likna nåt igen, det märks på tonen här inne att vi börjar närma oss premiären, huggsexan är igång, precis som det ska vara nu, det är ju en självklarhet att vi inte är överens här inne, fan var tråkigt det skulle vara då!
Jag säger det igen sälj, Byram om vi får £8 mille, det är ju inte klokt, Vi har flera spelare som är så mycket mer värda för klubben, t.ex Mowatt, Cook, Wotton, bara för att nämna några. Jag såg Leeds live 8 matcher förra året, Byram var inte bästa man i Leeds någon utav de matcherna. För de pengarna kan vi köpa 2 spelare om vi har rätta feelingen som är minst lika bra eller bättre.
Varför går ni sådant i taket över rykten, det är ju det som är kryddan i det här spelet.
Jag hörde i dag att Ronaldo och Messi har skrivit på för Leeds och man håller på att förhandla med Snoddgrass att bryta sitt kontrakt med Hull och gå tillbaks till Leeds, eller läste jag det någonstans, eller drömde jag bara, kommer fan inte ihåg, men i mina öron lätt det som ljuv musik oavsett om det är sant eller falskt eller bara ett önsketänkande i en idiots huvud.
Nu är det bara 12 dagar kvar till man står på South Stand och ser Leeds spöa Burnley. Har redan bokat in 4 matcher nu till hösten.

MOT
Leeds United Åby.Krona
2015-07-27 22:06
Såg Byram i Lilleström visserligen mot en riktigt bra tysk back o det här var ingen vanlig tränings match det smal rätt bra,alla spelare vart nog inspirerade av supporterskaran.Håller med Stonefree sälj för 8 nu inte mindre har sett honom bättre han har stannat lite .men kan blomma igen .
Gillar grabben fan man blir kluven.
Leeds United sportcarl
2015-07-27 22:01
hartey 21:50, nej jag tycker inte Hay skriver skit och har mig veterligen aldrig påstått, det, det jag fint har påpekat ikväll var källan till ryktet och klubben byram var såld till , men som oftast får man inget svar utan någon som svarar har läst det på twitter, då är frågan till dig hartey vad är problemet och fråga efter källan vad det än må vara om det är ett påstående, jag vill inte vara en som skriver något vidare som sedan visar sig inte stämma, det jag reagerade var ett tidigare inlägg ikväll om ett rykte att byram var SÅLD.
Leeds United Linus.M
2015-07-27 21:54
Hartey// Det är Phil Hay, inte David Hay. Bara en parentes. MOT! Allt väl med dig och Helene?
Hartey
2015-07-27 21:50
Sportcarl // om David Hay som har refererat alla hemma och bortamatcher i över 20 år och går på alla presskonferenser och har direkt kontakt in i klubben som få. Skulle du kalla det för Twitterlögner. Dom flesta rykten stämmer inte men så har det alltid varit.många som skriver här är äldre och tror inte på nya saker. Min son är lika uppdaterad som jag och han tar det mesta från Twitter. Frågan kvarstår Tycker du David Hay skriver det mesta skit bara för att han skriver på Twitter?
Leeds United Duke
2015-07-27 21:46
Självklart måste klubben sälja om inte Byram vill förlänga kontraktet. Han är såld snart tror jag.
Leeds United Svanen75
2015-07-27 21:41
Till skillnad från dig Linus anser jag inte att Byram är den store kreatörer som ska dominera högerkanten. Tror nog att mr Cellino har koll på vad han är beredd att erbjuda i lönekuvertet det är ju ändå han som balansera ekonomin.
Leeds United sportcarl
2015-07-27 21:35
Hartey 21:18, ett rykte är alltid ett rykte oberoende vem som skrivit det, men inte fel att uppge källa som jag gjorde när adeyami var på gång och vart jag läste det, var bara nyfiken vem som spridit ut detta med byram och vilken klubb han ville till för att undersöka trovärdigheten, men det var för mycket begärt, jo linus skrev ju till sist att han hade läst det på twittter, har man källan kan man ju koll historiskt om det är en seriös kille eller någon som konstant har livlig fantasi
Leeds United Linus.M
2015-07-27 21:29
Svanen75// Det är Cellino som inte kom överens med hans agent. Byram vill spela för Leeds. Vem har du tänkt ska vara på vår högerkant och skapa chanserna på den sidan då? Då behöver vi en där och en på vänsterkanten. För är det något vi gör, så är det att falla om vi inte har Byram denna säsong. Det är bortom mitt förstånd hur man kan vilja sälja Byram, en av våra kreativaste spelare, för att sedan behöva köpa två yttrar när vi inte ens kan få in en.
Leeds United Svanen75
2015-07-27 21:25
Problemet med Sam Byram är att han har en jävligt pengakåt pappa som för hans agenda. Låt pojkspolingen gå till den klubb som ger han bäst betalt så vi kan slanta in på honom. Vill han inte spela för oss kan han lalla vidare så enkelt är det. Vi står inte och faller med unge herr Byram bättre spelare än han har passerat Elland Road genom åren. MOT
Leeds United Linus.M
2015-07-27 21:23
Sportcarl// Rykten är rykten. Just detta kom från Twitter då flera samtidigt skrev att Byram var påväg bort. Ibland kan man dra slutsatsen att det är något på gång och ibland så är det helt fel. Vad har du för problem med det?
Leeds United lasse c
2015-07-27 21:18
Det vore riktigt tragiskt om vi sälljer Byram , om det blir så måste vi ha ersättare
Var hittar man dom så här nära premiären ??
Hartey
2015-07-27 21:17
Sportcarl//kan du förklara vad som är skillnad på rykte om David Hay skriver det på Twitter eller det står på Newsnow?
Leeds United sportcarl
2015-07-27 21:17
Linus 21:12
som du skrev 18:43, lite fel av mig i all hast, men vissa säger att det är nära.

klrat man blir nyfiken när du skriver så, och man undrade ju vilka källorna är och klubben med, men kom inget svar, så jag får väl anta att det skjuts med lösa skott och noll trovärdighet
Leeds United Linus.M
2015-07-27 21:12
Sportcarl// Haha jisses! Jag skrev att det var ett rykte, vad är problemet? Nämnde aldrig att det var trovärdigt? Det jag skrev var att jag hoppades att ryktet inte var sant.
Leeds United sportcarl
2015-07-27 20:13
Duke 20:08 , det ante mig att du inte hittade någon vettig källa, var väl skvallerkärringgänget på waccoe twitter och allt vad det heter som varit i farten, förstod det när varken du eller linus kunde nämna klubben han skulle gå till, att nåt är på gång är säkert det har du rätt i, här är det ett regn på gång plus att klockan är på gång mot halvnio
Leeds United Duke
2015-07-27 20:08
Jag hittar ingen vettig källa men nåt är på gång det kan vi utgå ifrån.
Annons: