/england/leeds/forum/1076.aspx/england/leeds/forum/1076.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United terry cooper
2015-01-13 19:12
@Kristoffer:
Är väl det enda som Cellino sagt som stämmer...... Cellino Out
2015-01-13 19:08
Leeds United Duke
2015-01-13 17:22
Warnock har varit tillgänglig för andra klubbar sen i somras så det är inget som kommit upp nu. Det är först nu någon klubb velat ta över hans höga lön. Linus// Är väl inte så konstigt att Cellino inte värvar spelare då han försöker sälja klubben/sitter osäkert.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2015-01-13 16:54
Kanske kommer The Football League till undsättning och bannar Cellino?

Så Mike Farnan, allas älskling här inne, kan ta över :-)
Hartey
2015-01-13 16:18
Leeds U-21-Birmingham 0-3

Andra raka storförlusten för Leeds talanglag

och ingen Becchio....
Leeds United lufc4ever
2015-01-13 16:09
Ääh !

MC har ju klart en lista klar med superstars. Han ska bara städa lite först. Håll ut......Milner är på väg.....
Leeds United Rodell
2015-01-13 15:59
Kristoffer//
Låter som en smart kille :P
Leeds United Kristoffer
2015-01-13 15:52
Var det inte Cellino som sa att han inte kunde någonting om engelsk fotboll när han köpte klubben? Ändå vägrar han att lyssna på Redfearn och fortsätter styra klubben på italienskt vis när det är tydligt att det inte fungerar.
Leeds United Rodell
2015-01-13 15:41
Jag förstår värvningar så som Del Fabro, Adryan, Montenegro och Benedicic dessa har väl vad jag förstått en klausul som gör att vi kan välja att köpa dom efter säsongen. Detta är namn för framtiden som kan utvecklas det jag inte förstår är värvningar som Doukara, Antenucci, Bianchi, Berardi Bellusci. Antenucci har gjort det bra något lat i defensiven bara men helt klart godkänd, Bellusci är på förhand en hyfsad värvning. Sharp är en spelare som är rätt för championship samma med Cooper. alla PL klubbar värvar ungdomar utomlands därav förstår jag dom förstnämnda värvningarna men dom har också en grund. Förstår inte hur man kan värva ratade spelare i italien till ett lag.. Cellino vill inte ha en engelsk klubb det är tydligt han vill göra ett "italienskt" lag i england... Han har lite fel prioriteringar men han kanske behöver göra lite fel för att kunna få det rätt! Hoppas han inser det när det inte är försent bara.
Leeds United Linus.M
2015-01-13 15:20
Hur som helst så är Cellino inte rätt man för denna klubb. Jag trodde på honom men han är ett skämt. Kommer bli uppror bland fansen om detta fortsätter.
Leeds United Kristoffer
2015-01-13 15:16
Redfearn vill ha spelare med erfarenhet. Cellino säljer då Warnock.

Redfearn vill ha Becchio. Cellino säger då att vi inte är intresserade av Becchio.
Leeds United Rodell
2015-01-13 14:59
Becchio kanske inte kommer vara någon frälsare om han skulle komma till Leeds men jämför med allt annat som länkas till oss... ratade serie b och c anfallare som gör knappt gör mål då känns det som att Becchio skulle va en guldklimp med tanke på att han ändå har erfarenhet.. men att ta en serie b spelare som gjort 5 mål på 30 matcher kanske vissa blir gladare av...
Då väljer jag faktiskt Morison före den skit som vi länkas med i anfallsväg... Liam Cooper sa Cellino att vi inte va intresserade utav men han kom ändå så man ska aldrig säga aldrig.. men felet ligger väl i ganska mycket tycker ja att Becchio vill till leeds Redfearn vill ha Becchio men Cellino säger nej enligt "sport_simon" Leeds kommer aldrig utvecklas positivt sålänge det ser ut så...
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-01-13 14:43
Det är väl snarare så att Becchio är skräp?

Fyller 32 år i år, varit mycket skadad, extremt en fotad och gjort 2 mål på två år. Tycker inte vi står och faller med honom och det borde rimligen finnas någon bättre spelare att få.
Leeds United Linus.M
2015-01-13 14:35
@sport_simon: Cellino has told me #lufc are not interested in signing Becchio Bra att Cellino lyssnar på Redfearn. Ut med skräpet nu. Cellino out.
Leeds United Rodell
2015-01-13 13:52
vi betalade ju övergången men en del av övergången va ju att efter ett antal liga matcher så skulle dom få en till summa vet inte exakt men det är väl den som inte är betald därför vi inte släpper iväg honom gratis som med Hunt och troligtvis Warnock.
Leeds United Kristoffer
2015-01-13 13:07
Enligt den här artikeln är vi skyldiga Scum pengar. Vi har inte betalat hela övergångssumman när det gäller Woottons övergång.
Leeds United lufc4ever
2015-01-13 12:49
Jag blir väldigt överraskad om vi får in mer än 2 nya. Jag blir inte alls förvånad om det inte blir nån.

Leeds United stonefree
2015-01-13 12:37
Det är lite roligt att läsa alla inlägg på forumet, ena stunden har vi ett allt för ungt lag, det behövs folk med rutin och någon som kan ta tag i laget för att i andra, så är det bara att kasta ut dom till försäljning, problemet är att vi här inne är precis i samma sits som våran kära klubb, ingen ordning på någonting, vi velar hit och dit vecka efter vecka. Vi skriker efter nyförvärv samtidigt som vi vill ha stadga i laget. Vi måste ju snart komma till en punkt, där vi stannar upp allihopa och, bestämmer oss, hur ska vi ha det? En sak som är helt klart är att det finns 2 vägar att gå, det är att satsa ungt och bygga för framtiden, men det kräver samtidigt att spelare som Cooper, Taylor, Cook, Dawson, Byram, Mowatt och Montenegro, måste vara kvar, är de inte det då finns det ju liksom inget och bygga vidare på, för säljer vi av med dom, så måste vi ta in nya och får börja om igen och igen. Det är kanske den bästa lösningen för framtiden, men Leeds är inte kända för att hålla på sina talanger, helst ska de säljas innan de riktigt har blommat ut, så vi inte riskera att få ut för stora övergångs summor. Annars kan vi behålla det mesta av stommen vi har nu, byta spelstil till 4-4-2, sätta upp Byram och Warnock som yttrar på var sin kant, tror det skulle bli riktigt bra, plocka in någon rutinerat mittback istället för Pearce och en bra mittfältare. Sedan kan vi göra oss av med följande spelare: 1: Austin, en gåta han är kvar, svek hela laget när han var Kapten och gick tjutande till BMD och sa att han inte klarade av pressen: Betyg: Ynkrygg 2: Adryan. Visst kan ha dra en gubbe eller två, han kan säkert lyckas i någon annan klubb, men han har ju floppat fulständigt i Leeds, hade jätte höga förväntningar på honom. Betyg: Tänker på Brolin, när jag ser Adryan på plan, tyvärr! 3: Morrison Hur den karln överhuvudtaget spelar fotboll på den här nivån är för mig en gåta, han skulle platsa i Dover i division 6. Betyg: Katastrof! 4: White: Våran ”unga” lovande Adian, som plötsligt bara försvann, han som var en frisk fläkt, han sprang som en Duracel kanin på matcherna, alla var nog helt övertygat om att hans framtid var i en topp 5 klubb i PL. Han är tyvärr skadat och slut som fotbollspelare redan vid 24 års ålder: Betyg: kommer aldrig tillbaks, Riv hans kontrakt! 5:Jason Pearce. Tyvärr så håller han inte i matcherna, jag vet inte om konditionen tryter eller han helt enkelt är slö av naturen, han har varit den ihop med Bellusci i försvaret som har fallerat totalt, med den spelstilen som vi har, där ytterbackarna ska upp i anfallen och då vi inte har några som har förstått riktigt hur man spelar diamant så blir det väldigt tungt bakåt när motståndarna anfaller och Pearce står handfallen och inte vet vart han ska ta vägen och kapten som han var, borde han ha styrt upp trupperna bättre, med tanke på att ingen ser ju bättre än han hur alla är placerade ute på plan. Byter vi till 4-4-2, tror jag nog att vi ska behålla Pearce, annars är det goodbye. Betyg, Allt för långsam för att spela i ett lag som spelar med diamant och han är ingen kapten! 6: Bellusci. Karln är en vandrande katastrof för det mesta, han är fulständig ovetandes om att han spelar som försvarspelare i Leeds. Han sparkar och vevar på allt som rör sig runt honom, han käftar med allt och alla, med som motspelare, att han inte har fått fler utvisningar och varningar än han har än är ett mirakel. Nu tror jag i och för sig att han har hjärta för Leeds, det verkar som så, speciellt när man är på plats och ser honom live, får man den uppfattningen. Mycket är nog frustration över att det går som det gör, men fortsätter han så här, kan det kosta oss dyrt. Men jag glömmer aldrig hans frisparksmål mot Bourmouth, när vi vände och vann, vilken strut! Betyg: Som att släppa loss en elefant i en porslins affär! 7: Här hade jag faktiskt tänkt mig skriva Readfern. Men efter bortamatchen mot Bolton, där det såg ut som ett hederligt gammaldags 4-4-2, med en helt ny laguppställning, som fick mig att sätta mitt eftermiddags te i halsen, hade aldrig hittat den start elvan. Men jag vill se, efter Birmingham matchen hur det ser ut då, får vi stryk igen, då är det bra att ge honom foten, han har fått många chanser, som Coach brukar det finnas en röd tråd i spelet efter några matcher, men inte här inte, har sett flera presskonferenser med Redfearn, då han står och säger att vi spelar jämt med motståndarna ute på plan med det är de små marginalerna som inte är på våran sida, men själv har jag sett samma match som honom och vi vart fulständigt utspelade, på gränsen till pinsamt. Betyg: De gånger han hoppade in utan press, fick han laget att prestera max, men efter han har tagit över permanent, har han blivit feg precis som de 3 senaste coacherna vi har haft innan, aldrig några häftiga byten, aldrig några tidiga byten när vi ligger under. Rädslan att misslyckas är störa än riskan att våga och vinn. Sedan finns det säkert några till som endast går att använda som vattenbärare, men någon måste ju göra det också eller hur. Läste artikeln på Svenska fans om Gary Rowetts Birminghams coach, kolla vilket facit han har sedan han tillträdde, med endast ett enda nyförvärv, har han lyft Birmingham från nedflyttnings plats till en 12 plats på 2½ månad. Där ser man var mycket det gör om man får in rätt kille, här är det en gammal Birmingham spelare som vet vad han vill. Jag vill också ha en sån i Leeds, ohhh var jag saknar Simon Grayson,han hade det i Leeds som Rowetts nu har i Birmingham. WALMOT!
Leeds United Tobbe O
2015-01-13 12:36
Senaste en och en halv säsongen, 4 mål på 31 matcher i serie B och en hel del av dessa matcher har han inte varit ordinarie utan inhoppare. Låter ju som en garanterad flopp...
Leeds United Kristoffer
2015-01-13 12:29
Han bråkade dock en hel del när han spelade i Polen för något år sedan. Dök inte upp på träningar etc. The following year he moved to Polonia Warsaw outright.[13][14] In Polonia Warsaw, Çani got into a conflict with the club's owner as well as the coach and the team. Already in January 2012 he began to look for a potential new employer, but in the end decided to sign a new 3-year contract with Polonia.[15] In the Summer of 2012, for three months he refused to return to Poland after holidays in Italy and missed the team's training camps. After returning, he played irregularly, until he allegedly had an argument with the coach and was moved to the youth academy team. His move to Catania was considered controversial, by the Polish media, as he was considered to be still technically a Polonia Warsaw player until 2015
Leeds United Kristoffer
2015-01-13 12:23
En ny anfallare som ryktas vara på väg: Edgar Cani. Albansk anfallare som spelar i Catania.
Leeds United Linus.M
2015-01-13 11:48
Svanen// Fel. Berardi ska va på högerbacksplatsen när Byram kör yttermitt.
Leeds United Svanen75
2015-01-13 11:23
Tror dock att Berardi står högre på turordning att ersätta SW än unge Tylor.
2015-01-13 11:06
Norman //

Menar du att vi ska spela långa bollar ibland ??
Trodde det o höga bollar var förbjudet nu. :))
Leeds United Norman Hunter
2015-01-13 09:52
Ang Warnock.
En vänsterback kommer inte vara avgörande för om vi åker ur eller inte. Det man däremot kan oroa sig för är hur viktig Warnock är för gruppen. Är han den enda som kan axla en ledarroll? Jag tror inte att han kan vara så avgörande, hade han varit det hade vi haft en position högre upp i tabellen. Om han försvinner kanske vi har någon annan som kliver fram och lyfter gruppen på ett bättre sätt. Dessa saker är dock omöjliga att sia om man inte själv befinner sig i omklädningsrummet eller på träningsplanen. Man nog bara veta med facit i hand efter att han försvinner om så blir fallet.

Om han är så pass dyr som vi tror gör nog pengarna mer nytta någon annanstans i truppen. Det finns två kvaliteter som vi saknar i dagens lag.
1, vi saknar en riktigt snabb spelare som får motståndarna att tvingas spela ett djupare försvarsspel och däreigenom öppna upp för vårt spelande mittfält.
2, Vi saknar en "glue"-spelare, en spelare som håller ihop laget gärna från en lite tillbakadragen mittfältsposition.
Leeds United Rodell
2015-01-13 09:05
Senaste på "twitter" är iaf att Warnock's övergång till Derby står o stampar lite nu pga warnocks skada.
Leeds United Kristoffer
2015-01-13 08:42
Adam Pope @APOPEY · 18 min för 18 minuter sedan

Luciano Becchio's agent says there is some genuine interest from Argentina as well as another English club. No further contact from #lufc.

Verkar inte hända så mycket när det gäller nyförvärv. Ryktena om Krhin och Pavoletti har ju försvunnit.
Leeds United PutteBJ
2015-01-13 05:34
@Linus.M:

Mjo, så är det. Men jag tror att om vi lyckas få in en stabil topp mittback så klarar nog sig Taylor bra säsongen ut på vänsterbacken. Skulle han bli skadad så får väl Coop hoppa in ett par matcher, alternativt att Byram får kliva ner till högerback ett par matcher och Berardi ta vänstern.

Känns som den positionen inte står och hänger på om vi klarar nedflyttning eller inte. Hade varit mkt värre om vi sålt Mowatt,Cook, Antenucci eller en mittback.

Känner att det lönar sig inte att va negativ och gnälla i detta skede av säsongen nu. Vi får lixom inte övergången av Warnock ogjord.

Kan inte vara lätt att vara Leedsspelare för de vågar väl aldrig göra fel eftersom det blir en sådan storm bara Leeds inte kamperar om topplaceringar. Måste försöka skapa en aura där de känner ett stöd från fans och alla inblandade att verkligen lyfta och leverera.

Det blir nog bra en vacker dag... Kanske kommer ett nyförvärv snart som vi gapar av lycka av så har vi glömt allt detta på 5 min ;-) haha
Leeds United Linus.M
2015-01-12 23:34
PutteBJ//

Haha! Charlie Taylor är en bra ersättare. Jag är bara orolig att det blir som med Byrams första säsong, skador och att han tappar formen. Plus att vi inte har en duglig vänsterback som reserv för Taylor om Warnock lämnar.
Leeds United PutteBJ
2015-01-12 23:26
@Linus.M:

Och hur många hade Charlie Taylor skapat? Såg du det eller? Nej fan, han har ju inte fått spela nej... ;-)
Annons: