/england/leeds/forum/1073.aspx/england/leeds/forum/1073.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United lufc4ever
2015-09-01 10:05
Lennon come home ;)
Leeds United Emil.R
2015-09-01 10:00
verkar inte vara La Parra i alla fall.... Move for Wolves' Rajiv van La Parra was not looking promising over the weekend. I'll see if anything's changed. #lufc
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2015-09-01 09:49
@LeeSobotYEP: BBC apparently claim an "unnamed player" - not Botaka - is heading to Elland Road, with bosses hopeful of completing move. #lufc #lufclive Nu får vi lite Deadline stämning iallafall :)
Leeds United sportcarl
2015-09-01 09:32
Vore inte fel om man kunde låna ut släppa Sloth Ajose och kanske Doukara, botaka räknar jag kommer in idag, och förhoppningsvis en spelare till, skulle inte förvåna om det blir ytterligare en kantlöpare, sårbaraste positionen nu är vänsterbacken, Berardi och Cooper ser jag inte som alternativ då de redan har sina ordinarie positioner,även om inte bellusci är min favoritspelare så hoppas jag han stannar då försvaret som helhet fungerat bra, och vet historiskt hur svårt vi haft att spela ihop och få in innerbackar som är bra, nu har vi 3st som spelat bra denna säsongen
Leeds United Linus.M
2015-09-01 09:06
En till mittback får vi nog inte in om inte Bellusci lämnar idag. @PhilHayYEP: Had it confirmed that there were fresh talks about Will Buckley on Friday but that has died away again. Sunderland desperate to move him on
Leeds United terry cooper
2015-09-01 09:05
Vet inte om Moore är rätt man men tycker att vi behöver en till mittback o definitivt en till forward.
Leeds United TheWhiteRose
2015-09-01 08:58
Leeds United are confident of completing a deal to sign Wolves winger Rajiv van La Parra.

Känns inte som om man hoppar högt. Men hoppas man har fel.
Leeds United Emil.R
2015-09-01 08:53
inte Leeds direkt men ändå Leeds relaterat Bradley Johnson även kallad Jönsson har inne är nära Derby
Leeds United TheWhiteRose
2015-09-01 08:33
Och det blir nog ingen Moore om man ska tro SkySports:

Bristol City are close to signing Leicester City’s Liam Moore on a season long loan from Leicester.

The centre-back, who made 11 appearances in the Premier League last season, looks set to be announced as a Bristol City player later today.
Leeds United Emil.R
2015-09-01 08:04
No bids for Byram. Leeds still ready to allow Ajose to leave if someone covers enough of his contract. #lufc
Leeds United Emil.R
2015-09-01 08:03
phil hay skrev precis på Twitter Deadline day. 6pm the cut off. Jordan Botaka deal is done and due to be announced this morning. #lufc
Leeds United Emil.R
2015-09-01 08:02
Terry// hahaha
Leeds United terry cooper
2015-08-31 23:07
Emil //

Behöver du pengar till bensin så hör av dej. Sponsrar gärna.
Leeds United Emil.R
2015-08-31 22:40
kjelldan// florerar en massa rykten om allt från de som funnits tidigare Botaka och han från wolves som jag just nu tappat namnet på till nya att vi ska vara ute efter följande: IN will Buckley Aaron Lennon Liam bridcutt Liam Moore pozo UT Doukara Byram får se vad som händer fönstret stänger ju inte förrän imorgon kväll i England så gott om tid kvar
Leeds United Emil.R
2015-08-31 22:31
funderar på att åka över ikväll då jag löste att Nottingham vill låna Doukara säsongen ut så jag ställer gärna upp och ger honom skjuts!!
Leeds United kjelldan
2015-08-31 22:28
Är det några fler rykten som florerar ikväll? Hade hoppats på en till iallafall, då det väl var snack och 2-4 nya??
Leeds United Linus.M
2015-08-31 21:28
@PhilHayYEP: Botaka underwent medical today. Deal is described as "good to go". Still being told that it'll be a 2-year contract with option of third.
Leeds United Krillan
2015-08-31 18:59
Måste kommentera Adeyemi.
Ok mål senast men jag har kollat noga senaste matcherna.
Långsam, deltar inte i uppbyggnadsspelet , vinner sällan boll. Markerar dåligt springer mest i tomme I sin yta.
Utan Bamba och Cooper är det gata i mitten.
Självklara valet är Murphy. Kan växla med Cook för avlastning.
Leeds United BullenKarlsson
2015-08-31 18:50
Fy fan vilken härlig seger. Var hos släkten som samlades framför TV:n och var ganska imponerade av Leeds. Självklart så sitter Chelsea-brodern och hoppas på Cook i blåställ i framtiden. Hemska tanke.

Gnällde konstant på Wood i matchen men sen gjorde han vad en anfallare ska.

Tycker det är bra med konkurrensen nu. Man vill ju att våra egna talanger ska spela, men det kan vara nyttigt att visa att ni måste prestera för att ha en startplats i denna klubb, så glöm tanken att få en startplats i PL i nåt annat lag.

Nu har vi en bänk som gör skillnad. Både Murphy och Ante kom in och var bidragande på olika sätt. Ante kan ju skapa ur ingenting och Murphy är väl vår mest bolltrygga spelare. Tyvärr ryker nog både Byram och Mowatt ur startelvan om de inte höjer sig ett par steg. Starkast möjliga 11:a för dagen så är jag nöjd dock.

Trist med uppehåll, kul med deadline day!
Leeds United Linus.M
2015-08-31 18:47
Lee Sobot ?@LeeSobotYEP 19 minför 19 minuter sedan
Looks like Excelsior have signed a winger - Stanley Elbers from Helmond Sport - to replace Leeds-bound Jordan Botaka. #lufc #lufclive
Leeds United PutteBJ
2015-08-31 18:37
Mitt val faller på Berardi på högerbacken för att han har nog varit vår bästa spelare denna säsongen pre-season inräknat tilsammans med Big Bamba. Han har tagit kliv från förra säsongen och ser fin ut offensivt nu med. Det defensiva kunnandet hade han redan mkt bättre än den gode Byram så för tillfället ser jag högerbacksplatsen som ohotad.
Leeds United PutteBJ
2015-08-31 18:32
@MR Clarke Nr8:

Håller med dig angående Mowatts kreativitet. Men sett till dagsform så startar jag gärna Murphy nu. Han är duktig offensivt oxå och vågar framförallt hålla i boll. Blir en bra motivator för Mowatt om han behöver kämoa för sin startplats.
Leeds United PutteBJ
2015-08-31 18:30
@Hartey:

Glömde ärligt helt bort Erwin. Han tar givetvis Douks plats på bänken. Det tyder ännu mer på vilken bänkbredd vi faktiskt har jämfört med tidigare år :-)
Leeds United Kristoffer
2015-08-31 17:33
Jag tycker:

Silvestri
Berardi Bamba Cooper Taylor
Cook Adeyemi Murphy
Dallas Wood Botaka
Leeds United MR Clarke Nr8
2015-08-31 17:31
Håller med delvis om laguppsällningen Peppe/Cooper ?Jag vet att Cooper gick bort sej på Debys 1-1 mål men för mej är han ändå given framför Peppe,om vi ska skapa chanser o göra mål så ska Mowatt spela han är en av våra mest kreativa spelare,avig med en fin vänster fot.Ska vi försvara en leding med tex 20min kvar kan Murphy vara att föredra.
Leeds United sportcarl
2015-08-31 16:44
Tippar att Byram och Mowatt startar mot Brentford, men är nog sista chansen Byram med från start, Murphy knackar på att ta Mowatts plats, Adeyemi ser jag som given som defensiv mittfältare då han övertygat i varje seriematch,inget illa om Austin men Ade är mer komplett.
Hartey
2015-08-31 15:46
Man U har inlett säsongen spelmässigt katastrofalt förutom Brügge away. Kan bli ytterligare en intressant säsong med West Yorkshire ögon !!
Hartey
2015-08-31 15:43
Sätt in Byram på hb när Berardi blir avstängd och det kan han bli snabbt med hans humör. Byram skulle jag helst se ordinarie på backen men omöjligt att peta Berardi efter hans suveräna inledning
Hartey
2015-08-31 15:40
PutteBJ helt ok enligt mig men jag skulle byta ut Doukara mot Erwin
Leeds United Linus.M
2015-08-31 14:58
Jag skulle vilja ha kvar Berardi på högerbacken. Byram har varit under all kritik de senaste matcherna. Dags för honom att inse att han inte är given. Kolla på Cook, Mowatt och Taylor. Jag rankar alla de tre högre än med Byram i dagsläget. Får vi in ytterligare en winger, som det ryktas om, så kan han ta Doukaras bänkplats också :)
Annons: