/england/leeds/forum/1072.aspx/england/leeds/forum/1072.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United lufc4ever
2015-05-03 08:43
@sportcarl:

Träffat Massimo i lobbyn ?
Leeds United sportcarl
2015-05-03 07:58
Kommer bli spännande veckor framöver, allt från värvningar till kontraktsskrivningar, första att börja med är att ge redfearn ett år till, därefter samma med Bamba och Austin, sedan är det dags att kolla med våra ungdommar om kontraktsförlängningar, de som tror Cellino out kommer fortsätta vara besvikna
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-05-03 04:01
Cellino förde Cagliari till 10 raka säsonger i Serie A. Det är som att redan nämnda Burnley skulle ligga i Premier League i tio raka år med lite mittenplaceringar vilket säkerligen varit godkänt för deras fans. Potentialen med Leeds är som jag sagt innan enorm i jämförelse med Cagliari så jag tycker det egentligen är en konstigt att ens diskutera några likheter. Nu åker dom ur, och kanske hade dom gjort det även med Cellino men ingenting vi någonsin kommer få reda på. Jag tycker det säger lite i alla fall. Sen måste det vara väldigt frustrerande att veta att man tagit en klubb så långt det går. Hade Cellino bestämt sig för att värva spelare för £40m en säsong så hade han fortfarande haft musklerna från Lazio, Roma, Milan, Inter, Fiorentina och Juventus att slåss mot. Deras tradition, muskler, ekonomi och supportrar hade slagit lilla Cagliari av stolen i vilket fall. Du kan satsa miljontals pund men när återbäringen nästan är lika med noll så vad är anledningen? Att satsa £10-15m i denna serien är en annan sak då återbäringen kan innebära Premier League status, tv pengar etc etc så jag hoppas Cellino öppnar plånboken i sommar.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Bo$$e V
2015-05-03 00:54
Leedstipset är nu klart se artikel.
Jag vill även tacka Kristoffer som gjort detta tips möjligt för oss fans.
Grattis till alla pristagarna och nya tag i augusti.
Leeds United terry cooper
2015-05-03 00:50
Efter 22-23 år som klubbchef i Cagliari så tycker jag att Cellino skulle ha lärt sig mera.
Allt från uttalande till handlingar.
Leeds United PutteBJ
2015-05-02 23:32
Jag håller med många av er att Massimos första säsong i Leeds har knappast varit felfri. Han har gjort många misstag men om vi skulle byta till en ny ägare varje säsong tills någon prickar rätt så hinner jag nog gå i pension innan vi är i PL. Man måste göra misstag för att lära sig något. Det är bara att hoppas att MC gör en summering av säsongen 14/15, granskar vad han gjort rätt och vad han gjort fel och lär sig av detta. Sedan fortsätter sin vision med ny lärdom och rutin.

Att jämföra med att han inte tog Cagliari högre upp är inte riktigt rätt. Där fanns en begränsning, Leeds är en klubb som har alla förutsättningar att vara top 6 i England. Skulle han köpt Burnley däremot så går de parallellerna att dras.

Kolla bara på vad som hände med Cagliari när MC sålde till Giulini nu i somras, de åker ur serie a och spelar serie b nästa säsong.

Jag ger Massimo iaf en säsong till för jag tror nästa kommer bli mer annorlunda. Hope It's in a good way!
Leeds United Silvestri the King
2015-05-02 23:25
Tydligen glädjer de sig inte ens om 1 poäng som det blev idag.
De 2 boxarna som jag diggade var bara 2-"gummor", Klara Svensson från
Svea rike, hon förlorade på poäng efter 10 ronder, jag stängde av efter 5.
Rent allmänt så tycker jag att kvinnor inte tillhör dem som ska ta ton.
På högsta nivån i Sverige sitter ju 3 st som tror att de ska leda oss i fördärvet
med sitt pladder. Ja nu har jag även tillfört lite off off, men vad ska man ta sig till
när skafferiet är tomt på fotboll :))
Leeds United sportcarl
2015-05-02 22:13
Intressant att läsa alla dagens inlägg i lugn och ro, får mig att tänka på hund och katt eller 2 boxare i en ringhörna där ingen vill ge sig, matchen verkar ingen brytt sig om.
Leeds United Linus.M
2015-05-02 22:10
Ni som tror på saker från Twitter - Läs. Ni som inte tror på det - Läs inte. @ArcticReviews: Met or spoken to several people in the last few week, who have knowledge of the club's inner workings one way or another. All pessimistic.
Leeds United sportcarl
2015-05-02 20:43
Leeds så klart 18:39, Cook spelade inte idag(skadad) men där har vi vår nästa storspelare, skulle bli förvånad om han inte spelar i Englands landslag om några år, han är alltså 18 år, och jag spår honom bli vår bästa spelare sedan Milner,mowatt och byram kanske skulle ta en plats i lag på undrehalvan av PL, talangfulla men de har ju inte dominerat mittfältet i CCC,
Leeds United lufc4ever
2015-05-02 20:28
Mooohaha Västra Bromviken krossar scummen efter ett stenhårt vadskott från en påg himmaifrån !!

Leeds United sportcarl
2015-05-02 20:07
Lite off topic,WBA leder borta mot MU efter ca 70 minuter...skoj, extra skoj att Jonas Olsson är målskytten, är han värd det efter några tuffa år.
Leeds United sportcarl
2015-05-02 19:40
Terry Cooper 1911, allt är ju relativt, att han varit i Cagliari 20 år kan man ju se som något negativt eller positivt allt är ju i betraktarens ögon, negativt då kan man ju säga att han misslyckats då Cagliari inte blev lika bra som Inter milan och Juventus, ser man det positivt så visar det ju på långsiktighet att äga en klubb i 20 år och som en liten klubb spela i den högsta serien.
2015-05-02 19:11
@PutteBJ:

Vet inte vilket ben jag skall stå på.
Visst , ge Cellino en ärlig chans kan man tycka.
Men karln har ju varit i Cagliari i över 20 år.
Tycker inte det verkar som om han vet hur han ska göra.
Verkar ha underskattat läget i Leeds o Championship något fruktansvärt.
Leeds United lufc4ever
2015-05-02 19:09
Lös frågan med ungdomarna illa kvickt.
Lös tränarfrågan illa kvickt.
Skicka Umbers till månen.
Värva 5 ORDENTLIGA spelare.
Låt coach/manager vara.
Tala om vad planen för ER och TA är.
Köp ut Morison och allt annat bäst för datum.
Om inte Redders är svaret på tränarfrägan så gör allt du kan för att ha fortsätter i akademin.

90% av det och jag lovar att hålla käften om vad jag tycker om dej Massimo.

Tror jag..... ;)
Leeds United lufc4ever
2015-05-02 18:59
@Linus.M:

Ålrajt, my bad :)
2015-05-02 18:57
Stonefree //

Spot on på ditt långa inlägg....
Leeds United Linus.M
2015-05-02 18:47
Det var inte riktiga Lucas Radebe jag citerade. Det är en privat person som säljer tröjor som heter Radebe Leeds :) Ge Massimo tid? Visst... Om han inte anställt Hockaday/Milanic, bestämt startelvor, köpt Serie B spelare för att de är billiga, sett till så att Child lämnade, sparkat Thompson m.m...
Leeds United Leeds så klart!
2015-05-02 18:44
Putte har talat. Enough said!

Tumme upp på det Putte.
2015-05-02 18:42
@lufc4ever:

Det blir en spännande SHL-säsong i Skåne.
Fast ni kommer att få duktigt med stryk ;)
Leeds United PutteBJ
2015-05-02 18:41
Jag tycker det är lite lustigt att om inte någon fixar framgång för Leeds på 1 säsong eller T o m en halv så fixar Leedsfansen själva så att det inte kan bli bättre genom att visa hat och motarbeta klubben. Det är detta som oxå gör att vi inte kommer någon vart.

Jag hävdar fortfarande att Massimo har fått ta över en klubb helt förstörd av tidigare ägare. Han har fått rensa upp efter dem och fan vet om han ens är kvitt dem än. Ge karln tid på sig. Ser det som jätte riskabelt att få in ytterligare en ny ägare som ska starta om från början.

Nu har vi ju faktiskt bara en 15 plats med oss denna säsong men vi har en grund att stå på och många lovande startspelare och det har vi inte sett på år och dagar.

Så please, ge honom tid.
2015-05-02 18:39
Tack för denna säsong.
Ingen värd att minnas.

Mitt eget spelarbetyg ligger i samma härad som Sportkalles.
Jag hoppas att våra egna talanger stannar kvar även det inte är särskilt troligt att någon av dessa blir en stjärnspelare.
Utfyllnad behövs också, och sådant är det onödigt att värva.
Två italienarna har fastnat i mitt minne. Hjulbente Ante och Silvestri.
Resten kan få åka tillbaka till Serie B/C.
Sloth och Adryan? Talanger som inte kunde göra något intryck alls. Bort.
Morrison ska också bort. Ju förr dessto bättre.
Efter detta personliga tyckande så behövs det bevisligen en hel del nyförvärv av högre klass. Utlovade fyra-fem räcker inte.
Vi får se vad som händer i sommar.

Ha en skön sommar!

Leeds United lufc4ever
2015-05-02 18:36
@Linus.M:

Fy skäms Rabebe !!! Inte Twitter !!!!
Leeds United lufc4ever
2015-05-02 18:35
@Leeds så klart!:

Så gärna så. Jag har en gås oplockad med er båda. Du behöver tvättas för ditt MIF behov och Cellino, ja han behöver tvättas för allt ;)
Leeds United Rob.
2015-05-02 18:31
Italienarna sitter å grinar som nå 12 åringar och fattar inte att vi är ett LAG. Hur skulle det se ut om alla betedde sig likadant varje gång dom inte får spela en match? Hade varit ett jäkla liv.
Leeds United Linus.M
2015-05-02 18:26
@anteseven: I was at the stadium to watch the game but I was not injured this week.it was choice by coach. Nu tweetar Antenucci också. Kunde inte sagt det bättre själv: @Radebe_Leeds: First Silvestri now Antenucci sending out tweets aimed towards Redfearn. Grow the f**k up. It's embarrassing.
2015-05-02 18:25
Vad blev resultatet 0-0?

Får man 20 poäng om man har sista matchen rätt i Leedstipset?
Snälla....
2015-05-02 18:24
@lufc4ever:

Jag också.
Då kan du, jag, och Il Duce ta varandra i handen eftersom vi följer regler lika dåligt : )
Leeds United lufc4ever
2015-05-02 17:59
@PhilHayYEP: Cellino spotted at Morecambe v Southend. He said yesterday that he was considering going scouting today. #lufc
Leeds United Linus.M
2015-05-02 17:57
Stonefree// Jag respekterar alla här. Har problem med folk som går till attack så fort man inte har samma åsikt som vissa dock. Skål :)
Annons: