/england/leeds/forum/1070.aspx/england/leeds/forum/1070.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Silvestri -the King ..........
2015-07-08 11:19
Kebe-ja, Behövdes inte mer än en blick för att se att han inte var en tillgång för Leeds. Hur mycket kostade han oss??
Idag en månad tills Burnley gästar oss. Önskar verkligen att många matcher sänds på tv, Närheten till laget ökas när man har dem i SYNE, så att säga.
Forumet är idag ganska dystert, ingen har tydligen tid till övers att skriva här.
Men de flesta har väl med sig de små plattorna i fickan, så att de kan kika allt som oftast, om något hänt i världen:))
Leeds United Ballsmash
2015-07-08 11:01
Matchen mot boro 27e sep tv-sänds, kul :)
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Danne K
2015-07-08 11:00
Borta mot Middlesbrough flyttas till söndag den 27 september och ska visas på tv
Leeds United Danne K
2015-07-08 10:53
Kl 11 släpps fler matcher som ska tv sändas. Håller tummarna för fler av våra matcher
Leeds United Danne K
2015-07-08 10:45
Någon som har ett nummer till Real Mallorca. Måste ringa dem och varna. Ska tydligen ta emot kamelen Kebe på trial. Polaren hånar mig fortfarande för den dagen jag ringde honom och skrek KEBE från Premier League!!!!!!! är klar för LEEDS UNITED!!!!
Leeds United PutteBJ
2015-07-07 18:09
Salerno har nu joinat Watford, blir alltså kvar i England bara att han kmr till PL snabbare än Lufc
Leeds United Rodell
2015-07-07 14:17
Jak Alnwick målvakt som vart släppt av newcastle har tydligen provtränat med Leeds stod några matcher i PL förra säsongen.
Leeds United PutteBJ
2015-07-07 09:11
@brian123:

Exakt, då gör det ju inget att ni plockar in honom. Bättre ni har honom än att ett lag med sämre anfall behöver ha honom ;-)
Leeds United TheWhiteRose
2015-07-07 06:51
@ Brian123
"Kommer inte att hända då vi har chippens förmodligen bästa anfallsuppsättning. Murphy, Sears, Pitman och McGoldrick ;)"

Förmodligen kommer varken ni eller nån annan köpa Morrison. Rätt så långt.
Ni har en vass anfallslinje, Men tycker nog Derby är snäppet värre:
Weimann, Darren Bent och Chris Martin. Dom blir livsfarliga
Ipswich brian123
2015-07-07 02:56
@PutteBJ:

Kommer inte att hända då vi har chippens förmodligen bästa anfallsuppsättning. Murphy, Sears, Pitman och McGoldrick ;)
Leeds United Leeds så klart!
2015-07-07 00:16
Morison het på transfermarknaden???

Nu får det räcka.
Ge mig någon negativt snabbt, please!!!
Leeds United PutteBJ
2015-07-06 22:59
Trodde aldrig jag skulle få läsa denna!

@TotalRumours: Ipswich Town are set to battle with Bristol City over a deal to sign Leeds United striker Steve Morison #lufc #bcfc #itfc
Leeds United Duke
2015-07-06 22:38
Nej verkar onödigt med fler målvakter. Är ju bara en som ska spela. Klubben verkar leta en andramålvakt dock. Cellino fortsätter att trimma ner akademin nu har tre ledare fått lämna inklusive Readfearn.
Leeds United sportcarl
2015-07-06 22:28
Alltså 1 på 50 spelarspekulationer stämmer att vi får in.
2015-07-06 21:39
Ser heller ingen nytta med Turnbull.

Vi ska spela offensivt var det sagt, Alltså max en målvakt på vår planhalva ;)
Leeds United terry cooper
2015-07-06 20:14
@Duke:

Räcker det inte med de vi har ???
Leeds United Duke
2015-07-06 19:18
@TransferCentreL: Leeds United are close to signing Barnsley goalkeeper Ross Turnbull.
Leeds United Duke
2015-07-05 12:25
Känns rimligt att nuvarande trupp är tippad runt 15e plats men 2-3 klassvärvningar och vi kan blanda oss i topp 6. Topp 10 är målet för en godkänd säsong enligt Rösler. Steve Sidwell hade varit väldigt välkommen.
Leeds United sportcarl
2015-07-05 12:02
3-6 måste vi minst sikta på, sedan är det ju en annan sak att klara av det, var inne snabbt på en bettingsida och när det gällde favoriter att vinna CC så var det 15 lag före oss,denna serien är ett getingbo men har stor tilltro till Rösler och hans metodik, han har väl aldig haft lägre än 40% vinstratio som manager.
2015-07-05 11:41
Förväntningar på säsongen 2015/16?

Placering 1-2 är "Don Revie reborn" klass
Placering 3-6 är "Egli è un uomo, non un bambino" klass
Placering 7-8 är "Nice to see you again Grayson" klass
Placering 9-12 är "Interested in running the Academy instead?" klass
Placering 13-19 är ""You are fired Neil!" klass
Placering 20-21 är "He's a good-looking watermelon" klass
Placering 22-23 är "Who let Hockaday in?" klass

Placering 4-6 skulle jag bli mycket nöjd med.
2015-07-05 11:08
Transferrykten v9.
Leeds United lufc4ever
2015-07-05 08:00
Snackas om Sidwell nu. På lån tar jag honom gärna men snälla inget kontrakt. Han är för gammal. Inga mer Norris eller Brown. Men som spelare tar jag Sidwell alla dagar i veckan före en sån som Barton.

Vi behöver en rödhårig general. Det är Leeds ! ;)
Leeds United sportcarl
2015-07-04 20:34
rent ekonomiskt lönemässigt borde vi ju ha råd med bjarnason, sedan är det ju en annan sak om han är den rätte mittfältsmotorn, är ju klart under 10 000 pund i veckan, vilket jag kan tänka mig de flesta ordinarie A.lagsspelarna ligger på,
Leeds United Tobbe O
2015-07-04 19:27
Det sägs att Bjarnasons flytt till Torino är på väg att kollapsa. Anledningen ska vara att vi har erbjudit bättre villkor. Bjarnasons lönekrav sägs vara €500 000 om året vilket Torino inte vill möta.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-07-04 13:59
Säger som sportcarl, varför inte fokusera på framtiden som man kan göra något åt än leva kvar i dåtid och fokusera endast på de misstag som har begåtts?
2015-07-03 23:38
Thompson till Preston och Grayson.
Ska vi gissa på att det även kommer en förfrågan om Redfearn är sugen?
Om ingen klubb erbjuder Redfearn rollen som manager så lär assistant coach/head of academy hos Preston tillsammans med gamla kollegor locka.
Leeds United sportcarl
2015-07-03 23:22
YEP brukar oftast ha rätt
2015-07-03 23:20
Redfearn ser ut att lämna trots allt.
Tråkigt eftersom det finns väldigt lite negativt, men oerhört mycket positivt att säga om Redfearn. Han har blivit en del av Leeds.
Nåväl, det kan vara tid för Redfearn att få prova vingarna ordentligt utan säkerhetslina som Manager. Något han tydligen fick smak för.
Lycka till och välkommen tillbaka i framtiden.

Då får vi se vem som blir ny ansvarig för den framgångsrika akademin.

Leeds United sportcarl
2015-07-03 22:09
terry Cooper, 21:51, får väl ta det om igen för du verkade ju inte riktigt förstå, jo det om cellino jag skriver det förstår du och att om något han säger inte infrias så får man höra det åratal, men om någon annan här skriver om och om igen saker som inte stämmer vi kan kalla honom Pille M(obs påhittat namn)att den och den skall köpa klubben, cellino skall avgå, unga spelarna flyttar om redfearn försvinner då verkar det vara ok från dig, det stör du dig aldrig på om sådana uppgifter inte stämmer, obs detta ämne är nu avslutat för mig hålla på att repetera om och om igen är inte min grej och inte utvecklande för min del, personligen är jag mer intresserad av framtiden för den kan vi påverka än det som varit, mitt fokus ligger på nästa säsong
Leeds United terry cooper
2015-07-03 21:51
@sportcarl:

Jo men snälla Sportcarl. Du börjar ju med att skriva Terry Cooper , då måste ja ju tror att det är till mej.
Varför skulle jag tro att det är till någon annan ?
Vad du vill säga till andra , får du ta med dem men börja då inte med att skriva mitt nick.
Är inte arg på dej eller något men sedan ditt inlägg om att jag i stort sett skulle hålla käften , för jag hade minsann inte varit på Elland Road.
Så har jag haft svårt att ta dina inlägg på allvar.
Hoppas att du förstår det.
Annons: