/england/leeds/forum/1065.aspx/england/leeds/forum/1065.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United lufc4ever
2015-05-14 20:06
För de som orkar. Lite rostig engelska efter att ha spenderat några månader i Florida.
Leeds United lufc4ever
2015-05-14 19:54
@PutteBJ:

Underbart att man kan hitta det positiva i det du skriver Putte. Ingen ironi och inget försök att göra sig lustig från min sida. Utan bara beundransvärt och jag önska att jag kunde själv.

Det enda jag tänker när jag läser dina tankar är, fy fan och vara Redders om det är så det går till. Behandlad som Second Hand. Och skulle det vara så som du tänker så har jag svårt att se att Redders är så pass korkad att han inte ser igenom det.
Leeds United Duke
2015-05-14 19:49
Det positiva är att det inte blir en massa panikvärvningar från Italiens småklubbar. Det ska satsas mer på engelsmän. Pearson låter vettig. PL inom två säsonger borde innebära en viss satsning redan i sommar men det kommer att kosta några miljoner pund.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2015-05-14 19:32
Om presskonferensen.
Leeds United PutteBJ
2015-05-14 19:31
Jag kan tänka mig att scenariot är att han letar ny coach och pratar med flera. Men skulle han inte komma överens med någon så vill han att Redders stannar. Därför denna tystnad. Han kan ju inte gärna säga till Redders att ( - Nä, du får vänta. Jag ska höra med några andra först men kan inte någon så är det grönt ljus)

Tror på denna sommar, vi kommer att gå in i nästa säsong med en mkt större optimism än inför förra. MOT
Leeds United lufc4ever
2015-05-14 18:37
Detta lilla stycke tycker jag är väldigt bra ,framförallt med tanke på vad MC sa om Redders situationen. Spot on som ängländarna säger :

Cellino needs to learn that respect is a two way street. You cannot bellyache about not being respected when you deal with others with contempt. No Cellino, the Redfearn issue is important and has to be addressed now. The lack of communication at Leeds is at the heart of most of the problems. Lack of communication leads to lack of information which allows rumours, how ever far fetched, to run wild. It is common decency to speak to people who do not know where they stand. Time to show some humility Cellino and then you may earn respect, respect has to be earned.
Leeds United lufc4ever
2015-05-14 18:23
Duke //

Jag tycker du är väldigt snäll när du säger väldigt oseriöst. Men jag ska som sagt försöka se det 5-6 gånger till för hans engelska är INTE lätt att koppla så man får väl ge honom chansen att bli förstådd några extra gånger.

Mitt första intryck av denna presskonferens var " Är han påtänd ? "

Jag har hävdat länge nu att det är inte bra för Leeds United att han riskerar bli avstängd igen. Efter detta hoppas jag han blir det och har innan dess gett AP fullmakt över allt. Det är enda chansen att showen lägger sig.

En sak måste jag ge honom iaf. Han erkände (tror jag i mumlet) iaf att han tagit vatten över huvudet men inte gett upp. Lite grann no shit Sherlock på det men dock.
Leeds United Duke
2015-05-14 18:08
Känns väldigt oseriöst alltihop faktiskt. En ägare som vill styra som en diktator och har noll tålamod med tränare. Två svar fick vi, Readfearn lever på lånad tid och Salerno är väck. Trots allt tror jag Cellino vill väl men han måste ha tålamod och låta rätt personer fatta rätt beslut.
Leeds United Dansken
2015-05-14 16:34
Kungen av Italien kommer att väcka denna gigant som va död inte sovandes. Tror på spagettikungen o vår nye schäff....AP. Hartey nu kan du andas ut..... Vi går upp nästa år......jag vet ???????? Skål på er....... MOT
Leeds United lufc4ever
2015-05-14 16:22
Ja vad ska man säga.....

Tror jag får titta på det 5-6 gånger till för att försöka förstå åtminstone hälften av vad han försökte säga. För mej var det som att försöka förstå en abstrakt målning.

Känns väldigt tryggt detta.....
Leeds United Linus.M
2015-05-14 16:15
Phil Hay ?@PhilHayYEP 5 sför 6 sekunder sedan Visa översättning
There's no way to describe that. Needless to say we're none the wiser about anything (apart from the fact that Redfearn's job is precarious)
Leeds United Linus.M
2015-05-14 16:08
Phil Hay ?@PhilHayYEP nu
MC on why he hasn't spoken to Redfearn: "I got 170 employees here. I've got three kids. I have other matters to sort. It's not so urgent."

Hahah jag orkar inte mer nu. "It's not so urgent"? SKOJAR HAN?!?!
Leeds United Linus.M
2015-05-14 16:07
@Duke:

Han sa i början att han var där för att svara på frågor. Antalet frågor som han faktiskt svarat på kan vi ju prata om någon annan dag..........
Leeds United Linus.M
2015-05-14 16:05
Nu börjar Cellino bli arg.

Phil Hay ?@PhilHayYEP 13 sför 14 sekunder sedan
Cellino coming under pressure about signings, specifically Cani. "I don't know Cani. I never saw Cani." #lufc
Leeds United lufc4ever
2015-05-14 16:03
"The McCormack money went on garbage." To which the question comes: "Didn't you sign some of them?"

:))))

Vem fan behöver serier som Vänner och The Big Bang Theory ??

Massimo på LUTV is da shit !!
Leeds United Duke
2015-05-14 16:02
Varför har Cellino kallat till presskonferens?
Leeds United sportcarl
2015-05-14 16:01
Linu2 15:54, ja oförändrat, han har gjort misstag och han har gjort bra, bra att man kan lyssna så man får helheten, de lär inte de som läser här få(ler)
Leeds United Linus.M
2015-05-14 16:01
Phil Hay ?@PhilHayYEP 23 sför 23 sekunder sedan
Cellino on Nicola Salerno: "We need a head of recruitment who comes from England, speaks English. Salerno unfortunately is Italian."
Leeds United lufc4ever
2015-05-14 15:58
West Yorkshire Sport @WYSdaily · 3 min för 3 minuter sedan

Cellino returns to press conference after a smoke #LUFC

HAHAHAHA

Jösses....
Leeds United Linus.M
2015-05-14 15:56
Wayne Gardiner ?@mrwayneg 31 sför 32 sekunder sedan "We had 10 million from McCormack but spent 9.5 on other players. I just realised last night." Wayne Gardiner ?@mrwayneg 3 sför 3 sekunder sedan The McCormack money went all on the garbage. Asked, didn't you buy those players? Question ignored.
Leeds United Linus.M
2015-05-14 15:54
Sportcarl//

Efter att ha sett/lyssnat på presskonferensen hittils... Har Cellino fortfarande ditt fulla stöd?

Det var en genuin fråga, är bara nyfiken.
Leeds United sportcarl
2015-05-14 15:51
pearson ger ett bra intryck,
Leeds United sportcarl
2015-05-14 15:50
vad pearson säger är bland annat, att går inte klubben upp inom 2 år så går cellino vidare, men inte innan dess
Leeds United Linus.M
2015-05-14 15:49
Massimo klarar inte av pressen och går ut på rökpaus. Samtidigt...

Phil Hay ?@PhilHayYEP 8 sför 9 sekunder sedan
This is pretty unfair on Pearson. Been in the job for three days and can't really answer these questions. #lufc
Leeds United Linus.M
2015-05-14 15:43
Heja heja

Phil Hay ?@PhilHayYEP 20 sför 21 sekunder sedan Visa översättning
Cellino basically saying that he sold Stephen Warnock to Derby without "telling Neil (Redfearn)."
Leeds United sportcarl
2015-05-14 15:41
presskonferensen sänds på LUFC hemsida
Leeds United Linus.M
2015-05-14 15:39
Nu vill han inte betala för akademin.

MoscowhiteTSB ?@MoscowhiteTSB 2 minför 2 minuter sedan
"We pay £1.2m a year just to pay academy players wages. No way ... Why should we pay them when they are kids" #LUFC
Leeds United stonefree
2015-05-14 15:38
Nu äntligen börjar Cellino fatta att vi inte har den trupp som ska till för att gå upp i PL. Det har vi andra fattat för evigheter sen. Han säger nu om 2 år. Med tanke på hur svårt det är att hålla löften; så räkna med minst 3 år. Sedan spelar det ju en mycket stor roll vilka lag som ramlar ur PL. Åker lag som Newcastle i år och nästa år kanske Sunderland och Everton, ingen vet. Men det är ju klubbar med cash; vilket då gör det ännu svårare att komma upp. i en liga som CS är det mycket som ska klaffa inklusive en stor portion tur för att komma tillbaks till PL. Jag säger tålamod är det som krävs mest just nu. Så kommer det till sist om vi får behålla en bra stomme och slutar köpa spelare från League 1 och 2. Samt låna spelare som vi sedan inte använder
Leeds United Duke
2015-05-14 15:34
Readfearn är snart väck.
Leeds United Linus.M
2015-05-14 15:26
Jag lämnar detta här bara...........

Wayne Gardiner ?@mrwayneg 23 sför 23 sekunder sedan
Asked MC why he didn't contact Redfearn. "He didn't contact me".
Annons: