/england/leeds/forum/1056.aspx/england/leeds/forum/1056.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Leeds så klart!
2015-05-20 19:20
Rösler önskad spelstil är helt i min smak (433 alt. 352) med snabba omställningar och hög press. Fokus på många och snabba avslut mot mål.
Wingers och en duktig forward lär köpas in på studs (äntligen).
2015-05-20 19:06
@lufc4ever:

Bara positiva vibbar.
Head coach Rösler och Director Pearson verkar vara professionella ut i fingerspetsarna.
Leeds United lufc4ever
2015-05-20 18:48
Presskonf.
2015-05-20 18:45
Uwe är laddad. Tysk management. Italiensk organisation. Engelsk talang och teknik på plan. Det kan ju bara gå åt h-vete ;) Fast vilken rolig resa detta kan bli. The proper classical Leeds way!!
Leeds United Linus.M
2015-05-20 18:33
Och hur ska Cellino slippa avstängning när han säkert åker fast för skattefusk nu i Juni IGEN? Vi måste ha stabilitet, det får vi inte under Cellino.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2015-05-20 18:30
Rodell// Jag tänker inte sluta gnälla? Varför skulle jag? Cellino är en cancer för klubben. Hockaday, Milanic, Redfearn på en säsong... Nu tappar vi med all säkerhet Redfearn från klubben, vilket är värdelöst. Cellino vill inte investera i klubben då han tycker det kostar för mycket... Han kommer göra mer skada än Bates om han fortsätter.
2015-05-20 18:23
Solen gick i moln i Fjollträsk.
Säkert Cellinos fel
Cellino out!

On a more serious note...
Jag tycker det börjar se spännande ut.
Håller med lufc4ever. Pre-season börjar bra.
Cellino verkar ha insett sina begränsningar.
Pricken över i om Redfearn accepterar att ta hand om akademin igen.

MOT -Always!
Leeds United Rodell
2015-05-20 18:13
LinusM//

Har inga "cellinoglasögon" dok så klagar jag och gnäller inte på minsta förändring som sker utan att ha sett några resultat för att det är fel.. Självklart så som det målas ut är inte behandling av Redders speciellt bra men vad är det som säger att det är 100% sant också. Men fortfarande hur kan du säga att ena saken är bra sen ut med cellino... även om det skulle vara så att pearson valde uwe så valde cellino pearson och gav honom att ta in någon så det är ju cellinos beslut...

Jag lever i verkligheten och du har varit emot cellino sen innan han köpte leeds och du är väl ledsen över att än hur många gånger du sa att det va 100% klart med andra ägare så vart det honom Cellino får vara världens största idiot och sparka folk och behandla folk hur han vill det är på fotbollsplanen det gäller sen och där är det man ska bedömma honom för.

Så släpp allt jäkla gnäll hela tiden
Leeds United Linus.M
2015-05-20 17:52
Rodell// Ta av dig Cellino glasögonen och se verkligheten... Behandlingen av Redfearn är ett skämt. Utan Pearson hade vi säkert inte suttit med Uwe just nu. Cellino out.
Leeds United Rodell
2015-05-20 17:43
LinusM//

uwe och pearson är ju cellinos val så konstigt att säga att dom valen är bra sen ut med cellino...
Leeds United BullenKarlsson
2015-05-20 17:32
Tror inte någon har något emot att Uwe Rösler tar över.
Det är väl mer behandlingen av Redfearn som kritiseras.

Jag tror att Uwe i längden är ett bättre alternativ, men hade gärna sett att Redders behandlats med lite mer värdighet.

Nu hoppas jag, som det också verkar, att det är Uwe och hans stab som kommer ha hand om det sportsliga i fortsättningen. Han är manager. Det hoppas jag att Pearson har sett till.

Då kanske Cellino kan få det han önskar. Att bli älskad av fansen.
Leeds United lufc4ever
2015-05-20 17:12
@Linus.M:
LSK // Upp med åtminstone 2/3 delar den 25:e !! ;)
Leeds United Linus.M
2015-05-20 17:05
Uwe? Blir nog kanon. Pearson? Bästa som hänt oss på 12 år. Cellino? Han måste fortfarande ut. Försvinner Cellino så kan detta bli jävligt bra.
Leeds United lufc4ever
2015-05-20 15:48
HEHE

Känns som att Pearson har MC i sin ficka. Gott mos !
Leeds United lufc4ever
2015-05-20 15:44
Rosler: "I want to play a high-pressing game. I like very powerful, quick football. Jurgen Klopp says 'heavy metal'."
Leeds United lufc4ever
2015-05-20 15:40
Hoppas klubbshopen trycker nya.
Leeds United Kristoffer
2015-05-20 15:37
Och sa inte Pearson att det var han som erbjöd Redfearn en plats i akademin igen, inte Cellino.
Leeds United lufc4ever
2015-05-20 15:36
Phil Hay ?@PhilHayYEP 50s51 seconds ago
Rosler: "We're aiming for top 10. That would be progression." #lufc

FFS.....

Ove OUT !!!!

;)
Leeds United Kristoffer
2015-05-20 15:36
Verkar vara väldigt mycket som är på gång: en rekryteringsansvarig, en ny klubbsekreterare, en ny assisterande, en ny hjälpcoach etc ska anlända.
Leeds United Kristoffer
2015-05-20 15:35
@lufc4ever:

På waccoe pratades det om att Rob Kelly och Graham Barrow skulle ingå i tränarstaben.
Leeds United Kristoffer
2015-05-20 15:34
Det blir ingen ny sportchef utan en rekryteringsansvarig:

Pearson: "We will be appointing a head of recruitment with experience of UK game." #lufc
Leeds United lufc4ever
2015-05-20 15:34
Om man bortser från allt trams....

Cook,Pearson och Ove, förhoppningsvis med Halle som ass. på plats innan fönstret har öppnat.

Så sköter man en Pre-season Massimo. Bra jobbat ditt ufo !! :))
Leeds United Kristoffer
2015-05-20 15:24
Redfearn har erbjudits en akademiroll igen men har inte svarat än.
Leeds United lufc4ever
2015-05-20 15:20
Ove
Leeds United lufc4ever
2015-05-20 15:16
Leeds United FC ?@LUFC 19m
19 minutes ago
CONFIRMED: We are pleased to announce Uwe Rosler has been appointed as the new #lufc head coach on a two-year deal.

Ni får usäkta att det är från twitter.
Leeds United paris 75
2015-05-20 15:15
Rössler har precis blivit presenterad som ny manager för LEEEEEEDS ;) MOT
Leeds United paris 75
2015-05-20 15:14
Har för mig att Rössler var en manager vi dreglade efter när han blev förknippad med tränarjobbet innan Brian mcdermot tog över tränarjobbet. Så jag förstår ärligt inte allt uppror då jag tror att han är en bra manager! MOT
Leeds United Linus.M
2015-05-20 13:07
Presskonferens kl 16:00 idag...
Leeds United Rodell
2015-05-20 13:07
Lutar väl åt Uwe Rösler verkar som det ska presenteras idag isåfall.. Kan tycaks intressant ändå fått wigan till playoff och sen semi i FA cupen.
Lite trisst hur Redders blir behandlad bara men vi vet ju inte hur det är egentligen eftersom det spekuleras hej vilt hela tiden...
Vad jag fick ut av presskonferansen också så kommer Cellino bara ha leeds i 2 år till ifall vi misslyckas gå upp i PL och inte innan dessa två år så kommer det ens på tal om att sälja.

Blir iaf en intressant hur saker och ting blir har valt att inte lägga min energi på att älska eller hata cellino just nu utan det på planen nästa säsong får bevisa vad jag ska tycka.. han kan sparka 5 tränare på ett halvår om den 6e tar oss till PL. Sen spelar det väl ingen roll om värvningarna är från serie c div ett i sverige eller premier league.. sålänge det är rätt värvningar och tar oss framåt.

Känns som det är mycket negaitvt nu och inget är bra :P vi kunde haft det mycket värre! :) Längtar redan efter seriepremiären och första 3p! :D
Tror att det blir bra till slut :)
Leeds United PutteBJ
2015-05-20 10:24
Jag hoppas oxå att Rösler kan funka. Försöker övertyga mig själv att tänka vad som verkligen kan få oss att nå den där playoff platsen och inte bara tänka med hjärtat.

Lycka till Uwe! (Om det nu blir du)
Annons: