/england/leeds/forum/1055.aspx/england/leeds/forum/1055.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Åby.Krona
2015-05-24 11:41
Verkar som vi tänker värva Beckford enligt yep man får se
Leeds United terry cooper
2015-05-24 08:26
Måste väl finnas bättre alternativ än Beckford......
Leeds United Åby.Krona
2015-05-23 20:56
Gillar Beckford jag med men att värva han känns lite som nostsalgi bättre att lägga punden nån annan stans.
Leeds United Duke
2015-05-23 19:24
Cellino gillar Beckford. Beckford gillar Leeds, frågan är vad Rösler vill. Yngre spelare har han sagt men Beckford är bättre än det vi har om vi bortser från Antenucci så jag säger kör.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United PutteBJ
2015-05-23 16:24
Att lägga till mina åsikter om Beckord som supersub / 3e/4e anfallare så är det ju givetvis bra värvning när vi kan få han på Free Transfer.. Lägga mer pengar på en 1e anfallare istället.
Leeds United PutteBJ
2015-05-23 16:22
Massimo har varit och scoutat Beckford :-) , återstår att se vart det slutar..

@PhilHayYEP: Seemingly Cellino went to watch Beckford during the second leg of Preston's play-off semi final. Beckford's on a free this summer. #lufc
Blackburn Jacques
2015-05-23 13:09
Tack för åsikterna om Austin!
Leeds United Duke
2015-05-23 10:39
Lufc4ever// Det var ett citat från denna veckan. Han svarade på frågor från Leeds children university där han blivit utsedd som ambassadör. Han hoppas Leeds snart är tillbaka i PL. Enda fördelen med att leeds inte spelar i PL är att han slipper möta dom två gånger om året.
Leeds United lufc4ever
2015-05-23 07:32
@Duke:

Duke, var kommer det ifrån ? Är det nåt han sagt nyligen ?
Leeds United lufc4ever
2015-05-23 07:30
@Duke:
Du vet var dörren är. Du behöver inte knacka, det är bara att kliva in. Mer pengar behöver du inte så det är bara att komma hem och få äkta kärlek.
Leeds United PutteBJ
2015-05-22 20:54
@Duke:

And I Love that quote! :-)
Leeds United Duke
2015-05-22 19:17
James Milner "...I'd love to come back to Leeds United.."
Leeds United PutteBJ
2015-05-22 18:44
@Rodell:

Mm tror jag med, plus att vi ska nog köra med Kappa istället för Macron. Kul Silly än så länge :-) känns som det händer grejer varje dag nästan
Leeds United Rodell
2015-05-22 18:36
leeds online superstore har utförsjäljning på as mycket macron grejer nu riktigt billigt ifall någon är sugen vet inte hur det ser ut nu men dom ska sälja bort allt. Troligtvis ny sponsor på g tror jag iaf :P.
2015-05-22 17:17
Läser vad ni skriver om Austin o håller med o han spelade 30 matcher 14/15.
Säger väl allt om vilket lag vi hade.......
Leeds United lufc4ever
2015-05-22 16:29
@Jacques:
Kan löpa i 90 minuter och slå en macka på 60 meter. Stor och stark. Skjuter gärna och träffar parkeringen mest. Teknisk som en gråsten. Vinner mycket boll men förlorar lika mycket känns det som. 1 bra match på 5 spelare, och då känns det givmilt. Hade han inte haft ett stort hjärta så hade han inte haft 5 anhängare.
Hartey
2015-05-22 16:00
Jacques // Rudy kan vara bäst på plan vissa perioder och därefter dippa rejält i form. Han är lagkapten för Jamaica.frågar du mig så tror jag inte Rudy orkar med att både spela i CHampionship och landslaget. Det går inte att jämföra Luke Varney med Rudy Austin, Rudy är så mycket bättre!!
Leeds United PutteBJ
2015-05-22 15:36
@Jacques:

Han styrkor enligt mig är bollvinnandet. Han är grym på att förstöra motståndarnas uppspel och sno bollar. Annars löper han mkt och han ett bra skott. Passningsspelet lämnar dock något mer att önska. Men en Rudy i form är bra i alla Championship lag.
Blackburn Jacques
2015-05-22 15:14
Tydligen är Rovers (och ett gäng andra Championship-klubbar) sugna på Leeds f.d mittfältare Rodolph Austin. Vad har han för styrkor och svagheter som spelare, och hur kommer det sig att han inte fick nytt kontrakt efter förra säsongen?
Leeds United PutteBJ
2015-05-22 12:25
Hayton har figurerat som sekreterare åt Liverpool de 2 senaste säsongerna och innan dess 20 år i Wigan.

Är Wigan klubben vi plockar ifrån nu? Rösler, Hayton, McClean???
Leeds United PutteBJ
2015-05-22 12:22
Vår italienske journalistvän Ema säger såhär på Twitter:

@EmaGiulianelli: +++ Cellino has told me that Stuart Hayton is the Leeds United's new secretary.
Leeds United PutteBJ
2015-05-22 11:41
Jag är väldigt svag för sånna som Beckford, skulle gärna se klubben plocka in han till rätt lön som typ 4e anfallare. Men som jag även skrev om Rösler så kanske man måste stoppa undan hjärtat ibland och tänka på vad som vore bäst för klubben och vad som kan ta oss till PL. Men jag är väldigt tudelad. Ser ändå nånstans att Beckford kan fungera som en supersub till ett topplag i Championship. Frågan är bara om han accepterar den rollen?
Leeds United Leeds så klart!
2015-05-22 11:03
Beckford är en legend även om jag inte gillade hur han valde att lämna klubben, men historia är historia inkluderat oftast ljuvliga minnen.
Fast i dag är han Ingen spelare som kommer att ta oss till PL.
Varför betala för gamla minnen?
Leeds United BullenKarlsson
2015-05-22 10:46
Skulle gärna se Beckford i den vita tröjan igen. Komplett anfallare och ikon.
Leeds United Norman Hunter
2015-05-22 10:12
Vad skulle ni tycka om Beckford kom tillbaka i sommar? Han är utan kontrakt nu och kommer som 31-åring säkerligen gå till den som ger ett 3-årskontrakt om han får chansen.

När han lämnade oss gick han till PL och cashade in rätt bra med pengar. Nu kommer det inte krävas den typen av pengar för att signa honom. Han ju inte direkt bevisat nånting i varken PL eller CC så inte troligt att det kastas stora högar med pengar på honom...

Jag tror han skulle passa in bra som komplement till alla unga spelare. Han är en ikon på ER och har fått en del rutin vid det här laget. Kanske ingen startspelare om vi ska ta sikte mot PL men skulle kunna fylla en grym roll som "super-sub". Frågan är väl bara om det går att få honom för de pengar som det är värt att lägga på en forwardsavbytare...
2015-05-22 10:02
Och några citat från Ove som känns helt rätt.

"I like to work with young, ambitious players. It's all about getting the right balance. We need players with experience, know-how and talent. Talent also costs money so we'll have to look abroad.

"Mr Cellino made it clear I have an input in signings. I have absolute control on how we play, tactically, who I can pick. Obviously, the head coach must be involved in recruitment - and who's going in and going out."
2015-05-22 10:01
Inte ens rykten utan mer spekulationer men James McClean kanske skulle passa in...
2015-05-22 07:00
Hartey //

Hoppas att du får många rätt :)
Hartey
2015-05-21 21:40
Ny tränare för femte gången på ett år vad skall -man tro? Hoppas att Uwe Rösler kan få bort spelarnas rökande runt matcherna i Leeds.

Hoppas han kan få våra ungdomar att höja sig en nivå.

Hoppas han får medel till att värva in 3-4 riktigt bra spelare som avlastar våra ungdomar

Hoppas Cellino håller vad han lovat att hålla sig lite mer i bakgrunden och deligera ansvaret till andra.Ge Adam Pearson ansvaret.

Hoppas Silvestri höjer sig och blir CCC:s bäste målvakt.

Hoppas Redders accepterar att bli chef för akademin och ge han en rejäl löneförhöjning. Redfearn och Lucy Ward har skapat det vinnande receptet och dom är akademin på Thorpe Arch

Nu när Rudy är släppt så släpp Morison. Dom två kan aldrig ta Leeds till PL och riktigt bra ersättare skall komma in.Ändå tack till Austin och Morison att dom gav 100% och gjorde skillnad(ibland..)

Till slut hoppas på en preseason i Sverige, när Leeds hade det då var vi ett världslag

Ps Hoppas att IF Elfsborg tar guldet och att AIK ramlar ut när jag ändå önskar :-))

M O T

Leeds United strachan
2015-05-21 16:46
Skönt att äntligen ha en bra coach i Leeds. Det ska bli intressant at se laguppställningarna på försäsongen.
Hoppas på några hyfsade spelare in och Morrison ut, men det är tämligen självklart
Annons: