/england/leeds/forum/1044.aspx/england/leeds/forum/1044.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Gary Kelly
2015-02-10 20:50
Morison är hästlängder bättre än Cani, Doukara, Sharp, Adryan och Antenucci !
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-02-10 20:49
Kan inte matchen få börja först innan vi är säkra på att förlora?
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Duke
2015-02-10 20:46
Doukara och Ante kan ju spela på kanterna. Är inte ovanligt att vi avslutar matcherna med två anfallare heller.
Leeds United sportcarl
2015-02-10 20:26
jo det vore intressant att ha en intervjuv med redfearn och tanken med 4 anfallare Cani, Doukara, Sharp och Antenuccis på bänke, jag fattar den inte, är det att vi helt enkelt inta har några försvarare och mittfältare av klass att tillgå nu med sjukdom härjad i klubben? kanske han ser doukara som en kantspelare att slänga in
Leeds United Kristoffer
2015-02-10 20:22
Tycker dock det är intressant att vi har hela 4 anfallare på bänken när vi spelar 4-2-3-1. Ännu intressantare är att ingen av dem är Adryan.
Leeds United sportcarl
2015-02-10 20:09
Linus M 20:07 detta gäller ju förvisso även austin så det jämnar ju ut sig
Leeds United Kristoffer
2015-02-10 20:08
Cook har dock varit bäst när han fått spela som defensiv mittfältare.
Leeds United Rodell
Kan ju hoppas Bianchi får en nytändning ala Murphy idag då :D
Leeds United sportcarl
berard,i austin, Cooper sjuka
Leeds United Linus.M
2015-02-10 20:07
Bianchi kan ju inte passa en femmeterspass så hur tusan skulle han kunna klara av att skjuta PÅ mål???
Leeds United sportcarl
2015-02-10 20:06
enligt hay så är bianchi Murphy centralt defensivt, Cook offensivt
Leeds United Kristoffer
2015-02-10 20:05
@Linus.M:

Enligt Kirwin spelar Cook som offensiv mittfältare.
Leeds United Rodell
2015-02-10 20:04
intressant... Bianchi kanske tar austins plats på den offensiva rollen han kanske behöver spela utan press där för defensivt gör han ju ingen nytta... hade ju varit roligare med adryan där kanske istället men men... Morison uträttar han inget i första halvlek kan jag tycka att sharp eller Cani kommer in i halvtid direkt 4 "anfallare" bänken också med Doukara, antenucci, sharp och cani... sjukt egentligen :P
Leeds United sportcarl
2015-02-10 20:03
bänk: Taylor de fabrio doukara sloth ante cani sharp
Leeds United Linus.M
2015-02-10 20:02
Kristoffer//

Byt plats på Cook och Bianchi?
Leeds United Kristoffer
2015-02-10 20:01
Så det är alltså: Silvestri Wootton Bellusci Bamba Taylor Bianchi Murphy Byram Cook Mowatt Morison
Leeds United sportcarl
2015-02-10 20:01
iofs är de sjuka så förklarar det en del, då kanske inte redfearn har tappat det totalt
Leeds United sportcarl
2015-02-10 19:59
jaja, undrar hur många chanser morison skall få, är både för och emot förändringar, är ju grejen med en bred och jämn trupp, men bellusci på Coopers plats jag hade inte gjort den ändringen, gott att ha mowatt med igen, Bianchi mot austin skit samma de är inga nyckelspelare även om de borde vara det
Leeds United Linus.M
2015-02-10 19:56
@LUFC: Team news: Three changes as Bellusci, Bianchi & Mowatt come in for Cooper, Austin (both illness) & Sharp. #lufc http://t.co/B0FXshpvjq
Leeds United Linus.M
2015-02-10 19:55
Redfearn har tappat det totalt. @LUFC: Team news vs Reading: Silvestri, Wootton, Bamba, Bellusci, C Taylor, Byram, Murphy, Cook, Bianchi, Mowatt, Morison. #lufc
Leeds United Linus.M
2015-02-10 16:35
Phil Hay ?@PhilHayYEP 2 minför 2 minuter sedan
En route to the Madejski. A bit of a robbery here last season if truth be told. Seems likely we'll be back to 4-2-3-1 tonight.
Leeds United stonefree
2015-02-10 15:22
Strachan14:58//
Där ser man vilken skillnad det är att vara på plats istället för att lyssna eller se på Tv, eller läsa tidningarnas jävla dravel. har själv varit över 5 gånger den här säsongen och man ser ju så mycket mer när man är där live. Så jag tror 100% på din recention, För varje gång jag har Set Morison, så har han varit sämst och jag fattar inte att inte Readfern ser det. Bara för det så gör han säkert mål ikväll, men ingen blir gladare än jag om så händer.
Sedan en sak som skrämmer lite r att vi kom med 2segrar och 2 oavgjorda i baggaet inför Brentford och ändå kom det bara 23 tusen, undrar hur vi ligger i publik ligan i år, om jag fick gissa! Runt 5.e plats skulle jag tro, inte ens där är vi i topp längre!
Leeds United terry cooper
2015-02-10 15:06
@strachan:

Låter inte så bra ....
Leeds United strachan
2015-02-10 14:58
Jag var ju över och såg Brentford matchen. Riktigt dålig match av båda lagen men allra sämst var domaren.
Tycker att Silvestri och Sol Bamba var de som stack ut mest, läste här att de gnällde på Bamba men det är väl för att han är italienare. Cani såg pigg och intresserad ut, tror vi kan få nytta av honom. Sämst, till och med sämre än domaren var Morison. Tror man kunnat ryckt ner vem som helst från läktaren som hade gjort ett bättre jobb. Kan säga att det var fruktansvärt vilset på plan och att fortsätta spela Morison på topp gör att jag är tveksam till Redders men han lär väl få fortsätta till säsongslut om vi inte tappar för mycket
Leeds United stonefree
2015-02-10 13:30
Ja, det kommer nog att krävas någonstans mellan 48-50 poäng för att hänga kvar, det brukar ju alltid vara något eller några lag som ligger pyr till, som får lidenskt knäpp med 10-12 omgångar kvar, vilket gör som det ser ut just nu att det blir många lag inblandade i botten striden i år. Ska inte förvåna mig om Blackpool vinner ikväll och börjar få lite häng på lagen över!
Leeds United lufc4ever
2015-02-10 13:22
@terry cooper:

Helt klart. Ska jag vara ärlig så hade jag varit jäkligt nöjd om vi hade kunnat parkera bussen och få 17 raka kryss från och med nu. Det skulle innebära 49 pinnar och det känns som att man klarar sig på det i år.

Men det är väl att tro att Tomten kommer 2 gånger om året...
Leeds United terry cooper
2015-02-10 12:36
@lufc4ever:

1 poäng är väl okay
Leeds United lufc4ever
2015-02-10 11:24
Kan inte se att vi vinner idag..
Leeds United stonefree
2015-02-10 10:56
Hur det kommer att gå ikväll? Går man in med samma inställning som mot Brentford, då kommer vi att bli straffat. Men kör man på som i matchen mot Bourmouth, då finns det en god chans.
Sedan måste vi få igång våra forwards, det är en liten katstrof att de inte gör fler mål. Funkar det inte på det ena sättet måste man ju kanske prova lite andra upplägg, som när jag var över mot Birmingham och de matade höga bollar mot Morison konstant, var de inte för höga eller för låga, så stod grabben på fel plats, hoppade för tidigt eller för sent, man hade bara en sån lust att skrika rakt ut, spela bollen på backen någon gång för he.....
Men se upp som fan med Simon Cox en riktig Reading spelare som har varit runt i andra klubbar ett antal år, men kom hem till den här säsongen, en hemvändare som vet vad som krävs när man tar på tröjan till sin hjärta klubb och han vet vart moståndarmålet finns. Sedan har dom ju Glenn Murray eller hade, för jag tror att Crystal Palace har tagit hem honom, efter en kanon höst i Reading. Kanske tur för oss!!
Leeds United Linus.M
2015-02-10 09:19
MATCHDAY! Sharp är egentligen värd en startplats men Redfearn måste inse att vi borde spela 4-2-3-1. Där finns inte plats för Sharp men då får det helt enkelt vara så. "Side before self every time" som Billy Bremner hade sagt :) Morison gör ju inga mål och jag köper inte snacket om att han borde starta för att han jobbar för laget. En striker ska göra mål också. Så låt oss testa Cani på topp, är han lika oduglig så får vi väl gå tillbaka till Morison. Reading borta... Väldigt osäker match men vi ska väl ändå kunna ta tre poäng? MOT!
Annons: