/england/leeds/forum/104.aspx/england/leeds/forum/104.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United stonefree
2018-06-04 18:14
Sportcarl Undrar vem/vilka vi ska köpa för intäkterna från säsongs biljetterna ? Det blir inte mycket för max £7 mille! För det är väl där vi hamnar om det säljs lika många säsongsbiljetter som till förra säsongen. Just nu är vi en bra bit därifrån. Verkar som många trofasta på North West Corner sviker. För var det alltid utsålt där, nu är det många platser kvar! Tillbaks till £ 7 mille. Vad får vi för dom stålarna? Det räcker ju inte ens till League 1 spelarna Maddison och Marriott i Peterborough.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2018-06-04 18:00
Pontus ville spela efter ”huvudskadan” men fick nej av medicinska staben. Att han skulle gå av planen i matcher vi ligger under, för att han inte vill spela då, är ren och skär trams.
Leeds United Rodell
2018-06-04 17:05
Bobby //

gällande "huvudskadan" va det inte pontus själv som klev av utan det medicinska teamet som tvinga av honom.. hur han nu fick ont i huvet av att nicka en boll är mer märkligt...
Leeds United Rodell
2018-06-04 17:00
Nu är vi enda klubb i CH utan tränare, Potter klar för Swansea.. :) Vill Potter ha kvar Bartley tro
Leeds United Bobby Eagle
2018-06-04 17:00
Ganska hårda ord från fans mot PJ på YEP, av vilka jag håller med om en del..... Jag vill ha honom kvar för kommer en frisk Bartely har vi ett mittbackspar av hög klass. men har visat upp lite konstiga saker/attityder i motgång... Bl a så minns vi alla en sekvens med "huvudskadan" som jag inte riktigt kan släppa..
Leeds United sportcarl
2018-06-04 16:53
Jag lägger ingen större vikt vid vad Pontus säger. Säger det han sagt tidigare att satsar inte klubben så kan han tänkas gå. Jag utgår från att klubben satsar och det är väl vad de sagt. Kinnear har ju klart och tydligt sagt att säsongsbiljetterna skall öronmärkas tillspelarköp. Vad som49ers ekonomiska tillskott skall gå till är jag osäker om. Har hört detsamma om det men är osäker om det är från klubben. Kan ju varit någon önskan från tidningar eller fans och då har Det noll värde
Leeds United Rodell
2018-06-04 16:26
Ah okej,

Bielsa är iaf i Mexio idag och imorgon vet inte när han reser därifrån men verkar som Leeds jobbar med på honom än vad han jobbar med oss, lön osv är inte klart än och man får tro på Phil Hay..
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-06-04 15:59
Min högst personliga åsikt ska väl tilläggas.
2018-06-04 15:53
Rodell// Han var medioker stora delar av vårsäsongen. Hängande huvud och dumma beslut avlöste varandra. Han skrev nyligen på ett 5 års kontrakt med Leeds och bör se över sina egna prestationer innan han börjar snacka om ambition hit och krav dit. Jag vill också att Leeds ska satsa mot Premier League men jag tycker PJ sk hålla käften om intresse från Premier League och att han får se efter VM. Han är Leeds spelare och bör koncentrera sig på det.
Leeds United Rodell
2018-06-04 15:18
Thom //

Nja alltså han öppnar upp ifall klubben inte satsar som dom lovat honom att göra, han var också våran bästa försvarare förra året i ett riktigt kasst lag... rensningar, vunna nickdueller/tackling, passningsprocent osv osv... Svårt att spela bra med ny backlinje varannan match och 3 olika målvakter.

Han har heller inte gått ut själv utan blivit tillfrågad då både han och Olsen har intresse i PL, får inte överanalysera saker som skrivs.
2018-06-04 15:06
Jansson har gått ut i svensk press och mer eller mindre sagt att han är redo att lämna Leeds. Sälj skiten säger jag. Han har inte varit sig lik alls denna säsongen och kan vi få runt £10m för honom hade jag varit nöjd. O’Connor, Shaughessy, Cooper och förhoppningsvis Bartley är mer än tillräckligt. Coyle - Ayling - Bartley - Pearce Ayling - Bartley - O’Connor - Pearce Utöver dessa finns ju även Denton, Rey, Dallas, Berardi och X antal talanger i ungdomslaget.
Leeds United Rodell
2018-06-04 13:26
Beror lite på kollar du Heck 16 matcher i leeds och mccarthy 600 matcher så självklart blir det stor diff... och Bielsa har inte heller någon bra statistik klubblagsmässigt.
Leeds United sportcarl
2018-06-04 12:51
på mccarthy kollade jag inte sista uppdraget utan över tid, och han ligger typ på samma snitt som tidigare sparkade leedstränare har över tid eller hade när de kom hit, oftast brukar VI kolla på vinstprocent när vi sparkar då är d et väl lika viktigt kolla på de VI tar in?
Leeds United Rodell
2018-06-04 12:37
Sprotcarl //

Kolla inte vinsprocent för senaste uppdraget för Bielsa är sämre än Heckingbottoms och han har haft rätt kass vinsprocent i sina klubblag.
Leeds United sportcarl
2018-06-04 12:29
Att ta in McCarthy känns som att ta in vem som helst. Han har väl inte levererat något att tala om genom åren. Winstratio enligt Wikipedia på 38%.då kan vi ju lika väl gå på Larry.
Leeds United Rodell
2018-06-04 12:10
Duke //

McCarthy skulle iaf ha ett transferfönster för att kunna få in spelare för hans modell, sista matchen med Heck QPR fick vi se lite av det som han ville få oss att spela men inte riktigt hade material för under tiden hos oss ett 433.

McCarthy själv i en intervju nydligen har uttryckt sig att han vill träna ett lag i PL och han ville dit och ser gärna att han tar upp ett lag än går direkt till ett lag i PL så intressant är han men jag tror inte han är något aktuell för radz o co
Leeds United Duke
2018-06-04 12:00
Jag har inga problem med McCarthy men tror inte hans fotboll passar våra utländska spelare. Risk det blir som med Heck primitiv fotboll när vi inte har spelare till det.
Leeds United Rodell
2018-06-04 11:56
McCarthy vore kul att se vad han kan göra med lite pengar om radz ger honom det men prio 1 från klubben är ju Bielsa men där är det nog han själv som dragit ut på allting i dagsläget bara det är varningsklockor tycker ja då han tidigare bara gör vad han själv vill och inte gynnar t.ex klubben... Tror dok att om Bielsa och Ranieri inte blir så kommer det gå till någon annan utländsk coach, QSF skulle va intressant annars finns Almeyda viktigast för mig är iaf någon som stannar 2-3 år.. är jäkligt less på alla byten 20 dagar då alla ska vara tillbaka för träning, och då ska vi sätta ihop en tränarstab och dom klargöra lite idéer bygga ihop en försäsong (förutom motstånd) och vara klara till 4-5 Augusti för premiär.. Vi har inte ens gått ut med vår nya hemma tröja ännu... Vi kanske får en jäkla massa announcements på rad snart.
2018-06-04 11:53
Duke// Jag hade varit nöjd med Mick McCarthy. Leeds supporter, okey ålder och en hel del rutin. Alltid gillat honom av någon anledning.
Leeds United Duke
2018-06-04 11:52
Om Ranieri är för dyr och Bielsa är tveksam så är vi nere på Mick McCarthy.
Leeds United Kristoffer
2018-06-04 11:49
Samtalen med Bielsa har väl pågått i ett par veckor nu.
Leeds United sportcarl
2018-06-04 11:34
Vore gött att ha headcoachen på plats. Så man kan gå vidare med spelarvärvningar
Leeds United Rodell
2018-06-04 10:50
Phil Hay
Back to it: Marcelo Biesla latest - still top of the list at Leeds but by no means a done deal. Club hope to have new head coach in place before the end of the week. #lufc
Leeds United Rodell
2018-06-04 10:00
Ryktena säger att det är arbetstillstånd som är det vi väntar på men börjar också ryktas om andra kandidater.. Angus sa att dom önskar ha en på plats så snabbt som möjligt så om vi inte hör något idag eller imorgon går dom nog vidare med andra..

Förövrigt så sparkades Heck 1 Juni för att Leeds skulle slippa betala 1m till honom och bara betala 500k istället...
Leeds United sportcarl
2018-06-04 09:44
Kan ju ha med arbetstillstånd att göra.
2018-06-04 09:39
Blir det inte klart idag att Bielsa tar över så tror jag inte det blir av.
Leeds United Rodell
2018-06-04 09:01
Bobby/ kan ju gjort klart det i helgen och väntar bara på att gå ut officiellt :) man vet aldrig :P
Leeds United Bobby Eagle
2018-06-04 07:22
Rodell/ Läste nånstans att han sagt i en intervju att det skulle troligen vara klart under helgen.... Men är Bielsa i Mexico så blir det ju inte han då.. ...
Leeds United Rodell
2018-06-03 22:22
Bielsa reser idag till Mexiko dels för ett event samt så har det tidigare varit bestämt att han ska träffa minst 1 mexikansk klubb nästa vecka. Hur säkra dessa källor är vet ja inte men oddsen börjar gå upp igen för att han ska bli köar för Leeds.. Ryktas också om att klubben ska meddela något imorgon förmiddag.. med tanke på TC så vet man aldrig med radz o co
Leeds United Rodell
2018-06-03 21:17
Vart har han lovat besked under helgen?...
Annons: