/england/leeds/forum/1036.aspx/england/leeds/forum/1036.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United terry cooper
2015-02-12 14:12
@¤Thom Mattsson¤:

The owner has been very vocal about how he plans to spend Leeds' transfer budget of £15m, saying that the club will be making 'five or six' more signings before the transfer window comes to a close.

Vad är problemet ? Very Vocal ! Är det kanske en lögn ?!?
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-02-12 14:06
stonefree// Jag har diskuterat med Linus och terry cooper här om Cellino hur länge som helst. Har jag någonsin sagt att de inte får tycka som de vill? Terry cooper har varit kritisk sedan starten medans Linus, som med allt annat, ändrat uppfattning ungefär lika ofta jag byter strumpor men det är väl okey det också antar jag. Det jag tycker är tråkigt är att man fokuserat på negativa saker när laget klättrar, vi spelar bra och börjar lämna det värsta bottenträsket. Då postas det en länk som ska stödja att Cellino sagt att vi ska värva spelare för £15m när det i artikeln inte finns något uttalande från Cellino som säger det. Det var allt, och jag tycker fortfarande det är tråkigt att vi inte mestadels kan fokusera på det positiva vibbar som sipprar ut från Elland Road.
Postat via SvenskaFans-appen
2015-02-12 14:00
Linus// Vi kanske ska fokusera mer på att vi vann borta mot Reading igår med 0-2 och att vi på lördag kan vara 8 poäng från nedflyttning istället för att hela tiden älta Cellino? Herregud säger jag med.. förstår inte hur du/ni orkar. Sen säger jag återigen, ska ni försöka föra er poäng fram så kan det ju vara läge att iaf posta en länk med nån form av källkritik och inte en random artikel som vem som helst kunnat skriva. Men fortsätt med ditt kappvänderi som du sysslat med sedan du dök upp här.
Leeds United stonefree
2015-02-12 13:55
@¤Thom Mattsson¤:
Är det så väldigt viktigt att man ska vara politiskt korrekt i alla sina uttalande och påstående här inne, då får jag nog lägga ner jag med. Vem är det som sprider dålig stämning här inne nu? Det är väl meningen att man får skriva lite rykten mm. Det är väl meningen att man ska få leva ut sina drömmer här, man ska få spy sin galla här inne på alla Leeds spelare, tränare med mera. Om alla tycker samma sak hela tiden, då blir det som att läsa samma bok om och om igen och för många finns det ju endast forumet här inne där det går för sig att få utlopp för sina känslor, om man nu inte har någon/några Leeds polare i sin vänskaps krets som man kan diskutera Leeds med. Om någon som icke håller på Leeds skulle börja prata skit om Leeds, skulle jag bli förbannat och försvara dom till sista blodsdroppen. Det är bara riktiga Leeds supporter som får klaga på Leeds. Jag har son som håller på Leeds, men han är ung och optimistiskt hela tiden, han tycker bara att jag gnäller, enda gången vi är eniga om något runt Leeds, är när jag säger att jag bjuppar på en Leeds resa, då är jag världen mest förståenda farsa och då orkar han höra om den goda gamla tiden, när jag berättar om de riktigt stora Leeds spelarna som Charlton, Bremner och den fantastiska målvakten Harvey. Det måste finnas plats för oss allihopa hur olika vi än är i grund och botten, så har vi ju en sak gemensamt, vi har ett enormt stort LEEDS hjärta.
Leeds United Linus.M
2015-02-12 13:47
Thom//

Är man inte glad bara för att man diskuterar om ägaren som äger VÅR klubb? Herregud.
Leeds United Linus.M
2015-02-12 13:32
Stonefree//

Väldigt svårt att gissa faktiskt. Jag tycker personligen det är konstigt att Bianchi får en plats före Adryan till exempel. Det måste va att Adryan är en bortskämd skitunge som alltid är van att få sin vilja igenom?

Inte vet jag :-)
2015-02-12 13:28
terry cooper// Så bra att du är glad men nästa gång du postar en länk som ska bevisa att du har haft rätt om något uttalande ska du nog försöka få med ett faktiskt uttalande som styrker ditt påstående.
Leeds United stonefree
2015-02-12 13:19
@Linus.M:

Tack!

V et att det kan vara svårt att svara på,de andra frågorna jag ställde, men om jag säger så här! Vad tror du?
Leeds United Linus.M
2015-02-12 13:09
Stonefree//

Redfearn har sagt att det helt enkelt handlar om att det finns andra som är bättre än honom eller iallafall visar det på träningarna.
2015-02-12 13:08
Thom //

Hur vet du att jag inte är glad ??
Jag blir glad varje gång Leeds tar poäng men jag kunde varit gladare :))
2015-02-12 13:02
Thom // Det var någon härinne som undrade varifrån de 15m kom. Där av länken mm Har inget mer att tillägga.
Leeds United stonefree
2015-02-12 12:56
Självklart är man nöjd efter en så härlig seger och det som känns ännu bättre är ju att vi har börjat, ta med oss poäng ifrån bortamatcherna. Målet måste vara att försöka sikta på plats 9-10, det är inte omöjligt, nu när det börjar sätta sig lite i laget. Det verkar vara lugnare nu. Men först måste vi vinna mot Millscum. Gör vi inte det är igen direkt inblandad i bottenträsket. Sedan är det några saker som får mig att undra igen!. Allt kan ju inte vara frid och fröjd! Jag skrev om det för några veckor seden och utgångsläget har ju inte blivit bättre för klubben Leeds. Hur i hela fridens namn ska vi kunna behålla, Byram, Wotton, C. Taylor, Cooper, Dawson och en på ny född Murphy. Vad krävs i penning väg för att få dom att stanna? Vad är en rimlig lön att erbjuda dom för att skriva på ett nytt kontrakt? Hur mycket får vi om vi håller dom kvar tills kontraktet går ut och de går på free transfer till någon PL klubb? Får vi inte behålla dessa då är det ju inte mycket med satsningen mo PL i framtiden, för som jag ser det så är de Leeds framtid de närmaste 5-6 åren. Sedan en fråga till, varför är adryan helt ute ifrån laget? Det måste ju ha hänt något!
Leeds United Linus.M
2015-02-12 12:45
Cellino har som vana att uttrycka sig lite fel :) Han menade nog att transfer budgeten var på £15m. Inklusive löner, add-ons osv osv... Inte bara priset på spelarna.
2015-02-12 12:15
terry cooper// Rolig länk det där. Skulle den vara som ett bevis eller? Vart är uttalandet från Cellino i den artikeln där han säger att han ska värva spelare för £15m? Sen tycker jag fortfarande det är sorgligt att du inte kan glädja dig över att laget går bra utan du ska älta saker som väldigt få människor bryr sig om...
2015-02-12 12:02
Cellino o 15 m transfers. Från i somras. The owner has been very vocal about how he plans to spend Leeds' transfer budget of £15m, saying that the club will be making 'five or six' more signings before the transfer window comes to a close.
Leeds United Plyma
2015-02-12 02:07
Sorry, det blev väl nått spatt i fingret, då mitt första inlägg försvann. Men jag är glad ändå ;) M O T
Leeds United Plyma
M O T
Leeds United Plyma
W A L L A M O T
Leeds United Plyma
Det var så positiv stämning här så att det var svårt att sova!
Var tvungen att gå in o kolla läget. YES!!! ;))))
Det känns nästan så att det får bli "Peace Love And Understanding.
M O T
PS:
Det blir nog inget Hata, Krossa, Fuck, o s v, utan; Tråkigt, men kör försiktigt o
välkommen tillbaka för mer! Millvall ....'s
Leeds United Åby.Krona
2015-02-11 23:07
Jag dömer inte var nog svårt i början att få i hopp et fungerande lag.Poängtapp där.
Leeds United BullenKarlsson
2015-02-11 22:47
Egentligen har väl inte nyförvärven gått bort sig. Tycker också Bianchi varit dålig, men som vi spelade ett tag så hade nog Messi också varit usel. Stor skillnad på ett fungerande lag med självförtroende. Tror inte Bianchi, Doukara, Adryan gör bort sig när de får chansen.

Belluschi och Berardi har ju varit helt okej. Den förstnämnde var väl riktigt bra senast?

Det är skönt att vi har en elva som får anses ordinarie nu, men det känns ännu bättre att det faktiskt är bra kvalité på våra bänkspelare.

Murphy var ju helt utdömd men är nu en av de bästa i laget. Döm inte spelarna individuellt för snabbt när laget inte funkar.
Leeds United Duke
2015-02-11 22:10
Känns inte som att köpa loss Adryan i sommar är en bra affär. 3 miljoner euro har jag för mig att han kostar. Morison kan väl få slippa kritik fram till lördag efter en fin insats igår, var ju väldigt nära att göra två mål. Hockaday var nog "tvingad" att spela en formation(diamanten) som inte fungerade kanske hade det gått bättre annars. Dock valde han bort Mowatt m fl för att spela med Tonge och Norris.
Leeds United Åby.Krona
2015-02-11 21:46
Vi hade inte suttit i den här sitsen mot Millscum.om vi ladat upp i sommar på ett normalt sätt + Cellinos tro på Italio med facit i hand tror jag att Hook hade kunnat gjort ett bättre resultat utan hälften av Cellinos Italianos.Med risk att bli halshuggen.Skit samma har ändå framtiden bakom mig.

M.O.T
Leeds United sportcarl
2015-02-11 21:26
Nottingham-Wigan 1-0 i halvlek,Blackpool och Wigan är rökta, tredje degraderingsplatsen står mellan ett tiotal lag där Brighton och Millwall har pole position
Hartey
2015-02-11 21:21
Kollade highlights nu på LUTV och kollade Morison speciellt och jag tycker han gjorde en helt OK insats, speciellt då han uppfattade att Byram var fri vid bortre stolpen vid 2-0 målet.

Tror Morison får starta så länge vi inte förlorar men för hans egens och vår skull måste han börja att göra mål helst mot millscum
Leeds United Åby.Krona
2015-02-11 21:11
Har vi inga spioner ute o har koll på Cellino man börjar bli lite nyfiken Adryan verkar borta totalt blev nog för tufft i cc hoppas han blir kvar o lär sig det finns nåt där.
Leeds United Kristoffer
2015-02-11 18:30
Hoppas nu bara att det lag som avslutade mot Reading får starta på lördag: Silvestri Wootton, Bellusci, Bamba, Taylor Cook, Murphy Byram, Sloth, Mowatt Morison
Leeds United Kristoffer
2015-02-11 18:28
Det är jämnt i the Championship. Det skiljer till exempel bara 9 poäng mellan Onsdag på 10:e plats och Millwall på 22:a plats.
Leeds United footboll
2015-02-11 13:29
ALLA,druckna efter den -sagolika-bedriften igår !!

Håller mig på den lägre nivån, tills matchen Leeds, Millwall, är överstökad.
Har man inga förhoppningar före matchen, så blir inte en förlust efter matchen,
lika plågsam.
Igår hände ju det mest oväntade, men TÄNK, OM ,vi ändå hade fått SE MATCHEN,på tv, eller varit på plats ;)))).......
Leeds United sportcarl
2015-02-11 11:58
Brentford är bra och förtjänar sin placering, Millwall skall vi slå
Annons: