/england/leeds/forum/1032.aspx/england/leeds/forum/1032.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2015-08-25 22:10
lufc forever 21.58, är när folk börjar skriva att det den och den peronen skriver är pålitligt och brukar stämma när det gäller värvningar, jag brukar bar kolla upp och lägga på minne om det stämmer, konstigt nog så gör det oftast inte det
Leeds United lufc4ever
2015-08-25 22:00
Jävla grädde IFIF har !! :))

Leeds United lufc4ever
2015-08-25 21:58
Sportcarl //

Såklart är mitt exempel inte så enkelt som jag målar upp det. Och sänka när säsongen börjat kommer bara bli grötigt med säsongsbiljetterna. Nu har man säkert några riktigt insmorda siffergubbar som kalkylerat ihjäl sig vad som behövs för att budgeten ska funka och därför ser prisbilden ut som den gör. Grovt ser det ut som att planen/förhoppningen är att laget ska dra folk genom att vinna. Än så länge har det inte funkat men det kommer förhoppningsvis.
Men själv hade jag tyckt det varit mer spännande om man satt sina förhoppningar till att fylla ER med lägre priser och lyfta laget på det viset.

Som jag kommer ihåg det så sa Nixon för nån vecka sedan att vi var efter Forestieri. Inte att han sa att han skulle komma.
Leeds United sportcarl
2015-08-25 21:55
MFF 2-0, och Celtic borde haft en utvisning, hur domaren kunde missa det är en gåta
Leeds United sportcarl
2015-08-25 21:48
gå för Limbombo herr Rösler och stäng sedan buiken
Leeds United sportcarl
2015-08-25 21:45
mer realistiskt att ro moore i land, men frågan är vad han skulle tillföra, tyckte inte han imponerade i U21em, har man inte ens varit på bänken i säsongens 3 första matcher för Leicester har jag svårt tro han tar en plats före Bamba, bellusci och cooper,
Leeds United sportcarl
2015-08-25 21:34
Linus .M 21:12, vet inte om han hade rätt om Dallas och var först med det, vet bara att du skrev det för en vecka sedan i samband med Forestieri med,för mig att det var nixon som du nämnde då med om att forestieri skulle komma till oss och han brukade ha rätt, , det trodde jag inte på då och gör det inte nu heller, det är lite som när folk spelar på tips, när de vinner så hör man det, dock aldrig när de förlorar, forestieri hade han fel
Leeds United sportcarl
2015-08-25 21:25
lufcforever 21:02 biljettpriset har sänkt sedan bates dagar, inte började fansen vallfärda för det, men tro på att det blir 8000 mer per match om man typ sänker från 30pund till 22 kan säkert fungera på papperet, men jag skulle inte vilja vara ekonom och ansvara för ekonomin och tro på det, blir ju matematiskt att t o m säsongsbiljettköparna får betala mest om inte de får kompensation
Leeds United Linus.M
2015-08-25 21:12
Ni vet han som hade rätt om Dallas och även var först med att Forestieri inte var intresserad av att gå till oss?

Alan Nixon ?@reluctantnicko
LEEDS UNITED. Uwe Rosler checking out Liam Moore tonight. But playing right back for Leicester.
Leeds United sportcarl
2015-08-25 21:08
bra Malmö
Leeds United sportcarl
2015-08-25 21:06
kan man garantera resultat så inte mig emot, men se bara på derby och mboro,, gäller ju att få ett fungerande ihopspelat lag med, 1 spelare in till som tar en plats är realistiskt men inte mer, att tex ta in ytterligare mittfältspelare så kan man ju undra vad vi skall göra med några av murphy, cook, mowatt,bianchi,phillips och adeyemi
Leeds United lufc4ever
2015-08-25 21:02
Sportcarl // Köpeklubb har vi varit så länge jag kan minnas. Det är de senaste årens sälj,låne och begagnat klubb vi inte vill ha. Äntligen detta år ser det ut att den sjukan behandlas med riktig medicin. Men mer behövs.To make money you have to spend money är en urvattnad amerikansk dänga men den stämmer in bra i dagens fotboll och framförallt på oss. Publiken kan man gör nåt åt. Sänk biljettpriserna. Nu är inte riktigt matematiken så här enkel så klart,.men som exempel istället för att ta £30 i snitt så ta £22. 22000x30 eller chansa på 30000x22. Dagskassan för biljetter blir den samma. Fördelen däremot är 8000 mer på matchen som förmodligen köper lite tröjor,prylar,öl och mat. Plus att stämning på läktarna höjs ordentligt till lagets fördel.
Leeds United terry cooper
2015-08-25 21:00
Sportcarl //

Om vi inte värvar så kanske resultaten uteblir.
Har vi råd med det ?
Tror inte Wood o Ante håller hela säsongen.
Måste ha in en forward till som producerar.
Tror fansen vill se resultat. Positiva resultat.
Det kan kosta att inte investera åxå.
Leeds United sportcarl
2015-08-25 20:34
man kan ju önska sig 3-4 spelare till eller varför inte 7-8 st, men jag är redan ganska nöjd med denna sommaren, kan vi få in ytterligre 1 spelare som går direkt in i laget så är jag mer än nöjd, och då förhoppningsvis en ytter för där har vi egentligen inget mer än dallas och byram, men ytterligare en anfallare som går direkt in i laget är det ju bara att placera minst en av wood och antenucci på bänken, inte värt det med tanke på kostnaden och frågan vill verkligen de flesta fans verkligen det att vi skall bli en köpeklubb? och frågan är om vi har råd med det om resultaten uteblir, personligen blev jag besviken på publikuppslutningen mot SW.
Leeds United Linus.M
2015-08-25 20:10
Idag håller vi på Malmö. FRAMÅT!
2015-08-25 19:51
Hoppades att Forestieri skulle vara plan B av anfallare o att vi har en bättre anfallare som plan A.
Man behöver väl inte börja med plan A.

Det har pratats om 2-4 spelare in. Då skulle jag vilja ha in 1 mittback , 1 mittfältsmotor o 1 anfallare som går direkt in i laget.
Vi har tillräckligt med back-ups.
Leeds United sportcarl
2015-08-25 17:13
plan b känns bättre, vi är i större behov av yttrar än anfallare
Leeds United Linus.M
2015-08-25 16:56
Forestieri var väl plan A. Limbombe är plan B.
2015-08-25 14:13
Hoppas Forestieri var plan B
Leeds United lufc4ever
2015-08-25 13:08
Det är bara att gå vidare. Spelare som inte springer barfota över glödande kol för att få spela för Mighty Whites kan hoppa och skita.

Hämta Ribéry istället. Han kommer inte få spela i Bayern i år ändå....... ;))
Leeds United Linus.M
2015-08-25 12:57
Forestieri kommer förmodligen inte till oss. Han är påväg till Preston med Watford och har lagt ut en bild på sig själv när han sitter i flygplanet.
Leeds United Kristoffer
2015-08-25 12:56
Tänk om Bellusci, Wootton, Ajose och Doukara skulle lämna innan fönstret stänger och istället skulle vi få in Hobbs, Limbombe och Forestieri. Det hade varit något.
Leeds United Kristoffer
2015-08-25 12:53
Ryktas lite smått att Atalanta skulle vara intresserade av Bellusci.
Leeds United Ballsmash
2015-08-25 10:57
Fina mål!
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Kristoffer
2015-08-25 10:48
Dallas är högerfotad och verkar trivas bäst på högerkanten. Kanske är dags att peta Byram som inte har varit speciellt bra de senaste matcherna. Bara vi får in Limbombe kan vi spela han till vänster och Dallas till höger. 4-3-3 Silvestri Berardi Bamba Cooper Taylor Cook Adeyemi Murphy Dallas Wood Limbombe 4-4-2 Silvestri Berardi Bamba Cooper Taylor Dallas Cook Murphy Limbombe Wood Antenucci
Leeds United lufc4ever
2015-08-25 07:36
U21 mål.
Leeds United Silvestri the King /
2015-08-25 06:46
Mina sedvanliga nuffror -till Leeds favör.
Vinner vi , vilken PUFF", framåt, för Leeds.....

Leeds United sportcarl
2015-08-24 21:57
2-1 till Leeds, Erwing,Murphy
Leeds United sportcarl
2015-08-24 20:25
Sloth så mycket talang så lite vilja och jäklar anamma, verkar som han har huvudet någon annans stans,
Leeds United Linus.M
2015-08-24 20:07
@PhilHayYEP: Forestieri - clearly reluctant to join and Leeds seem to be conceding tonight that the move's unlikely to happen. Won't flog this endlessly.
Postat via SvenskaFans-appen
Annons: