/england/leeds/forum/1024.aspx/england/leeds/forum/1024.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2015-05-02 19:40
Terry Cooper 1911, allt är ju relativt, att han varit i Cagliari 20 år kan man ju se som något negativt eller positivt allt är ju i betraktarens ögon, negativt då kan man ju säga att han misslyckats då Cagliari inte blev lika bra som Inter milan och Juventus, ser man det positivt så visar det ju på långsiktighet att äga en klubb i 20 år och som en liten klubb spela i den högsta serien.
Leeds United terry cooper
2015-05-02 19:11
@PutteBJ:

Vet inte vilket ben jag skall stå på.
Visst , ge Cellino en ärlig chans kan man tycka.
Men karln har ju varit i Cagliari i över 20 år.
Tycker inte det verkar som om han vet hur han ska göra.
Verkar ha underskattat läget i Leeds o Championship något fruktansvärt.
Leeds United lufc4ever
2015-05-02 19:09
Lös frågan med ungdomarna illa kvickt.
Lös tränarfrågan illa kvickt.
Skicka Umbers till månen.
Värva 5 ORDENTLIGA spelare.
Låt coach/manager vara.
Tala om vad planen för ER och TA är.
Köp ut Morison och allt annat bäst för datum.
Om inte Redders är svaret på tränarfrägan så gör allt du kan för att ha fortsätter i akademin.

90% av det och jag lovar att hålla käften om vad jag tycker om dej Massimo.

Tror jag..... ;)
Leeds United lufc4ever
2015-05-02 18:59
@Linus.M:

Ålrajt, my bad :)
Leeds United terry cooper
2015-05-02 18:57
Stonefree //

Spot on på ditt långa inlägg....
Leeds United Linus.M
2015-05-02 18:47
Det var inte riktiga Lucas Radebe jag citerade. Det är en privat person som säljer tröjor som heter Radebe Leeds :) Ge Massimo tid? Visst... Om han inte anställt Hockaday/Milanic, bestämt startelvor, köpt Serie B spelare för att de är billiga, sett till så att Child lämnade, sparkat Thompson m.m...
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Leeds så klart!
2015-05-02 18:44
Putte har talat. Enough said!

Tumme upp på det Putte.
2015-05-02 18:42
@lufc4ever:

Det blir en spännande SHL-säsong i Skåne.
Fast ni kommer att få duktigt med stryk ;)
Leeds United PutteBJ
2015-05-02 18:41
Jag tycker det är lite lustigt att om inte någon fixar framgång för Leeds på 1 säsong eller T o m en halv så fixar Leedsfansen själva så att det inte kan bli bättre genom att visa hat och motarbeta klubben. Det är detta som oxå gör att vi inte kommer någon vart.

Jag hävdar fortfarande att Massimo har fått ta över en klubb helt förstörd av tidigare ägare. Han har fått rensa upp efter dem och fan vet om han ens är kvitt dem än. Ge karln tid på sig. Ser det som jätte riskabelt att få in ytterligare en ny ägare som ska starta om från början.

Nu har vi ju faktiskt bara en 15 plats med oss denna säsong men vi har en grund att stå på och många lovande startspelare och det har vi inte sett på år och dagar.

Så please, ge honom tid.
2015-05-02 18:39
Tack för denna säsong.
Ingen värd att minnas.

Mitt eget spelarbetyg ligger i samma härad som Sportkalles.
Jag hoppas att våra egna talanger stannar kvar även det inte är särskilt troligt att någon av dessa blir en stjärnspelare.
Utfyllnad behövs också, och sådant är det onödigt att värva.
Två italienarna har fastnat i mitt minne. Hjulbente Ante och Silvestri.
Resten kan få åka tillbaka till Serie B/C.
Sloth och Adryan? Talanger som inte kunde göra något intryck alls. Bort.
Morrison ska också bort. Ju förr dessto bättre.
Efter detta personliga tyckande så behövs det bevisligen en hel del nyförvärv av högre klass. Utlovade fyra-fem räcker inte.
Vi får se vad som händer i sommar.

Ha en skön sommar!

Leeds United lufc4ever
2015-05-02 18:36
@Linus.M:

Fy skäms Rabebe !!! Inte Twitter !!!!
Leeds United lufc4ever
2015-05-02 18:35
@Leeds så klart!:

Så gärna så. Jag har en gås oplockad med er båda. Du behöver tvättas för ditt MIF behov och Cellino, ja han behöver tvättas för allt ;)
Leeds United Rob.
2015-05-02 18:31
Italienarna sitter å grinar som nå 12 åringar och fattar inte att vi är ett LAG. Hur skulle det se ut om alla betedde sig likadant varje gång dom inte får spela en match? Hade varit ett jäkla liv.
Leeds United Linus.M
2015-05-02 18:26
@anteseven: I was at the stadium to watch the game but I was not injured this week.it was choice by coach. Nu tweetar Antenucci också. Kunde inte sagt det bättre själv: @Radebe_Leeds: First Silvestri now Antenucci sending out tweets aimed towards Redfearn. Grow the f**k up. It's embarrassing.
2015-05-02 18:25
Vad blev resultatet 0-0?

Får man 20 poäng om man har sista matchen rätt i Leedstipset?
Snälla....
2015-05-02 18:24
@lufc4ever:

Jag också.
Då kan du, jag, och Il Duce ta varandra i handen eftersom vi följer regler lika dåligt : )
Leeds United lufc4ever
2015-05-02 17:59
@PhilHayYEP: Cellino spotted at Morecambe v Southend. He said yesterday that he was considering going scouting today. #lufc
Leeds United Linus.M
2015-05-02 17:57
Stonefree// Jag respekterar alla här. Har problem med folk som går till attack så fort man inte har samma åsikt som vissa dock. Skål :)
Leeds United sportcarl
2015-05-02 17:56
Kort matchrapport, Taylor6 lugn dag hade bara ett skott från dålig vinkel, värd att fått stå de sista matcherna pga lång och trogen tjänst. Wotton5 gjorde inte bort sig men har dykarfötter Bamba6 bra i luften och några snygga glidtacklingarmen tycker han verkar virrigoch stöter ofta fel Cooper 7 bästa back idag,följsam vältränad, överaskade mig positivt Berardi 6 stabil och gjorde sitt jobb Byram5 besvikelse, så mycket talang men visade inget idag, osynlig och nonchalant i passningsspelet, men vilken blick han har för spelet om han bara vill, Murphy5 också en besvikelse, bra passningsspel men väldigt mycket borta ur spelet och osynlig Austin 8, krigare bollvinnare både med i anfall och försvar Mowatt5 osynlig, tidigt utbytt i andra halvlek, var en besvikelse för mig Taylor7, riktigt riktigt bra snudd på 8, utmanar drar till sig frisparkar, jobbar hårt, bra både offensivt och defensivt Morrison4 katastrof, hade en riktig dålig dag, vann endast en eller två nickdueller, bedrövlig förstatouch, hade dessutom otur med tvivelaktigt offsidemål Bästa publiksiffran. 31850, inramningen efter matchen och att fått träffa legendaren som Norman Hunter och Paul Reaney och även träffa spelarna efter matchen.
Leeds United stonefree
2015-05-02 17:46
Jag har inget emot dig Linus M. Men jag har inte problem med någon här inne på forumet. Vi är väl Leeds och ska hålla ihop. Trots vi har olika åsikter Men är det inte så det ska vara! På våra resor diskutera vi väldigt mycket och har olika åsikter om mycket. Men vi skålar och drickar några bärs till och respektera varann.
Leeds United lufc4ever
2015-05-02 17:39
@krelleg:

Om ingen av dom lämnar i sommar och nya kontrakt skrivs så har Cellino tagit ett gigantiskt kliv i rätt riktning. Det känns viktigare att dom blir kvar än att förstärka utifrån. Det är otroligt viktigt att förstärka utifrån men det är hyperviktigt att sända signalen att det är slut med att skörda Leeds Uniteds hemmaodlade.
Leeds United krelleg
2015-05-02 17:17
Hade missat denna artikeln innan, kan bli Kappa istället för Macron alltså?
Leeds United krelleg
2015-05-02 17:13
lufc4ever - ingen stabil PL-klass just nu nej, men handlar ändå lite om status i att sälja sina bästa och yngre spelare år efter år. Inte minst är det lite roligt med iaf några unga engelska spelare i laget.
Leeds United krelleg
2015-05-02 17:07
Cook tror jag spelar PL nästa säsong, Villa och Newcastle ska väl vara intresserade och LFE Apprentice of the Year lär väl skapa visst intresse. Vi har ju dock en chairman som säger att vi kommer behålla dem, men antar att retoriken blir liknande Bates när de väl sålts sen "spelarna ville lämna, vi kunde inte göra något blablabla".
Leeds United lufc4ever
2015-05-02 17:06
De 4 är väldigt överskattade. Som Stonefree säger så är där fotboll i dom men där är inte stabil PL klass på nån av dom. Bottenlagen i PL skulle kanske kunna chansa på nån av dom men risken är stor att det blir bänken och byebye karriär istället.

Om MC öppnar plånboken tidigt denna sommaren och löser tränarfrågan illa kvickt, så tror jag inte vi behöver oroa oss särskilt mycket att nån av dom lockas bort. Men visst, 30k i veckan hos typ Hull om dom inte åker ut kan vara svårt att inte hoppa på.
Leeds United Duke
2015-05-02 17:06
Stonefree// Med tanke på att Cook och Byram bara har 12 månader kvar på kontrakt så är risken ganska stor att de lämnar. Hade alla haft 3-4 år kvar på kontraktet tror jag alla hade stannat.
Leeds United stonefree
2015-05-02 16:50
@krelleg:

Jag tror inte att intresset är enormt stort, definitivt inte för några av de större klubbar, visst finns det fotboll i dessa grabbar, men deras lägsta nivå är för låg vilket skrämmer bort de flesta. Ta Byram t.ex, inte skulle han få mycket speltid i Liverpool, som det ryktades om att han på väg till. Mot Cardiff och Norwich, var han rent bedrövlig. Men det är bara att vänta och se, själv är jag inte speciellt orolig, över att vi blir av med några, Vi kommer på en 15-16 plats i Championship, då är det nog bara lag som tänkt sig bli i topp i just våran serie som kan tänka sig köpa någon av våra spelare. Blir inte förvånad om Newcastle , åker ut, då blir det bara en plats att slås om nästa säsong, för den klubben har mycket deg att handla för, men deras formsvacka verkar aldrig ta slut och de andra lagen slås nu med näbb och klor.
Leeds United Duke
2015-05-02 16:41
Krelleg// Jag skulle tro att Taylor stannar definitivt. Mowatt stannar troligtvis. Cook 50/50 och Byram tror jag lämnar.
Leeds United krelleg
2015-05-02 16:34
För övrigt kan jag rekommendera Square Balls senaste nr, nr tio, med season review spelare för spelare bla.
Leeds United krelleg
2015-05-02 16:32
Hur många av Cook, Mowatt, Byram och Charlie Taylor lär vi få behålla till nästa år? Vad tror ni är rimligt, bara Taylor kvar av ovan när fönstret stänger i höst?
Annons: