/england/leeds/forum/1012.aspx/england/leeds/forum/1012.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2015-03-10 20:18
@¤Thom Mattsson¤:

Tycker du Bianchi är en bra spelare?
Leeds United sportcarl
2015-03-10 19:07
jag tycker inte det känns som vi måste släppa spelare desperat, den stora utrensningen är klar, och i princip alla high earners har vi släppt, förutom möjligtvis morison men han har spelat koninuerligt på slutet, ser sjukt bra ut jämfört med samma tid förra säsongen, och vi har de sista månaderna visat att vi kan utmana toppklubbarna ordentigt, 3 förstärkningar inför nästa säsong och vi är redo med eller utan cellino, manegen är krattad
Hartey
2015-03-10 18:36
Det var väl i så fall att han kunde tänka sig att släppa Bianchi till Terrana när dom var intresserade. Det händer väl hela tiden att tränarna släpper spelare för att göra plats för andra
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-03-10 17:57
Varför skulle en tränare gå ut och säga att han vill/inte vill behålla en spelare i detta läget? Bianchi är först och främst långtidsskadad och borde få lösa de problemen först innan han får en tränare som går ut i media och säger att han inte vill ha kvar honom eller tvärtom.
Postat via SvenskaFans-appen
Hartey
2015-03-10 17:36

Snart dags att betala in för matchbiljetterna för LUSS-resan. Väntar bara på bekräftelse vilken Kategori som respektive match har och den infon skall släppas cirka 1 månad innan LUSS-resan.
Leeds United Linus.M
2015-03-10 17:00
Inte heller sett något om att Redfearn vill ha kvar Bianchi. Men förstår inte varför vi inte släppte honom när vi hade chansen.

Förövrigt så florerar det rykten om att The Genting Group inte längre är så nära att köpa upp oss, utan att de istället valt att försöka köpa Aston Villa.
Hartey
2015-03-10 16:19
Leeds har sålt ut sin allocation på 3000 till Fulham borta och får nu 1100 extra biljetter så räkna med 4100 i Leedsklacken på Craven Cottage

Nottingham på lördag säljer bra och räkna med en bra bit över 25000 på den matchen. Nottingham lär ta med många fans också
Hartey
2015-03-10 16:14
Kalvin Phillips gjorde ett snyggt mål mot Huddersfield i U-21 och satt på bänken mot Wigan. Har följt honom i 2-3 år nu och han är en riktigt stor talang som jag tycker borde skickas ut på lån till en League Two klubb för att skaffa erfarenhet
Hartey
2015-03-10 16:09
@Rodell:

Del Fabro gjorde mål för U-21 och var riktigt bra när Leeds slog Hudds borta med 5-0. Montenegro gjorde också mål men Adryan gick återigen mållös och blev som vanligt utbytt.Har snart gett upp hoppet med Adryan och utköpssumman för honom är tre miljoner Pund.
Leeds United sportcarl
2015-03-10 14:59
det får väl göras en utvärdering efter säsongen hur detta året har varit, Cagliari sparkade visst sin tränare Zola idag, var det inte någon här som tyckte cellino misslyckats med Cagliari för att de inte lyckats lika bra som storklubbarna? vad säger de om Cagliari nu utan cellino? risken är ganska stor att de åker ut,
Leeds United Rodell
2015-03-10 14:58
finns ju ett par lirare man gärna blir av med fortfarande och ser dom bli ersatta mot något bättre, Bianchi är ju en utav dom som man gärna ser någon annanstans :P

Frågan är väl vad som kommer bli utav Del Fabro, Montenegro, Adryan t.ex... om dom lånen försvinner efter säsongen.
Hartey
2015-03-10 14:23
@Rodell:
Så kan det vara men vi har ju egentligen en för stor trupp när Redders satsar på ungdomarna så där borde Cellino ha tagit chansen att slippa Bianchis lön.

Hartey
2015-03-10 14:20
@Rob.:

Rob// Håller med dig totalt.Skall vi lyckas till 100% så måste vi få en stabil ägare. Förstår Cellino att han inte vill investera på lånemarknaden om han inte vet om han kan vara kvar.För egen del har jag gärna kvar Cellino men går det inte så hoppas jag på ett snabbt övertagande av en ny ägare.Bara det inte blir Red Bull...
Leeds United Rodell
2015-03-10 14:17
Vet att cellino inte ville bli av med Bianchi och att bianchi ville gå till terrana men vet inte om det sagts att Redfearn ville bli av med honom :P
Hartey
2015-03-10 14:14
Var det inte så att Bianchi hade bud från Terrana och Redfearn ville sälja och Cellino blockerade det.
Sedan blev Bianchi långtidsskadad...
Leeds United Linus.M
2015-03-10 11:05
Rob// Med Cellino vid rodret så är det ytterst tveksam om Redfearn får bestämma så mycket som han borde få :(
Leeds United Rob.
2015-03-10 10:37
Å i tillägg bara att hoppas på att Redders får fortsätta å faktiskt vara med och bestämma lite...
Leeds United Rob.
2015-03-10 06:24
Tråkigt om ännu en försäsong skall förstöras pga risiga ägarförhållanden där vi håller igen på kontrakt och nyförvärv. När kom vi senast förberedda och samspelta till en ny säsong? De senaste åren har alla varit snarlika, sena nyförvärv där det känts som att vi plockat in det de andra lagen inte velat ha. Bara hoppas på att den här sommaren blir annorlunda.
Hartey
2015-03-09 23:06
YEEEES!!

LETS ALL LAUGHT AT SCUM!!!!!!
Leeds United lufc4ever
2015-03-09 22:58
Moooohahaha förbannade scum. Äntligen en domare som vågar stå upp för detta förbannade fusk som dom levt på så satans länge !!

Och när fan ska dom ta bort Bosse ur viasat studion ???? Att sitta och försvara Di Maria för att nån smeker honom på armen innan han lägger sig är fan ett hån mot alla oss som tittar. Pinsamt är bara förnamnet.
Leeds United lasse c
2015-03-09 21:00
Håller med Leeds så klart! Om att CC matcher är roligare att titta på , även en del matcher från Fa- cupen brukar vara bra! Såg ett sammandrag för någon månad sen mellan Bradford- Sunderland tror jag det var planen en riktigt potatisåker blött o skitigt , träläktare mycke sparka o spring härligt att se!! Spanska o Italienska ligan intresserar mig ingenting Det bästamed italienska ligan jag varit med om är att jag läst säkert 4-5 gånger Nacka Skoglunds bok En milijon för en klackspark Handlar mycket om hans matcher där, vann boken på "Gröna lund vinst varje gång" , för 250 år sen :) Synd att det blev som det blev med Nacka

Leeds United Norman Hunter
2015-03-09 20:48
[QUOTE=Hartey]Vi har vunnit 7 matcher av 10 under den delen på säsongen då vi alltid brukar rasa. Ändå har vi 15 poäng upp till playoffstrecket! Hur dåliga var vi egentligen i höstas???? [/QUOTE] vi har 47 poäng efter 36 omgångar, det är exakt samma poängskörd som efter 36 spelade förra säsongen. Skillnaden då var att lagen runt po-strecket hade några poäng mindre och att de två topplagen hade sprungit ifrån.
Hartey
2015-03-09 19:05
Bosse Bergman med kompis klara för LUSS-resan och fler är intresserade att åka med och se Redders lovande lag på ER

Inte för sent att anmäla sig än
Leeds United Linus.M
2015-03-09 19:02
@Hartey:

Absolut, skojade lite bara. Sen tycker jag fortfarande att anställningen av Hockaday var riktigt dum, men det spelar mindre roll nu :)

Förhoppningsvis kan Cellino få fortsätta äga klubben utan press från FL eller att han säljer så att vi slipper tänka på all den skiten. Sen kan vi börja kraftsamla till nästa säsong!
Hartey
2015-03-09 18:35
@Linus.M:

Sånt där är alltid lätt att säga i efterhand. Finns nog inte någon manager i Leeds historia som hade den uppförsbacken från första start som Hockaday och när vi spelade nästan varannan match med en man mindre(utvisning) så var det hopplöst för honom.

Tror Cellino lärde sig en del på det också när han sa att Redfearns uppgift var att hålla Leeds kvar i Championship. Direkt försvann den värsta pressen på laget och Redfearn
Leeds United Linus.M
2015-03-09 18:28
@Hartey:

Så går det när Dave Hockaday & Darko Milanic blir anställda av ägaren ;)
Leeds United Silvestri the King
2015-03-09 17:56
Igår en svart dag för min klenod. Idag genomgått total upprensning av virus och
övriga ändringar. Ny mailadress, Ny Kasperskysäkerhet. samt omdöpt till ett fint
nicknamn. Vad som hände när jag fick ett pm om vänförfrågan, kunde ingen förklara. Det är begravt och glömt-sånt händer och som i fallet Tradera så ligger ju en tredje part bakom som tagit över kontrollen . Hoppas ingen tagit illa vid sig.
Man blir ju så frustrerad när det händer och allt med kostnad att reparera datorn eller behöva köpa nytt. Ett par lappar är snart åtgjorda-men strunt i det. Vill inte avvara den !!
Silvestri the King övertar nu- footboll som går i graven.
Hartey
2015-03-09 17:35
Vi har vunnit 7 matcher av 10 under den delen på säsongen då vi alltid brukar rasa.

Ändå har vi 15 poäng upp till playoffstrecket!

Hur dåliga var vi egentligen i höstas????
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-03-09 16:19
Undrar hur länge sedan det är som vi låg närmare play-off än nedflyttning som vi gör nu.
Leeds United lufc4ever
2015-03-09 14:33
@Leeds så klart!:

Håller med. När folk på jobb och löst sittande kompisar som håller på plastlagen försöker göra sig lustiga och fråga hur det går för Leeds nuförtiden brukar få tillbaka att " Jodå, vi kämpar på i den RIKTIGA engelska ligan, hur går det själv i plastligan ? " De flest brukar faktiskt bli rätt fåordiga efter det för nånstans känner dom nog att deras lag har sålt sin själ. Iaf dom som växt upp med det riktiga tipsextra.

Va fan när jag tänker på det så varför vill vi gå upp egentligen ?
Annons: