/england/leeds/forum/1010.aspx/england/leeds/forum/1010.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United lufc4ever
2015-03-11 23:46
Mama mia och jag som stängde av efter dom gjorde 1-0 :)))

Ja Katta_luss, det är helt sjukt löjlig regel. Men sen tycker jag det är löjligt med bortamålsregel över huvudtaget.
Leeds United Linus.M
2015-03-11 23:45
Thom// Kan ni inte ta det via PM? Annars blir det värre än våra diskussioner :-) Kattan// Håller med dig. Riktigt konstigt att det följer med i förlängningen.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United kattan_luss
2015-03-11 23:42
Chelsea ute. Fler som reagerar på bortamålsregeln? Hur f*n kan den gälla i förlängningar med?!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2015-03-11 23:40
Silvestri, the king//

Vem fan är du att tilltala mig på det sättet?
Leeds United Linus.M
2015-03-11 23:36
Silvestri the king// Även jag beklagar djupt om du är sjuk. Men det var tyvärr inte lätt att förstå via ditt inlägg. MARCHING on Together mate! Forever and ever...
Leeds United Linus.M
2015-03-11 23:34
When I was just a little boy I asked my mother "What should I be?" "Should I be Chelsea? Should I be Leeds?" Here's what she said to me; "Wash you mouth out son, And go get your fathers gun, And shoot the Chelsea scum Shoot the Chelsea scum (We hate Chelsea, We hate Chelsea...)
Hartey
2015-03-11 22:58
Utvisningen på Zlatan förstörde men PSG har chansen ändå Shoot the Chelsea scum
Leeds United lufc4ever
2015-03-11 22:41
@kjelldan:

Nja, snarare domaren som verkat bestämma sig för att Chelski skulle få en lite lättare resa.
Leeds United lufc4ever
2015-03-11 22:36
Som Hartey och Thom har skrivit så beklagar även jag djupt om du är allvarligt sjuk.

Tyvärr kunde jag inte tolka det i ditt första svar på mitt glädjefnatt över scums förlust och frustration över Viasat-Bosse. Därför frågade jag helt enkelt vad du mena.
Leeds United Silvestri , the King...
2015-03-11 22:36
@¤Thom Mattsson¤:

DU BORDE TÄNKA INNAN du använder-käften !!!!
2015-03-11 22:11
Silvestri, the king// Jag frågade en rak fråga då jag inte förstod ditt meddelande. Förstår inte vad det är du blir förbannad över? Beklagar djupt om det är så att du är sjuk.
Hartey
2015-03-11 22:06
Silvestri//

Är det du vill säga är att du har en riktigt allvarlig sjukdom?

I så fall beklagar jag det djupt
2015-03-11 21:31
DETTA FORUM ÄR DET SISTA I MITT LIV.

Betyder att jag snart kan bli berövad YNNESTEN att LEVA!!!!!!!
Begriper Ni nu- att som död så finns inga forum kvar för mig,
NU är Leeds min sista plattform i LIVET.
Om jag dör om ett år ,en månad eller rent av i morron, kan jag inte upplysa dig om Thom-jag har bara trillat av pinn hastigt o lustigt 3 ggr sedan sommaren.
Falskmejlet jag fick som påstod sig komma från ett fan på leeds, berörde mig mycket illa,då innehållet påminde mig om expressens fasoner på sina forum
som var mycket känsliga för mig. OBS .nu att. inget Leedsfans låg bakom detta mail.lika lite som min Traderasäljares mailadress, utan helt andra personer som som kan ta sig in på andras kto.
LUFS4// Du skojade ju med någon på Viasat,jag hängde på.

Nu tänker jag inte förklara mer för dig Thom, begriper Du inte vad döden innebär så får Du vänta till jag kan återkomma som ängel -krasst beskrivit.
Leeds United kjelldan
2015-03-11 21:18
Zlatan utvisad? Hjärnsläpp? Ser ej matchen.
Leeds United lufc4ever
2015-03-11 20:21
Silvestri, the king//

Kan bara ställa samma fråga som Thom ställer.

What ???
2015-03-11 19:33
Silvestri, the king// Vad pratar du om?
2015-03-11 18:54
Lufs4//
En facebooksida visar mörkret och en avhuggen trädstam med vimplar på.
Vågar inte skoja med him, han verkar ha blivit aggresiv på sistone, annars
är han min favvo Leedsare. Jag känner inga fans på forumet, mer än man kan se på facebook Hittar man en så visar den uppmånga bekanta nicks. o.s.v. Jag
använder inte facebook mer än till mina barn o kidsen. Är inget forum som jag
gillar. Vad anbelangar expressen så var där en massa frierier lika som det mail jag fick. häromdan på forumet. Man såg hur där klickades på en tjej, och vips fick killen ett klick tillbaka. Jag känner fasa för att det ska börja även här på forumet, har ingen ork att se sånt igen. Detta forum är mitt sista i mitt liv,
och min önskan att få vara med i lugn o ro och njuta av den underbara stämningen som är på gång. Alla underbara Fans som finns här.Ni är guld värda.Ingen nämnd ingen glömd !!
LUFS 4//
Leeds United Kristoffer
2015-03-11 17:56
@Rodell:

Mowatt och Austin får kämpa om platsen i mitten medan Byram får konkurrera med två nya yttrar.
Leeds United Rodell
2015-03-11 15:58
Frågan är väl hur den blir med Benedicic, Adryan, Montenegro och Del Fabro det är väl spelare som iaf Cellino tog in på lån för att sedan köpa loss nu i sommar.

Cani, Ngoyi är väl spelare man inte direkt behöver förlänga lånet på känns inte som dom kommer göra någon större inverkan i Leeds.

Ajose skulle jag gärna vilja se få en chans kan lira på topp och kan agera yttermittfältare.

White har jag alltid trott på och gillat... vill att han är kvar iaf nu efter skadan vill jag gära se att han får en sista chans. Han har ju gjort bra matcher mot t.ex tottenham och andra lag som ytterback!

Tonge får gärna lämna thompson minns jag inte ens att jag sett så han får gärna gå med men annars tycker jag det ser bra ut i laget.

Om yttrar ska komma in i laget så måste ju spelare försvinna ur 11an, är det austin vi tänker då? och ta in mowatt i mitten eller ska mowatt lämna plats är det murphy eller cook som ska dra... inte fan flyttar man på Byram iaf :P Måste säga att det känns väldigt spännande men som många påpekar att förlänga Cook, Byram och Mowatt är det viktigaste att försöka köpa loss Bamba skulle jag nog också anse som något av det viktigaste i sommar alternativt få in han på ett års lån nästa år. släpper man tankarna runt klubben och vad som händer med ägarsituationen cellino o allting känns det väldigt kul att följa leeds nu jämnfört med förr!

Känns riktigt kul :)
Leeds United Kristoffer
2015-03-11 14:54
@Rodell:

Cani, Adryan, Tonge, Ajose, Montenegro, Benedicic, Thompson, White etc

Finns en del att välja mellan.
Leeds United lufc4ever
2015-03-11 13:27
@Silvestri , the King...:

Hartey
2015-03-11 12:55
Nottingham har sålt ut sina biljetter 2700 till lördagens match och nu pratas det om upp emot 30.000
Hartey
2015-03-11 12:27
Dessa spelares kontrakt får ut i sommar.

Bamba Behåll absolut
Austin Behåll, Rudy gör mycket nytta och är en kultspelare på South Stand
N´goyi Osäkert om han kan göra ett avtryck tills maj
Adryan Kommer han igång och börjar göra mål kanske. Riktigt dyr att köpa 3 miljoner Pund
Cani Släpp
White Släpp. Sitter på en bra lön som vi slipper
Tonge Släpp
Zac Thompson Släpp
Montenegro Släpp ? har gjort många mål i U-21.. Redders har koll
Taylor Släpp
Cairns Släpp
Benedict Skadad hela säsongen Släpp
Del Fabro Osäker. Redders har koll. Han är 19 år
Phillips Ge nytt kontrakt
Walters Ge nytt kontrakt

Vad skall hända med:
Berardi Behåll. Bra cover på ytterbacken vänster o höger

Ajose Osäker men sälj och försök få pengar 500.000 Pund

Morison: Osäker har kontrakt till 2016. Borde få chansen ett år till. Har har ju gjort en hel del mål tidigare och har spelat i Premier League i Leeds East(sparsamt)

Doukara Osäker. Har ändå gjort 7 mål när han spelat men tror inte Redders tror på honom

Mycket kommer att handla om att ge våra unga nya kontrakt som dom verkligen förtjänat utan att knäcka klubbens ekonomi:

Byram: Har kontrakt till 2016 och han måste ges ett nytt kontrakt
Cook: Har kontrakt till 2016 och det måste förnyas
Chris Dawson: Har kontrakt till 2016: Skicka ut honom på ett långt lån och gör han bra där så ge honom ett nytt kontrakt
Mowatt: Har kontrakt till 2017 men måste få ett förbättrat långtidskontrakt för att hålla honom kvar i klubben.

Satsa en del transferpengar på att förnya kontrakten på våra unga.Leeds sitter i ett bra läge då Redders har jobbat med dessa ungdomar i 4-5 år. Han känner dom och dom känner han och dom vet att dom har hans stöd

Satsa i sommar på 3-4 riktigt bra spelare. Wingers, en bra defensiv mitt och en forward

Leeds United Rodell
2015-03-11 12:24
om vi ska få in en anfallare och 2st yttrar vilka ska lämna, måste ju göras plats för dom
Leeds United Kristoffer
2015-03-11 12:02
Två yttermittfältare (typ Pringle och Knockaert) samt en anfallare är väl vad som behövs först och främst. Det plus att Bamba stannar.
Hartey
2015-03-11 11:46
Skall vi gå upp i PL nästa säsong måste vi ha en forward som kan göra över 20 mål. Har vi det? Om någon frågar mig så säger jag Antenucci lite tveksamt. Nej förresten han är för gammal.
Leeds United lasse c
2015-03-11 11:29
Angånde Karlskrona, En spelare får frågan av en jornalist från Dn att dom lyckades , han svarar harmoni i laget +bra ledare. Det kanske är det som har bidragit till Leeds starka vårsäsong? + lite självförtroende närman vinner lite matcher. Nu är det väl 10 matcher kvar så mycket kan hända men jag tycker att laget gör med tanke på allt som händer runt klubben ( nästan bara negativa saker) gör ett bra jobb. Behåll talangerna + 3-4 nya spelare så går vi upp nästa säsong! Läser isamma Dn om PSG- Chelsea , PSG spelarna är garanterade 1 milijon EURO var om dom vinner hela CL, Zlatan får 1,5 EURO, De däremot bidrar väl inte till bra harmoni i laget!
2015-03-11 09:59
@lufc4ever:

Lufs4//
Taet försiktigt ,nån har barrikaderat sig i mörkret, bredvid ett tillhygge med svansar. Bättre att skicka iväg ett par klick, 2 st blir bra...,gammalt knep på expressen förr, smidigare än handgriplig beröring.;)) när gubben eller gumman inte är på plats...;))
Leeds United Kristoffer
2015-03-11 09:55
Cellino sa ju i en intervju med Simon Austin att det troligtvis blir 2-3 nyförvärv till sommaren och att det då ska vara rätt spelare.
Leeds United Tommy...
2015-03-11 07:49
Kul med Karlskrona. Nu blir det tredje guldet på raken för Sveriges bästa lag Skellefteå AIK.
Annons: