/england/leeds/forum/1006.aspx/england/leeds/forum/1006.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United lufc4ever
2015-09-19 15:10
Wootton......

Vi har fan inga ambitioner !
Leeds United Linus.M
2015-09-19 15:07
Jisses. @PhilHayYEP: Berardi didn't have his best evening on Tuesday but Wootton at RB is a big call. Silvestri has to have a good game today. #lufclive
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Kristoffer
2015-09-19 15:05
Bänk: Turnbull, Berardi, Bellusci, Adeyemi, Phillips, Botaka, Antenucci.
Leeds United Åby.Krona
2015-09-19 15:03
In med Ante ut med skogen varför ska allt vara så svårt
Leeds United Kristoffer
2015-09-19 15:02
Silvestri Wootton Bamba Cooper Taylor Murphy Cook Mowatt Byram Wood Dallas
Leeds United Kristoffer
2015-09-19 14:56
Leeds u18 spelade idag:

UNDER-18s | #lufc U18s were 9-2 winners vs QPR today, with goals from Wilks (4), Pearce (2), Taylor, Oduor and Knight. Well done, lads!
Leeds United Kristoffer
2015-09-19 14:53
@lufc4ever:

Det håller jag med om. Att spela Cook på kanten är tjänstefel då han är vår bästa mittfältare. Han ska spela på sin bästa postion centralt.
Leeds United lufc4ever
2015-09-19 14:50
Jag tror vi kan spela 4-4-2. Men då ska INTE Cook var den som får lida och flytta ut på en kant som sist. Fortsätt med Dallas till vänster och Byram/Botaka till höger. Spela Murphy eller Adeyemi lite mer defensivt på mitten och låt Cook härja fritt. Vi blir kanske undertaliga mot vissa lag men va fan man måste ju våga nån gång. Är så satans trött på att det alltid ska vara så safe. Framåt med risk är Leeds. Inte nåt jävla sidled som slutar med en långpaj.
Leeds United Kristoffer
2015-09-19 14:32
@stonefree:
Fast ska vi spela med Antenucci måste vi spela 4-4-2, en formation vi inte har haft någon vidare framgång så här långt.
Leeds United stonefree
2015-09-19 14:00
Såg att Rodell och Linus tycker vi ska bänka Antenucci Jag håller inte med i det. faktum om vi ska kolla på kvalitet i spelarna, är Ante den enda riktiga fotbollspelaren vi har just nu han är den enda som vågar utmana motståndarna, göra det lite oväntade, dribbla av en motståndare. Ingen annan i Leeds har dessa egenskaper, Cook försöker och gör det helt okej imellanåt. Sedan har Antenucci gjort 3 mål lika många som Wood, men endast spelat halva tiden av vad Wood har gjort. Att beskylla honom för inte vara en lag spelare, tycker ja är fel, alla har sina dåliga dagar. Några vi behöver bänka är Bamba, som drar på sig onödiga varningar och han har svårt efter det, det märks att han är rädd hela tiden, Silvestri som inte gör någon glad just nu, han behöver få veta att det är konkurrens även om målvakts platsen. Sedan tycker jag också att det är bortkastat att använda Byram någon annanstans än som höger back. Jag vill ha in en galning som Bellusci, vi behöver galningar i laget, någon som vågar säga ifrån. Men kom ihåg att jag också sa att får vi bara in Murphy och Antenucci från start mot Ipswich, så kommer vi att krossa dom och det vet vi ju hur det gick. Hoppas det blir blåställ på i dag och kämpa i 90 minuter
Leeds United Leeds så klart!
2015-09-19 13:42
Jahopp, ny match ny förlust ;)

Det är lika bra att tänka så.
Är trött på besvikelser, men gillar glada överraskningar.
Leeds United Linus.M
2015-09-19 12:40
Daniel Kilburn ?@BurnfaceRovers 18 sep.
@adamkos @PhilHayYEP @LeedsNews The only contracts put in front of him are pay cuts.

Phil Hay ?@PhilHayYEP 18 sep.
@BurnfaceRovers @adamkos @LeedsNews this is correct - so not a surprise that Byram has said no.

Så... Ja...
Leeds United Kristoffer
2015-09-19 10:11
Enligt BBC:

Ipswich - 1 skott på mål
Brentford - 5
Derby - 2
Wednesday - 3
Bristol City - 3
Reading - 1
Burnley - 4
Leeds United terry cooper
2015-09-19 09:36
@Kristoffer:

Kollade lite på statestik igår o enligt den så hade vi 29 skott på mål.
Leeds United Linus.M
2015-09-19 09:28
6000 fans till MK Dons... Det är sinnessjukt vilka fina fans vi har/är :)

Är Botaka fit for fight så ska han starta idag. Byrams kontraktsituation måste lösas annars kommer han inte komma upp till sin nivå denna säsong tror jag.

Silvestri (Phil Hay tror inte han tappar platsen)
Berardi, Bamba, Cooper, Taylor
Murphy, Cook, Adeyemi
Botaka, Wood, Dallas

Få in Antenucci i 65:e om det ser mörkt ut och även Mowatt.
Leeds United Kristoffer
2015-09-19 08:59
These two sides have had the fewest shots on target in the Championship this season (MK Dons 14, Leeds United 19). Heavy metal-fotboll var det, med mycket skott på mål... 19 skott på mål på 7 matcher.
Leeds United lufc4ever
2015-09-19 08:52
Fortet ER....

Ja, vågar man inte gå knock hemma så blir det bara halvdant säsong efter säsong.
Leeds United Simo LUFC
2015-09-19 07:17
Oj! Att det inte gått bra på ER har man förstått. Med den här statistiken kommer man aldrig till PL: @simon_orourke: Startling stat: #LUFC have won just 17 of the last 50 league games at Elland Road, taking just 65 points from a possible 150.
Leeds United Linus.M
2015-09-18 23:53
Fortsätter Cellino erbjuda han kontrakt med lönesänkningar så kommer han inte signa. Det förstår nog även du.
Leeds United lufc4ever
2015-09-18 23:44
ZZZZZZZZZZ
Leeds United sportcarl
2015-09-18 22:45
Linus M 22:41 ville bara försynt påpeka att dina tidigare ekvationer stämt dåligt, vad som kommer hända med Byram är det ingen som vet, att han skall gå nästa sommar är långifrån hugget i sten,han kan likaväl skriva på nytt kontrakt eller även lämna i januari, jag vill inte påstå något med säkerhet förrän man vet, det överlåter jag åt andra
Leeds United sportcarl
2015-09-18 22:41
tippar detta laget i morgon
Silvestri
Berardi Bamba Cooper Taylor
Adeyemi Cook Mowatt
Botaka Wood Dallas
Leeds United Linus.M
2015-09-18 22:41
Sportcarl//

Ja, det enda som kan få Byram att stanna är om Cellino erbjuder honom ett kontrakt med likadan lön/högre lön. Vilket han ännu inte har gjort.

Gör han inte det har Byram inget kontrakt, vilket gör så att Byram kommer få lämna i sommar.

Men har du någon annan ekvation på det hela så feel free, skriv!
Leeds United Kristoffer
2015-09-18 22:39
@Hartey:

Berardi har dock varit riktigt bra den här säsongen, så det blir bänken för Byram i sådana fall.
Leeds United sportcarl
2015-09-18 22:32
Ipswich-Birmingham 1-1 slut, och QPR-Blackburn 2-2 igår, bra resultat
Leeds United sportcarl
2015-09-18 22:16
taylor och cook har jämnheten och hög lägstanivå, Cook på sikt att kunna gå till en toppklubb likt delph och milner, taylor till en mittenklubb eller undre halvan i PL, Mowatt har för mycket brister stämmer inte målfabrikationen så har han inte så mycket mer verktyg, Byram måste tuffa till sig det såg man väl inte minst i sista tvmatchen hur lätt han faller i närkamper, annars har han verktygen talangen ja nästan allt, men är som stoneree skrev för någon månad sedan att det är oftast långa tider mellan hans toppmatcher, han har potentialen att ta en plats på många positioner i Leeds eller en annan klubb dock är jag tveksam om han kommer återgå till högerbacken även om han kände sig mest bekväm där innan, hans vapen är att komma med fart utmana gå in i straffområdet plus hans passningspel och blick när han har dagen, Berardi ruckar han inte på
Leeds United Duke
2015-09-18 22:04
Byram till Arsenal och Taylor till Man Utd.. Visste inte att vi hade sånna superspelare. Cook är den som kommer gå längst. Mowatt kommer också spela i PL men han har inte kommit igång denna säsong.
Leeds United sportcarl
2015-09-18 22:01
Linus M 21:35, skall bli kul att se om du får rätt nästa sommar, denna sommar i princip bara fel om våra 4 ungdomar som skulle försvinna när redfearn inte fick förlängt, har lagt i minne även om cook och om han går så är prislappen redan klar, har för mig att det var 5 miljoner pund som lucas cop cat skrev
Leeds United MR Clarke Nr8
2015-09-18 21:37
Snart så är det lördag då försöker vi igen (3p).När man börjar tvivla som mot Derby borta o nu mot Milton K så kommer Vinsterna.
0-1 Mowatt i 84:e.
MOT Gubbs
P.S Hoppas på Målvaktsbyte ìmorgon
Leeds United Linus.M
2015-09-18 21:35
Byram kommer gå i sommar. Inte en chans att han skriver på något nytt kontrakt när Cellino bara erbjuder honom lönesänkningar.
Annons: