/spanien/bilbao/forum/475.aspx/spanien/bilbao/forum/475.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Athletic
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Kickade
6/6/2005 23:34
den va bra Bosman: Guldlock sa nej till nytt kontrakt i Athletic och stack till Barcelona, för att "vinna titlar". Undrar om han kommer att få se sina nya lagkamrater vinna titlarna från bänken eller från läktaren.
Athletic Kuba
6/4/2005 15:26
Länken: Athleticlirarna testar styrkan på cykel!
Athletic Kuba
6/4/2005 15:25
Jag har inte spillt nån sylt, så det vet jag inte... :)

Tycker Athletics agerande i Osasunaaffären är svagt! Man ska inte värva 14-åringar!
Stainiel
6/3/2005 23:44
Visste inte ens att Osasuna och Athletic hade en vänskaplig relation.
Men vad tråkigt. Hoppas de två nya talangerna är bra!

Klarar det till och med syltfläckar, Kuba?
Barcelona Forca Blaugranas
6/5/2005 17:27
Man får inte nämna ETA i erat forum. Men gillar ni ETA och vill ni att Baskien blir självständigt?
Athletic Teodoro
6/6/2005 21:27
Haha, Kuba din sneakiga lilla öisare... Tänkte precis börja skriva lite om Intertoto-grejjen när jag ser att det redan finns....!
Athletic Kuba
6/6/2005 22:39
Det finns duktiga spelare i Athletic som skulle kunna ersätta Del Horno, bl.a. Casas och Jon Moya. Men för pengarna vi får kan vi kanske köpa en bra ersättare.
Athletic Teodoro
6/6/2005 21:30
Vet att många blir sura nu, men...
Att Del Horno är inget större minus, klart han kommer saknas men Athletic Club tjänar mer på att sälja honom än att ha honom kvar! Så enkelt är det
Athletic Kuba
6/8/2005 23:42
Bitterhet? Nej, hela artikeln var snarare skriven med glimten i ögat.
Athletic Kuba
6/6/2005 20:53
Iñigo: I'd like to get in touch with you. Could you mail me? Just click on "Kuba" above.
Spanien rober
6/7/2005 01:13
"Guldlock sa nej till nytt kontrakt i Athletic och stack till Barcelona, för att 'vinna titlar'. Undrar om han kommer att få se sina nya lagkamrater vinna titlarna från bänken eller från läktaren."

Klockrent! :)
Länktips: potatoes.se
Barcelona Kharles
6/8/2005 23:31
Varför denna bitterhet för Ezquerro? Efter alla dessa säsonger i Athletic.

Helluuuuu (Gäst )

Intressant att ett sån feg människa(?) postar som gäst för att inte visa sitt riktiga nick. Säkert bara en bitter madridista som inte kan sitt lags historia för dom senaste 40 åren dessutom.
Barcelona Kharles
6/11/2005 22:37
'Underförstått' var det ju en kritisk mening. Eller så kanske jag bara får för mig det pga alla madridistas som tar chansen och 'cheapshotar'.

Har för övrigt en fråga:

Har en mörkhyad fotbollsspelare någonsin representerat Euskadis stolthet?
Athletic Thomas74
6/11/2005 23:33
Ämne: 'Underförstått....
Nå er ikke jeg den som har best kjennskap, men jeg tror ikke det har skjedd. Mener det er et par mørkhudede unggutter i Athletic's system nå.
Athletic Kuba
6/14/2005 23:27
Heja Llorente! :)
Barcelona Kharles
6/18/2005 12:06
inigo

Haha, I knew that the bitterness was there. Maybe Txiki was a decisive factor..? He recieved better supplies from other clubs. In Barça, he will earn 2 million euros. Anyway, he got a point that we are the best football team in the world(;-]), but how high was his wage with Athletic..?

Kuba

Som jag sade förut ses Ezquerro som girig, eller..? Ska hursomhelst bli intressant att se vad han kan åstadkomma i Blaugrana. Baskiska spelare har en tendens att lyckas i Katalonien.
Athletic Thomas74
6/14/2005 23:02
Fire mål av Llorente for Spania i U20 VM i dag. Kampen mot Chile endte 7-0. Llorente med 5 mål på to kamper og toppscorer i mesterskapet.
Athletic Kuba
6/18/2005 12:01
inigo: Couldn't agree more! :-)
Athletic Kuba
6/18/2005 20:13
Kharles: Det är klart man är lite förbaskad på Santi. Jag menar, skulle du jubla och göra frivolter om en Barcelonaspelare stack gratis till nån annan klubb? Dessutom har Athletic väldigt begränsat utbud på spelarmarknaden...
Athletic Kuba
6/22/2005 18:47
Inigo, I'm writing most of the articles on this Athletic site and I'd like to get in touch with you. Would you like to send me an e-mail? My address is: perfah@bredband.net
Athletic Kuba
7/12/2005 23:54
guRRet: Har du inte fått fler tips än det jag skickade? Verkar inte så eftersom du skriver ett exakt likadant inlägg som tidigare. Lycka till med er peña!

rcv: Eftersom jag inte tror att matchen mot Racing kommer att bli slutsåld flera månader i förväg, så kan du nog ta dig till San Mamés några dagar innan matchen och köpa biljetterna där. Om du nu ändå ska till Bilbao, vill säga. Om du däremot bara åker ner för matchen så vet jag tyvärr inte hur man förbeställer biljetter. Du kan kanske skriva ett mail till Athletic Club och fråga.
Athletic Kuba
6/19/2005 15:40
Jag lastar inte någon för något. Bara säger som det är. Visst, man kan förstå om Ezquerro vill se nåt nytt efter nio år i Athletic och alla kan ju inte ha samma klubbkänsla som Julen Guerrero... :-)

Osasunaaffären har jag tidigare skrivit om på forumet. Tycker det är för jävligt agerat av Athletic. Man köper inte så unga spelare.
Barcelona Kharles
6/19/2005 13:39
Jo, men hade han inte spelat en 8 säsonger i Athletic? Klart killen vill gå vidare någon gång. Vad beträffar 'det begränsade utbudet' är det inte något andra klubbar ska lastas för. För övrigt läste jag att ni 'snodde' två talanger gratis från Osasuna för inte så länge sen, så alla är väl mer eller mindre 'skyldiga'.
Atlético guRRet
7/12/2005 22:43
Hej!

vi på atletico sektionen har en peña på G...men vi vet inte riktigt hur vi ska börja! Jag skulle vara tacksam om någon av er eller flera skickar lite tips till mig här på svenskafans!

tack på förhand!
Barcelona Kharles
6/22/2005 13:34
Atleast Asier admits that he did it for the money, eh?

Gillar beskrivningen. Nåja, han känner väl hemlängtan inom nåt år och då snor vi honom ;-)
Mr X
6/22/2005 00:42
Del Horno//
Han spelar tyvärr ej längre i Athletic Bilbao, han skrev just på för Chelsea:)

Hallå till en massa oljepnegar var det vah..
Chelsea får en back av yttersta klass, och ni har mer att shoppa för:)
Deportivo André.
6/23/2005 11:50
Samtidigt vill nog Del Horno vinna titlar, något som han inte kommer kunna göra i Baskiens stolthet...

Säga vad man vill om Chelsea, men ett bra lag är dem.
Barcelona Kharles
6/26/2005 11:23
inigo

Don't worry, Txiki will take good care of him.

;-)

Andre

Absolut, det kan ingen ta ifrån dem. Men de har ju förutsättningar, om man säger så. Och vad är det som säger att Ezquerro inte vill vinna titlar efter 9 år i Athletic?
Barcelona Kharles
7/12/2005 19:45
Har en teori om att Txiki snodde Ezquerro från er också för att försvaga sin gamla fiende.
Athletic Kuba
7/2/2005 19:33
We'll win at San Mamés! ;)
Annons: