/spanien/bilbao/forum/462.aspx/spanien/bilbao/forum/462.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Athletic
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Athletic Kuba
2004-09-21 10:20
JAG HAR INTE SAGT ATT TRABZONSPOR HAR FULA TRÖJOR!!!!!!!!!!!! Vad du tydligen inte har förstått är att det är ATHLETICS totalfula UEFA-tröjor jag syftat på hela tiden! Och att Trabzonspor skulle vara ett lag ingen känner till är mest på skämt. Fast om du frågar nån på stan om de vet vilka Trabzonspor är får du nog en axelryckning till svar av de flesta...

Vad du helt enkelt har gjort är att du har missuppfattat mig totalt! Jag har aldrig haft för avsikt att nedvärdera varken Trabzonspor eller turkisk fotboll. Om du har uppfattat det så har jag tydligen uttryckt mig dåligt.

/Per Fahlén
Athletic Kuba
2004-09-21 10:24
Stainiel: Nää... Om jag kommer till framsidan vet jag inte. Det var ju i Stockholm vi skulle vara... ;)
Athletic Teodoro
2004-09-20 18:06
Nya tag mot R.Madrid?
SJÄLVKLART!!! GORA ATHLETI!!
Stainiel
2004-09-20 16:20
Vi måste ge Oskar en tanke också. Måste vara jobbigt att bevittna eländet på plats. Fast han hade det säkert bra ändå.

Kuba: Ska du åka till Sveriges framsida i helgen och vara med på supporterträffen?
Athletic Kuba
2004-09-22 23:10
Basker bär besviket bollen bort bortom bollplanen. Besynnerligt bättre bollar Betis bestämt bort bortkollrade Bilbaobor. Besviket brunt bajs brinner bort bredvid baskernas betydande bäcken. Bullar ber bestämt bakom bordets blå ben: Baskiens bollkonstnärer bör bli bättre!
Real Betis Limpan
2004-09-22 23:04
Bara Bullshit Baby
Stainiel
2004-09-22 23:10
Förlust igen!
KRIS?!

Kuba: För mycket mycket fritid?:-)
Den var jättefin
Athletic Teodoro
2004-09-22 11:19
u know it ;) =)!
Athletic Kuba
2004-09-22 11:52
Bilbaos basker bollar bort Betis brassar, bortalaget bryter bestämt befängda ballonger. Blott besvikna beskådar Betis bastarder bollplanens begivenheter. Bara basker bollar bäst!
Athletic oskar
2004-10-05 12:37
Skitlottning igen!!

Det kunde knappt varit sämre (även om inget av lagen ingick i mitt sämsta scenario..)

Parma
Besiktas
Athletic
Steaua Bukarest
Standard

Såja, nu har vi något att bita... Svåra matcher mot lag som Kanal5 INTE kommer att visa... tjohoo

Vi fick det näst värsta alternativet i samtliga seedningsgrupper...

/o
Athletic Cihan (Parma-red)
2004-10-05 13:21
Tjenare,

Lycka till i matchen mot oss (Parma), vi får se om det blir hemma eller borta, själv hoppas jag vi får möta er hemma i Italien. Att åka till Baskien och spela mot Bilbao är absolut det svåraste man kan göra. Hoppas bara att både vi och ni lyckas gå vidare från gruppen, vilket inte ska vara alltför omöjligt. De tre bästa lagen i gruppen går nämligen vidare. Tror vi vinner gruppen, före er och Besiktas. Möjligtvis kan Steaua skrälla och ta tredjeplatsen...Hur som helst, lycka till!
Barcelona O Fenômeno
2004-09-25 00:18
En fråga bara, varför får man inte skriva inlägg om Baskien etc?
Athletic oskar
2004-10-05 10:32
I dag lottas UEFAcupens gruppspel. Grupper om 5 lag skall lottas ihop.

Athleti är seedat som 17e lag av 40 och har hamnat som första lag i tredje gruppen (hade varit bättre som sista i andra...) I den andra gruppen har vi bla Villareal och Zaragoza men lag från samma land kan inte lottas i samma grupp

Om jag spekulerar i svåraste gruppen så ser den ut så här:
Lazio
Sporting
Athletic
Partizan
Ferencvaros

och lättaste..
Club Brygge
Auxerre
Athletic
Hearts
Beveren

Följ lottningen på Eurosport klockan 12.00 eller på UEFA.com

/o
Athletic Kuba
2004-10-05 10:34
Artikel om lottningen kommer antingen ikväll eller imorgon.
Barcelona O Fenômeno
2004-09-25 00:16
Kul att läsa i ert forum... Hög nivå och bra diskussioner.

Hoppas på en bra match imorgon. Hoppas på att Real får igång målskyttet men det blir en svår match. Hoppas inte ni är alltför defensiva. Ett böljande spel är att föredra för min del.
Barcelona Blaugrana_1899
2004-09-26 00:59
Grattis alla ath bilbao fans, underbar seger.
Stainiel
2004-09-25 23:28
De första 20 minuterna var riktigt maffiga. Ett så effektivt, uppoffrande och... så vackert spel var det länge sedan jag såg. Det här kvällen blir att minnas.

Har för övrigt inte ett öre på mobilen, Kuba. Men de fick syn på mina muskler och valde någon annan :-).
Riktigt trevligt att träffa er alla.
Athletic Kuba
2004-09-25 22:28
Ämne: En fråga bara, varfö....
Därför att detta är ett fotbollsforum och inte en diskussionsplats om Baskien.
Athletic Kuba
2004-09-28 11:18
Stainiel:

1. Damm
2. Vid förr-förra sekelskiftet
3. Sporting Cristal
Real Madrid Sladden
2004-09-26 00:03
http://www.nattipset.net
Sveriges nyaste tippningsida, och allt är gratis.
Athletic Kuba
2004-09-25 23:06
Om servitriserna på O'Learys kan man säga följande: Heta? En aning. Långsamma? Definitivt!

Underbart att supporterklubben äntligen är igång! Och det kunde ju inte bli bättre än att fira med en seger!!!

Nu ska jag köpa nåt rödvitt... :)

Aupa!
Stainiel
2004-09-25 23:00
Jag såg ingen som blev piskad på stjärten, men stolpen gav Ronaldo en rejäl kyss!

Hetast idag: Skulle vilja säga matchen, men servitriserna på O´learys var något hetare! Synd att jag satt med ryggen emot.

Tuffast idag: Att vi lade grunden till en Athleticsupporterklubb!!! Det är fantastiskt.

Räddast idag: Jag, när jag skulle åka hem. Stod mitt i ett ungdomsgäng på tunnelbanan som såg mobilhungriga ut.

Aupa!!!
Athletic Kuba
2004-09-25 22:28
2-1 mot marängerna! Återigen piskar Athletic Real-stjärt på San Mamés!
Stainiel
2004-09-26 12:31
Expressen kallar Reals förlust för "en ny pinsam chockförlust". Hur fick de för sig att det är lätt att vinna på San Mamés?

Expressens artikel innehåller också ordet "fiasko".

Jag är väldigt imponerad av Urzaiz lugn vid 1-0. Tar iskallt ner bollen, vänder upp och dundrar in den, och detta bara 1,5 meter från målvakten.

Mitt Coca-Colarus har lagt sig...
Spanien neo
2004-09-25 21:48
bilbao's spelare filmar hela tiden...kärringar
Barcelona O Fenômeno
2004-09-25 20:54
Vilken lektion vi får...
Barcelona Messí
2004-09-25 16:40
Har satsat pengar på Reals motståndare igen - och det är ni. 100 kr har jag satsat. Förra gången var jag riktigt nära 700 kr när Osasuna gästade Madrid. Gör mig glad ikväll! :-)
Valencia Moretti
2004-09-25 20:46
du är inte långt ifrån dina pengar Messí
Athletic Kuba
2004-09-26 10:33
Fortfarande i lyckorus! Eller om det är alkoholrus... :)
Barcelona Messí
2004-09-26 00:13
Mina böner blev hörda! Nu kan jag inskaffa mina pengar! Var på en fest, så jag har varit där utan att veta om jag vunnit eller förlorat, men jag vann. Tack så mycket! :-)
Annons: